Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zoli550 Creative Commons License 2020.03.21 0 0 187660

Ez nem tudott,a jobb oldalon levő “kürtő” szintjéig volt vízzel,de nem csordult úgy túl hogy be is folyt volna. 

Igy hogy én benéztem ezt az ötletelést inkább nem is szólnék bele,csak egy merítés volt az olvasott emlékeimből és a golfos kicsi tapasztalatból. 

Előzmény: Quattroman (187659)
Quattroman Creative Commons License 2020.03.21 0 0 187659

várj kicsit.

nem a hengerfejen lévő folyadékról beszéltünk?

mert a G2 simán beázik a beltérbe a "lövészárokból" ha dugult a kivezető csatorna.

Előzmény: Zoli550 (187658)
Zoli550 Creative Commons License 2020.03.21 0 0 187658

Akkor én valamit benéztem,azt hittem fordról van szó,bocsánat. 
Ott tényleg úgy van,PN-es volt egyik barátomnak,emlékszem az ott hullámzó víz mennyiségre és érdekes hogy úgy sem ázott be. 


Előzmény: Quattroman (187657)
Quattroman Creative Commons License 2020.03.21 0 1 187657

golf 2-nél  a tűzfal élén lévő gumiszigetelés után van az ablakmosócucc...

Előzmény: Zoli550 (187650)
Lesolo Creative Commons License 2020.03.21 0 0 187656

Minden lehet...., de élőben normálisnak látszott...

Előzmény: kardos074 (187654)
Lesolo Creative Commons License 2020.03.21 0 0 187655

Szia Kormi 07 és minden Kedves Hozzászóló!

 

Köszönöm az önzetlen  segitőkészségeteket..., sajnos el mulasztottuk , az utólag logikusnak látszó kontrollok elvégzését..., elvitték az Alfa GT-.., ha visszahoznák .,az ajánlásokkal kezdenénk rögtön., jobban mondva egy azonnali Fékkapcsoló cserével.Mindenképp  Visszajelzek ha aktualizálodna  .

Előzmény: kormi07 (187643)
kardos074 Creative Commons License 2020.03.21 0 0 187654

Nem az elektromos gázpedál vacakol? 

Előzmény: Lesolo (187631)
majkel Creative Commons License 2020.03.21 0 0 187653

Az ok egyszerű, pl ha az udvaron mosok és úgy hagyom a gépet mozdítás nélkül, másnap reggelre a betét és a tárcsa közötti felületi korrózió, oda tapasztja a betétet a tárcsához.

Fordult már elő és egy jó nagy pattanással szakadnak el egymástól a felületek.

Fagypont alatt ez ugye lehet kellemetlenebb.

A szárítás természetesen csak pár másodperces idő, az ECU ettől függetlenül lereagálja.

Amúgy ha megnézed a nepper telepeken hónapokat rohadó verdákat, elég szépen néznek ki a féktárcsák az odaverő esőtől-

Az ilyen gépeknél a szokásos jelenség az oda korrodált fékbetét lenyomat a tárcsán, ami elég nehezen tűnik el a későbbiekben.

Lehet, hogy túlaggódom, de így szoktam eljárni :)

Előzmény: Paco155 (187652)
Paco155 Creative Commons License 2020.03.21 0 0 187652

Nem kötekedés, kérdés:   Miért kell a féket szárítani?  

Másik kérdés: Ha kell akkor esőben nem működik?

Előzmény: majkel (187651)
majkel Creative Commons License 2020.03.21 0 0 187651

Az Xsara Picassonk az tiltással reagált a fék-gáz kombóra. (Ecu ??)

A C4 GP sehogy (Delphi)

A Boxer (Puma-Siemens) meg azt csinálja, hogy egy emelt alapjáratra vált, kb 1500rpm.

Ez csak akkor szűnik meg ha leállítod, ezzel a variánssal még nem találkoztam.

Ezek a témák a mosóból hazafelé derültek ki, amikor kicsit féket szárítottam :)

Előzmény: cam aro (187648)
Zoli550 Creative Commons License 2020.03.21 0 0 187650

1.4b focus II hibákat olvastam pár hete és ott írta egy tapasztalt hogy az ablakmosó cső nyomta vagy csöpögtette oda a folyadékot. Nem agyalás,de eszembe jutott. 

Előzmény: HunFox (187635)
cam aro Creative Commons License 2020.03.21 0 0 187649

absolutely not disappointed. ! .. to be.. 

I just don't understand how you can keep up yours business. 

...never mind. 

Előzmény: Lesolo (187633)
cam aro Creative Commons License 2020.03.21 0 0 187648

vw , merci par ilyen gaz/fek utan be irja hibanak. 

 

 biztos.. valamennyire. :) , mert mikor lusta vagyok szetszedni egy nyeszergo feket, igy szoktam lehuzni az ugyfel altal felkent uvegesedest a betet/tarcsa komborol. ) 

 

...ettol fuggetlen meg lehet fek.kapcs baja annak az alfanak., de ugytunik a kerdezo elobb inkabb kerdez ,mint ellenoriz. 

Előzmény: nick name74 (187646)
mica-r Creative Commons License 2020.03.21 0 0 187647

Toyotát kell venni, az olyan butuska, hogy nem tiltja a gázt :-)

(illetve pár éve a botrányok miatt már igen)

Előzmény: nick name74 (187646)
nick name74 Creative Commons License 2020.03.20 0 0 187646

Szerintem is féklámpakapcsoló, vw pd, merci cr is így reagál, nem kell a lámpának kigyulladni, csak a vezérlőnek ad jelet.

Előzmény: kormi07 (187643)
kormi07 Creative Commons License 2020.03.20 0 0 187645

Bármi lehet Papa, de ne nekem mondd:-))

Előzmény: mica-r (187644)
mica-r Creative Commons License 2020.03.20 0 0 187644

Kezdésnek élő adat pedálkapcsoló jelet nézhettek volna. Lehet hogy látszik a hiba.

Előzmény: kormi07 (187643)
kormi07 Creative Commons License 2020.03.20 0 1 187643

A bosch edc vezérlők ha működtetett fékpedált látnak, akkor elveszik a teljesítményt, van hogy hibakód nélkül is.(próbáld ki, nyomj rá a fékre bal lábbal menet közben - nyilván alkalmas helyen, ne forgalomban - , el fogja venni a tüzet a vezérlő.)

 

Ha jól rémlik, 3 volt körüli feszkót a jelszálon már működésnek vesz a vezérlő.(ezt okozhatja egy 21/5w izzóval szerelt testhiányos hátsó lámpa is).

 

Gyakorlati tapasztalat is volt vele, mondjuk nem pont 1.9jtd-vel.

 

Próbát megér.

Előzmény: Lesolo (187638)
majkel Creative Commons License 2020.03.20 0 0 187642

Csak én maradtam le róla, vagy már sikerült kideríteni, h mi ez a folyadék?

Mert az talán nem olyan bonyolult és a keresési irányt is eldöntené.

Meleg motornál kifújni onnan és figyelni, h mi történik.

Hmmm?

Előzmény: HunFox (187640)
Quattroman Creative Commons License 2020.03.20 0 0 187641

nem is biztos az a kiáramlás. a rezgés is hasonló hatást kelt a folyadékban.

Előzmény: HunFox (187640)
HunFox Creative Commons License 2020.03.20 0 0 187640

Biztosan nem volt hozzányúlva a porlasztókhoz.Akkor lehetséges hogy tényleg ott gyűlik össze néhány csepp víz,és a kiáramló levegőtől lehet látni apró buborékokat ami pont úgy néz ki mintha szivárogna valami.

Előzmény: Quattroman (187639)
Quattroman Creative Commons License 2020.03.20 0 0 187639

mivel azt nem írtad még egyszer sem hogy mit csinált a szerelőd rajt a hűtőtőmítővel feltöltésen kívül így nem gondolom hogy kivette a porlasztó(ka)t a helyükről, de sokan nem tudják hogy az alatta lévő tűzkarika egyszer használatos és a porlasztókat nyomatékra kell húzni.

ha így csinálják akkor nincs szivárgás, de megjegyzem gázolajat nem szokott onnan visszafújni, szóval kétlem hogy nem a csövektől szivárog le a tövéhez

Előzmény: HunFox (187637)
Lesolo Creative Commons License 2020.03.20 0 0 187638

Jó kérdés---,bevállalhatunk volna simán egy fék .kapcsoló cserét , vagy legalább paraméterben tesztelgetni a kapcsolót....,ugy olvastam , hogy van egy VDS kontroll rendszer , pl ABS-ASR és még egyébek felügyeletével megbizva ezen az autón...display hibajelzéssel---.  Áttételesen   motor ECU kommunikációval visszacsatolásban.., ilyen vonalon nyilván belejátszik a féklámpakapcsoló is.., eetleg ilyesmire gondolsz???  esetleg gyakorlati tapaszatod is volt?

 

köszi és üdv

Előzmény: kormi07 (187634)
HunFox Creative Commons License 2020.03.20 0 0 187637

Sajnos nem. Az indítás előtt tisztára töröltem és láthatóan a csúcsok alól jön az anyag.Persze csak alig észrevehetően de van szivárgás.

Előzmény: Quattroman (187636)
Quattroman Creative Commons License 2020.03.20 0 0 187636

sanszos hogy nem a csúcsok alól szivárog hanem a résolajcsövek elöregedtek és amit elcseppent az oda gyűlik össze

Előzmény: HunFox (187635)
HunFox Creative Commons License 2020.03.20 0 0 187635

Ma volt időm jobban megnézni és tényleg a porlasztócsúcsok alatt van szivárgás,ami ugye csak gázolaj lehet,rosszabb esetben vízzel kevert gázolaj. Ez a tömítetlenségi hiba mitől alakul ki és javítható-e? A kocsi ahogy írtam is tökéletesen indul hidegben is,nem füstöl,nem fogy a vize.

Előzmény: cam aro (187627)
kormi07 Creative Commons License 2020.03.20 0 0 187634

Féklámpakapcsoló?

Előzmény: Lesolo (187631)
Lesolo Creative Commons License 2020.03.20 0 0 187633

Szia!

 

Probállak követni---- tudom hogy pozitiv vagy.., so not disappointed..😄😁

Előzmény: cam aro (187632)
cam aro Creative Commons License 2020.03.20 0 0 187632

Erötlenné válik, motorfordulat alapjáratra esik vissza, az alapjárat egyenletes marad, motor nem áll le! Gázt ad, elindul és  tökéletesen megy tovább  ""

 

...csak en erzek ebben logikai bukfencet ? 

-------------------

Mit kelhetne vizsgálódnunk???""

 

hogy online boltot nyitottal.

======================= 

Előzmény: Lesolo (187631)
Lesolo Creative Commons License 2020.03.20 0 0 187631

Uraim!

 

Egy jó útmutató ötlet aranyat érne , kezek magasban,  mert megsüllyedtünk...

 

AlfaRomeo GT.2005. 1.9  JTD. 290.000Km

 

Szavahihető Űgyfél szerint..., alapesetben kitünően megy az autó..., véletlenszerüen ez történik :  Erötlenné válik, motorfordulat alapjáratra esik vissza, az alapjárat egyenletes marad, motor nem áll le! Gázt ad, elindul és  tökéletesen megy tovább. Nem kell leállitani-ujrainditani hogy a normális állapot helyreálljon.

 

Müszerfalon hibajelzés nincs, Hibakód Nincs.

Ms.ecu.s.reg. verzióval néztük : Minden paraméter az elvárt értéken belül volt---legalábbis diagkor.

 

Mit kelhetne vizsgálódnunk???

 

Köszi minden hozzászólást!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!