Keresés

Részletes keresés

faros1 Creative Commons License 2009.12.12 0 0 917
Akkor már tépem is össze a tegnap kapott új fordapapirt a 10-órás indulási idővel tanszünetesben...
Előzmény: Törölt nick (898)
via ironia Creative Commons License 2009.12.12 0 0 916
Nem tudom.
Viszont vannak róla régi (BPT-451) szép képek "sárga" koráról piros-fekete csíkkal, de nem rakom ide be, mert egyesek lelopják, majd később sajátjukként dicsekednek velük. Mindenki tudja kiről beszélek.
Előzmény: Kuvik76 (912)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.12 0 0 915
Ott voltam! Az elmúlt 10 évben nem látott a vonal ennyi embert mint a mai napon. Képek meg majd lesznek a ptke.hu oldalon!
Előzmény: Kuvik76 (897)
hungeri Creative Commons License 2009.12.12 0 0 913
Elmagyarázná valaki, hogy most milyen sorrendben kell itt olvasni?!

A kaposvári ütemnek örülök, remélem sikerül egyéb vonalakat is kifésülni...
Kuvik76 Creative Commons License 2009.12.12 0 0 912
Ez a járgány mikor került Komlóra?
Előzmény: via ironia (896)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.12 0 0 898
http://www.kapos.hu/index.php?cid=78198

" A Pannon Volán Zrt-vel közösen üzemeltetett Pécs – Sásd – Kaposvár autóbuszvonalon szintén ütemes menetrendet vezetnek be. Az ütem részét képező autóbuszjáratok Pécs, autóbusz-állomásról és Kaposvár, autóbusz-állomásról is páros óra 30 perckor indulnak. "
Kuvik76 Creative Commons License 2009.12.11 0 0 897
Bár egy páran közületek biztosan tudnak róla, de hátha valakinek "újdonság", h. holnap lehet utoljára MD motorvonattal utazni Pécs környékén. Akit érdekel, a vonatszámokat meglesheti az MD motorvonat barátok topikban...
Főszerepben: MDmot-3002 a Btx-011-es vezérlővel.
via ironia Creative Commons License 2009.12.10 0 0 896
Már megint a JLZ volt. JLZ-144.
Előzmény: Törölt nick (895)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.09 0 0 894
Olyan JLZ szagod kezd lenni...
Előzmény: Törölt nick (893)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.09 0 0 890
Majd ezt a topikot is törlik egy idióta miatt... :-(
Előzmény: Törölt nick (887)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.09 0 0 878
Persze, hogy lesznek, figyu a kínai csodák újak lesznek :-)))

Az utasokat könnyen lehet kezelni, meg kell találni velük a hangsúlyt. Ahogy az utasok, úgy a sofőr is. :-D
Előzmény: Törölt nick (877)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.08 0 0 876
Hangolódjunk az új buszokra azt mondod? Szerintem először legyenek meg (járjanak forgalomban) aztán lehet rájuk hangolódni, először, úgy is sofőröknek kell megszeretni. :-))) Arra leszek kíváncsi mennyien fogják otthagyni a céget a kínai csodák miatt?!.
Előzmény: Törölt nick (875)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.07 0 0 866
A Nabi elsősorban Amerikának gyárt. Szóval az nem fog olyan hamar tönkre menni. Az meg, hogy ki mit vesz a "verseny" határozza meg (No meg az érdekek..). Lassan már más közlekedési vállalatnál is látjuk a kínai csodákat.
Előzmény: ego2 (865)
ego2 Creative Commons License 2009.12.07 0 0 865
A Volán / gondolom Volánbusz / 20db 2 és 40db 3 tengelyes King Long buszt rendelt. Jönnek a kínaiak. Kipusztult az Ikarus, a magyar embereket foglalkoztató Nabi és ki fog pusztulni a szintén magyaroknak munkát adó Credo.
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.07 0 0 855
Nyomatékosan megkérnélek, hogy más által készített, más oldalról való képeket NE tölts fel, hanem linkeld! Köszönöm!
Előzmény: Törölt nick (853)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.07 0 0 849
Üdv!
Egy kis segítség a képfeltöltéshez!
Új hozzászólás->Új kép tallózása->Feltölt->Kép mellett lesz egy olyan, hogy Beszúrás-> Hozzászólás elküldése. Remélem tudtam segíteni!
Előzmény: Törölt nick (847)
ego2 Creative Commons License 2009.12.07 0 0 843
IUE-711: kaposvári Mercedes Conecto csuklós pécsi beszerzésű. Jól vagyok informálva???
Előzmény: IUE-711 (841)
hungeri Creative Commons License 2009.12.05 0 0 842
Hát Te sem vagy normális! :)
Mindazonáltal meg lehet valahol tekinteni a gyűjteményed?
Előzmény: IUE-711 (841)
IUE-711 Creative Commons License 2009.12.05 0 0 841
Hello mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni!! Nincs valakinek ,,fölösleges" PKRT-s ing, mellény, vagy nyakkendője?  Megvenném, mert gyűjtöm a tömegközlekedéses öltözeteket! Előre is köszönöm a segítséget! Nem muszály PKRT-s nek lenni lehet más volán társaságé is! Köszönöm. email: isti0907@freemail.hu
Kuvik76 Creative Commons License 2009.12.04 0 0 840

A térképen található "zöld kerszt" jelzés nem is olyan régen (bár több, mint 10 éve - öregszem-) a Hősök teréről György aknán és sac/kb Ferenc aknán át elment Józsefházáig (meg talán még onnan is tovább, de azt fejből nem tudom, h. meddig).

 

Ps: Köszi a rendszámokat:-)

Előzmény: via ironia (836)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.03 0 0 839
Pécs - Komló bányatérkép

Előzmény: Törölt nick (838)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.03 0 0 838
Béka akna :))))
Előzmény: Törölt nick (837)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.03 0 0 837
A Ferenc József vagy később Béka akna első tulajdonosa ám a Székesegyházi uradalom volt :)) 216 méteres mélységével elég tekintélyes bánya volt akkoriban.
Előzmény: via ironia (827)
via ironia Creative Commons License 2009.12.03 0 0 836
A helyszín (Szabolcs táró) a 12-es vonal István III-as akna megállójától csak egy "ugrásra" van: itt.
via ironia Creative Commons License 2009.12.03 0 0 835
"A kötélpályán átszállított szén a Rücker-aknai leadóállomáson ismét csillébe került, és iparvasúti pályán Szabolcs-tárón keresztül, villamos mozdony vontatással jutott a Ferenc József (Béke-)aknai üzemudvarra, majd a szénsilóba.

A vasútpálya hossza 2,7 km volt. Az alkalmazott mozdonyok egyenáramú motorral 330 V feszültséggel üzemeltek. Az egyenáramot motorral hajtott áramátalakítóval állították elő."
Előzmény: hungeri (832)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.03 0 0 834
Térképen látszik mi volt villamosított! :-)
Előzmény: hungeri (832)
via ironia Creative Commons License 2009.12.03 0 0 833
Akit érdekel: régi vasúti maradványok is fellelhetők a környéken. Részletek itt.
Előzmény: hungeri (832)
hungeri Creative Commons License 2009.12.03 0 0 832
Sőt az a bányavasút elektromos volt, nem?

Hol van most ennek a kornak a múzeuma? A Mária u. 9ben volt régen a bányamúzeum, de nem tudom, hová költöztették...
Előzmény: via ironia (830)
via ironia Creative Commons License 2009.12.03 0 0 831
Franz Josef akna:













Szabolcs táró:











...és a térkép:

Előzmény: via ironia (830)
via ironia Creative Commons License 2009.12.03 0 0 830
JLZ-132 > BPT-416
JLZ-129 > BPT-412

Béke aknára eleinte György aknán keresztül vezetett az út, de 1961-ben már csak István aknán át lehetett eljutni oda (busszal). Ahogy írtam korábban, 1964 után az István akna és Béke akna közötti utat is felszámolták. Erről a környékről egyébként nagyon sokat lehetne mesélni (bánya vasút alagúttal, láncpálya és kötélpálya is). Egy, ma már nem álő ismerősöm (felebarátom) sokat mesélt a vidékről. Csodálkoztam nagyon, milyen pezsgő élet volt a környéken annak idején. Áttekintő térképem is van valahol a helyről. Persze megpróbáltam gyalog bejárni a környéket, de csak néhány dolog emlékeztet a multra.
Előzmény: Kuvik76 (829)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!