Keresés

Részletes keresés

ghosty9 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15375
"Ami elszomorító: még ötlet sincs arra, hogy Kecskemét északról vagy délről legyen elkerülve. "

Mondjuk én délről kerülném. Úgy a Félegyháza-Csongrád útvonalon... :-)

(Tudom, már késő.)
Előzmény: kvte (15363)
ghosty9 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15374
"ezek meg mi a fenét hepciáskodnak?
1,5-2 év és kész az M43 meg a makó elkerülő..."

Akkor azt a másfél-két évet már 40-nel menve is kibírják a kamionok, nem? :-)
Előzmény: Törölt nick (15343)
ghosty9 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15373
"meg mitől lenne ez tranzitút?"

Attól, hogy jelentős mértékben megy rajta tranzit, mi mástól.
Előzmény: Törölt nick (15337)
BoGar Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15372
Ilyen van az M3 Hungária csomópontnál is, ha jól emlékszem, meg az M3-on több helyen. Pl M35-nél, M30-nál.
Előzmény: Törölt nick (15368)
mzdude Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15371
Az emlegetett helyen ma megállapítottam, hogy máris foszladozik az aszfalt, egyelőre kisebb foltokban.
Előzmény: radio100jozsi (15231)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15370

Ilyen sok helyen van, mivel más a jelentésük.

 

A felső tábla a csp elött van kihelyezve, hogy merre is lehet menni.

 

De a második már azt mutatja, hogy a nyíl alatti sáv merre is fog vezetni.

 

De nem mondod, hogy a sok százból itthon ilyeneket még nem láttál?

Előzmény: Törölt nick (15368)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15369
(mán úgyértem, hogy az M3-tól a 31esig mindenütt felfelé nyilas iránytáblák vannak...)
Előzmény: Törölt nick (15368)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15368

kakukktojás tábla a M0 31es csp-jánál:

 

az irányokat MINDIG felfele mutató nyíllal jelölik, így ezen az 500mes előjelzőn is...

 

de itt valahogy becsúszott egy lefele pöti-nyilas...

micsubicsi Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15367
Értem, köszi. Akkor nem tudom a szlovének mit pampognak, hogy minek van a gyorsforgalmi utak listájában.
Előzmény: AcidMan (15366)
AcidMan Creative Commons License 2008.12.01 0 0 15366
3 helyen (gyakorlatilag a csomópontokban) összesen kb. 12 km a 22-ből full kiépített.
Előzmény: micsubicsi (15275)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15365
Az északi elkerülés szerintem szerencsésebb lenne. Pláne, hogy a 44-54 délről kerüli.

Ha viszont megépül 2*1 sávon az M8 és az M44 is, akkor meg kéne gondolni a közös szakasz kiépítését 2*2 sávos autóút/autópálya formájában.
Előzmény: kvte (15363)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15364
A 2*1 addig nyerő, amíg nincs 8-10 ezres forgalom az Mxx-en. Esetünkben most van kb 10-12 ezer a 44-en, papírforma szerint kb feleződik a forgalom, szóval 5-6 ezres forgalom várható.

A meglévő bővítése szerintem alapesetben is iszonyat sok nyomvonalkorrekcióval járna. Plusz akkor ott rengeteg szintbeli keresztet meg kéne szűntetni, hogy tényleg biztonságos legyen, ami szintúgy nem olcsó mulatság.
Előzmény: attus germanicus (15354)
kvte Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15363

Ez már lefutott meccs, megindult a területszerzés Tiszakürt-Kondoros között. Szóval teljesen új nyomvonalon megy majd a 2 x nemtudomhány sáv. Úgy tűnik - szerencsére - nem akarják megismételni a 4-es út Szolnok megyei szakaszának hibáit (iszonyatos sok pénzért, iszonyatos lassan épülnek olyan szakaszok, amik alig oldanak meg valamit, hiszen ideiglenes megoldások, lásd 2x2 Surjánon keresztül)

 

Ami elszomorító: még ötlet sincs arra, hogy Kecskemét északról vagy délről legyen elkerülve. Az északi tűnik jobbnak, hiszen akkor az M8-al lenne közösen pár km, csak utána válna ki az M44. A déli elkerüő esetén az M8 ugyanúgy megépülne, de ezen felül az M44 a város másik oldalán szintén elmenne az M5-ig.

Előzmény: attus germanicus (15354)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15362

hát az SSC-s kartácsak asszem abbahagyhattyák az utifotó i vidió készítést, mert ha a gugli beindul akkor az egész értelmetlenné válik...

 

10-20m-enkénti 3D gömbpanorámával nem lehet versenyezni... :-)

Előzmény: Törölt nick (15361)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15361
kezd star trekes fílingje lenni
Előzmény: Törölt nick (15360)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15360

terjed a gugli sztrítvjú európában...

 

a kis emberkét kell arrébmozgatni, és akkor berajzolja a térképre a besztrítvjúzott területeket...

 

egyelőre csak egy túrdöfransz meg néhány olasz und spanyol város...

Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15359

azt olvastam valahol, hogy az üröm-aq.-m3 szaksz engedélyezés alatt áll...

 

üröm az örömben... :-)

 

de milyen üröm? nem inkább óbuda-aq-m3?

 

 

Előzmény: Törölt nick (15355)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15358

ha új nyomvonalat kap, akkor megoszlik a forgalom a régi meg az új között...

 

Előzmény: attus germanicus (15353)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15357

 Bár egy autópálya híd legyen geendahíd szerintem, felesleges flancolni.

 

fesztávolság kérdése...

 

ha télleg kell a 300m, akkor a ferdekábeles nem flancolás, hanem a legolcsóbb megoldás, de ha elég a 100-150m, akkor a gerenda...

 

azt meg nemhiszem, hogy a dunán, ami tele van 80-100m nyílású hidakkal, most hirtelen 300m-es fesztávolságú hidak kellenének...

Előzmény: Rooger Preed (15352)
DrShan Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15356
Oké, ne nekem mondd, a rendőrnek ha bemér... vagy annak akit neadjisten tolószékbe küldesz egy életre...
Előzmény: Törölt nick (15346)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15355
gyönyörű

az aquincumi vagy az albertfalvi hídnak van már valami vizualizációja / elképzelés arról hogy milyen lesz? azt olvastam valahol, hogy az üröm-aq.-m3 szaksz engedélyezés alatt áll, szóval lehet hogy már tudható..
Előzmény: Törölt nick (15351)
attus germanicus Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15354
2×1 nem nyerő, eddig is ezt gondoltam, csak megerősödött ez a véleményem.
Szerintem a 2×1 sávos "félautópálya" rosszabb megoldás, mint a meglévő út 2×2-re bővítése, akár szakaszosan, és elkerülőkkel.
Előzmény: Rooger Preed (15341)
attus germanicus Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15353
Akkor ugyanez lesz, mint most, szabálytalan előzgetés, sok baleset. Csak az autópályás vonalvezetés miatt még nagyobb sebességgel...
Előzmény: Rooger Preed (15338)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15352
Van már egy kosárfüles meg egy "érdekes" a belvárosban, nem csoda hogy ide is ferdekábeles lesz. Bár egy autópálya híd legyen geendahíd szerintem, felesleges flancolni.
Előzmény: Törölt nick (15351)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15351

pozsonyban is ferdekábeles hidat terveznek a gyűrűre:

 

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=28747340&postcount=377

alibi-man Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15350
Az a másik véglet
Előzmény: Törölt nick (15346)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15349

(a vasutat meg úgy ahogy van pöpöpö-síteni kellene:

az egész léhűtő bagázst szélnek ereszteni, aztán jöhetnek a kapitalisták.

aki olcsóbbért vállalja, azt üzemeltetheti X évig... :-)

Előzmény: Rooger Preed (15344)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15348

Azt se feledd, hogy az a 30 milliárd Euró nem arra van, hogy mind az utakra költsük.

 

pedig elbírná a halózat... :-)

Előzmény: Rooger Preed (15344)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15347
más. az 1-es almásfüzitő-komárom között egy kb. 3 km-es szakaszon is fel van marva

hát nem tudom mikor fogják leaszfaltozni, de wazze nem hiszem el, hogy egy ilyen fontos úton 5-6 kilométeres szakaszt TÉLEN kell megcsinálni :(
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.30 0 0 15346
look, nem azt mondtam hogy állandóan ennyivel megyek, de két-három hetente szeretek kicsit "vezetni" is, és általában akkor megyek gyorsan amikor semmilyen forgalom sincs

egyébként szerintem a tutyi-mutyi, óvatoskodó, 'nyugdíjas' vezetésből több probléma adódik mint amikor az ember határozott, persze a szabályokon belül
Előzmény: DrShan (15321)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!