Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.09.11 0 0 308
Minden bizonnyal örökre ment el.
Előzmény: csilfor (307)
csilfor Creative Commons License 2009.09.11 0 0 307

Lehet, hogy nem örökre, de aug31-én, 18:40-kor elment az utolsó 44-es:

44-es utolsó menete

Törölt nick Creative Commons License 2009.09.10 0 0 306
Személy szerint nem tudom megmondani. Viszont ajánlanám az információt ott szerintem fognak tudni neked segíteni. :-)
Előzmény: tibbee41 (305)
tibbee41 Creative Commons License 2009.09.10 0 0 305
Megtudná mondani valaki, hogy a szigetvári csuklós Credo délután mikor jön vissza Pécsre?
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.01 0 0 304
Off: Ez az utolsó mondat...:D:On
Előzmény: D55 (303)
D55 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 303

phontanka: Hát nézd, korrektebb a rendszám+járatszám+panaszlevél megoldás

Akkor ezt megtárgyaltuk :)

 

de ez azért annyit nem ért meg, meg ugye nem is nyerek vele semmit

És ezzel a magatartással nyersz valamit? Szerintem semmit. Esetleg mégegy strigulát abba a képzeletbeli noteszba, amiben a Magyarországon egy nap alatt elhangzó veszekedéseket tartják nyilván...

 

Hagyni viszont nem hagyom magam.

"Anyuék színházba mennek, rábíztak a szomszédnénire, hogy játsszon velem, de én nem akarom. Kitolok velük: azért is unatkozni fogok!" :))))))))))

Előzmény: phontanka (302)
phontanka Creative Commons License 2009.09.01 0 0 302
Hát nézd, korrektebb a rendszám+járatszám+panaszlevél megoldás, de ez azért annyit nem ért meg, meg ugye nem is nyerek vele semmit. Hagyni viszont nem hagyom magam.

Megint csak más lenne a hozzáállásom a zöldekhez, ha ez lett volna az első ilyen eset, de nem ez volt, gyerek és középiskolás koromban rendszeresen megtapasztaltam a kedvességüket (nagyvároshoz közeli településre utazva ez könnyen megy, a távolabbra közlekedő járatokról (értsd: 20-25 km felett) elég gyakran lezavartak minket a buszaikról pusztán azért, mert egy városhoz nagyon közeli, de csak távolsági járattal megközelíthető településre utaztunk, ahova sok busz megy. Nem kellett sokat várni utána, fél órát, háromnegyed órát, de eképpen ugye azért sikeresen megszerettették a közösségi közlekedésnek ezt a módját az érintett településen élő emberekkel. Ezt a problémát is meg lehetett volna oldani úgy, hogy a járat csak felszállás céljából áll meg ilyen helyeken, de mivel ez nem volt így, semmilyen szabály sem gátolta, hogy használjuk ezeket a járatokat. Még emellett is, ha olyan sok a távolabbra utazó, meg lehet kulturáltan kérni az utasokat arra, hogy szíveskedjenek a következő járatot igénybe venni, de ez persze soha nem így történt).

Az, hogy valaki az efféle eseteket miképpen reagálja le az nyilván személyiségfüggő, az én reakcióm az, hogy kb. tizenöt éve nem veszem igénybe ennek a cégnek a szolgáltatását. Egy-két évenként előfordul olyan helyzet, hogy nincs más, ilyen volt a pár nappal ezelőtti is (a vonatot tíz perccel késtem le), így maradt a busz és a kedves sofőrje.
Előzmény: D55 (291)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.31 0 0 301
Ja és Nem felejtem ám el!

Köszönjük a Gépész Úrnak és egy másik Fontos embernek, hogy segített nekünk a dokumentálásban!

Üdv
PaP
Előzmény: Törölt nick (300)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.31 0 0 300
Ma este kb. 19:01-kor megszűnt a 44-es. Az utolsó járaton sikerült utazni, dokumentáltuk és lyukasztottunk egy utolsót is.
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.30 0 0 299
Csak nem :-)
Előzmény: HNF-500 (298)
HNF-500 Creative Commons License 2009.08.30 0 0 298
Hm. Viccelődünk, viccelődünk, aztán egyszer még tényleg így lesz....:)
Előzmény: Törölt nick (297)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.30 0 0 297
Ki lenne egészítve az utazási feltételek című cucc :-)))
pl. túlsúlyos-nyugdíjas, túlsúlyos-diák, nyugdíjas-diák, túlsúlyos-dolgozó, dolgozó-diák, dolgozó-nyugdíjasoknak az egyik közül választani kell, ha nem akkor kizárhatók a közlekedésből :-)))
Előzmény: HNF-500 (296)
HNF-500 Creative Commons License 2009.08.30 0 0 296
A négyes üléseken ez mindennapos jelenség.:)

Ám, ha tényleg bevezetnék, akkor az ombudsmanhoz fordulnának, és akkor kellene külön hely az időseknek, diákoknak, a dolgozóknak..... Ja és mi lenne, ha felszállna egy túlsúlyos nyugdíjjas?:))
Előzmény: Törölt nick (295)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.30 0 0 295
A buszokra is be lehetne ezt vezetni :D
Túlsúly
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.30 0 0 294
Panaszlevél?

Tisztal PAP Úr!

Az Ön által 200x xx xx napján tett panaszt kivizsgáltuk. A munkatársunk elismerte, hogy foglalta a helyet és önt felállította onnan. Megjegyzem, hogy az autóbuszon helyfoglalási lehetőség nincsen.

Ezért a járművezetőnek a figyelmét felhívtam a körültekintőbb-pontosabb munkavégzésre. Mivel a járművezetőre ez az első panasz, ezért nem szankcionáltam.

Továbbá ő és én is elnézését kérjük az önt ért kellemetlenségek miatt.

"Az autóbuszvezető gondolataiból kiolvastam, hogy legközelebb inkább a 10 perccel későbbi járattal menjen, vagy inkább ő vele beszélje meg a problémáját és ne írjon panaszlevelet, emrt annak csúnya vége lesz!"

Üdvözlettel XYZGH

Na ilyen a panaszlevél. Ezzel semmit nem fogsz elérni, csak azt, hogy legközelebb még a pályaudvarról is kinézzenek.

Úgy hogy azt ajánlom a sofőrnek mondjad továbbra is a problémáidat, bele a szemébe. És felőlem fel is húzhatod, hogy üvöltsön, akkor is neked lesz igazad. Ezért meg nem fogtok neki menni a fának.
Előzmény: D55 (292)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.30 0 0 293
phontanka:
Vannak ilyen stílusú sofőrök, de te sem a legjobban reagáltad le a dolgot. A legjobb amivel ilyenkor tudsz védekezni, hogy mondod neki, hogy majd felállsz ha mutatja az elővételi jegyét az emberke akinek ide szól. /garantálom, hogy az első két sorba nem lesz ilyen/ Ezek után ha nem tetszik akkor amit a többiek ajánlottak, rendszám, járat megjegyzés, aztán panaszlevél, majd ők kivizsgálják az ügyet.
Általánosítani meg ebből ne próbálj, ez csak egy ember volt a maradék több száz dolgozóból. Inkább maradj a busznál, mintsem az autóddal szennyezd a környezetet!

"de fizetek eleget azért, hogy ne ezt kapjam"
Majd eljön az-az idő, mikor a nyugdíjas be fog szólni neked, hogy neki alanyi jogon jár az ülés még ha ingyen is utazik így add át neki a helyedet, pedig lehet csak 3 megállót utazik össz-vissz. De amikor mellette ott a hely elküld hátra "jobb" hely keresés címen...


P a P:
"A sofőr meg makogjon amit akar, mert neki a vezetés a feladata és az, hogy biztonságban elvigyen A-ból B-be."
Meg a jegykezelés, meg a csomagkezelés, meg az utasok kívánságának teljesítése. De tényleg jobb lenne ha csak a vezetéssel kellene foglalkoznia. :-))
Előzmény: phontanka (284)
D55 Creative Commons License 2009.08.30 0 0 292

P a P: A sofőr meg makogjon amit akar, mert neki a vezetés a feladata és az, hogy biztonságban elvigyen A-ból B-be.

Na épp ez az. Mennyire fog tudni biztonságosan vezetni, ha felidegesíted? Akármennyire is Neked van igazad, nem érdemes egy járművezető idegeit piszkálni, vezetés előtt, illetve vezetés közben, mert még fának megy. Föl lehet írni a rendszámát, panaszt lehet tenni, de ha nem muszáj, akkor nem kell vele konfliktusba kerülni.

 

Így volt ez a bányában is: a gépész (aki a kast kezelte) csak nyugodt idegállapotban tudott biztonságosan dolgozni, emberi életek voltak a kezében, úgyhogy tilos volt neki beszólogatni, vagy bármivel is idegesíteni.

Előzmény: Törölt nick (289)
D55 Creative Commons License 2009.08.30 0 0 291

Ahogy előadod, számomra az derült ki, hogy azért Te sem viselkedtél vele korrekt módon...

Előzmény: phontanka (284)
Chefman Creative Commons License 2009.08.30 0 0 290
Szia Phontanka!
Javaslom írj a Zöld buszos szolgáltató weboldalán található fórumba, ott az utas panaszokat olvassák és elég gyakran szoktak is intézkedni az ügyben korrekten.
Előzmény: phontanka (284)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.29 0 0 289
Ne húzd fel ilyenen magad. Mindig előfordulnak efféle bunkó gépészek. Hozzá tartozik a buszközlekedéshez. Meg kell nekik mondani, hogy te nem ismersz olyant, hogy a helyet le lehetne foglalni és leülsz. A sofőr meg makogjon amit akar, mert neki a vezetés a feladata és az, hogy biztonságban elvigyen A-ból B-be.
Előzmény: phontanka (284)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.29 0 0 288
Nah jah.
Előzmény: Törölt nick (282)
phontanka Creative Commons License 2009.08.29 0 0 287
Bocs a duplázásért, vacakolt a zindex...
phontanka Creative Commons License 2009.08.29 0 0 284
Ma sikerült összetalálkoznom a Kapos Volán krémjével a cég Szombathely-Kaposvár járatán. Felszállás után rögtön jobb oldalt elöl ültem, az egyik ülésen volt egy mappa (ez ugye kódnyelven olyasmit jelent, hogy hülyegyerek ne üjjé má ide me foglalt), a másik ülés szabad volt, hát odaültem. Egyszer csak hallom, hogy a sofőr elkezd mormogni: "Bepréseli magát, bepréseli magát, há bepréseli magát". Megkérdeztem, hogy mi a gond. Erre mondja, hogy "Bepréseli magát, há bepréseli magát, ott a karfa, há bepréseli magát." Megkérdeztem, hogy a karfa ottléte volános szaknyelven azt jelenti, hogy nem szabad leülni? Mert akkor azon a buszon szinte minden utas szabályt szegett, lévén, hogy a karfák közül mindössze egy volt felhajtva. Reakció: "Há nem láttya, nem láttya" - és veszettül mutogatott a mappára. Jeleztem neki, hogy az csak a két ülés közül az egyiket foglalta le az általam egyébként nagyrészt ismeretlen volános kódnyelv szerint. Így érdeklődtem, hogy a másik ülés valamilyen szent tehén-e vagy hasonló, mert ebben az esetben természetesen felállok onnan. Nem volt szent tehén, de jött azért építő jellegű reakció is a díszes szakembertől: "Ugyis háttu kő leszáni, mennyen hátra". Erre az udvarias kérésre aztán felálltam, röviden jeleztem neki, hogy mennyire vagyok elégedett a szolgáltatásával és a busz hátuljába mentem. A következő megállóban le is szálltam. Én ilyen tetvekkel nem utazok.

Ez volt azt hiszem a második alkalom ebben az évben, hogy buszra szálltam, de garantálom a zöld buszostársaságnak, hogy az utolsó is. Amíg van vonat és autó, addig én ilyen gazemberekkel nem utazom. Persze ennek a csürhének akarják a mellékvonalakat is átadni.

Nyilván tudtok erre hozni ezer ellenpéldát, én is tudnék, de fizetek eleget azért, hogy ne ezt kapjam. Meg hát még tudnék is írni hasonló történeteket az elmúlt három évtizedből.
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.29 0 0 283
A Citaronak akkor is forr a vize, amikor áll... Szemléltető túlzás. Szekszárdon jócskán kaptunk meleget a Citaroktól. Hideget még nem igazán, csak amikor szakadó esőben beáznak a szigetelésnél...
Előzmény: Törölt nick (279)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.29 0 0 282
Megártott neki az alföld
Előzmény: Törölt nick (281)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.29 0 0 281
Nem kell ahhoz hegy, hogy kigyulladjon valami, még meleg sem.
Lásd GSG-332 4 éves korában hullott ki (2002.01.18, IK 395) Kép sajna nincs róla.
PK Zrt. meg szerencsétlen, hogy nála gyulladnak ki a buszok, persze ez vissza vezethető a hanyag karbantartásra is akár.
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.29 0 0 280
Szerinted van olyan busz, amelyik non-stop hegyet jár?
Annyira vegyesek a fordák az érintett állomáson, hogy nem győz táblázni a GPS minden forduló után. A Citaro például nem is mehet 36-37-es járatba. Az hisztériakeltés (és dilettantizmus), hogy azért ég ki egy busz, mert nem bírja a hegymenetet. Az okok között csak a sokadik helyen szerepel. Főleg a Citaro esetében, amikor 15 perces pihenő után a járat 2. megállójánál, hegymenetet nélkülözve gyulladt ki.
Előzmény: D55 (275)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.29 0 0 279
Hát nem égett ki, de ha nem a Nádor szállónál, akkor a Hunyadi úton a Pálosok után "dobták" ki a vizet az általam nagyra becsült Ik-620-asok. A nagyon egyszerű technika nem volt "alkalmas" arra, hogy kiégjen üzemanyagfolyás vagy villamos zárlat miatt. Tehát összehasonlításuk a mai Citárokkal vagy Conektókkal olyan, mintha egy Trabant egy Mercedessel szeretne gyorsulási versenyen indulni.

Tanár Úr!
A hozzászólását ugye csak viccnek szánta? :)
Előzmény: Törölt nick (277)
D55 Creative Commons License 2009.08.29 0 0 276
Ezt via ironia-nak írtam.
Előzmény: D55 (275)
D55 Creative Commons License 2009.08.29 0 0 275

Szerintem felesleges felhúzni az orrunkat: ilyen buszok vannak, ezekkel kell közlekedni. Bele kell törődni, hogy ezek nem bírják a hegymenetet. Ha erre megoldás az, hogy hegymenet után síkvidékre küldjük őket (nem vagyok benne biztos, de Te sem győztél meg az ellenkezőjéről), akkor ezt kell tenni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!