Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.10.30 0 0 520
Szekszárdon is van "árpádsávos" zebra. Az hova illeszkedik, melyik KRESZ szabályzatba is? :)
Előzmény: Törölt nick (497)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.30 0 0 519
Azzal a különbséggel, hogy 2 ajtós buszon az összajtózás a zsákutca. Mivel ezek a francia fővárosban közlekedő buszok alacsonypadlósak és kevésbé terheltek, ezért az elsőajtós felszállás nem okoz gondot. Viszont ha összajtóznál, akkor a hátul leszállók csak feltartanák azokat az embereket, akik nem az első ajtónál próbálkoznak meg a felszállással.

Szóval ott tévesztettél, hogy Pécsett kicsit jobban terhelteka buszok mint Párizsban.

Tehát Párizsban ez a lehető legjobb megoldás.
Előzmény: Törölt nick (518)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.30 0 0 518
Szép busz! Az utasoknak meg ezentúl nem kell káromkodni Pécsen az első ajtózás miatt, ezen a képeden tökéletesen látszik, hogy máshol is van.
Előzmény: Törölt nick (514)
Petrosz84 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 517
:D vele is ellennék :)
Előzmény: Törölt nick (515)
Petrosz84 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 516
Hát igen, ő más kategória :) Őt két ajtóval is elfogadnám bármikor :) De ez így nem ér ám :D
Előzmény: Törölt nick (514)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.30 0 0 514
És ezzel?



Ennek is csak két ajtaja van. :)
Előzmény: Petrosz84 (513)
Petrosz84 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 513
Ezzel nem győztél meg :)
Előzmény: Törölt nick (512)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.30 0 0 512
Vaskeréket idézem: "Ezek a kétajtós buszok az elsőajtózáshoz, és a forgalmi igényekhez illeszkednének a kisterhelésű ráhordó-, és periférikus viszonylatokon."
Vaskerék HSZ-e, igaz kicsit már szakállas. :)
Előzmény: Petrosz84 (511)
Petrosz84 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 511
Szerintem külvárosba sem jó, a külvárosi utas miért csak kettő ajtót érdemel?
Előzmény: Törölt nick (510)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.30 0 0 510
Szép! De hiányzik valami róla... Igen, megvan, egy ajtó, helyesebben szólva a harmadik ajtó. Egyébként külvárosba pont jó!
Előzmény: Törölt nick (509)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.30 0 0 507
A 415-ösök kocsiszekrénye a hátsó tengely mögött "rugózik". Az utastérben a padlón is látszik mindegyiknél a repedés, amely nem újkeletű észrevétel, már 10 éve láthatók.
Előzmény: FAV 20 (505)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.30 0 0 506
Az első képen egy kínai sportcipő orrát látom. Ezzel valamit üzenni akarsz nekünk. :):):)
Előzmény: Törölt nick (502)
FAV 20 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 505
A harmadik képen nagy a baj! Váztörés lehet,és az oldalfal vette fel az igénybevételt,de már az is elrepedt!
Előzmény: Törölt nick (502)
Petrosz84 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 504
Köszönöm az észrevételt, javítva lesz!
Előzmény: Törölt nick (501)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.30 0 0 503
A második képen mit is kell nézni? A BPV-089-est? :)
A másik kettő kép csak arról tanuskodik, hogy még sokáig fogja bírni. Az Ikarus jó anyagból van, csak a vakolat hullik róla. :)
Előzmény: Törölt nick (502)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.30 0 0 501
Na ellátogattam...
A 28-as mindössze egy évig (se) közlekedett a Szigeti úton. A Budai állomás átadásakor 1969. október 1-jén indult be a járat és 1970. szeptember 2-től már az akkori 20-as, a mai kettes vonalára került át. Az emeletes (sokkal) többet közlekedett az utobbi vonalvezetésen, mint a Szigeti úton.
Ja, és ez is forrás, ha nem is olyan bővízű, mint a másik négy:
PK. FOTÓ
Előzmény: Petrosz84 (496)
Petrosz84 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 500
Igen, ezekben mind igazad van.
Előzmény: Törölt nick (497)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.30 0 0 499
Tudod! Háromnapi hidegélelem jár majd a forda mellé induláskor. :)
Előzmény: Törölt nick (498)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.30 0 0 497
Kezdeményezéssel nincs is semmi baj, de az gáz, hogy pont a szolgáltató nem tud arról, hogy létezik ilyen, ebből következően be sem vonták az ötletgazdák a "projektbe" a céget. És mégis, vajon ki, vagy kik találták ki az egészet? Mindezt úgy, hogy az út kezelőjét sem tájékoztatták az aktusról. Engedély kérdése? Ne is firtassuk.

Ja, és az egyeztetés az érintett (ott megálló) járatokról. Ugyebár lemaradt egy vonal és a leendő új vonalhálózat miatt is gyenge lábakon áll a tábla.
Ha már a gyenge lábaknál vagyunk, akkor helyén való is a szóhasználat, arról nem is beszélve, hogy létezik egységes megjelenés is (PK. Zrt. arculati kézikönyv). Na ebbe pont nem illeszkedik bele a tábla. További probléma a könnyen rongálható műanyag keret. Ha az "lejavul", akkor jön majd a piros oszlopra bilinccsel rögzített kék utastájékoztató tábla??? Az már bucsui hangulatú lesz. :)

Tehát nem a jószándékkal van a baj. Mert ismerjük a mondást: a pokolra vezető út is jószándékkal van kikövezve!
Előzmény: Petrosz84 (495)
Petrosz84 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 496
Aki esetleg a Pécs TV-s riporthoz képest többet szeretne megtudni az emeletes buszról, az látogasson el a www.ptke.hu oldalra, azon belül a gép történelem menüpontba.
Előzmény: Törölt nick (494)
Petrosz84 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 495
Vannak hibái a táblának, de az biztos, hogy ezzel a kis színességgel, ha nem is ilyen formában, de fel lehetne dobni az összes buszmegállót. Az nekem például nagyon tetszik benne, hogy tényleg nem a szürke vason a tábla, és szerintem az jó, hogy fent ki van írva, hogy milyen járatok is állnak meg, még ha nem is jó sorrendben és nem bővíthető módon, de az alap ötlet mindenképpen jó.
Előzmény: Törölt nick (489)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.30 0 0 494
Szép nagy riport, nagyon sok érdekes dolgot meglehet tudni belőle.
Előzmény: Törölt nick (490)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.30 0 0 493
Bazz... ezek oda vannak :))
Előzmény: zolika95 (492)
zolika95 Creative Commons License 2009.10.30 0 0 492
Szépen írták az Ikarus-t. "Ikarusz" :D
Előzmény: Törölt nick (490)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.30 0 0 491
A mai 20 és 28-as helyi járat vonalán szállított utasokat.... Na ez.... Hihetetlen...
Előzmény: Törölt nick (490)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.29 0 0 489
Nekem az tűnt fel, hogy ha netán át lenne alakítva a menetrend, akkor cserélni kell az egészet, mert nem biztos, hogy ki fognak férni az adott megállóból induló járatok jelzései?

Másik:

Tényleg szép, de mitől is magyaros? :))
Előzmény: Törölt nick (483)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.29 0 0 488
Nekem tetszik, olyan magyaros megoldás.
Előzmény: Törölt nick (485)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.29 0 0 487
Utastájékoztató lap:

Előzmény: Törölt nick (485)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.29 0 0 486
Jut eszembe, a 8Y sincs rajta. :)
Előzmény: hungeri (484)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.29 0 0 485
Hát még nem tudni kinek a találmánya és ki helyezte(tte) ki, de az utastájékoztató lap egy (vacak) műanyagkeretes lap alatt található, amely könnyen rongálható. Hosszú élete nem lesz. Akkor viszont jön a hagyományos kékkeretes menetrendtartó. Szépen fog mutatni a piroson. :)
Előzmény: hungeri (484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!