Szerintem elírás, nem túl logikus, hogy a szegedire kerüljön. Amúgy is váltogatják az LYM-et az LRT-vel, szerviz napokon majd a Credo fog menni Budapestre? :)
Az viszont várható volt, hogy kiváltják a HSR-438-at, és a HHM-et. Kíváncsi lennék, hogy komfortosabbak, kényelmesebbek-e ezek az új kocsik, mint a 15 éves setrák.
Egyébként ezek azok a kocsik, amik 1-mm-rel csúsztak le a Volánbuszos tenderről?
Mindegy, beírom járatok szerint, hátha érdekel valakit:
1 MJH-209, fehér Bova
1/A NNX-636 ex CY-841-DG, fehér Bova
2 NAU-464, fehér Bova
3 NOA-499, fehér Bova
4 NTB-521, ezüst Sprinter
4/A NSJ-765, piros/szürke Bova
7 NNU-734 ex RZ-FR 212, fehér Bova, ex Dahmetal (Kastorf)
7/A NRH-269 ex 2588-GL-09, fehér Bova
9 LZR-199, fehér Setra S315
10 LYG-583 ex (?), fehér Bova (német, van előéleti matricája is, ha valaki egyszer megnézi)
10/A NTB-522, ezüst Sprinter
14 NRH-326 ex B-1555, ezüst Bova
14/A NAU-466, fehér Bova
15 NBY-009, fehér Bova (holland kereskedőtől)
15/A NOA-503 ex SU-WW 400, fehér/fekete Bova
16 NRJ-426, fehér Bova
16/A NNX-633 ex BF-858-SE, fehér Bova
17 NMH-167, kék/narancs/fehér Bova
17/A NLK-487, fehér Sprinter
A buszok egy jelentős része járt korábban Sárvárra, illetve Fehérvárra, a Denso-hoz, valamint sok busz "ikertestvére" most is ott dolgozik (NAU-465, NAU-467, NNX-632, NOA-529, NRH-325, stb). Úgy láttam, hogy az egykori VT-s telep / garázs is a Homm érdekeltségébe tartozik már.
"az általuk összeállított javaslatcsomag megpróbál minél több olyan utasigényre reagálni, ami az elmúlt években felmerült"
Ezt értsük úgy, hogy önkormányzat épp a kérdőívezésen spórolt, ami egy ilyen jellegű munkának a legfontosabb része kellene, hogy legyen?
Tehát azért fizetett feltehetőleg nem kevés pénzt egy szakmailag nem kimondottan jó hírű budapesti cégnek, hogy az utóbbi években beérkezett utasészrevételeket összefésülve 240 km-ről megmondja, mi lenne jó a zalaegerszegieknek?
Meg tudnátok mondani, hogy melyik távolsági Zalaegerszegi vonalon jár még esetleg Ik.395 busz? Tavaly a Zeg-Keszthely-Fonyód-Kaposvár-Pécs járaton az volt. Idén melyik kocsi van rajta?
Szerintem nem. Talán Lentibe van valamennyi tapasztalatuk az E11-esek után, de oda meg főleg nem raknak. Bár náluk eléggé legatyásodott a járműpark. Napi szinten járnak állandó fordás 256.44-esek.
Regebben (15 éve) amikor a 10C vonalán laktam, még 20:30 vagy 21:30 ig jart. Talán utóbbi. Az utolsó járatok mar fél óránként jartak, talan az utolsó 3 kör, ami szóló kocsi volt.
A tervek szerint a kertvárosi autóbuszfordulóból indulna a busz és a végállomása a Vasútállomás lenne,az ,hogy Gálafejen merre közlekedne a busz és hol lennének a megállói, nem tudom.
Ha bővebb infókat szeretnél akkor szerintem is érdemes lenne elmenni kedden a lakossági fórumra,ugyanis minden kérdésre szívesen válaszolnak és az új vonalhálózati térképet is meglehet tekinteni nagyban.
Egyébként a májusi fórum óta is alakítottak a hálózaton,például csütörtöki fórumon fel volt tüntetve egy új járat 7-es jelzéssel ami Csácsbozsok és Kertváros között közlekedne. Valamint már fel voltak tüntetve a flexet kiszolgáló járatok is,amik a 20,21,20Y,21Y jelzéseket kapnák.
És már a menetrenddel kapcsolatos dolgokra is tudnak válaszolni,mert csütörtökön az egyik hölgyet az érdekelte ,hogy ebben az új tervezetben a 10C ugyanúgy 6óráig fog e járni? És megkapta a választ.