A 2*1 addig nyerő, amíg nincs 8-10 ezres forgalom az Mxx-en. Esetünkben most van kb 10-12 ezer a 44-en, papírforma szerint kb feleződik a forgalom, szóval 5-6 ezres forgalom várható.
A meglévő bővítése szerintem alapesetben is iszonyat sok nyomvonalkorrekcióval járna. Plusz akkor ott rengeteg szintbeli keresztet meg kéne szűntetni, hogy tényleg biztonságos legyen, ami szintúgy nem olcsó mulatság.
Ez már lefutott meccs, megindult a területszerzés Tiszakürt-Kondoros között. Szóval teljesen új nyomvonalon megy majd a 2 x nemtudomhány sáv. Úgy tűnik - szerencsére - nem akarják megismételni a 4-es út Szolnok megyei szakaszának hibáit (iszonyatos sok pénzért, iszonyatos lassan épülnek olyan szakaszok, amik alig oldanak meg valamit, hiszen ideiglenes megoldások, lásd 2x2 Surjánon keresztül)
Ami elszomorító: még ötlet sincs arra, hogy Kecskemét északról vagy délről legyen elkerülve. Az északi tűnik jobbnak, hiszen akkor az M8-al lenne közösen pár km, csak utána válna ki az M44. A déli elkerüő esetén az M8 ugyanúgy megépülne, de ezen felül az M44 a város másik oldalán szintén elmenne az M5-ig.
az aquincumi vagy az albertfalvi hídnak van már valami vizualizációja / elképzelés arról hogy milyen lesz? azt olvastam valahol, hogy az üröm-aq.-m3 szaksz engedélyezés alatt áll, szóval lehet hogy már tudható..
2×1 nem nyerő, eddig is ezt gondoltam, csak megerősödött ez a véleményem. Szerintem a 2×1 sávos "félautópálya" rosszabb megoldás, mint a meglévő út 2×2-re bővítése, akár szakaszosan, és elkerülőkkel.
Van már egy kosárfüles meg egy "érdekes" a belvárosban, nem csoda hogy ide is ferdekábeles lesz. Bár egy autópálya híd legyen geendahíd szerintem, felesleges flancolni.
look, nem azt mondtam hogy állandóan ennyivel megyek, de két-három hetente szeretek kicsit "vezetni" is, és általában akkor megyek gyorsan amikor semmilyen forgalom sincs
egyébként szerintem a tutyi-mutyi, óvatoskodó, 'nyugdíjas' vezetésből több probléma adódik mint amikor az ember határozott, persze a szabályokon belül