Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.29 0 0 281
Nem kell ahhoz hegy, hogy kigyulladjon valami, még meleg sem.
Lásd GSG-332 4 éves korában hullott ki (2002.01.18, IK 395) Kép sajna nincs róla.
PK Zrt. meg szerencsétlen, hogy nála gyulladnak ki a buszok, persze ez vissza vezethető a hanyag karbantartásra is akár.
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.29 0 0 280
Szerinted van olyan busz, amelyik non-stop hegyet jár?
Annyira vegyesek a fordák az érintett állomáson, hogy nem győz táblázni a GPS minden forduló után. A Citaro például nem is mehet 36-37-es járatba. Az hisztériakeltés (és dilettantizmus), hogy azért ég ki egy busz, mert nem bírja a hegymenetet. Az okok között csak a sokadik helyen szerepel. Főleg a Citaro esetében, amikor 15 perces pihenő után a járat 2. megállójánál, hegymenetet nélkülözve gyulladt ki.
Előzmény: D55 (275)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.29 0 0 279
Hát nem égett ki, de ha nem a Nádor szállónál, akkor a Hunyadi úton a Pálosok után "dobták" ki a vizet az általam nagyra becsült Ik-620-asok. A nagyon egyszerű technika nem volt "alkalmas" arra, hogy kiégjen üzemanyagfolyás vagy villamos zárlat miatt. Tehát összehasonlításuk a mai Citárokkal vagy Conektókkal olyan, mintha egy Trabant egy Mercedessel szeretne gyorsulási versenyen indulni.

Tanár Úr!
A hozzászólását ugye csak viccnek szánta? :)
Előzmény: Törölt nick (277)
D55 Creative Commons License 2009.08.29 0 0 276
Ezt via ironia-nak írtam.
Előzmény: D55 (275)
D55 Creative Commons License 2009.08.29 0 0 275

Szerintem felesleges felhúzni az orrunkat: ilyen buszok vannak, ezekkel kell közlekedni. Bele kell törődni, hogy ezek nem bírják a hegymenetet. Ha erre megoldás az, hogy hegymenet után síkvidékre küldjük őket (nem vagyok benne biztos, de Te sem győztél meg az ellenkezőjéről), akkor ezt kell tenni.

JUV-053 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 274

Sziasztok!

 

Az új KT-s Scaniaknak valakitől elkérhetném a rendszámait és egy pár fotót róluk?

És ha lehet azt is, hogy miket selejteztek az érkezésük miatt.

 

Előre is Köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.28 0 0 273
Össze kell mindent vakarni a padlásról ínséges időkben :)
Előzmény: Törölt nick (272)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.28 0 0 272
Én a BPV-054-est nem temetném. Fog az még 2-est járni...
Előzmény: Törölt nick (270)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.28 0 0 271
A Citaro 33-asba ment (és előtte is ott volt kétszer reggel) amikor leégett az Irgalmasok utcájában. Az a busz, amelyik nem bírja a hegymenetet, az nem alkalmas a közlekedésre. Nem a 60-as 70-es években vagyunk.
Előzmény: D55 (267)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.28 0 0 270
Az automata váltóba épített retarder azért melegíti a hűtővizet :)

Néhány kép.

Buszok a halálsoron. Ők keréken halnak meg.



Előzmény: Törölt nick (269)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.28 0 0 269
A fékezés egy helyes meglátás, de korántsem annyira megterhelő dolog a motorfék, mint a hegynek felfelé való gyorsítás.
Előzmény: D55 (267)
D55 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 268
Amit Pesten láttam, az egy 412-es volt, néhány hónappal ezelőtt.
Előzmény: D55 (267)
D55 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 267

Lefelé minimális a motor terhelése? Fékezésnél is?

 

Én csak azt tudom, hogy a Citaro is hegyi vonalon volt, amikor kiégett, meg a HCL-098 is, de a Pesten, a Ferenciek terén is egy 178-as füstölt, ami valószínűleg aznap már felment párszor a Naphegy térre...

 

Hogy a tegnapi (?) pécsi busztűt melyik vonalon volt, azt nem tudom...

Előzmény: Törölt nick (266)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.28 0 0 266
Nem kell ismerni ahhoz semmiféle fordát, hogy megállapítsuk: a hegyi vonalaknak van egy olyan sajátossága, hogy felfelé a dombnak meredek az út, viszont lefelé ugyan olyan leejtős. Ebből következik: a motor terhelése lefele irányba minimális. Pl. a 35-ös járatban visszafelé a Dömörkapunál már le is van hűlve az autóbusz motrorja, hát még mire a Főpályaudvarra ér. A felvetésed egy kicsit fájt...
Előzmény: D55 (264)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.28 0 0 265
persze, meg nyári melegben vizet is osztani kellene a buszoknak nem? Minden sarkon friss hideg Szentkirályi ásványvizet kellene önteni nekik a tartályba.... :-))
Előzmény: D55 (264)
D55 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 264

Nem nagyon ismerem a fordákat, de szerintem jó lenne, ha 34-35-36-37 után másfelé tenne a busz egy kanyart. Persze, nem biztos, hogy annyi idő alatt kellőképpen lehűlne a motor...

Előzmény: tibbee41 (263)
tibbee41 Creative Commons License 2009.08.28 0 0 263
Motorgyilkos ez a 35-ös járat. :)
Előzmény: Törölt nick (262)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.27 0 0 262
Elő-elfordul aszongyák :)

Gondolom holnapra helyrepofozzák, aztán uzsgyi.
Előzmény: Törölt nick (261)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.27 0 0 261
Ma ismét kigyulladt egy busz Pécsen. Egy IK-415-ös.
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.27 0 0 260
Jogos, lemaradt a város név, Pécsre gondoltam.
Előzmény: Törölt nick (259)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.26 0 0 259
Melyik város központja? Én este 6-ra értem haza vasárnap.
Előzmény: Törölt nick (258)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.26 0 0 258
Mindenki érti a viccet, de ebben a gazdasági válságban nem jó viccelődi.

Vasárnap nem volt egy kicsit beállva a városközpont a sok busz miatt? :-))
Előzmény: Törölt nick (257)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.26 0 0 257
Itt már senki sem érti a viccet...
Előzmény: D55 (255)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.26 0 0 256
Persze, hogy komolytalan, de a végső döntésben ezek közül lesz benne valamelyik. Már ha tényleg így akarnak "spórolni".
Előzmény: D55 (253)
D55 Creative Commons License 2009.08.26 0 0 255

Nem értem...

 

Most nem a lámpásvölgyi és a  borbálatelepi buszokról van szó, hanem a Somogyszob-Nagyatád vasútvonalról :)

 

A 37-es (Somogyszob-Balatonszentgyörgy) bezárását már annyira nem ellenzem...

Előzmény: Törölt nick (254)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.26 0 0 254
38-as? A 38A azért megmarad nem? :))
Előzmény: D55 (253)
D55 Creative Commons License 2009.08.26 0 0 253
Mivel ebben a "tervezetben" olyan vonalak is benne vannak, mint a 38-as, de főleg a 154-es, szerintem az egész anyag komolytalan.
Előzmény: Törölt nick (252)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.26 0 0 252
"Azért nyilván a szekszárdi vasút valamiért fontos, ha nem írták oda, hogy ezt is be akarják zárni."

Persze nyilván vmiért fontos lehet, de a felsoroltak között, szvsz van amit még fontosabb lenne megtartani. Meg persze az is nyilván való, hogy ez kacsa hír, de a végső döntés ezekből a vonalakból megszülethet meg.

"Te is tudod, hogy milyen adatok szerepelnének ezekben a táblázatokban."

Tudom há', de had legyen már egy kellemes 5 percem. :-))

Félreértés elkerülése véget, nem akarom a két települést összehasonlítani egymással, mert nem is lehet, csak kíváncsi lennék, hogy vajon mennyien használják.
Előzmény: Törölt nick (251)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.25 0 0 251
Azért nyilván a szekszárdi vasút valamiért fontos, ha nem írták oda, hogy ezt is be akarják zárni.

Te is tudod, hogy milyen adatok szerepelnének ezekben a táblázatokban. Új információt max. a pontos számok nyújtanának, de te is jól tudod, hogy Szekszárdon jobb a busz, ezért többen buszoznak, Pécsett pedig fordítva van.
Előzmény: Törölt nick (250)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.25 0 0 250
Attól mert megyeszékhely mehet, ez nem kizáró ok, szvsz. De ha nem megy akkor legyen rajta megfelelő vasúti szolgáltatás! Így a legtöbb ember a buszt választja, ha a fővárosba szeretne utazni.

Szívesen látnék egy táblázatot arról, hogy Szekszárdról hányan utaznak a fővárosba vonattal s mennyien busszal. Ha véletlenül van valakinek akkor megdobhatna vele, plusz egy ugyan ilyet szívesen látnék, Pécs-Budapest viszonylatra is.
Előzmény: Törölt nick (244)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!