Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.28 0 0 272
Én a BPV-054-est nem temetném. Fog az még 2-est járni...
Előzmény: Törölt nick (270)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.28 0 0 271
A Citaro 33-asba ment (és előtte is ott volt kétszer reggel) amikor leégett az Irgalmasok utcájában. Az a busz, amelyik nem bírja a hegymenetet, az nem alkalmas a közlekedésre. Nem a 60-as 70-es években vagyunk.
Előzmény: D55 (267)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.28 0 0 270
Az automata váltóba épített retarder azért melegíti a hűtővizet :)

Néhány kép.

Buszok a halálsoron. Ők keréken halnak meg.



Előzmény: Törölt nick (269)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.28 0 0 269
A fékezés egy helyes meglátás, de korántsem annyira megterhelő dolog a motorfék, mint a hegynek felfelé való gyorsítás.
Előzmény: D55 (267)
D55 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 268
Amit Pesten láttam, az egy 412-es volt, néhány hónappal ezelőtt.
Előzmény: D55 (267)
D55 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 267

Lefelé minimális a motor terhelése? Fékezésnél is?

 

Én csak azt tudom, hogy a Citaro is hegyi vonalon volt, amikor kiégett, meg a HCL-098 is, de a Pesten, a Ferenciek terén is egy 178-as füstölt, ami valószínűleg aznap már felment párszor a Naphegy térre...

 

Hogy a tegnapi (?) pécsi busztűt melyik vonalon volt, azt nem tudom...

Előzmény: Törölt nick (266)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.28 0 0 266
Nem kell ismerni ahhoz semmiféle fordát, hogy megállapítsuk: a hegyi vonalaknak van egy olyan sajátossága, hogy felfelé a dombnak meredek az út, viszont lefelé ugyan olyan leejtős. Ebből következik: a motor terhelése lefele irányba minimális. Pl. a 35-ös járatban visszafelé a Dömörkapunál már le is van hűlve az autóbusz motrorja, hát még mire a Főpályaudvarra ér. A felvetésed egy kicsit fájt...
Előzmény: D55 (264)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.28 0 0 265
persze, meg nyári melegben vizet is osztani kellene a buszoknak nem? Minden sarkon friss hideg Szentkirályi ásványvizet kellene önteni nekik a tartályba.... :-))
Előzmény: D55 (264)
D55 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 264

Nem nagyon ismerem a fordákat, de szerintem jó lenne, ha 34-35-36-37 után másfelé tenne a busz egy kanyart. Persze, nem biztos, hogy annyi idő alatt kellőképpen lehűlne a motor...

Előzmény: tibbee41 (263)
tibbee41 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 263
Motorgyilkos ez a 35-ös járat. :)
Előzmény: Törölt nick (262)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.27 0 0 262
Elő-elfordul aszongyák :)

Gondolom holnapra helyrepofozzák, aztán uzsgyi.
Előzmény: Törölt nick (261)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.27 0 0 261
Ma ismét kigyulladt egy busz Pécsen. Egy IK-415-ös.
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.27 0 0 260
Jogos, lemaradt a város név, Pécsre gondoltam.
Előzmény: Törölt nick (259)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.26 0 0 259
Melyik város központja? Én este 6-ra értem haza vasárnap.
Előzmény: Törölt nick (258)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.26 0 0 258
Mindenki érti a viccet, de ebben a gazdasági válságban nem jó viccelődi.

Vasárnap nem volt egy kicsit beállva a városközpont a sok busz miatt? :-))
Előzmény: Törölt nick (257)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.26 0 0 257
Itt már senki sem érti a viccet...
Előzmény: D55 (255)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.26 0 0 256
Persze, hogy komolytalan, de a végső döntésben ezek közül lesz benne valamelyik. Már ha tényleg így akarnak "spórolni".
Előzmény: D55 (253)
D55 Creative Commons License 2009.08.26 0 0 255

Nem értem...

 

Most nem a lámpásvölgyi és a  borbálatelepi buszokról van szó, hanem a Somogyszob-Nagyatád vasútvonalról :)

 

A 37-es (Somogyszob-Balatonszentgyörgy) bezárását már annyira nem ellenzem...

Előzmény: Törölt nick (254)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.26 0 0 254
38-as? A 38A azért megmarad nem? :))
Előzmény: D55 (253)
D55 Creative Commons License 2009.08.26 0 0 253
Mivel ebben a "tervezetben" olyan vonalak is benne vannak, mint a 38-as, de főleg a 154-es, szerintem az egész anyag komolytalan.
Előzmény: Törölt nick (252)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.26 0 0 252
"Azért nyilván a szekszárdi vasút valamiért fontos, ha nem írták oda, hogy ezt is be akarják zárni."

Persze nyilván vmiért fontos lehet, de a felsoroltak között, szvsz van amit még fontosabb lenne megtartani. Meg persze az is nyilván való, hogy ez kacsa hír, de a végső döntés ezekből a vonalakból megszülethet meg.

"Te is tudod, hogy milyen adatok szerepelnének ezekben a táblázatokban."

Tudom há', de had legyen már egy kellemes 5 percem. :-))

Félreértés elkerülése véget, nem akarom a két települést összehasonlítani egymással, mert nem is lehet, csak kíváncsi lennék, hogy vajon mennyien használják.
Előzmény: Törölt nick (251)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.25 0 0 251
Azért nyilván a szekszárdi vasút valamiért fontos, ha nem írták oda, hogy ezt is be akarják zárni.

Te is tudod, hogy milyen adatok szerepelnének ezekben a táblázatokban. Új információt max. a pontos számok nyújtanának, de te is jól tudod, hogy Szekszárdon jobb a busz, ezért többen buszoznak, Pécsett pedig fordítva van.
Előzmény: Törölt nick (250)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.25 0 0 250
Attól mert megyeszékhely mehet, ez nem kizáró ok, szvsz. De ha nem megy akkor legyen rajta megfelelő vasúti szolgáltatás! Így a legtöbb ember a buszt választja, ha a fővárosba szeretne utazni.

Szívesen látnék egy táblázatot arról, hogy Szekszárdról hányan utaznak a fővárosba vonattal s mennyien busszal. Ha véletlenül van valakinek akkor megdobhatna vele, plusz egy ugyan ilyet szívesen látnék, Pécs-Budapest viszonylatra is.
Előzmény: Törölt nick (244)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.25 0 0 249
BPO-105 Creative Commons License 2009.08.24 0 0 248
Most ez komoly, hogy ennek is olyan hátsó lámpája van, mint a MAN, Volvo megfelelő típusainak? (Ja, és a Peugeot Boxer-Citroen Jumper-Fiat Ducato hármas előző generációs kocsijainak is...)
Előzmény: Törölt nick (226)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.24 0 0 247
A Kapos Volán dolgozói szolidaritási sztrájkot tartanak a komlói kiszervezés miatt.
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.24 0 0 246
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.24 0 0 245
Mivan? Leírod érthetően?
Előzmény: Törölt nick (237)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.24 0 0 244
NEm fog menni a 46-os. Megyeszékhely miatt meg kell hagynia vasutat.
Előzmény: Törölt nick (243)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.24 0 0 243
"Utaztam a tesztbusszal is, egy megállót. Hát, nem vagyok elragadtatva tőle..."
Ennyire rossz az a busz, hogy senkinek sem tetszik? :-))

"Nem tudom, hogy ez vasárnap mennyire megszokott, de szinte alig volt utas a buszokon. A 23-ason alig néhányan utaztunk, de a szembejövő járatokon sem voltak sokan. Szerintem ezzel kéne kezdeni valamit. Én ebbe bevonnám az orfűi buszokat: vagy a Volán-járatok állnának meg az Urán és Szentkút közötti megállókban, vagy Orfűre helyi busz menne (persze, a városhatáron túl más díjszabással). Szerintem ezzel meg lehetne oldani, hogy viszonylag jó kínálat legye és ne legyenek üresek a buszok."
Dobj meg egy mail címmel privátba ha lehetséges!

Mellékvonalak bezárásához:
Jövőre a 46-os is megy a levesbe??? Mert ha így folytatják akkor menni fog.
Előzmény: D55 (242)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!