Mégegyser átnéztem az oldalt, de sehol egy hiteles mérési jegyzőkönyv, csak vendégkönyv -szerű bejegyzések... Ki vállal garit arra ha beöntöm a motorba és nem megy idő elött gajra? De az is kártékony ha nem használ csak kidobott pénz! Egy sima olajcsere után is hallkabb lesz a motor hangja, igy az nem érv a szer mellett. Én tervezek adalékot mert 00000 van a dizelembe, de inkább egy több éves dokumentált metabondot mmerek bevállalni.
Hali pestigyerek! A cuccot lassan egy éve használom, ismerős ajánlotta,nekem(1100cm3 benzines autom van) bevált,bár természetesen NEM CSODASZER. Fogyasztás kb 0,5L-el kevesebb/100km(többször kipróbálva!!) az az egy tankon kb 1000Ft ot spórólok,egyéb ismertetett hatásait házilag nem nagyon lehet vizsgálni.Persze mindezek kifogástalan műszaki állapotú autónál érvényesek,értsd:egy öreg,lehajtott,akárhányszázezer km ert futott roncsba természetesen lehet akármit öntözgetni nem valószinű hogy bármit is ér. :)) A weboldalt figyelmesen VÉGIGolvasva pedig majdnem minden kérdésedre szerintem választ kapsz. Ya a régi mondás szerint pedig tudod: a puding próbája......... :))
Hú!!! De hiszen ez ürtechnológia... A NASA már tud róla? Na de félretéve a viccet és mérnök lévén az empirikus tényeket tudom elfogadni és az oldaladon olvasottak szubjektívnek űnnek. Nem azt állítom hogy nem jó a cucc, de ha meg tudsz győzni akkor én is használnám. Töb kérdés vetődik fel bennem ha ilyen jó a cucc akkor:
1. Miért nem látok mérési jegyzőkönyv másolatot, bevizsgálási, tesztelési eredményeket a honlapon.
2. Benzingyártók miért nem adalékolják gyárilag az anyagukat ilyen szerekkel (pl pont ezzel amit ajánlottál). És ki az a hülye aki nem akar 15 Ft-ot megtakarítani literenként úgy hogy még a motornak is jót tesz (nem beszélve a károsanyagkibocsátás csökkenéséről- még környezetvédelmi támogatás is járna érte, tehát olcsóbb lehetne az üzemanyag)
3. Ha tényleg annyra király mint az ajánlott honlapon látom, akkor sokkal ismertebb lenne, sőt a cspból is ez folyna...
4. Aszt hiszem már láttam ilyen anyagot autosboltokban, de annyira gagyinak tünik mind a név mind a csomagolás hogy nem volt tul meggyőző!
5. Ha már itt tartunk mi ujság a Metabond adalékkal? Ugyanazon az elven működik vagy teljesen más? Mi van ha mindkettőt használom egyszerre? Vagy még más hasonló termékeket is amik szintén 5-10%-os fogyasztáscsökkenést igérnek. Szóval lassan ott vagyok hogy az autom nem fogyaszt szinte semmit... Ez kissé gúnyosra sikerült, de gondolom érted a lényeget...
kijelzöért áprilisban megyek nizza-ba. összekötöm a kellemeset a hasznossal.. (forma1, Cannes-i filmfesztivál- navimeghajtó) :) remélem összejön... amugy a magyar térkép ami itt kering sima másolt lemez? elfogja fogadni a hardware-m?
Pestigyerek nem merészség 607-es hdi-be jet kútról nyomatni?
Engem a peug.-nál eléggé elrémítettek... azóta OMW vagy SHELL.
Az infó a kutasoktól,hogy MINDKÉT kút a normál anyagot a MOL-tól veszi. (adalékokba különbözhet max).Csak a klubpetrol hozza Szlovákiából. Csak a premium üzemanyag jön kintről.
Ami aztán lehet hazugság is. Bár állítólag ezekett osztrák tartályautók hozzák (Én még eggyet sem láttam).
Találtál már színes kijelzőt?? Vagy ezzel ne bosszantsalak?
egyetértek, szerintem nagyjából tök mindegy hol tankol az ember. Ha egy kúttal gáz van kap egy ellenörzést és jol megbüntetik ugyhogy nem érdeke szivatni a vevőket a szar naftával. Na meg be kell szerelni egy korrekt üzemanyagszűrőt és nagy gond nem lehet... De visszatérve az alacsony fogyasztásra nekem pl a régi peugeot 306-om ami kétliteres benzines volt csak 98-assal érezte jol magát, és azzal 5%-kal tuti kevesebbet evett, jobban is ment, nem csörgött lacsony fordulaton nagyobb terhelés mellett. Míg a 95-össel pont ellenkezőleg.
Tényleg van tapasztalatotok a shel csodadizeljéről? a hogyishívják... dupla smart pont jár érte és vagy 20 Ft-tal többe kerül...
Na ez már jóval érdekesebb téma. Viszont az az álláspontom, hogy a tartály állapota nem kúthálózat, hanem kútfüggő (de nem akarom a Klugscheisser szerepét játszani:-)
Tehát nem hiszem, hogy a Jet minden kútja tiszta, másoknál meg mind koszos. Van ilyen-is olyan-is minden kúthálózatnál szvsz. Nekem egyébként még sose volt durva motorprobléma semmilyen benzinkút üzemanyagától (nem durva se tulképp).
Én határszélen lakom. 249,9-ért vettem a 95-öst, amikor itt nálunk 263,9 volt. MOL=OMW árban. (Mindkét kútnál néztem!) Szóval ezzel a szlovák benzinnel járok évek óta, még nem okozott problémát az autóban, a fogyasztásom 6-7,6 közötti. Nem lehet olyan rossz minőségű!
Kedves kollégák! Ha ilyen jo kapcsolataitok vannak akkor azt is tudjátok hogy a nafta alap ugyanaz majdnem mindenkinél, da az adalékolást és a földalatti tartályok tisztitását az üzemeltető csinálja. Szóval az hogy mennyi lecsapódott viz meg egyéb trutyi van a brenyában sok mindenkin mulik... Amugy nekem még sosem volt semmilyen gondom egyik kut anyagával sem pesig én sem mindig ugyanott tankolok. A JET olcsó de gyakran kevesebbet adnak vissza kp-s vásárlásnál "véletlenül".
Hát evvan - engem tényleg baromira nem érdekel. És nem gyűjtök semmilyen pontot meg miegymást se. A fogyasztásra figyelek. Évi 25.000 km körül autózok.
A benzin minősége annál inkább érdekel. De nekem eddig mindenki OMV-t, Agip-ot javasolt. (Meg is fogadtam.)
Ha jól tévedek az OMV-n kívül minden kút a MOL-tól kapja a benyát és a javasolt MOL áron 16Ft-ot nyernek a kutak. Egy magán kutassal beszéltem aki -8Ftot hírdet és ő mondta, hogy a 16 felét elengedi akkor még mindig jó üzlet neki (az út túloldalán 50m-re van egy MOL)
Ne is haragudj, de suzukis is maradsz ha így gondolkodsz! A 3.50 az nem 3.50, mert (ma már nem igaz) de egy Shell kútnál a Jet 10 Ft-tal mindig olcsóbb. Nem tudom te mennyit autózol, én átlag havi 100 L-t ami 1000 Ft különbség csak abbol hogy Jeten álltam meg nem Shellen, vagy OMW-nél. Ez éves szinten 12.000,- Ft Ha az ember ugyanilyen körültekintő más téren is (automosás, szervízválasztás, biztosító választás, gumiválasztás, stb) akkor súlyos ezreket takaríthat meg havonta, amiből akár egy jobb autó is fenntartható! Nem beszéltem még arrol sem, hogy minden Jet önkiszolgáló és nem rettegsz attól hogy kevesebbet nyom az autódba a kutas, és jattot sem kell adni. Amúgy az egyik új kollégám "benzinben" utazott 10 évig és azt javasolta hogy Shell és a Jet a tutira jóminőségű anyag. A többies se rosszak, de innen jött a legkevesebb panasz. Amúgy a SMART pont is becsapás, mert ugye 1-2 pont jár literenként maximum ami annyit jelent hogy kb 1 Ft-ot adnak vissza literenként pont formájában abbol a 10-ből amennyivel drágábbak mint más... Hol itt az üzlet (nekünk)?
Kissé értetlenül figyelem, hogy milyen érdeklődést vált ki az emberekből, hogy hol olcsóbb a benzin kb. 3,5 forinttal. Még engem se érdekel, pedig suzukis vagyok. Önámítás.
A "Vadászkürt" mögött van egy VW alkatrész kereskedés, előtte is áll egy. A Balatoni úton a Citroen szalon mellett van egy kereskedés (Honda+vegyes motor-autó), ott is van kitéve egy vagy kettő. Egy milla körül van ötévesen egy ilyen verda itthon.