Jim202, Sz.G.E270CDI, Smafu! Köszönöm a segítségeteket, a jövő héten közelebbről is megtekintjük a kiszemeltet (szervízkönyves, kb. 130 ekm-t futott, azaz épp' a lánccsere előtti állapot :-))!
Ha jónak tűnő lenne, teszek fel ide is képeket, hogy Ti is "megszakérthessétek"!
Ismerem ezt a kábelkötegbe olaj hibát, illetve hallottam róla, de a facelift-nél kevésbé jellemző már, illetve Smafu szedte szét a múltkor pont azt a részt, észrevette volna szerintem mikor lehúzta a csatikat, hogyha tocsog az olajban a vége. Azért alkalomadtán lehúzgálom, belenézek, de remélem ezen már orvosolták, ez 186ekm-ig Németo-ban futott, az első gazdájától van, 1,5 évvel ezelőttig csak MB szervizbe járt, ha volt visszahívás talán megcsinálták.
Köszi, hogy gondoltál vele rám.
Hamarosan, 2-3 héten belül, még nyaralás előtt cserélem a hátsó tárcsákat, mert idegesít, hogy beráz és épp pályán fogok vele többet menni. Majd mondom mit változott.
Pedig már kezdett égni a pofám, hogy biztos építenéd már befele és nem olyan még, mint ahogy elképzelted, nekem meg esélyem sincs mostanság 5-6 óra előtt végezni, hogy arra forduljak megnézni mi nem jó vele... :( :)
Én mondjuk szívesen segítek ha érdemben hasznosat tudok mondani, a piacgazdaság értelmében azt kelett volna mondanom, hogy gyere be egy diagra 5ezer :)
Ráadásul nem is biztos, hogy az első tárcsa... a hátsótól azt mondják ugyanúgy tud rázni. Enyémen cseréltük az első tárcsákat, de közel ugyanannyira ráz, bár nem 80-ról, hanem 120 felettről fékezve. Úgyhogy cserélhetem a hátsót is. Remélem attól megjavul.
Tényleg, az mitol lehet hogy nagyobb sebességről (80 felett) erosebb fekekezesnel ráz.
Fektarcsa/betet egyik tippem, cserélni kene?
Esetleg mi lehet még? Automata váltó? Gumik tok újak, es telivel is ilyen volt ugy rémlik.
Tél sincs!Semmi baj a nyáron használt téligumival.Már régóta hőre keményedő téliket gyártanak.Az új gumik már 8mm-es profillal rendelkeznek,a 11mm helyett,az áruk meg az egekben.Lefuttatom a téligumikat.Tapasztalatom a Sprinteren:a nyári gumiknál jobb a tapadás,nem rúg a hátulja.Valószínűleg soha többet nem veszek nyárigumit a Sprinterre.
Név:Merci Motyó Kft.Város:1105 Budapest (Pest megye)Cím:Maláta u. 12.Telefon:-Fax:-Mobil:(+3670) 270-8582, (+3670) 626-8582Skype:-FBook:-Nyitva:H-P: 9-17, Szo: 9-14
Itt egy másik is: Csepeli Auchannel szemben, M0 halászteleki lehajtó.Név:Mercedes BontóVáros:2310. Lakihegy (Pest megye)Cím:II. Rákoci Ferenc út Hrsz:8010Telefon:(+3624) 475-192Fax:(+3624) 475-192Mobil:(+3630) 515-0035
Én annyira nem értem meg, mert lehet, hogy zebránál majd hiányozni fog az a 80cm a megálláshoz. Aztán meg jön a nagy bánkódás.....Egyszerűen be kéne látni, hogy a téli gumit nem +35 fokra tervezték.
Mindenkitől elnézést de párszor bemásolom a gondom hátha valaki csak most olvassa de lesz valami jó ötlete !
Üdv Mindenkinek!
Kérlek adjatok tanácsot!
2003 évjáratú W203 200 CDI eddig tolatás megkezdésekor kikapcsolta az ABS BAS ESP -t , majd később amikor jobbra kormányoztam akkor is. Most pedig nem indul a km óra és kikapcsol a ABS BAS ESP ECP és az üzemanyag szintjelző is minden marhaságot mutat.
Update: Üzemanyagszintjelző sem megy.Pontosabban ha nem megy a km óra és nyomom a féket akkor mér, majd már ígyse mér!
Természetesen megnézte egy itteni mercis mágus.Gyári diaggal!
A megoldás ABS EPS modul csere szerinte ami gyári alkatrésszel cca.300-E ft (bontott meg nincs nyíregyházán).
ABS modul : A2035451732 s talán kormányszög jeladó (hibaüzet magyarázata : nem inicilizálható az egység). 2034640118 vagy 0004640618.
Esetleg ötlet honnan lehetne venni kipróbálható bontott modult ,vagy más lehet esetleg a baj?
/ Azóta a bizti és aksi cserélve!Nincs változás /
+ Megott átnézte a biztiket és a SAM modult meg a reléket nem látott hibát/( EHELYEN IS KÖSZI!!!)A párlatok ihatóak?/