Keresés

Részletes keresés

foveon Creative Commons License 2011.04.04 0 0 459
Bicikli villogok. Hatul altalaban 2-3 db elol 1-2.
Előzmény: Sukh (458)
Sukh Creative Commons License 2011.04.04 0 0 458

Köszi.

Világításod nincs?

Előzmény: foveon (457)
foveon Creative Commons License 2011.04.04 0 0 457
Hat ugye ha nem lehet akkor nehez kotelezo felszerelesrol beszelni.
elektromossal jarok a varosban, sokan eszre se veszik csak mikor kikerulom. Benzinessel meg inkabb a vilag vegen kihalt helyeken preri szelin. De mar lattam olyat aki ment az attila uton a forgalomban. Amugy benzinesnel sisak protektor ing, kesztyu terdvedo. Elektromosnal sisak es kesztyu.
Előzmény: Sukh (456)
Sukh Creative Commons License 2011.04.04 0 0 456

Kérdésem inkább arról szólt, szoktatok-e, ill. milyen formában? :)

Előzmény: foveon (455)
foveon Creative Commons License 2011.04.04 0 0 455
Hivatalosan nemhogy uttestre de sehova (kozutra) nem lehet kimenni veluk, tobb okbol sem. Pl CM jelzes hianya, jogsi, stb.
Előzmény: Sukh (454)
Sukh Creative Commons License 2011.04.04 0 0 454
Úttesten haladni szoktatok velük? Van valami kötelező felszereltség rájuk?
foveon Creative Commons License 2011.04.04 0 0 453

vagy inkabb hatszelben...

 

Előzmény: Sukh (452)
Sukh Creative Commons License 2011.04.04 0 0 452
Jaja, apróbetűs powah. Még szokták írni azt is: szélcsendben. :)))
Előzmény: foveon (451)
foveon Creative Commons License 2011.04.04 0 0 451

hat a katalogus adatot siman lehet felezni, az a valos. de azt is azert kimeletesen. pl a goped-nel valami doksiban megadjak hogy a megadott tavolsag, economy modban, 40kg-os embernel, sik uton megallas nelkul ertendo. na ilyen max a meseben vagy egy repteren van. a valos forgalomban allandoan (fekezel es) gyorsitasz es az eszi meg az energiat.

 

Előzmény: Sukh (449)
domokosa Creative Commons License 2011.04.03 0 0 450

Köszönöm szépen a gyors választ.

 

Szeretném megkérdezni, hogy mi a különbség a 3 roller között, azon kívül, hogy más van rájuk írva és más árulja?

 

http://www.nitroscooters.hu/XE800.html

 

http://www.voiterscooter.com/termekek.php?valasztas=felnott#termek3

 

http://viewitem.eim.ebay.hu/Mach1-Electric-EScooter-800-Watt-Motor--NEW-MODEL-w/230565885416/item

 

Nekem mint leendő rolleresnek igencsak egyformának tűnnek.

 

Válaszokat, és további elektromos tapasztalatokat előre is köszi.

Sukh Creative Commons License 2011.04.02 0 0 449

Szia!

 

Sokat kipróbáltam, de én amiatt tettem le az elektromosról, mert keveselltem a hatótávot. Ezek átlagosan 10-20km-t tudnak megtenni egy töltéssel, kontra 8 órás töltési idő. Ha ez Neked belefér, akkor még tetszeni fog a hangjuk is, ami gyakorlatilag nincs. :)

Vásárlás előtt még bizonyosodj meg a megfelelő alkatrész-utánpótlásról, mert hallani a kínaiakról hideget-meleget.

Előzmény: domokosa (448)
domokosa Creative Commons License 2011.04.02 0 0 448

Siasztok rolleresek.

Van valakinek ilyen rollere?

http://viewitem.eim.ebay.hu/Mach1-Electric-EScooter-800-Watt-Motor--NEW-MODEL-w/310297402775/item

Tapasztalatok, vélemények róla.

Minden érdekel, negatív, pozitív.

Válaszokat, véleményeket előre is köszi.

Sukh Creative Commons License 2011.04.01 0 0 447

Még csak pár napja van meg, de már egykerekeztem is. Mondjuk véletlen volt, nade ki nem keverte még össze soha a féket a gázzal...? :D

Sukh Creative Commons License 2011.04.01 0 0 446

Milyen olajat használsz?

goped.hu Creative Commons License 2011.03.31 0 0 445

Sziasztok!

 

Ahhoz, hogy egyenletesen kopjon folyamatosan kell forgatni. Különben elöl gömbölyű profilú lesz, hátul meg gyalult tök sima egyenes. Ha hátul sem forgatod akkor benne lesz a motorfelől a bemarása a dörzsinek. Ha a hátsót forgattad előre, akkor forgatás után nagyon figyelni a kanyarokban, mert a szögletes gumi furcsa dolgokat produkál! Emberek tényleg ésszel. 

 

A hátó  gumi is pontosan olyan volt. Tessék gondját viselni a jószágoknak. Tengely kivesz, csapágyakat áttörölni a portól menjen neki olaj, WD40 a ami van, de csak kivülről lehet becsepegtetni mert fix ház nem jön szét, de jól esik neki. Nekem rendszeresítve van egy-két használt fogkefe, azzal nagyon jól lehet tisztítani.

 

Ma már pöccre indult a szerkezet, végre el tudtam intézni egy csomó dolgot, bank, vásárlás, egyebek, amik messze vannak egymástól. Szóval kidolgozta úgy tűnik a szmötyit.

 

A hideg inditás volt amit leírtam. Melegen csak ráugrassz és megy.

Hajrá!

 

A képek, ami jó ötlet volt szerintem:

Előzmény: neo007 (443)
Sukh Creative Commons License 2011.03.31 0 0 444

S25, de képet csak holnap tudok feltenni.

Előzmény: neo007 (442)
neo007 Creative Commons License 2011.03.31 0 0 443

""", illik hetente forgatni a kereket. ""

ezt hogy érted?

 

másik:az első kerékkel való csere lehet nem minden gépen okés , az enyéimen egész más az első kerék profilja mint a hátsó. olyan gömbölyitett .

 de lehet ilyen volt a hátsóé is még le nem kopott? nemtudom.

Előzmény: goped.hu (440)
neo007 Creative Commons License 2011.03.31 0 0 442

őneki aszthiszem goped sport-ja van , mint irta alább.

 és neked?

 

plusz rakhatnátok fel fotókat a rollerjeitekről , ugy tisztább lenne a kép...:-).

Előzmény: Sukh (439)
Sukh Creative Commons License 2011.03.30 0 0 441

Köszi a tippeket, elmentettem.

Viszont amiért nagyon hálás lennék, ha a hidegindítást leírnád, szájbarágósan. De olyannyira, hogy pl. írtad a légbeeresztőt, azon is gondolkodtam egy ideig, mi lehet... :D Még csak pár napja barátkozok vele.

Tehát kinyitom, elzárom, rúgom, kikapcsolom, etc...

 

Előre is hála.

Előzmény: goped.hu (440)
goped.hu Creative Commons License 2011.03.30 0 0 440

A leírtakat kövesd. Állj rá egyik lábaddal a leheő legközelebb a motorhoz és teljes testsúlyoddal nehezedj a deknire. Ekkor lökd magad, a másik lábaddal klasszikus rollerezést követve. Spec én csak szereléskor rángatom, amúgy mindig "rollerezve" induli, és sokkal biztonságosabb is mert a standardje nem életbiztosítás, és elszalad a cucc. Valamint a berántó részleget kíméli, hiszen szinte soha nem használom.

 

Ha sokat használtad, akkor a kerék távolságot utána kell állítani a kerékkopás miatt:

 

1. utána kell állítani: tank alatti gyors zárat meglazítod, ráállsz vagy valait ráállítasz és vissza zárod, úgy hogy a racsnis félkör valamelyik pecke beleakadjon a benzintartály hozzá legközelebb eső távtartó csövébe.

a gyors zár minig legyen vizszintes, hogy bele ne akadj valamibe, padka, egyéb. ezt úgy tudog beállítani, hogy a másik oldalon lévő szárnyas anyával beállítod. Azért kell rajta állni, mert akkor a dörzsis főtengely teljesen ráfeszül a kerékre, e nélkül csúszni fog, mint amikor a kuplugot csúsztatod az autón. Húzod neki és csak prörög de nem haladsz, ami nem olyan jó másrészt balesetveszélyes, mert nincs tartalékod. Én mindig hagyok pár miliméterniy tartalékot a gázkarnál, sosem járok fullon, mert mindig adódhat olyan helyzet, ahonnan jó megpattanni és akkor jól jön a plusz erő.

 

2, illik hetente forgatni a kereket. (legalábbis amennyit én járok van hogy 2-3 naponta), hogy egyenletesen kopjon, meg cserélni az első kerékkel, hogy az is kopjon.. 

 

Egyéb iránt, nektek nem darálódik le az előbb említett hátsótengelyen a menet. Én az előző -az első- rollerre 2 dbot  csináltattam, most találtam, meg, mind kettő a már ledarált tengely, így megyek csináltatok megint 1-2 dbot.

 

 

Bocs ha valakit untattam.

Szóljatok nyugodtan, de kulturáltan, s csendben leszek.

 

Hajrá!

Előzmény: Sukh (437)
Sukh Creative Commons License 2011.03.30 0 0 439

Close állásban mennyit szórakázol vele míg bemelegszik? Melyik Gopeded van?

Előzmény: goped.hu (438)
goped.hu Creative Commons License 2011.03.30 0 0 438

Sziasztok!

 

Kicsit kipucoltam a gyertyát, és láss csodát indult pöccre. Ránézésre nem volt semmi baja a Chamionnak!

Úgy tűnik, megoldódni látszik a nem járó motor.

Viszont kellett neki a "hajtás", járatás,  mert az új benzinszűrővel mostmár hibátlanul jár.

Szerintem kidolgozta magából a szmötyit, ami esetleg még volt benne valahol.

De még pontosan mindig nem tudom mi lehetett a baja, ami azért nem nyugtat meg.

Délután vagy egy órán keresztül járattam, meg hajkurásztam, most jó az alapjárat és minden más. 

Amire még gondolok, hogy a állás kicsit megviselte, így majd most szépen lassan helyrejön.

 

 

Kiskerekű működés képtelen, (rossz motor, stb.) gopedet vennék.

 

 

Sukh!

 

Close állásba a légbeeresztőt, majd pumpa! Ha már picit is melegedett, mehet Open állásba és tűz. Én menetközben szoktam a sarkammal állítani.

 

 

Hajrá!

Előzmény: Sukh (435)
Sukh Creative Commons License 2011.03.30 0 0 437

Hogy indítod be berántó nélkül? Le tudnád írni lépésenként?

Köszi.

Előzmény: neo007 (436)
neo007 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 436

de.

2 is.

Előzmény: Sukh (435)
Sukh Creative Commons License 2011.03.30 0 0 435

Basszus nem tudom belökni a Gopedem... Negyed óráig sz@arakodok vele, míg beröttyen, de miután bemelegszik, pöccre indul. Mit csinálhatok rosszul? Nincs valakinek dörzshajtásos Gopedje?

mOrBiD25 Creative Commons License 2011.03.30 0 0 434

köszönöm xépen a kimerítő leírást!! :):)

Előzmény: goped.hu (433)
goped.hu Creative Commons License 2011.03.29 0 0 433

Sziasztok!

 

A roller ügyem még mindig nem oldódott meg.

Elvittem egy motorokat javító mühelybe, kicserélték a benzincsövet, mert a 2 éves állásban, kikristályosodott a falára a szmötyi.

Sajnos a műhely kapujáig sem jutottam el vele, így visszavittem. Némi próbálkozás tisztítás? után jobb lett, de le-le állogat. Ez a műhelyes dolog így annyiba is maradt.

Most erőt vettem magamon szétborítottam. A tartályban lévő benzinszűrő tele volt sárgás kristálydarabokkal, így kicseréltem, bíztam benne, hogy jó lesz. Sajnos nem lett jó. Ha rajta állok megy de sehol a lóerő, ha leszállok járó motor mellett azon nyomban leáll.

Valakinek valami tipp?

A motorműhelyes ember esküszik, hogy kitakarította a porlasztót. ( most az következik)

Mikor megvettem (január), ment mint a vesztés.  Telefonon egyeztettem a tulajjal, hogy ha meleg vagy langyos lesz a motor mikor találkozunk, meg sem nézem. Jég hideg volt, mikor kivette a csomagtartóból, tehát nem buherálva volt.

A gép mint írtam zsír új, csak nem használták (falu), viszont benne volt a benzin sajnos.

Benzinnel együtt állt 3 évet, majd tavaly nyáron mentek vele néhány kört. Ezután ismét csak letették, nem lett leeesztve belőle a benya.

 

 

Kedves Morbid25!

 

Ha jót akarsz akkor Goped.

Nekem ez a 3. 

1, sport használtan vettem nem kicsit volt széthajtva, tömítéseknél folyt a fekete égett olaj, nem csináltam vele semmit, ment 2 évet télen-nyáron és úgy is adtam el, azóta is használják

Mikor bevittem egy szerelőhöz, hogy adjon bele dalékot és kérdeztem, hogy hogyan viseljem gondját, azt mondta, hogy "ó ez egy japán motor, sose fog tönkre menni! csak olaj legyen bekeverve a benzinbe."

2, GRT 46i újonnan vettem, én bontottam ki a dobozt. szép is jó is, de nagy, 1 éven keresztül nem hoztam le az emeletről, mert macerás a 35 kg jával

3, sport ez használt, de kb 1 km van benne, gyári lakkozás a deknin, és mindenütt. 8,5 kg mindenhová jön velem megint, ha végre beindul... :)

 

Csak a kiskerekűt lehet "mindenhova" magaddal vinni, nem kell erőfeszítés, kb. annyi mint egy 17" laptopot cipelnél laptoptáskástól.

 

Aki keres, és ilyen cipőben jár mind átnézi a kínálatot. 

Kínait ne vegyél, csak a bajod lesz vele, de ha nem hiszed, akkor próbáld ki a magad kárán.

(az email címemből senki ne következtessen holmi részrehajlásra, haszonra, de minden account amit próbáltam foglalt volt)

 

Ha állatkodni kell, akkor mindegy mit veszel.

Ha kvázi munkaeszköz, akkor a kicsit preferáld.

 

Az hogy minden tescos fűkaszán ilyen motor lenne nem egészen helytálló....

 

A kínaiakról annyit, hogy 1 USD ért kínálják az ebay.com-on, mert megveszik, hurrá olcsóbb mint a saját hazánk terméke, aztán 1 kör után irány az ebay. Vadonat újakat lehet taláni a potom-potomáért....

 

Hajrá!

 

 

 

 

 

 

Előzmény: mOrBiD25 (432)
mOrBiD25 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 432

300.000ft + áfa :D az anyagi helyzetem nem korlátlan sajnos.. sött még 3-4 hónap kell mire az árát ki tudom sporólni... :D és ezért szeretném körbe járni ezt a dolgot és itt elnézést kérek ha idegesítettelek vele nem állt szándékomban!!! vettem PS3-at 2 év után tönkre ment 14.000ft-ért meg is csunálták és mondta a szerelő,h örüljek neki,h még csak enyi baja van mert ezeket 2-3 évre gyártották... köszi.. :D:D nem tudom igaz e ugyhogy ezt senki ne vegye készpénznek nekem tönkre ment kész... ez nem is ide tartozott csak példa volt... köszönöm a válaszaidat!!!

 

Sziasztok

Előzmény: neo007 (431)
neo007 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 431

 üdv.

 

""  mostmár tényleg nem tudom ki merjek e adni enyi pénzt érte..  ""

 

mennyit is ?

 

egyébként ha korlátlanok az anyagi lehetőségeid akkor egy ilyet vegyél :-))

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9050282

 

ha meg kölcségkimélősen akar az ember gondolkozni akkor érdemes a roller használtpiacát is felderiteni. főleg a régebbi tipusokat lehet itt ott megkapni jó áron. én mindet 40 ezer alatt vettem... itt a fórumon alább találsz róluk infot stb...

szóval: ezeket nyugaton már a szemétbe dobják , általába valami potom hibája nan , berántó gyujtás , stb ... aztán a szokásos lomizók összeszedik , és a szokásos használt , ócskapiacokon kinálják , esetleg motoros börzéken , stb...

az egyikem egy  kinai (öninditós!) a kissebik hátsó fogaskerékkel a hegyet is megmászta , a nagyobbal meg megy mint a golyó...és ha megpusztul a motorja , veszek egy vadiúj tescós permetezőt és rádobom a motorját , ugyanis ugyanaz;-)

a gopedbe van dörzskerekes , meg az első generációs láncos . ezekbe ugyanaz a motot van komacsu zenoha vagy mifene...ezek azok a motorok amik a kézifűkaszákon is van . (lásd tescó:-) 3-4 tipus közül általába egynél ráismer az ember hogy némán ugyanolyan .20-30 ezer forint egy ilyen fűkasza motorostul :-DDD

 

mikor ezeket csinálta a goped , még valszeg nem a profit érdekelte őket anyira , mert a maiakba már minden egyedi , még az egyik évbe gyártott akármi sem passzol a következő évbe gyártottra..:-) lehet nem igy van csak igy hallottam . nemtudom.e

egyébként a régi dörzskerekes roller kuplungja olajkuplungos ! vagyis  nincs benne kopó alkatrész . olyan mint a régi amerikai automata váltós kocsik "kuplungja".persze örök élet , ezért már nem igy csinálják , hanem röpsujosra hogy legyen mit cserélni ;-)

a dörzskerekes rolleertől persze én is tartottam , a láncos a tutibb , de mégis a dörzskerekessel járok . az egy külön világ , érzés. ha ráhangolsz marhajó... kicsi könnyű stb...

 

szerintem a vásárlásnál azon érdemes elindulni hogy mire is akarod használni !

 

 - száguldozni a kocsisorok küzött ,mellett , bicikliutakon , mondjuk pest viszonylatban ? előbbutóbb felkenődsz valahová , és ezen nincs köütelező biztositás , igy inkább egy zsiguliajtóba érdemes fennakadni mint egy merci seggébe belemenni :-DDD

 

- vagy gyalogosok között lavirozni , hogy ne hozd rájuk a szivbajt , és egy rendőr se lőjjön le egyből ha meglát egy sétálóutcán áthaladni vele.:-)

 

 - vagy rosszabb utakon is guringázna az ember, erdei hegyi ösvényeken ?

 

 - vagy csak szimplán felvágni a csajok előtt ! :-))) lehet rá vanni csilivili krómos mindenféléket...(gopedre)

 

-  akar -e az ember két személyeljárni vele ?

 

- akarod -e cipelni , buszon ,épületbe , le fel... ( tömeg!  dörzskerekes.)

 

 

még anyi hogy a fékeken nem érdemes jógázni hogy tárcsa legyen meg ilyen a jobb meg olyan... olymindegy .

még azt érdemes tudni hogy ha a gopedből elhagysz akár egy csavart is azt csak "amerikás " csavarral tudod pótolni . más a menetemelkedése meg minden ,. a csapágyakról nem is beszélve :-)))

persze már mindent meg lehet kapni venni rendelni ,...

egyébként valszeg minden rolleren a berántó pusztul meg leghamarabb...

 

jó keresgélést mindenkinek !

 

 

Előzmény: mOrBiD25 (429)
Sukh Creative Commons License 2011.03.27 0 0 430

Sziasztok!

 

Benzinmotoros rollert szeretnék vásárolni, leginkább Gopedek érdekelnek, ha van valakinek eladó, kérem jelezze!

 

Üdv.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!