Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 180
Gondolkodj :-) Nem Pécsen annyit segítek!
Előzmény: Törölt nick (179)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 179
Hol kellett egy órát várni?
Előzmény: Törölt nick (178)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 178
Ez igaz, de azért meg kellene nézni, hogy tényleg szükséges-e fenntartani. /Én örülök neki ha van valami s nem kell 1 órát várni a következő buszra, mint 1 éve./ De ha esetleg valahol kellene a nagyobb kapacitás akkor oda át tenni. Viszont az is igaz, ha kiveszed és olyan használja aki bérletes és ezzel jár dolgozni, akkor minden bizonnyal ő el fog pártolni, amit nem szabad hagyni, minden egyes emberért harcolni kell.
Előzmény: Törölt nick (177)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 177
Itt esetleg az átforgatáson volt a hangsúly. Az az egy szóló Kertvárosban nem oszt, nem szoroz. Hétvégén valóban vannak járatok délután, amin 4-5 ember utazik. Gazdaságtalan. Ha nem tartod fenn őket, akkor a nyereséges járataidról veszíted el az utast.
Előzmény: Törölt nick (176)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 176
"Ha nyáron Kertvárosban szóló buszt látunk közlekedni, akkor az valószínű nem csuklóshiányt jelent, hanem az igényekhez való igazodást"

Ennyire sok utas van nyáron? Meggondolandó lenne akkor a már a "ritkítás" s a megtakarítást esetleg átforgatni olyan helyre ahol szükség lenne rá.
Előzmény: Törölt nick (163)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 175
Először arról volt szó, hogy a 30-32-33 maradhat, de hétvégén nem ( Ami a legjobb megoldás lett volna). Erre az lett belőle, hogy maradhat a 32-33-as határozatlan ideig pénteken 16:00-ig és onnantól vasárnap 24:00-ig. Majd Hétfő 00:00-tól megint Péntek 16:00-ig.

Kérdéses a 15:40-es és a 15:50-es 32-es :))) Széchenyin megy fel és terelve jön le.

Előzmény: D55 (173)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 174
De igen, de mi értelme van hétköznap erre hétvégén arra vinni? Szerintem akkor már mindvégig egy irányba menjenek.

P a P: Bocs naív vagyok, Pécsnek tényleg nincs semmire sem pénze...
Előzmény: D55 (173)
D55 Creative Commons License 2009.08.11 0 0 173
Nem arról volt szó, hogy a 32-es és a 33-as maradhat, csak hétvégén nem?
Előzmény: Törölt nick (171)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 172
Itt nincsen pénz. Itt a gondolkodással van a baj.
Előzmény: Törölt nick (171)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 171
Jobban dominál ilyenkor már az asztalra letett pénz...
Minden esetre inkább már a tereléssel érdemes foglalkozni, hogy legalább az normálisan meg legyen oldva, ha már a téren nem mehet busz.
Előzmény: D55 (169)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 170
Reménytelen... Tényleg...
Előzmény: D55 (169)
D55 Creative Commons License 2009.08.11 0 0 169

Meg kéne őket győzni, hogy ha élhetőbb várost szeretnének, akkor rossz úton járnak és szerintem ezzel választókat veszítenek.

Előzmény: Törölt nick (168)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 168
A 30Y egy halott terv volt a kétségbeesés napján. Kerek perec az a célja a városi testületnek, hogy ne legyen buszközlekedés a Széchenyi téren. Ezért nem tettem oda három szmájlit.
Előzmény: D55 (167)
D55 Creative Commons License 2009.08.11 0 0 167

Milyen 30Y? Nehogy már... :)

Remélem, nem az a célod, hogy minél több viszonylat legyen, lehetőleg minél nagyobb járatszámokkal :)

 

A Széchenyi térre pedig igenis kell busz, remélem, viccből írtad, hogy nem kell.

Előzmény: Törölt nick (161)
D55 Creative Commons License 2009.08.11 0 0 166

Hát, akkor változhatott a helyzet :)

De szerintem sem csuklósból, sem szólóból nincs túl sok.

 

A 33-as végleges áthelyezése nem okozna menetidőnövekedést a tettyeieknek?

Előzmény: Törölt nick (163)
BPO-105 Creative Commons License 2009.08.11 0 0 165
Hülye vagyok, az az ABU-013, Tisza Volán...:)
Előzmény: BPO-105 (164)
BPO-105 Creative Commons License 2009.08.11 0 0 164
Adatokat köszönöm. Ugye BPT-443-nak semmi köze BY 92-88-hoz, vagy az is egy csererendszám?
Előzmény: Törölt nick (156)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 163
"Abban, hogy csuklóshiány van? Igaz, mostanában nem sokat utazom a reggeli csúcsban,d e az elmúlt években számtalanszor láttam szóló b uszt a 2A-n, 27-esen, de a napokban valamelyik kertvárosi járaton is (nem az 50-esen). A csuklóshiány tényét pedig nekem Pk Zrt.-sek is mondták már."

Ha nyáron Kertvárosban szóló buszt látunk közlekedni, akkor az valószínű nem csuklóshiányt jelent, hanem az igényekhez való igazodást (tehát szándékos), mivel ilyentájt bőven van tartalék csuklós a telepen. Szóló viszont már nem annyira van.
Előzmény: D55 (131)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 162
Ja tényleg, a térre nem kell busz...
Előzmény: Törölt nick (161)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 161
És akkor a térre hogyan lesz elég a 32-es? Ez baromság lenne.

Na majd a 30Y :))
Előzmény: Törölt nick (160)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 160
Majd ha lakók megszeretik az új terelt 33-ast és nem akarják a visszahelyezését a térre, akkor akár a polgármesterhez is képesek elmenni. Vajon az mit fog nekik mondani. ("Kell a 30-as Széchenyi térre?!")
Előzmény: Törölt nick (159)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 159
Amúgy a 44-nek egy dolog miatt nincsen értelme. A 48-as térről piszok sok a járat a Kórház térre. És persze "sok" az olyan utas, aki ebben a relációban használja, de lesz nekik 2-2A (sőt, van most is). Vesztes: István utca.... Bár mivel kapnak egy sűrű 33-ast, ezért inkább csak nyertesek lesznek. Lehet tényleg ott kellene hagyni a 33-ast és a 30-ast kikényszeríteni a térre.
Előzmény: Törölt nick (158)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 158
Nincs értelme. Meg is szűnik. Lesz helyette a Kálvária utcán (ráadásul két irányú közlekedéssel) a 33-as, amely részben majd helyettesíti a 44-est.
Előzmény: D55 (157)
D55 Creative Commons License 2009.08.11 0 0 157

Akkor több szmájlit tessék használni :)

 

Más: úgy vettem észre, hogy a 44-esen csak néhány utas szokott lenni. Ha tényleg így van (nem biztos, hogy jól vettem észre), akkor biztos, hogy van ennek a vonalnak értelme?

Előzmény: Törölt nick (155)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 156
Erre gondoltál: ABE-735->BY45-50 Ik-260.32 1987-es
BY45-41 nem tudom
BY45-43->ANS-650 Ik-260.32 1987-es
BY45-49->BX34-12->BPT-432 Ik-260.32 1987-es
BY45-60->BPT-443 Ik-260.32 1987-es
Előzmény: BPO-105 (137)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.11 0 0 155
Csak viccelek.
Előzmény: D55 (154)
D55 Creative Commons License 2009.08.11 0 0 154

P a P: Nem tudtad, hogy megváltozik szeptember 1-től? :)

Csak annyiban, hogy visszaáll a téli menetrend, nem?

Vonalhálózat Szeptember 1-től: István-akna - Hősök tere - Budai állomás - Árkád - Uránváros - Szentkút

Ne haragudj, de ez elég homályos megfogalmazás. Miről van szó? És mi ez? Egy új vonal?

10350cm3 Creative Commons License 2009.08.11 0 0 153
Üdv mindenkinek!
PÉCSi tömegközlekedéssel kapcs. kérdezném, hogy pénteki napon, 18óra után hol lehet a városban napijegyet venni? Vagy legalábbis elővételi menetjegyet...
Előre is köszönöm a segítséget! (a válasz jöhet E-mailben is)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 152
Vonalhálózat Szeptember 1-től:

István-akna - Hősök tere - Budai állomás - Árkád - Uránváros - Szentkút
Előzmény: Törölt nick (151)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 151
Nem tudtad, hogy megváltozik szeptember 1-től? :)

Ötletelgetés szinten mozog a dolog. Még nincsen semmi konkrét.
Előzmény: D55 (150)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!