Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.14 0 0 213
És honnan lesz erre km?
:))
Előzmény: Törölt nick (211)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.14 0 0 212
Na jó ez kipihent fejjel kicsit, hülye elképzelés volt :) Mit lehetne még alakítani, ha az egész rendszert nézzük és nem csak 1-2 vonalat?
Előzmény: Törölt nick (211)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.14 0 0 211
Nem erre gondoltam, a hurok járat csak egy irányba lenne, mikor a város fele megy a busz. Akkor betér az említett helyekre, gyakorlatban csak azt a csatlakozást kell biztosítani, hogy amíg a városból vissza tér egy busz utána induljon a következő ami a hurok részbe bemegy tehát teszem azt mondjuk a 61-es jelenlegi vonalát tenné meg és utána menne a város fele be.
Tehát befele a városba lenne közvetlen eljutás haza fele meg csak 1x kellene átszállnia.
Előzmény: D55 (210)
D55 Creative Commons License 2009.08.14 0 0 210

Nem értem. Az én gondolatmenetemből milyen hurokjáratot találtál ki? :)

 

Esetleg olyan vonal lehetne, hogy Kertváros-Krisztina tér-Árkád-Főpályaudvar-Krisztina tér-Malomvölgyi út és Kertváros-Aidinger János utca-Árkád-Főpályaudvar-Aidinger János utca-Fagyöngy utca. Viszont, ez azt jelentené, hogy kb. másfél órát kéne a sofőröknek egyhuzamban vezetniük és az utastájékoztatást is meg kéne oldani. Probléma lenne a Csontváry utcai megállóval is, ugyanis nem biztos, hogy megoldható lenne a háratok egyenletes eloszlása, ráadásul mindkét irányú megállóból lenne busz a Belvárosba (visszafelé is), tehát nem tudná az utas, hogy melyik irányú megállóba álljon...

Előzmény: Törölt nick (209)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.14 0 0 209
Reméltem :-)
Egyébként a te gondolat menetedet kicsit tovább gondolva arra jutottam, hogy.
1, Nem kell újabb pihenő, se a 6-nak se a 7-nek. mivel lehetnének hurokban végződő járatok, így megmaradna a kertvárosi decentrum fontossága.
2, Többlet teljesítményt nem okozna. Hisz nem kellene mindegyiknek érintenie ezt a környéket elég lenne minden második járatot elvinni.
3, Lesz közvetlen kapcsolata ezeknek a területeknek a belvárosa.
Előzmény: D55 (208)
D55 Creative Commons License 2009.08.14 0 0 208

Jó vicc :)

Előzmény: Törölt nick (207)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.14 0 0 207
Össze kötni őket, s egész nap 63-as közlekedjen :-))
Előzmény: D55 (206)
D55 Creative Commons License 2009.08.14 0 0 206

Mit akarsz a 61-62-vel? :)

 

Én legszívesebben a Malomvölgyi útról indítanám a 6-ost és a Fagyöngy utcából a 7-est, dehát ahhoz még két végállomási tartózkodó kéne és a szép, új decentumnak is alig maradna feladata...

Előzmény: Törölt nick (205)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.13 0 0 205
Semmi más téma?

61-62?
D55 Creative Commons License 2009.08.13 0 0 204

OFF
Mail ment.

ON

Előzmény: Törölt nick (203)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 203
Hidd el, az egész sztori rohadt zavaros... Szerintem az embereket fel kellene idegelni ezzel, hogy fújjoljanak és ez által kénytelenek lennének vissza tenni a 30-ast.
Előzmény: D55 (202)
D55 Creative Commons License 2009.08.12 0 0 202

via ironia: Akarsz buszt a Széchenyi térre vagy nem?

Természetesen igen.

 

A 33-as Ágoston téri terelése (benne is van a nevében) csak átmeneti.

Ja, az más :)

 

A lényeg: vagy maradjon minden a téren, vagy legalább a 30-as maradjon, mert utobbi az a kisebb rossz, mint ha nem járna arra az.

Én úgy tudtam, hogy az az egyik kikötés, hogy a 30-as nem mehet arra, tekintet nélkül arra, hogy kinek mi lenne jó. Ha lehet választani, akkor lehet, hogy tényleg a 30-ast lenne célszerű továbbra is arra járatni.

 

Ja, és te meg lefikáztad a Rákóczi úti megállót, hogy messze van a Kossuth térről.

Igen, csak a 32/33 utasainak visszalépés lenne, ha nem a Kossuth tér felé menne a busz, a 36/37-el utazóknak pedig a jelenlegihez képest előrelépés lenne, ha közvetlen eljutásuk lenne a Vásárcsarnokhoz.

Előzmény: Törölt nick (200)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 201
"Ezek a változások tudomásom szerint még a régi rendszerben történtek, ahol nem nagyon adtak helyet tiltakozásnak. Amúgy, nem véletlenül kötném össze a 36/37-est a 41/42-essel. Igaz, hogy a Kossuth térre nem lenne közvetlen eljutás, de talán a Vásárcsarnok/Árkád is ér valamit."

Ja, és te meg lefikáztad a Rákóczi úti megállót, hogy messze van a Kossuth térről. Hát az Árkád dél kicsit messzebb van, de én nem kötök bele, nekem az nem sok, az is még jó. Csak legközelebb vigyázz, nehogy megint ellentmondásba kerülj.
Előzmény: D55 (199)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 200
Akkor most már csak egy dolgot nem értek. Akarsz buszt a Széchenyi térre vagy nem? A 33-as Ágoston téri terelése (benne is van a nevében) csak átmeneti. Tehát nem marad ott. Ezért miért sok a 300 méter. Ennél közelebb már nem "terelhető" a Kossuth térhez. Viszont nem veszed észre azt az abszurd helyzetet, hogy a főterünk közlekedése 2010-ben - amikor járhatnak arra újra a buszok - kicsit furcsa lesz a 30-as nélkül, mert sokkal nagyobb az utazási igény utobbi helyről oda, mint a Tettyéről. És akkor jössz te a 300 métereddel ami sok. A 30-as utasainak meg még több. Az nem sok?

A lényeg: vagy maradjon minden a téren, vagy legalább a 30-as maradjon, mert utobbi az a kisebb rossz, mint ha nem járna arra az.
Előzmény: D55 (199)
D55 Creative Commons License 2009.08.12 0 0 199

via ironia: Ha engedték a lakók, hogy a 30-ast száműzék a térről

Szerintem a többség még nem tudja, hogy véglegesen száműzve lett.

 

Na azoknak mennyit kell gyalogolni most?

Ezek a változások tudomásom szerint még a régi rendszerben történtek, ahol nem nagyon adtak helyet tiltakozásnak. Amúgy, nem véletlenül kötném össze a 36/37-est a 41/42-essel. Igaz, hogy a Kossuth térre nem lenne közvetlen eljutás, de talán a Vásárcsarnok/Árkád is ér valamit.

 

Egyébként meg a népszavazás megmondta, hogy nem kell a főtérre a busz.

Mikor volt ilyen népszavazás?

 

Ezek után milyen ellenállásról mesélsz, arról nem is beszélve, hogy a 33-as új megállója a főpálya felé a Rákóczi úti lesz, ez 300 méterre van a Kossuth tértől

Ez szerintem rengeteg.

 

A másik. Milyen 10 perces jelenlegi menetidőről van szó???

Kossuth tér-Tettye. De már ez sem jelenlegi, mert nem a Kossuth tér felé mennek a buszok.

Előzmény: Törölt nick (194)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 198
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 197
Ez is vicces egy sztori. Valakinek kell a busz a térre valakinek nem. Szerintem egyenlő arányban van a két fél így maradhatna is nyugodtan a busz.
A Kedves politikusok mikor elektromos járműről beszélnek mire gondolnak? Busz, Troli, Villamos?
Utóbbi kettő elég drága kivitelezés lenne így a semmiből. Ha meg az elsőre fáj a foguk, akkor már csak az érdekelne, hogy a városvezetésnek sem az a célja, hogy egységes járműpark legyen? Szerviz háttéról meg ne is beszéljünk.
Előzmény: Törölt nick (194)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 196
Így már világos!
Előzmény: Törölt nick (192)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 195
Máshol kell utast nyerni. Vissza kell nyerni azt az utasmennyiséget amit elveszített a 30-as. Van is rá jó terv :) Most azon gondolkodom, hogy mennyiért lehetne eladni.
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 194
Milyen ellenálás? Ha engedték a lakók, hogy a 30-ast száműzék a térről, pedig sokkal többen jártak ezzel a járattal a Kossuth tér környékére, mint a 33-assal, akkor ez csak "apró zörejt" vált ki az emberekből. És akkor még nem is beszéltem a 34, 35, 36 és 37-es járattal a Kossuth térre dolgozni járókról. Na azoknak mennyit kell gyalogolni most? Továbbá a politikusok kinyilvánították, hogy a Széchenyi téren látni sem akarnak buszokat, de azért egy kis időre a szólókat visszaengedik, amig nem jönnek az "elektronikus" járgányok. Na akkor mi lesz a szegény tettyei utasaiddal? Egyébként meg a népszavazás megmondta, hogy nem kell a főtérre a busz. Ezek után milyen ellenállásról mesélsz, arról nem is beszélve, hogy a 33-as új megállója a főpálya felé a Rákóczi úti lesz, ez 300 méterre van a Kossuth tértől, de ha az alagúttól lesétál még előbb is odaér, mint a busz.

A másik. Milyen 10 perces jelenlegi menetidőről van szó???
Előzmény: D55 (191)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 193
Nem ismerjük az igényeket.
Előzmény: D55 (191)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 192
Na igen, de most még nem itt tartunk, hogy lezárjunk valamit. Én elmondtam, hogy én mit csinálnék, de most még a józan ész határán belül maradva szabadon kell hagyni a parkolóházba való behajtást.



5 percenként Kossuth tér - Dzsámi járatot akar a városvezetés elektromos kisbuszokkal, ingyenesen.
Előzmény: Törölt nick (190)
D55 Creative Commons License 2009.08.12 0 0 191
Na épp ez az. Aki Tetyéről a Kossuth térig jár busszal, mert a Belvárosban dolgozik, annak ez a jelenlegi kb. 10 perces menetidő helyett (gyaloglással együtt) kb. 20-25 perc lenne. Szerintem ez már gáz, ezt nem kéne engedni. Remélem, lesz is megfelelő ellenállás a lakosság részéről és nem hagyják magukat.
Előzmény: Törölt nick (189)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 190
No figyu, akkor valamit nem értek :-) Lejjebbi hozzászólásokba te kérdőjelezted meg, hogy hogyan fognak a parkolóházba bemenni az autók, mikor felvetettem, hogy az Árkád északi részét zárjuk le teljesen. Akkor most ez hogy is van? E kettő ellent mond egymásnak.
Előzmény: Törölt nick (187)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 189
"A 33-as végleges áthelyezése nem okozna menetidőnövekedést a tettyeieknek?"

De igen, okozna. +5 perc irányonként.
Előzmény: D55 (166)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 188
A városvezetés élhetőbb belvárost (értsd Széchenyi teret) akar, ezért nem lesz buszközlekedés a főterünkön. :)
(Persze az "elektronikus" buszok kivételek lesznek.)
Előzmény: D55 (169)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.12 0 0 187
Útlezárással, sztrájkkal, olcsó jeggyel, grín písz stb.
Előzmény: Törölt nick (186)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 186
Szerinted, hogyan lehetne megoldani ezt a kérdést?
Előzmény: Törölt nick (185)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 185
a terjesztés a legkevesebb. Itt másban kell gondolkodni mitn szórólap. Arra ott a vasárnapi újság.
Előzmény: Törölt nick (184)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 184
Hát ha én beszélek nekik, még vagy 8 Audit vesznek :-))
Szekszárdon is, mint Pécsen, és mint mindenhol az országban meg kellene találni azt a réteget akiket rá lehetne venni a közösségi közlekedés használatára. Úgy gondolom Szekszárdon is lehetne találni olyan embereket, akik választanák a buszt, ha el lenne nekik mondva mi változott azóta, hogy ők legutóbb utaztak. Jelenleg nem igazán látok olyan marketinget a TV-be Rádióba, ami azt mondaná az embereknek, hogy közlekedj busszal. Csak, azt hogy ez a vaj, margarin, újság, wécé papír milyen jó és vedd ezt. Szekszárdra ráférne egy a lakosság számára készített propaganda lap, amivel megismertetnék az emberekkel az új rendszert. Úgy gondolom lenne hatása, ha a terjesztés lenne a gond szívesen ingyen megcsinálom.
Előzmény: Törölt nick (183)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!