Keresés

Részletes keresés

Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.08.12 0 1 2980

Meg fogom írni, legkésőbb holnap estig.

Előzmény: LSU 106 (2978)
robbanómotor Creative Commons License 2024.08.12 0 1 2979

TDV-ig bezárólag mind megvan... Tényleg be kéne fejeznem lassan. Elfogynak a rendszámok. :D 

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (2977)
LSU 106 Creative Commons License 2024.08.11 0 1 2978

Engem érdekelnének a Volánosak is, meg tudnád írni a listájukat a Kunságos vagy Pesti Volános topikba?

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (2977)
Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.08.11 0 6 2977

Bár nemsokára véget ér a háromnapos Cegléd - Kecskemét vonatpótlás, álljon itt az azon részt vett autóbuszok lajstroma - a Volánbuszos kocsik OFF, így azokat nem szerepeltetem:

 

 

LSJ-757, LWZ-757, MZL-417, MZY-540, NKW-755, NNR-988, PNM-828, PCT-138, PCT-142, PUH-589, PZZ-138, RHA-876, RHA-880, RKB-554, RLP-004, RNB-110, RNB-662, RTG-991, SFB-649, SME-586, SOD-952, TDV-495, AA BA-660, AA BR-747, AA DI-343, AE EP-168, AE EP-171, AE EP-172, AA ES-553, AE FL-799, AE LL-431, AI AC-021, AI AC-047, AI AC-072

 

Ennyi kocsi egyszerre nem volt kint, a péntek délutánihoz képest szombat délelőtt voltak cserék, pl. NKW-755 helyett jött az RNB-110, de Volános fordát szombaton vitt magánvállalkozó, illetve egyazon cégek is cserélték a felosztást a kocsijaik között.

 

robbanómotor Creative Commons License 2024.08.11 0 0 2976

Érdekes, hogy senki nem említette az utóbbi bő egy évben, de a Denso-szerződésesen lett a Hommnál egy AE-BH-043 c. Bova is. (AE-BH-026 rendszámmal pedig egy Sprinter-származék szaladgál ugyanarra, az nem Homm.) 

Előzmény: robbanómotor (2299)
robbanómotor Creative Commons License 2024.08.11 0 1 2975

3B2 5732 > NR-657HB > MZF-748 > AA-BR-754 > CV 73 GDM 

Előzmény: Balázs1a (1196)
robbanómotor Creative Commons License 2024.08.10 0 0 2974

A mellette levő két kocsihoz esetleg rendszámod van? 

 

A Tourismón valami AE-rendszám volt, nem láttam tisztán. 

Előzmény: Őrült Szemetelő (2973)
Őrült Szemetelő Creative Commons License 2024.08.09 0 1 2973

"A ceglédi időközben megoldódott... :)"

Jé, látom már! :D A mellette levő két kocsihoz esetleg rendszámod van? Ceglédnek ezen a részén szerintem sose jártam még (hiszen miért jártam volna, amikor viszonylag félreesik).

 

"Szabályos 14 órás váltás van a 2021 végi információm szerint."

Hát, akkor első körben azt mondanám, szopjon lovat FLC-036, de azért valami hivatalosabbat még megvárok egy helyi szakértőtől (szerintem tudja ő is, kire gondolok :) ).

Előzmény: robbanómotor (2972)
robbanómotor Creative Commons License 2024.08.09 0 1 2972

Hát, az Accellnél szinte semmi változás, többek közt a ceglédi járat kocsija is maradt ugyanaz. :)

 

A ceglédi időközben megoldódott... :) 

 

Kengyel: RLN-905; Claas-táblával, de engem nem vernek át! :D

 

Volt szerencsém a minap látni az NWX-352-ről a szokott helyén (amúgy melyik RLN nem volt még ott eddig?). :D 

 

Vezseny: PZJ-062?; kizárásos alapon ez marad, bár eddig ide nagybusz, de legalábbis midi járt

 

Pont ezt akartam kérdezni, hogy a PCR-256 meg hova lett. 

 

És akkor a kérdésem: a Rábánál mikor van műsoridő? 

 

Szabályos 14 órás váltás van a 2021 végi információm szerint

Előzmény: Őrült Szemetelő (2971)
Őrült Szemetelő Creative Commons License 2024.08.09 0 2 2971

Hát, az Accellnél szinte semmi változás, többek közt a ceglédi járat kocsija is maradt ugyanaz. :)


1 Szolnok: MNV-736
2 Szolnok, Pelikán Szálló: RDW-942
2K Szolnok: MNV-585 (tábla nélkül)
3 Szolnok, Városmajor út: PML-883
4 Cegléd: SXE-030
5 Törtel: PZW-394
6 Jászladány: RLN-919
6K Alattyán: nem jött?
7 Jászkarajenő: nem láttam
8 Tiszakécske: nem láttam
9 Kenderes: SJJ-927
9K Törökszentmiklós: ROC-255
10 Mezőtúr: MCZ-779
11 Cibakháza: TDE-634
12 Tiszasüly: ROC-561

 

***
Frissítették viszont az Ottawa álláshirdetéseit, amikben immáron nem szerepel Besenyszög, így talán hitelesebb lehet a felsorolás. Mondjuk akad a listában egy Jánoshida, amit semelyik járatba nem tudok beilleszteni - hacsak nem igényvezérelten, csak bizonyos műszakokban jár. Túlságosan sok változás nincs itt sem. A Csillagozott Avanda, a többi Terjéki.


*Abádszalók: NKM-185
*Abony (Tápiógyörgye?): NBT-598; tábla nélkül, de az irány stimmel
Cibakháza: TDT-392; hát nem hiszem, inkább Újszász lesz ez, mintsem rásegítő
Cibakháza: SZM-350
Fegyvernek (Kunhegyes?): NMU-285
*Jászkisér: PZM-840
Karcag: AA MG-032
*Kengyel: RLN-905; Claas-táblával, de engem nem vernek át! :D
Kőtelek: RAX-710; jóval a többiek előtt érkezett, nem láttam a táblát, de csak erre a járatra tudok tippelni
Lakitelek: SBC-460
Mezőtúr: PEZ-987
*Törökszentmiklós: RLZ-040
*Vezseny: PZJ-062?; kizárásos alapon ez marad, bár eddig ide nagybusz, de legalábbis midi járt

 

***
A Segura pedig az alábbiakkal rukkolt elő. A csillagozott ezúttal Panoráma Tourist, a többi... nos, én azt hittem, PSL Hungary, de egyre kevésbé vagyok biztos benne.


*Cegléd: MGP-504
Ecsegfalva: AE GA-068
Karcag: MPL-670
*Kunszentmárton: LRC-854
*Törökszentmiklós: RSD-043
Vezseny: nem jött?

 

Fun fact: az Aunde is tervben volt, viszont biciklivel most nem értem oda. :D

 

***
Ezek meg teljesen véletlenszerű móri rendszámok, amik dél felé mentek ki, a teljesség igénye nélkül. Valamiért abban a hitben éltem, hogy sokkal több fog elhaladni ebben az irányban.

 

Adient 8: SIG-961 kicsi Renault Master

Adient 9: SWC-068 Renault Master
Adient 11: új rendszámos Renault Master
Adient 16: SAZ-607 Renault Master
Adient 20: SPG-631 MB Integro
Fehrer 10: PZW-187 Setra S315 GT-UL
Foxconn (létezik, hogy "tehermentesítő" áll a táblán?): PPJ-691 Ford Transit
Rejlek 11: RHC-572 Bova Futura
Rejlek 12: RYC-702 Ford Transit
Rejlek 15: SRT-086 Ford Transit
Rejlek 20: RPT-833 VW Crafter

 

És akkor a kérdésem: a Rábánál mikor van műsoridő? Befelé láttam, hogy jár egy Credo, ami elvileg Csákberényből jött, és nem elhanyagolható módon hatalmas hiányzóm, de hiába vártam egészen 15:20-ig Mór 81-es úti végén, mint egy hülye, nem jött kifele. :( Pedig odafelé tuti a városon át ment. Nem kizárt, hogy visszafele a Dózsa György út helyett egyenesen ment ki, de nagyon bőszen tekintgettem hátrafelé is, és ott se zúgott el. Végül aztán Csákberény minden utcáját átnézve sem találtam meg külső telephelyen, úgyhogy nekem olyan érzésem van, hogy itt vagy jóval később van rajt, vagy valami túlórás napot foghattam ki. Alapvetően egyébként nem ezért, sőt még csak nem is buszért mentem, de nagyon nem vettem volna zokon, ha előkerül, már csak azért sem, mert nem értem a koncepciót. Tavaly egyébként láttam Csókakőn is, de akkor nem tudtam fotózni.

Előzmény: robbanómotor (2956)
robbanómotor Creative Commons License 2024.08.09 0 0 2970

És egy olvtárs szerint a TFV-850 is a Linamarhoz jár, amit én még mindig kötve hiszek, de ki tudja. 

 

Amúgy létezik, hogy a jaminai téglagyár területén buszparkoló van? A műholdképről legalábbis úgy tűnik. És ez azt is megmagyarázná, hogy az oroszok miért látták egyszer az SRY-841-et a szomszédos Vásárhelyi Pál utcában. 

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (2969)
Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.08.08 0 1 2969

Békéscsabán nem jártam mostanában, de ezek után szerintem érdemes megnézni, mert Orosházán is megváltozott a felhozatal, hátha Békéscsabán is lesz ez-az.

Előzmény: robbanómotor (2967)
robbanómotor Creative Commons License 2024.08.08 0 1 2968

Újdonságok a Magyar Suzukinál: AE-IT-295, ex-francia Irisbus New Récréo (ex Cars Adrien), AE-MO-351 ex EW 1107, ex-luxemburgi VDL Bova Lexio, illetve a HCC-hez került az MJJ-494 és a TEL-736 is. 

robbanómotor Creative Commons License 2024.08.08 0 0 2967

Na de ha ott a Temsa (ami amúgy még mindig kéne), akkor mi ment helyette a sarkadkeresztúri Linamar-járatra? 

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (2966)
Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.08.08 0 2 2966

Mielőtt Komlóafecskés olvtárs megfeddne, Dombegyháza helyett természetesen Dombegyház a megfejtés. :)

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (2965)
Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.08.08 0 2 2965

Makón, a Continental Contitech Fluid Automotive Hungária Kft. üzemét átvette a Signum Trans az MMG Grouptól. Néhány hete láttam Szegeden az egyik kocsijukat Continentalos táblával, de csak most jutottam odáig, hogy helyszíni szemlét tegyek.

 

Dombegyháza: TAP-392

Földeák: SKJ-114

Hódmezővásárhely: TAF-743 (Dietrich Carebus Prodig 33 a JSZP szerint)

Kübekháza: NCA-674

Nagyér: AE LZ-660 (Temsa LD 12 SB, ex JFF 254, Kautra)

Nagylak: TFG-635

Szeged: SRM-038

Végegyháza: NKX-831 (Ford Transit)

Tábla nélkül: PCR-261 (Ford Transit)

 

Illetve az egyik környező kis utcából előkerült még egy AE LZ-659 (a fentivel megegyező Temsa, ex JFF 256, Kautra) is, mindenféle tábla nélkül. Valószínűleg vagy valamelyik kisbusz helyett szállított haza, vagy egyműszakosokat vitt.

 

 

Givaudan Hungary Kft. Makó (itt maradt az MMG Group):

 

Hódmezővásárhely: MMP-228 (Iveco Daily, ex Termotel Kft.)

Mezőhegyes: NLA-656 (Renault Master)

Szeged: LUZ-028

Tábla nélkül: AAJH-068 (Iveco Daily, ex FLN-561)

 

Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.08.04 0 4 2964

Linamar Hungary Zrt., Orosháza, 14 órás műszakváltás (mindegyik Signum Trans):

 

1. Végegyháza: RFR-730

2. Mezőhegyes: SPC-803

3. Magyarbánhegyes: RYS-543 (ez tipp, nem igazán látszódott a viszonylatjelzés...)

4. Nagyszénás: AA IM-567

5. Békéscsaba: AA EL-633

Hódmezővásárhely: NGR-763

Számozott tábla nélkül: PAA-231

 

Szeged - Orosháza irodás járat: NNR-983

 

 

MH II. Rákóczi Ferenc 14. Műszaki Ezred, Szentes:

 

Kiskunfélegyháza: RXV-650

Martfű: SGY-674

Orosháza: AE HI-480 (korábban már beírt Evadys)

Szeged: TFH-341

robbanómotor Creative Commons License 2024.08.02 0 1 2963

AI-AN-702 már be is állt a Gyöngyös - Samsung SDI járatra. 

Előzmény: robbanómotor (2945)
robbanómotor Creative Commons License 2024.08.01 0 1 2962

Na, ezt a telephelyet az életben nem találtam volna meg... :D Cegléd ilyen szempontból túlontúl nagy, túl sok utcás. 

Előzmény: Balázs1a (2959)
Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.08.01 0 1 2961

Köszi!

Előzmény: Balázs1a (2960)
Balázs1a Creative Commons License 2024.08.01 0 1 2960

Igen, és talán a "K" jelzésű járatok csak délelőttös műszak szerint járhatnak, mert azok üresen jöttek be, és csak hazafelé szállítottak. A többi "rendesen" jött, behozta a délutánosokat, hazavitte a délelőttösöket.

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (2951)
Balázs1a Creative Commons License 2024.08.01 0 1 2959

Ja, bocsánat, Csengeri utca / Molnár utca az SXE telephelye. :)

 

Pontosan, Flex (Gyál), Spar (Üllő) és CHS-járatokat csinált a közelmúltban a TAK-559.

A TEL-701 is volt ott, de az egy ideje SK (Iváncsa) - Szalkszentmárton járatos, nappalos munkarend szerint. Rémlik, hogy a TAK-559 is járt már az SK-nál, csak szerintem a Bp-Keleti, esetleg a biatorbágyi járaton. Szinte biztos, hogy felkerült a budaörsi központba, és onnan jár mostanában erre-arra.

Előzmény: robbanómotor (2956)
robbanómotor Creative Commons License 2024.08.01 0 0 2958

Mert már nincs éjszakai műszak. 

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (2952)
robbanómotor Creative Commons License 2024.08.01 0 1 2957

Néhány rendszám a tabi Flexhez: NPZ-043, NVG-897, PCJ-731, PDC-978, RLN-907, RME-186, RNT-760, SBV-968, meg még néhány kisbusz.

A PCJ-731 Sásdról jár (!), aztán láttam külső telephelyen is, Dombóváron állt a tűzoltóság mellett. Az RLN Bedegkérre volt táblázva, az RNT Ádándra, az SBV Karádra.

robbanómotor Creative Commons License 2024.08.01 0 0 2956

SXE-030 @ Accell Hunland 4 - Cegléd. 

 

Ezt eddig is tudtam, a külső telephely érdekelt volna, mert én már mindent láttam a Hommtól Cegléden (Spar, Coopervision), ezt kivéve. 

 

A TAK-559 úgy tudom, elkerült, de nehéz követni, sok kocsi forog körbe.

 

 

Ebben eleve nem voltam biztos, valamiért a gyáli Flexet tudtam, mert egyszer mintha nem a TEL-701-et láttam volna oda érkezni (az meg is lett Albertirsán másfél éve), de ugyanúgy kék Bova volt. Aztán lehet, hogy én néztem be a sötétben. 

Előzmény: Balázs1a (2946)
robbanómotor Creative Commons License 2024.08.01 0 1 2955

Ez is olyan furcsa műszakváltás, hogy a 14 órai váltás 14 óra után egy kicsivel kezdődik (legalábbis így volt, amikor láttam), szóval nem 13:30 körül kell várni az érkezőket.

 

Ez így volt akkor is, amikor még a szeghalmi maszek csinálta a járatokat. Némi szerencsével meg lehetett csinálni, hogy három műszakváltásnál járjon az ember rövid időn belül, ha kezdett Körösladányban, a Henkelnél a buszok 13.30 utáni megérkezésénél, utána átment a Novation-höz Szeghalomra, majd ha kellően megnyomta, oda lehetett érni Füzesgyarmatra is időben. :D 

Előzmény: Balázs1a (2950)
Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.08.01 0 1 2954

Köszi! Valószínűleg karbantartók, őrök, ilyesmik dolgozhatnak attól még éjszaka.

Hétvégén dolgozik amúgy az üzem így, hogy éjszakára nem járnak?

Előzmény: Őrült Szemetelő (2953)
Őrült Szemetelő Creative Commons License 2024.08.01 0 0 2953

14:45-kor mennek ki, de éjszakás műszak náluk nincs, amennyire tudom. Aztán lehet, hogy 1-2 munkakörben mégis van egy maréknyi dolgozó akkor is, ha máshogy nem, akkor eseti jelleggel, és gondolom, velük ment haza az a 4 kocsi.

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (2951)
Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.08.01 0 0 2952

Hasonló idősávban zajlik július 22. óta a Daimlernél is a 14 órás váltás.

Előzmény: Balázs1a (2950)
Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.08.01 0 0 2951

Ez a sor munkanap, a 14 órás eresztésben jön?

Nem tudom, hogy régebben is így volt-e, de júniusban jártam arra egy munkanapon a reggeli, 6 órási műszakváltásnál és azt tapasztaltam, hogy a járatok nagyrésze reggel csak beszállított (tehát nem vitt haza senkit), de 4 kocsi megvárta a rendes idejét és nagyjából 6:20-kor elstartolt.

Előzmény: Balázs1a (2949)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!