Ha már előkerült, nosztalgiáztam is egy kicsit, az indulási időkhöz tartozó rendszámok, avagy mivel utazhattunk '95 nyarán:
BHM-119 260.32/1987 x5:45, x17:40
BHZ-470 260.32/1984 és
EUA-723 260.43/1987 napi váltásban +5:36 +6:29 +8:33 x10:41 x12:04 +14:02 x14:46 x15:44
BPM-962 260.32/1984 x5:34 x6:29 x9:06 x9:59 v17:11 v19:16
BRG-031 260.32/1986 x6:28, x15:32
CTJ-936 260.02/1989 7:44 +10:41 x11:26 +12:04 +14:51 +15:44 x16:48 +16:51
ELL-311 260.43/1988 x5:28 x12:17
EUA-710 263.01/1990 x8:33 x14:02
EKG-870 415.23/1994 x4:45 +6:36 16:24
EKG-871 415.23/1994 x11:00 x14:31
A két EUA a menetrend váltás környékén, '95 május/június folyamán állt forgalomba, leváltották a két utolsó 266-ost, (CJD-679, CJY-881), ezzel pedig itt véget ért a napi rendszerességű "pattogás". A végleges persze még messze volt, az Orosházára szemlére/javítani kiforgatottak helyett rendszeresen jött a kovácsházi BHZ-692, illetve a műszaki tartalék állomány is tele volt még laprugóssal. (BHZ-473, 566, 567, BHM-530, CJY-881, 883 stb.)
Vegyük észre, a két legöregebb fordás kocsi mindössze 11 éves volt, bár a magyardombegyháziak most is annyi idős kocsival járnak, mint akkor :) (BPM/KKL-981)
Ezek ekkor még - a két EKG kivételével - mind Volán/NDK sárgák voltak, az ALMEX jegykiadókat viszont már tömegesen cserélték a BUSYS nyomtatókra.