Keresés

Részletes keresés

bandika753 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 34872

Én egy 345r gépet vettem nemrég használtan, nekem is u.a a helyzet mint neked.

Kiszopósodott az alapjárati csavar menet része a karbiban.

Hogy miért, mit csinált az az idióta előző tulaja nem tudom.

Bontott karburátorból pótolható.

 

 

Előzmény: Agonist (34870)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.10.11 0 0 34871

Ha a gázkar "szivató állása" alatt a rögzíthető indítógáz pozíciót érted, akkor igen, indításkor abba kell bekattintani a gázkart. Gumicumival felszívatni a benyát, a szivatót ütközésig fordítani. Gyújtás rá és lehet rángatni. Első röffenés után szivatót félállásba visszakattintani. Ilyenkor általában a következő rántásra felpörög. Ekkor azonnal húzni egy gázt, ettől kiakad az indítógáz és viszaugrik a szivatógomb. Így egy kis ideig hagyni alapjáraton melegedni és mehet a meló.

Előzmény: Agonist (34870)
Agonist Creative Commons License 2014.10.11 0 0 34870

A "H", és az "L" csavaron ezen is van beállítási határoló fémből de megoldották, hogy a csavar körbeforgatható legyen. A "T" alapjárati csavar menetes részével vannak a problémák. A menet egy része el van kopva. Olyan mintha rázkódott volna benne a csavar, és 2-3 mm-nyi részen a menetet elkoptatta volna. (De ez megint hogy lehet?) Robbantott rajz alapján a karburátor alsó része külön fel van tüntetve, gondoltam a sérült csavarmenetes alsó részét kicserélem, érdeklődtem felőle, és komplett karburátort kínáltak aranyáron.

Egyébként hideg indításnál a gázkart szívató állásba fixálásakor is kellene pöffennie, vagy nem?

 

Előzmény: Rahed Lee (34869)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.10.11 0 0 34869

Szerintem karbicsere. A beszakadt menet, hiányzó alapjárati csavar arra utal, hogy valami szakértő ezt a karburátort kivégezte. De a leírásod szerinti kórisme, nekem kicsit ellentmondásos. Ha csak beöntéssel indul, az egyértelműen arra utal, hogy nem kap benzint. De ennek meg ellentmondani látszik, hogy a gyertya lucskos. Érdekes jelenség. Ha túl sokat kapna, hidegen akkor is be kellene indulnia. Alapjárati csavar nélkül szerintem nem fog beindulni. A "H" és "L" csavarnál az 1-1 fordulat kifelé az jó alapállás. Az enyémnél 343R a két csavaron van egy beállítási határoló műanyag. Ez nem enged többet, mint kb, 1/2 fordulat. Ezzel óvják a hozzá nem értőktől az eszetlen csavargatást.

Előzmény: Agonist (34866)
sz_attila Creative Commons License 2014.10.11 0 0 34868

Semmilyen kaszám sem volt még, úgyhogy készülök majd az extázisra, ha megvenném esetleg :))))

Gypsy56. Creative Commons License 2014.10.11 0 0 34867

Hát ez nem így van, de mindegy. Ebből egy dolog igaz, hogy csendesebbek a stihlek. A többi meg ...  :-)))))))))))

Előzmény: fefe73 (34865)
Agonist Creative Commons License 2014.10.11 0 0 34866

Sziasztok!

Tudnátok segíteni?

Vásároltam egy Husqvarna 545RX fűkaszát hibásan.

Nem lehet beindítani szívatóval, és szívató nélkül sem, csak ha a hengerbe egy kis üzemanyagot öntök. Ekkor beindul, de a beöntött üzemanyag elégetése után megáll.

Kompresszió van a gépben. Gyújtógyertya jó, indításkor szikrázik ellenőrzéskor. Üzemanyagot kap, mert a gyertyán látni az üzemanyagot ha a hengerből kitekerem. Karburátor tisztítva lett. A "T" alapjárati csavar hiányzik belőle. A menetes része a karburátornak el van kopva, ez számomra érdekes. A "H", és az "L"csavarnak van fix alapbeállítása? (1?-1? teljes fordulat amit ha kell még finoman lehet állítani?)

 

 

fefe73 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 34865

Na igen...csak én a kezdet kezdetén véletlenül belebotlottam a csúcsba.....:-))))

 

Aztán meg mostanában elég sok stihl fs-hez volt szerencsém.Gyengébbek az igaz,de könnyebbek,csendesebbek,kényelmesebbek,kézreállóbbak,jóval kisebb fogyasztásúak ennél a gépnél.

 

Ezektől eltekintve jó....:-))))

Előzmény: Gypsy56. (34864)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.10.11 0 0 34864

"Az 545 Rx is jó különben,ha még nem volt nagy komoly kaszád,akkor az egekbe fogod magasztalni."  -  meg ha volt, akkor is.  ;-)

Előzmény: fefe73 (34863)
fefe73 Creative Commons License 2014.10.11 0 0 34863

Jó ez a gép,kár hogy így elszarták ezzel a szutyok csővel.A második 122 hd 60 -at szaggatom,iszonyat mennyiségű sövényt vágtam velük.

Az elsőt télen eladtam egy srácnak két év után,valamelyik nap hívott,hogy a gép kifogástalan,imádja,öröm vele dolgozni és nincs-e még valami eladó gépem....:-))))

Szóval ez egy jó gép,csak ki kell belőle dobni a szutyok benzincsövet.

Az 545 Rx is jó különben,ha még nem volt nagy komoly kaszád,akkor az egekbe fogod magasztalni.Erős komoly ipari gép,nem olyan mint a sövényvágó,ezen tényleg érezni,hogy meg van építve,mehet egész nap reggeltől estig.

Az más,hogy nekem nem jött be,nem szeretem annyira.Attól még igen kemény bivaly gép.

Előzmény: sz_attila (34862)
sz_attila Creative Commons License 2014.10.10 0 0 34862

A sövényvágó meghallotta, hogy be akarom cserélni és rendbejött :)) Azóta nincsen vele gond.

Előzmény: fefe73 (34861)
fefe73 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 34861

Hát szerintem is rágódj még egy kicsit.A husi sövényesre írtam hogy jó,neked nem jött be.Erre írom,hogy nem az igazi.Gondol át,tavaszig van idő.

Előzmény: sz_attila (34860)
sz_attila Creative Commons License 2014.10.10 0 0 34860

Köszönöm a véleményeket a husi kaszával kapcsolatban :)

ez az http://www.husqvarna.com/sk/products/545rx/

Hát még rágódom rajta :)

Elég jó szerviz van elérhető közelségben.

NyiMisi Creative Commons License 2014.10.10 0 0 34859

2T olaj nem jött be annyira. Túl gyorsan elhagyja a szűrőt, a váltóolaj viszont tökéletes.

Előzmény: Rahed Lee (34858)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.10.10 0 0 34858

Elvileg bármilyen olaj elmegy a légszűrőre, de miért kellene mást rakni rá mint a sima 2T olajat, ha nincs spéci légszűrőolaj? 2T az biztosan van mindenkinek, mert anélkül nem megy a gép, és ha ebből véletlenül túladagol az ember és beszippantja a motor, akkor sincs semmi gond, mert ez az olaj egyébként is oda való.

Előzmény: NyiMisi (34857)
NyiMisi Creative Commons License 2014.10.10 0 0 34857

Sima váltóolaj is elmegy erre a célra.

Előzmény: bandika753 (34855)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.10.09 0 0 34856

Mert rosszul csinálod :-)

 

Végy egy simítózáras zacsit, cseppents egy keveset a szívacsra, rakd bele a zacsiba, zárd le és markolászd egy darabig.

Előzmény: Gypsy56. (34854)
bandika753 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 34855
Előzmény: Gypsy56. (34854)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.10.09 0 0 34854

Én valamikor ezer éve vettem egy kanna légszűrő olajat, szerintem még mindig 80% benne van. Gyűlölöm, mert olyan kék, mint a franc. Rácsöppentem azt a kb egy cseppet, ami kell a szivacsra, megnyomkodom, hogy elterüljön, és máris tiszta kék a kezem, ragad mint a fene, és alig tudom lemosni.

Előzmény: Rahed Lee (34853)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.10.09 0 0 34853

Egy Alpina kaszamasinát javítottam, abban volt ilyen máladozó szivacs. Ahhoz vettem egy nagyobb darab légszűrőszivacsot, maradt még belőle jócskán ezt raktam a többi gépembe is, a 343-as kivételével. Igaz, hogy jóval tömörebb, sűrűbbnek tűnik, mint az átlagos légszűrő szivacsok, de eddig nem vettem észre, hogy okozott volna gondot bármelyik gépnél amelyikbe beleraktam. Rendesen vették a fordulatot, szépen kipörögtek, elvileg csak jót tettem velük, hogy hatékonyabb lett a légszűrés.

 

Meg az is gond lehet az olajosnál, ha nem a spéci légszűrőolajjal fújja be az ember a szivacsot, hanem sima 2T olajjal. Ez idővel leszivárog az aljára, nem tapad fel, mint az ide kitalált olaj. Ennek ellenére én is csak XP-be tunkolom. Bár időnként átfordítom, mint a homokórát :-)

Előzmény: Gypsy56. (34847)
bandika753 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 34852

Előzmény: Gypsy56. (34850)
bandika753 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 34851

És szerinted mennyiért lehetne eladni a 153-asomat?

4 éves, nagyon megkímélt, rendszeresen karbantartott, adok hozzá mindent.

Én 150-ért vettem.

Ja, és raktam rá LOW-VIB-et

 

Előzmény: Gypsy56. (34850)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.10.09 0 0 34850

Hát ahhoz lesz. :-))))

Előzmény: bandika753 (34849)
bandika753 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 34849

Hamarosan kész lesz az enyém is (345r) teljes motorfelújítás után....

Remélem lesz különbség a 153r-hez képest....

Előzmény: Gypsy56. (34845)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.10.09 0 0 34848

Jav.: ki kell

Előzmény: Gypsy56. (34847)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.10.09 0 0 34847

Igen. Meg egy idő után elmálik a szivacs, ha elkezdi, ki kel dobni a francba, és újat bele. Különben elkezdi a port behordani. Aztán meg a szívórész levegő nyílása a szivató alatt egy kicsi rácsos rész, hamar eldugul. Azt is kell pucolni. Az 545-nél ezt is javították, nagyobb a nyílás.

Előzmény: Rahed Lee (34844)
jkalo Creative Commons License 2014.10.09 0 0 34846

Köszönöm :-)

Előzmény: desegroup (34813)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.10.09 0 0 34845

Tökéletesen bevált. Van itt egy-két fanyalgó valami eltolt kormány meg elakadó szórásvédő miatt, de nem értenek hozzá. :-)))))))))

Én stihlek után vettem, és nem bántam meg.

Előzmény: sz_attila (34835)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.10.09 0 0 34844

Mit értesz az alatt, hogy "ha arra nem figyel nagy gonddal az ember..." Tisztítás és olajozás hiányára gondolsz?

Előzmény: Gypsy56. (34843)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.10.09 0 0 34843

Az, hogy egy baromi jó kasza. erős minta zállat, és hiba nélkül műxik. Fefével ellentétben nekem eszembe se jutna Stihlt venni, amíg van husi. A 345RX egy baja szerintem, hogy olajos szivacs szűrője van, és ha arra nem figyel nagy gonddal az ember, tönkrevághatja a gépet. Az 545RX szinte teljesen ugyanaz, de ott már papírszűrő van.

Előzmény: bandika753 (34840)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!