Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Nekem az tűnt fel, hogy ha netán át lenne alakítva a menetrend, akkor cserélni kell az egészet, mert nem biztos, hogy ki fognak férni az adott megállóból induló járatok jelzései?
Hát még nem tudni kinek a találmánya és ki helyezte(tte) ki, de az utastájékoztató lap egy (vacak) műanyagkeretes lap alatt található, amely könnyen rongálható. Hosszú élete nem lesz. Akkor viszont jön a hagyományos kékkeretes menetrendtartó. Szépen fog mutatni a piroson. :)
Milyen jól sikerült növekvő sorrendbe tenni a járatokat. Meg a 11-es rajta van, de a 31A nincs... Amúgy ezt engedélyezte a Közút? Mert szerintem ez nem KRESZ tábla... (ja hogy semminek sem tudok örülni?)
Pécs-Szombathely, Pécs-Zalaegerszeg, Pécs-Kecskemét, Pécs-Veszprém, Pécs-Ajka között közlekedő buszokra tudna valaki rendszámokat mondani? Csak azok kellenek amit a PV visz.
Egy félreértést szeretnék tisztázni. Több helyen is, nálad és a mai sajtóban is 1976 van megjelölve a forgalomból kivonás dátumaként. A helyes dátum 1977. június.
Nagy öröm ez nekem, ha egy icipicit is, de remélem hozzájárulhattam,amikor 2008 januárban elkezdtem emailokkal bombázni mindenkit az emeletes busz ügyében. Akkor úgy tudum az akkor volán vezetés megnézte, majd közölte, hogy értelmetlen. Csodás volt a képeket látni, itt is van egy csomó:
Üdv! Keresgéltem már régebben Pannon Volán topicot, de nem találtam. Mivel, a Volánbuszt rendszeresen nyomon követem, így idetaláltam:) Főként ez a nagy gépcsoda vezérelt ide engem! Büszke vagyok a Pannon Volánra, hogy ilyen követendő; dícséretes cselekedetre szánta el magát! Felénk sajnos sok ennél sokkal fiatalabb :P gépezetet dobálnak félre rohadni felújítás helyett:( (pl. 395-ösök, Union-ok). Sok sikert és kitartást ahhoz, hogy újra teljes pompájában koptassa az aszfaltot az utakon:) Remélem, hogy nem sok év telik bele és Polgáron is tiszteletét teszi majd a veterán találkozón!
Egyébként szeretném figyelmetekbe ajánlani Pannonosképeimet!
A közelmúltban utazott velem egy idős bácsi,aki egykoron dolgozott az emeletessel is. Nevét,lakhelyét tudom.Jót beszélgettünk.Sajnos az emeletesről nincs képe.Majd ha találkozom vele elújságolom neki,hogy ismét Pécsen az emeletes.
Na ezen én is megdöbbentem, mert utolsó pillanatig (érkezés előtt 10 perccel) én még azt hittem, tréleren hozzák. De majd mutatok ezt-azt, ha lesz időm végre megvágni a videót :)
"Nagy szerencse, hogy megmenekült a lángvágótól." Talán az iratmegsemmisítőre gondoltál, nem ? :)
Amúgy tudom, de sajnos nem tudom, hogy publikus-e. Annyit szerintem biztosan elmondhatok, hogy egy egyesületé, amely veterán járművekkel foglalkozik. Úgyhogy papíron nincs rossz helyen, sőt, nem túl szigorú, de bizonyos keretek közé van 'szorítva' az is, ahogy a Pannon Volán kezelheti a járművet, de mivel sem illetékes nem vagyok, sem bennfentes, hülyeséget nem akarok írni, pláne, hogy még arra sincs felhatalmazásom :)
A lényeg az, hogy -egyelőre biztosan- ugyanaz a tulaj szándéka, mint a Pannoné és sokan másoké: álljon talpra a masina és szolgálja városunk, régiónk nosztalgikus igényeit.
Hajrá Pannon Volán! Nem kis munka lesz. Reméljük meglesz a felújításra a keret. Bízunk benne, hogy nem folytatódik a sorsa úgy, mint az eddig eltelt 25 - 30 évben. Tényleg: mikor gyártották az urat? És meddig szolgált nálunk? Az itteni selejtezése után mi lehetett a sorsa. Azóta csak sínylődik, vagy még dolgozott máshol is??
<a href="http://www.ptke.hu/index.php?option=com_phocagallery&view=category&id=8:az-emeletes-busz-hazatrse&Itemid=32" target="_blank">További képekkel bővült az IK 556 galéria</a>
Egy korai fotó még Mávaut felirattal az oldalán és 20-as táblával a homlokfalon. A vezető (P.M.) és a kalauznő (H.M-né) arcának kitakarásával. Minkét személyt ismer(t)em, előbbi már nem él.