Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kékled Creative Commons License 2014.06.19 0 0 339389

Ha esetleg mégis....:)

Előzmény: mica-r (339386)
vilagosbarna Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339388

Üdv Mindenkinek!

 

Eladóvá vált W202-re való gyári alumínium tetőcsomagtartó 100 kg teherbírással, 2 eredeti kulccsal.

Használt, de szép állapotú. Ár: 16 000 Ft

 

A képen szereplővel teljesen azonos típus:

 

 

Dontotika Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339387

Üdv

 

  Ezt dobta a gép :(  

 

 

Nézegessek aksit, vagy érdemes gépre dugni,nem -e más a ludas ? (töltés stb...) Az autón semmit nem tapasztalok,nem vettem észre változást. Hmmmm 

mica-r Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339386

fehér holló

Előzmény: kékled (339385)
kékled Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339385

Beetle cabrióoügyben semmi?

Előzmény: mica-r (339376)
kékled Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339384
Előzmény: n.tomika (339374)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339383

Sanyinak 300TDT volt, rendben is volt ahogy az Sanyitól elvárható :)

Előzmény: fetitaco (339377)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339382

Nem volt rosszabb, összetettebb volt így a nagyszámok törvénye alapján több meghibásodási lehetőség, nagyobb esély.

Az más kérdés, hogy nem volt velük soha semmi, inkább csak a 123-é az elsőbség, mert Ő előbb volt.

Előzmény: mica-r (339379)
fetitaco Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339381

Kár! Az nekem 250 km. VW sek azt mondták Téged keresselek diagra.

Előzmény: mica-r (339380)
mica-r Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339380

A székesfővárosban

Előzmény: fetitaco (339378)
mica-r Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339379

W126 rosszabb megbízhatóságú volt? Nekem 116 és 126 is stabil technikaként él emlékeimben.

Előzmény: Smafu.w126 (339368)
fetitaco Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339378

Te merre praktizálsz?

Előzmény: mica-r (339376)
fetitaco Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339377

Nem ismerem annyira őket! Azért kérdezem! Neked elhiszem! :))) Sanyinak milyen volt? Aztmondják az szép lett!

Előzmény: Smafu.w126 (339372)
mica-r Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339376

Nem jutottam még a megoldásig. A rozsdát próbálom kezelni a remek karosszérián...

Előzmény: Sz.G.E270CDI (339371)
mica-r Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339375

Szerintem volt rossz motorja, de azért megbízható volt (250)

Előzmény: Smafu.w126 (339372)
n.tomika Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339374

Sziasztok!

Tudom ez merci forum, de hátha tudtok segíteni!

Van egy passatom és felnit keresek rá! a gyári ET száma 45!!!!! az lenne a kérdésem hogy fel tudom e rakni az ET50es méretű felnit, és ha igen akkor milyen változások lesznek. sokszor járok sújjal, ilyenkor megűl. előfordúlhat hogy belelóg a kasztniba a felni? Előre is köszönöm!

Ricsix Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339373

Köszönöm a választ. Amennyiben másnak is van tapasztalata, érve, ellenérve, szívesen fogadom.

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339372

Volt rosz motorja a 123-nak? ;-)

Előzmény: fetitaco (339369)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339371

Tőled azért nem vártam volna, hogy nyikorog a tengelye. :-D Orvoslás?

Előzmény: mica-r (339362)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339370

Nem láttam még. Thx.

Előzmény: emrovII (339361)
fetitaco Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339369

Melyik motorral?

Előzmény: Smafu.w126 (339368)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339368

Azt gondolom, hogy igen!

Előzmény: fetitaco (339367)
fetitaco Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339367

A W123 volt minden idők legmegbízhatóbb mercedese?

Előzmény: Smafu.w126 (339366)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339366

Fogyasztás: Fórumon 12, a való életben 16.

Klímát nem vészes 134-re alakítani.

A Típus teljesen megbízható, a legjobb mercedesek egyike, majdnem 123.

Bírja a hideget, téli üzemben ha sózott helyeken is mész havi 1x alvázmosás is.

Költségei nem vészesek, alkatrészek jó árban vannak!

 

 

Röviden elsőre ennyi :)

Előzmény: Ricsix (339364)
fetitaco Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339365

Csináld nyugodtan! :DDDDDDDDDD

Előzmény: Ricsix (339364)
Ricsix Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339364

Sziasztok!

 

Új vagyok a fórumon és szeretnék tanácsot kérni tőletek. Már nagyon régóta nézegetek, keresek egy w126-os coupet. Most úgy tűnik talán megtaláltam a potenciális jelöltet. Ez egy első kézből való 500 SEC, minden gyári papírjával, ennek ellenére most próbálok utánajárni, hogy minden hiteles-e, mert azért jobb félni, mint megijedni...

 

A klíma még r12-es, de a próbaútat követően eléggé csöpögött. Nyílván van lecsapodás, kondenzvíz, de én túl soknak tartom. Ennek mi lehet az oka? Valaki esetleg tudja, hogy az r134a-ra való átállás mennyire lenne költséges?

Az autó 1991.februári, rozsda nincsen rajta semelyik kritikus helyen sem, a tetőkárpit lóg, de azt kicserélik. A hátsó szélvédőn a keret mellett az üvegen vannak nagyon pici hólyagok, de ezek tényleg nagyon aprók. A benzinpumpa új, a kormánymű is rendben van, egyedül a fék van nagyon keményre beállítva.

 

Röviden talán ennyit az autóról. A kérdésem az lenne, hogy egy 500 SEC akár a mindennapos használatot is bírja? Az autó gyönyörű állapotban van és már elegem van a mai minden kütyüvel telerakott "matchboxokból" ezért tervezném a mindennapokra is. Napi szinten 30 km-t autóznék a munkahely és a lakás közt (15 km oda és 15 km vissza). Hogy viszonyulnak a V8-as benzinesek ezekhez a kicsi távokhoz. Tudom a benzinköltségben ez megmutatkozik, de az élmény remélem kárpótol.

Ha télen is használnám, persze nem minden körülmények közt, akkor hogy viselkedik a hidegben, a kasztni mennyire áll ellen a rozsdásodásnak?

 

Megmondom őszintén a fenntartási költségek miatt picit aggódom vagyis jobban mondva az esetleges javítási költségek miatt. Ettől függetlenül belvágnék, mert az autó az elmúlt 4 évet figyelembe véve a legszebb amit láttam. Megkérik az árát, de ez tényleg olyan állapotú amilyennel még nem találkoztam.

 

Válaszaitokat előre is köszönöm!

 

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339363

Fék, és futómű különbségeket kell cikkszámalapon összevetni.

Majd kikérni egy olyan igazolást, hogy a 280 bizony ilyen és ilyen cikkszámú alkatrészekkel volt ellátva fék és futómű tekintetében.

Majd egy igazolás, hogy ezek bele is kerültek.

 

Szerintem..

 

Előzmény: MSK813 (339343)
mica-r Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339362

Nekem is gyári xenonos. Nyikorog az egyiknek a tengelye és ugyanígy megáll néha. Szerintem oda is kezd beköltözni a rohadás...

Előzmény: Sz.G.E270CDI (339357)
emrovII Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339361

Van igen gyári xenonos 202.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (339357)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.06.18 0 0 339360

Biztos túl kövérek voltak a tacsik, csak azért nem tudták elkapni a rohadékot.:-)) (...vagy korruptok.)

Előzmény: silverfort (339310)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!