Érdeklődnék, 2008-as Boxerben a fűtés/hűtés vezérlő egységnek van, vagy kellene hogy legyen háttér világítása ? A számokra,piktogrammokra gondolok, hogy este, felkapcsolt világításnál kellene-e hogy világítson. Nem tudom, hogy kiéghetett-e az izzó, vagy alapból (gyárilag) nincsen benne háttér világítás. Köszönöm ha válaszolsz :-)
A következő problémám lenne Boxer 2007 2.2 4HU motorral. Inditásnál pöccre indul, világít a check lámpa és kb. 5-6 másodperc után leáll, újra inditásnál ugyan ez a jelenség.A tankban indul a szivattyú azt megnéztem. Ha leveszem az akku sarut másnap visszatéve pöccre indul a motor és rendesen kialszik a check lámpa.Ilyenkor 6-10 inditásnál is szépen ketyeg a gép, 2-3 óra múlva indításnál visszatér a fenti probléma.
Valakinek volt -e ilyen problémája és mi volt a hiba.
A 2.2-es puma motoros autókról óva int mindenki, olvass utána. Az Iveco 3.0-s motorról viszont szinte csak jókat hallani. Nem hisztis, strapabíró, erős. talán a váltójához mérve még túl erős is.
Egy éve vettünk egy Boxert. 2012-es, 2.2-es motor. Egy fél évre elkezdett füstölni. Elvittük szerelőhöz, részecske szűrővel volt baj. Míg ez kiderült ès eljutottunk a kiiktatáshoz, elment egy kis idő meg 400 ezrünk. Majd 4 ezer km múlva kigyulladt az olaj lámpa. megnövekedett az olajszint. Elvittük szerelőhöz és kiderült, már hozzá nyúltak a motorhoz. Motor csere kell. Kiszámolva 2 milliót kell rákölteni. 2 lehetőségünk van. Vagy 1 millióért elviszi valaki és 2,6-ért lecserélnénk egy Fiat Ducato 3.0 JTD 160 le 2011-es évjáratú autóra, vagy felújítjuk. 400 ezer km van a Ducatoban. De új vezérlés, új vízpumpa, stb... Ki mit javasolna? Milyen ez 3.0-as Fiat? Sehol se találok róla semmi infót.
2010-es Jumper. Szélességjelző biztosítékot ha mozog az autó kiveri. Álló helyzetben semmi gond. Az összes szélességjelző lámpát és vezetékét, a raktérben a kábelezését, a biztosítéktáblához vezető kábelköteget mindent hiába rángatok, nem produkálja a zárlatot álló helyben járó, pörgetett motornál sem. Csak ha mozog a kaszni. Mindenhol lekövettem már a vezetékezést, de az utastérben az ülések alatt nem tudtam, ahhoz ki kéne venni az üléseket, és felvenni a burkolatot. Sok jumpert, boxert stb látok szélességjelző nélkül futni, gondoltam találkozott már valaki hasonlóval? Vagy esetleg tudja e valaki, hogy az ülések alatt miként néz ki a kábelezés, mert még valahol lennie kell egy kötésnek.
2004. 2.3jtd.dukatom van. Napokban muszály voltam 1-es ben hegyet mászatni vele de óvatosan, bekapcsolt a hűtőventillátor de a víz hőmérséklet mutató középállásban volt. Sajnos azóta is otda ugrik fel ha hideg ha meleg a motor. Nosza, vettem bele hőgombát. Beépítettem, T csatlakozója gyári tehát nem tudom másként rátenni, de mindíg világít a piros forrásjelző és a mutató meg sem mozdul.
Ha polaritást cserélek akkorMost az a jelenség, hogy hideg-meleg motornál középen áll ugyanúgy, a piros elalszik. Tehát nem jó! Van valakinek valami 5lete erre a problémára?
pfff, idokozben leinformaltuk es 950.000-ezer is volt 2019 ev elejen, es az egr szelep ott log kikotve.
csak azt nem ertjuk, hogy mutat 950.000-et a kaü mikor elvileg 400e km utan fordul vagy nem mutat semmit. Ebben a konkret darabban most csak vonalakat mutat km helyett.
Ilyen futásteljesítménynél (is) leginkább a vezetője számít, nem a km-számlálója.Ha nem gányolták, és rendesen szervizelték, elmehet akár még egyszer annyit is. Én a tulaj/sofőr gondosságát próbálnám kideríteni először. Igénytelen embernek igénytelen (rosszul karbantartott ) az autója is.
2009-es ducato 2.3 120le maxi-t neztem 600e km-el. Az lenne a kerdes, hogy mennyit mennek el ezek a motorok, illetve mennyibe kerul durvan a teljes felujitasa. Koszonom elore a valaszokat.
Van egy Peugeot Boxer 2.8 HDI 2005-ös évjáratú gépem. Km óra nem mér és a napi számláló sem. A jeladó ki lett cserélve, de így sem mér. Van-e valakinek ötlete, hogy hol keressem a hibát? Ha gyújtásra teszem, akkor a mutatók beállnak pozícióba. Előre is köszönöm a segítséget!
Haza vontattuk, Bosh-diagnosztika semmilyen hibát nem ír, egyedül annyit, hogy alacsony az olajnyomás. Mint korábban írtam, az olaj fekete, nem gázolaj szagú.
Csakis a magasnyomású pumpa tud a motorba gázolajat juttatni,bár hihetetlen h nem jelezte volna ezt egy check engine lámpával. Viszont abban a motorban van elég olaj,ahhoz szerintem 2-3 liter gázolajat is hozzá lehetne önteni és továbbbra is lenne olajnyomás. Nem kerek ez a történet
A fagyálló elfogyott a tartályból? Ha azt mondod nem buborékol bele,akkor gondolom kell lennie fagyállónak a tartályban,viszont ha nem ürült le a tartály,akkor mi került az olajba?
Egyébként honnan kerülne bele gázolaj, porlasztó hiba miatt? Azt gondolom előtte érezni lehetett volna, de lehet f@sz volt a sofőr. Ha diagnosztikával kezdjük, annak valamit "mondani" kellene, persze megszagolgatom az olajat is.
Még én nem láttam az autót, mert tőlünk 150 km-re robbant le, hétfőn hozzuk haza. Kérdeztem a sofőrt az előzményekről, azt mondta semmi előjele /füstölés, rángatás, erőtlenség / nem volt.
Urak! Valakinek valami ötlete: 2013-as 2,2-es boxer 130 LE 185 ezer km-el, megszaporodott a motorban az olaj /fagyálló van benne/ , hogy kerülhetett bele, nincs gyilkolva! Világít folyamatosan az olajnyomás piros lámpája, haza vontattuk. A kiegyenlítő tartályba nem bugyborékol. Hol kezdjem a hiba keresést?
2009-es 2.3 120 lovas Ducatom van, és beindítás után nem sokkal el kezd ugrálni az alapjárat. Menet közben semmi gond, még a fogyasztás sem nőtt meg, nem is füstöl. "Rádugáskor" azt írja, hogy nincs hiba.
Az a 2,2es Puma egy nagyon jó motor,mondhatni kiforrot konstrukció,mondeokban a 2,0 és a régi transitokban a 2,0 változat a világból kimegy,van pár ismerős körökben ami bőven 1 000 000feett van,bontatlan motorral.A gond a köritéssel van,porlasztók,vizpumpa,egr,turbó,gyári olajcsere intervallum..... egy rakás dolog van ami hiba esetén kinyirja a motort. kb 300000 kilóméterenként kell láncot cserélni és akkor kimegy a világból is. De mivel a fenteb leirt alkatrészek nélkül nem sok hasznát veszed,kerüld el. Ha mégis rászánod magad,akkor 4 új porlasztóval kezdj,függetlenül attól h a régiek jók vagy nem. am a kedvenc motorom,az 1,6 tdci psa szemét után ez a legkelendőbb,1000€ ért viszik mint a cukrot. :)