Talán a spárgás módszer sikerülhet, igaz a Te esetedben nem a gombot húznád fel vele hanem a kilincset húznád el, de a lényeg, hogy sikerülhet. Az a baj, elmondani nem lehet a folyamatot, youtubon keress rá van róla videó.
Persze, ezt neked kell tudni. Nem az számít, milyen régi a tárcsa, hanem milyen vastag.:-)
Ha jól emlékszem, 4000-et fizettem a 2 felszabályozásért, az ugye szinte nem pénz. A tárcsák jók voltak, de vh. bemostam nekik a sót télen, és az marta meg finoman. Ennyi elég volt, hogy érezhetően rázzon.
Sos segítség kéne! A helyzet az , hogy voltam olyan ügyes és bezártam a kulcsomat a csomagtartóba ráadásként a pótkulcs is pont az autóban van. Egy w211-es rő (e 220)l van szó. Ablakbetörésen kívül valami jó, kíméletesebb ötlet?
ez a kép TÉLEN készűlt...,vagy elképzelhetetlen,hogy valakinek van téli és nyári gumija is???
(te vagy tényleg ennyire hülye vagy,vagy csak futtatod magad a fotelból a sok idétlen-okoskodó hozzászólásoddal...,ami párunkat kezd 1 picit már idegesíteni...)
+ aztán nem ártana próba képen egyik főtengely csapágyat leszedni hogy milyen állapotba van. Itt leginkább az én szabad időmmel van baj hétvégén kb reggel 5:00-tól este 22:00 ig lehet kivenni használatból az autót. Aztán az ilyen öreg autónál áll a zászló hogy a kivett alkatrészt van-e értelme vissza tenni,elmegy -e oda az autó ahonnan jött?
Lehet hogy csak én bonyolítom túl az egészet,de amire csak lehet szeretnék felkészülni. Na ehhez kell idő,és szedálni a beteget. :-)
Aztán ha eljön az ideje ugyis prof csabais fogja csinálni. Gondolom.
Biztos hogy megcsinálja ha meg beszélem vele,ott még nem tartok. Több szálon kell futnom,pl a gép műhely ahová vinném a pl a hengerfejet az prof csabais műhelytől messze van. Már ha felteszem hogy motor generálba gondolkodom,itt még nem tartunk. Az olajteknő mosás, olaj csere kicsit el odázza a generált. Most erre van szükség. Amíg elérkezik a generál ideje addig gyógyszerezünk,szedáljuk a beteget,hogy kitertson. :-)
Hát köszi a hozzászólásokat! Elvileg hétfőn lessz gépre téve, akkor addig ne nagyon inditgassam, menjek vele? Hallottam olyat, hogy ha a vízhőfok mérő nem jó akkor indításkor felbőghet, viszont akkor jobban kellene hogy menjen, és hallottam olyat is hogy porlasztó bajunk is lehet, mert hogy dugulás miatt túlnyomás keletkezhet valahol aztán beinditás után azért bőg fel. régebben éreztem olyat, vagy hallottam inkább, igaz fordulatszámon nem látszott de éreztem mintha nagyon nagyon kicsit dadogna.kicsi gázfröccs és utánna semmi! Lehet dugulás is valahol? ha véletlen turbó baj lenne akkor be lehet még indítani? mert hallottam olyat hogy a túrbó felszívja a motorból az olajat és le se lehet állítani?!!?!?!?
Igen tudom, de nem éri meg... legalábbis nekem nem. Egyrészt nem új már, ill. nem tudom mennyi van benne, másrészről meg más aki otthon szétszedi, elviszi felszabályoztatni és visszarakja magának, mindezt mondjuk 1 délután alatt. Nekem nehéz és idő (=pénz) igényes ezt megszervezni, autózni, autó nélkül lenni x időre sajnos :( A szerelés és a felszabályzás sincs ingyen olyankor se. Egy komplett 2db. tárcsa+betét szett kb. 20eft., úgyhogy nálam csere lesz.
Tudna valaki segíteni? van egy passatom, tudom hogy ez mercedeses oldal, de hátha egy hozzáértő tud segíteni.97es 1.9tdi 110lopassat, olyat csinál, hogy indítok simán gáz és minden nélkűl, és az auto miután beindúlt felpörög magától úgy 2200as fordulatig és vissza, mintha semmi baja se lenne, szépen jár, viszont mikor elindulok és úgy 1800-2000körűl mikor elkezdene húzni akkor semmi, és csak lassan gyorsúl! Valakinek van erről fogalma? mi lehet a baja? lehet e így közlekedni vele?Előre is köszi
Csak hogy bele szóljak a téli gumi vitába. Én használtam sokáig nyári gumit télen, " ésszel " közlekedtem,soha még csak meg sem csúsztam az autóval.
PL: prof. csabais hoz még téli gumival mentem mert nem volt más. Azóta lecseréltem. De azt állítani hogy nyáron lehet téli gumit használni mert ezek már olyanok hogy a melegbe ki keményedik???.....................
Véletlenül van olyan ismerősöm aki vezetés technikával foglalkozik mint oktató.Több fegyveres és egyéb testület hozzá küldi a pácienseket. Ő néhány ropogós Szent Istvánért meg mutatja a kétkedőknek mi a különbség a téli és a nyári gumi között +40 fokban.
Röviden aki azt állítja hogy nincs különbség,az még nem ült tehetetlenül az autóban arra várva, hogy csak megáll valahol.
Hát íígen sajna. De ezt az autót már megnyertem, mint a pattanást a seggemen. Kap olajat szűrőt, megy amíg megy,aztán fúrás- faragás. És a kövér hölgy újra énekel. :-)
Pontosan az a bajunk Sprinter Zolival együtt,hogy nem akar elkopni a téli Michelin.Én márkátlan nevesincs gumikat nem veszek,nagycolos felni alacsony peres gumival, életveszélyes.Nem a könnyűfém felnikkel van baj,vannak télállók,nekünk is van téligumis.Leírhatja a véleményét tisztességesen,de lefaszozni valakiket?Lenézni a szegényebb autósokat,mert elhasználják a téligumikat?Rengeteg az olyan gumi ami sem télen,sem nyáron nem biztonságos.Ezeket forgalmazzák,megveszik,ha tetszik,ha nem.
Távol álljon tőlem beleszólni az eleve abszurd vitába, nem tudom ez a kép honnan van, de ha ez a CIA-s S, akkor ez a téli kerékgarnitúrája lehet - épp a közelmúltban ecsetelte Gabi, hogy ha jól emlékszem, Infinity nyári gumikat használ nyárra, és mennyire bevált. (Nekem is több kocsimon volt már a téli kerék is kf.felnin.) Ha jó lenne a téli gumi nyárra a 40 fokba is, akkor 4 évszakosnak árulnák, azok más gumikeverékek amik a -30-at meg a +50-et is kibírják, és még tapadnak is, a fizika az sajnos fizika.
Én nem sértegettelek,sokaknak a bunkó megszólalás már életforma!Nem vagyok fillérbaszó,de százezreket nem fogok kidobálni,mert valakinek úgy tetszene.A barátod állandóan mocskol,ez okoz neki kielégülést.Egyetlen érvet írj le a téligumi nyári használata ellen!Tíltják a gyártók a használatát?Az ADAC szerint a kishaszonjárműveknél értelmetlen,és gazdaságtalan a nyárigumik használat.Miért került ide a cikk?A szegény német autósok sem cserélgetik le a téligumikat,hanem lefuttatják.