Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
A szóló Laz is jönn hozzánk, cserélünk Szekszárddal, vagy ennyi volt belőle? Igazából nekem nem nagyon jött be ez a busz, egy kört mentem vele, de nem éreztem szükségét, hogy menjek vele még egy kört.
Deh van 2010. december 31.-éig van határidő, ez majd jövőre október-november tájt ismét egy évvel későbbre lesz halasztva, megfelelő típus hiánya miatt.
Nem erre gondoltam, a hurok járat csak egy irányba lenne, mikor a város fele megy a busz. Akkor betér az említett helyekre, gyakorlatban csak azt a csatlakozást kell biztosítani, hogy amíg a városból vissza tér egy busz utána induljon a következő ami a hurok részbe bemegy tehát teszem azt mondjuk a 61-es jelenlegi vonalát tenné meg és utána menne a város fele be. Tehát befele a városba lenne közvetlen eljutás haza fele meg csak 1x kellene átszállnia.
Nem értem. Az én gondolatmenetemből milyen hurokjáratot találtál ki? :)
Esetleg olyan vonal lehetne, hogy Kertváros-Krisztina tér-Árkád-Főpályaudvar-Krisztina tér-Malomvölgyi út és Kertváros-Aidinger János utca-Árkád-Főpályaudvar-Aidinger János utca-Fagyöngy utca. Viszont, ez azt jelentené, hogy kb. másfél órát kéne a sofőröknek egyhuzamban vezetniük és az utastájékoztatást is meg kéne oldani. Probléma lenne a Csontváry utcai megállóval is, ugyanis nem biztos, hogy megoldható lenne a háratok egyenletes eloszlása, ráadásul mindkét irányú megállóból lenne busz a Belvárosba (visszafelé is), tehát nem tudná az utas, hogy melyik irányú megállóba álljon...
Reméltem :-) Egyébként a te gondolat menetedet kicsit tovább gondolva arra jutottam, hogy. 1, Nem kell újabb pihenő, se a 6-nak se a 7-nek. mivel lehetnének hurokban végződő járatok, így megmaradna a kertvárosi decentrum fontossága. 2, Többlet teljesítményt nem okozna. Hisz nem kellene mindegyiknek érintenie ezt a környéket elég lenne minden második járatot elvinni. 3, Lesz közvetlen kapcsolata ezeknek a területeknek a belvárosa.