Keresés

Részletes keresés

Aladár46 Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15129
A 61-es megerősítve, megspékelve pár elkerülővel évtizedekre egy fiók aljára száműzhetné az M9 nevű felesleges tervet. Igaz Dombóvár-Szekszárd/Bonyhád között hiányzik valami.

Amit úgy hívnak, hogy M9 autóút!!!
Igazából ellentétet veszek észre az "élménybeszámolódban". Egyszer támogatod a 2x1sávos gyorsforgalmit, mint pl.610 út, következő sorban meg száműznéd az M9-et? Hogy is van ez?
Nem értem mi bajod van az M9-cel? Az egyik legértelmesebb útfejlesztés volt az elmúlt 10 évben. Mind céljában, mind műszaki megoldásában. Végre oldja budapest centrikusságát, amire már nagy szükség lenne.
Előzmény: AcidMan (15123)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15128
nap mint nap teszem meg a hidegkút-budakeszi-budaörs szakaszt

ma elfogyott a türelmem és üvöltenem kellett a kocsiban,


1. hidegkúton egy rövidke szakaszon (körforgalomtól befelé) olyan matyóhímzés az aszfalt, hogy a kólát felrázza az ülésen

2. a hidegkút-budakeszi szakasz kritikán aluli, kb. 1.5 sáv széles felfestés nélkül, szerpentin, beláthatatlan (fákat is elég lenne kivágni első lépésben), ráadásul matyóhímzés az aszfalt

3. budakeszin átvezető főútra nincsenek szavak, az aszfalt már töbszörösen 'megolvadt', felhólyagosodott, kb. 2 kilométeren át dobál, ráz, szaggatja a felfüggesztést. ez az ország egyik leggazdagabb városa, nem fussa 2 km betonútra??? ráadásul itt nem is demszky a pógármester (habár itt lakik)

4. budakeszi-budaörs legalább nyugis, mert 4-5-ösben lehet 60-80-nal menni a folyamatos forgalomban, előzés lehetetlen. csak arra kell figyelni hogy az út szélén már teljesen feltöredezett és behorpadt fekete lyukak nehogy elrántsák a kormányt egy ónoseső során

5. budakeszi út-1-es út kereszteződés aszfaltja hányadék (itt van ugye a szellem-vasúti átjáró is), konkrétan 10-15 centiméteres kráterek és puklik

6. az összes lámpánál fel van rongyozódva (nem tudom a szakszót) az aszfalt, sírnom kell amikor átzötyög rajta a honda :(
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15127
hah, itt van 160 kph-s vasút, autópálya, főút, minden

habár, decembertől az ÖBB RailJet-jét majd a hegyről fogom fényképezni amint a 40-es lassújelnél tökölődik :)
Előzmény: Törölt nick (15126)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15126
csak nem egy elkanászodott vidékihez van szerencsém? :-D
Előzmény: Törölt nick (15125)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15125
csak dobálózni ne kezdjetek, mint a majmok :-D
Előzmény: Törölt nick (15124)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15124

Összegzés: pest megyében nincsenek ilyen jó utak.

hát ja.

pémegyéből a dunántúlra kiruccanva én is mindig elcsodálxom, hogy arrafele mennyivel jobbak a zutak...

 

a vidékiek amúgy nagyon el vannak kanászodva: nekik egy jó főút mán smafu, nekik pálya köll! punktumm!

 

mi meg az "agyondotált", vidékszipolyozó bp+pémegyében mán egy jó kis főutacskának is örülünk, mint majom a farkának... :-))

Előzmény: AcidMan (15123)
AcidMan Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15123
Elég rövid időn belül elég sok "másodrendű" főúton volt szerencsém hajtani a dél-dunántúlon.
66-os Pécs-Sásd szakasz kimondottan izgalmas. Jó sok szerpentin, jó sok átkelési szakasszal, néhány újraszőnyegezett és/vagy épp' szönyegezés előtt álló szakasszal. Alapvetően a burkolat nem rossz (ahol új, ott értelemszerűen szintén nem rossz :-)), de nagyon kanyargós. Kicsi forgalommal.
611. Sásd-Dombóvár. Teljesen újraszőnyegezett. Isteni. Asszem 2 faluban folyt még a munka, a kamionlassítókat építették.
61. Ezen már korábban is jártam, de mindig elfelejtem, hogy milyen faszán autózható. Relatíve kicsi forgalom, de pl. Kaposvár és Iharosberény között olyan többkilóméteres egyenes szakaszok vannak, hogy öröm rajta vezetni. Kaposvártól Kiskorpád irányába, és a zalai szakaszt is épp' most szélesítik. Egyébként a többi szakaszon sem tűnt kényelmetlenül szűknek (lehet, hogy azok alapból kicsivel szélesebbek?), és az út minősége is kiváló - ahhoz képest, hogy nem új.
65-61-es átkötés (fogalmam sincs, hogy híjják) Hiányzik a két sáv közt a felfestés, és asszem sötétben az út szélét jelző kis prizmák még jobban... Egyébként a burkolat jó.
65 Siófok felé: a legkevésbé nyerte el a tetszésemet. Igazándiból nem a komfort/biztonság szemponjából, inkább szemre volt szar. Egy hatalmas puzzle benyomását keltette, viszont a foltozásokon relativ simán lehet átsiklani. Sokkal jobb mint egy átlagos városi kátyúzás.
A 610-est a végére hagytam: 2x1 sávos gyorsforgalmikat a népnek! :-) Már ahol elég a 2 sáv...
Összegzés: pest megyében nincsenek ilyen jó utak.
(értelemszerűen a DD-n nem kell olyan terhelést elbírnia az utaknak, de a tény az tény marad)
A 61-es megerősítve, megspékelve pár elkerülővel évtizedekre egy fiók aljára száműzhetné az M9 nevű felesleges tervet. Igaz Dombóvár-Szekszárd/Bonyhád között hiányzik valami.
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15122
igen, se az 1-es nincs még leaszfaltozva, se a 8119 nincs még befejezve...
Előzmény: Törölt nick (15113)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15121

Jól.

Előzmény: elemes2 (15120)
elemes2 Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15120
jol sejtem, hogy ez a "demszkibogyo" a villamospalyak menten es meg par helyen az aszfaltba epitett beton melltartokat jelenti...?
Előzmény: Törölt nick (15118)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15119
A szóhasználatban ezzel az algyőivel kapcsolatban én mindig mint "spirális" találkoztam. Mondjuk a belinkelt anyag alapján az is, a turbóhoz kéne a sávelválasztó, geometriailag meg lényegében ugyanaz a kettő.
Előzmény: Törölt nick (15118)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15118

jé, ez az algyői olyan turbóféle...

 

a járműsoztályozó burkolatijel hiánycikk, meg lehet, hogy nincs demszkibogyós fizikai sávszeparácijó, de geometriailag turbónak tekinthető...

 

Előzmény: Törölt nick (15117)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15117

nem.  ( :-))

 

jól monta az olvtárs:

az alárendelt 2x1es utak becsatlakozásánál akár van, akár nincs járműosztályozó,  ott mindenképp 2 (kör)forgalmi sávnak is elsőbbséget kell adni, ha a 2. v. 3. kijárat felé tartunk...

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (15115)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15116

ja, jómúltkorában már volt szó erről...

 

ugyanazt kellett volna csinálni, mint röszkénél: megépíteni a pálya 6árkeresztezést, és oda az új átkelőt...

 

nyilván itt a mura komoly akadály volt, mert híd kell rá, soksok pízé... :-)

 

ígymeg műxik a tékozló kódis effekt.... (há nekünk nincs arra pézünk, hogy spóroljunk... :-)

Előzmény: AcidMan (15111)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15115
nem

Ha az útirányjelző táblák szerinti forgalmi sávba sorolsz belépés előtt, akkor nem kell senkire sem várnod! Amúgy a turbó kör legfőbb előnye szerintem, hogy nem kell sávot váltani körpályán belül! Hiszen ezért spirál...
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (15114)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15114

Akkor ha jól értem, a turbó ugyanaz, mint a spirál, csak helyenként fizikai elválasztás is van benne a sávok között?


A spiralitással kapcsolatban egy kérdésem lenne csak: ahol az egysávos csatlakozó útról bejövő a második vagy harmadik kijáraton óhajt távozni, ott neki ugye egyből be kell sorolni a körforgalom belső sávjába. Ezzel viszont ki kell várnia, amíg mindkét sávot egyszerre tudja keresztezni - vagy bemegy a külsőbe és ott vár, amíg a belső szabaddá nem válik? Első esetben a mögötte jövő, jobbra kanyarodni szándékozókat tartja fel, a második esetben meg a főirány külső sávját... Aki esetleg már látott ilyet, ez hogy szokott működni?

Előzmény: hotrod25 (15105)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15113
na ezen jól kiakadtam!
most állnak neki marni... november 15 ig lehetne elvileg aszfaltozni. Mivel még nincs a teljes szakasz felmarva, így jó esetben hétfőtől aszfaltoznak. Aszfaltozni 4 fok alatt ? (jövő hétre elég szar időt mondanak) ismét lesz egy felújított, de hamar tönkremenő útszakaszunk...
Előzmény: Törölt nick (15103)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15112
ha minden igaz végre belekerül az előírásokba...
Előzmény: hotrod25 (15105)
AcidMan Creative Commons License 2008.11.13 0 0 15111

http://www.hirszerzo.hu/cikk.nem_osszekot_hanem_elvalaszt_a_mura-hid.86840.html

Nem értem ezt az egészet:
1. Miért tiltották le a szgk-kat a régi határállomásról?
2. Miért tiltották le a kamionokat a Zrínyi hídról?

 

Hát nem tudom, miért, de nem tudtam megnyitni a cikket, de utánaolvastam itten.

Hát ez egy elég összetett probléma. :-) A horvátok kb. 10 éve építettek egy vadiúj határátkelőt a régi 7-es mellé. A magyar oldalon kb. akkor épült a vadiúj átkelő a kamionoknak - minden vacakkal, ami akkor kellett.

Namost minkét oldalon hülyék voltak, mert a horvátoknál már kész volt a pálya, nálunk már épült az első zalai szakasz.

Most megépítették a személyforgalmi terminálokat az ap mellé is... LOL

Az egy dolog, hogy ezeket most az únió fizette, de 10 éve kellett volna talán jobb helyre építeni a vackokat...

A személyautók kitiltása azért ökörség, mert az a napi forgalom elenyésző. Nyáron meg úgyis mindenki az ap-n fog menni, szal mindenki megtalálja a helyét.

Alapvetően, hogy mondjak valami csúnyát is, teljesen felesleges ez a híd, amíg van ellenőrzés a határon. Ígyis-úgyis meg kell állnod, nem tökmindengy, hogy közben lehajtasz-e a pályáról előtte?

Előzmény: hotrod25 (15092)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.12 0 0 15110
majd ha megépül a félpálya :)
Előzmény: FRAMY (15109)
FRAMY Creative Commons License 2008.11.12 0 0 15109
Ez konkrétan pont hazai forrás és Magyar Közút:))) de a lényeg, hogy végre normális út lesz az M2
hotrod25 Creative Commons License 2008.11.12 0 0 15108
?
Előzmény: Törölt nick (15107)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.12 0 0 15107
sweet, de én már wuhan és hong-kong között akarok száguldani 350-nel, de még egy évet kell rá várnom :( :)
Előzmény: hotrod25 (15105)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.12 0 0 15106
ismétlés a tudás anyja... :-))
Előzmény: hotrod25 (15105)
hotrod25 Creative Commons License 2008.11.12 0 0 15105
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.12 0 0 15104
a maros meg a dráva is olyan mint az ipoly, ide is kellene jó pár kis híd..
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.12 0 0 15103
1-es utat is csinálják tbányától északra

--

mi az a turbó körforgalom?
hotrod25 Creative Commons License 2008.11.12 0 0 15102
Hála a Nif-nek meg az úniónak, hogy megcsinálják végre M2-t. Múlt télen akkora kátyúk voltak rajta (főleg Vác elkerülőn), hogy egy fél kispolákot simán elnyelt volna.
Előzmény: kvte (15098)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.11.12 0 0 15101
Milyen ez a turbós?
Előzmény: Törölt nick (15097)
hotrod25 Creative Commons License 2008.11.12 0 0 15100

Lehet, hogy az ap-n schengen-re várva nem akartak komolyabb átkelőt + vámot építeni, csak egy light -osat, a nehéz járműveket meg kerültetik a régi felé. Ez egy igazi magyarosch megoldás lehet: kamionosok azért szívnak mert le kell térni a pályáról, helyiek azért, mert kerülőre kényszerítve őket rá kell térniük a pályára az átkeléshez.

Előzmény: Törölt nick (15097)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!