Keresés

Részletes keresés

micsubicsi Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15414
A 2007-2013as térképen nem úgy van h az M35 megy Ártándhoz és abba csatlakozik az M4?
Előzmény: Törölt nick (15411)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15413
na ez az...
Előzmény: Törölt nick (15407)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15412
szerintem meg az m9-nek kéne körbemennie pozsonytól záhonyig, debrecent összekötve nyíregyházával
Előzmény: Törölt nick (15409)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15411
az lehet, de hüjéknek, különösen ha külföldiek ne építsünk mán fullextrás pályát... :-)
Előzmény: ghosty9 (15410)
ghosty9 Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15410
"a kamionosok tudtommal rövidíteni szoktak nem hosszítani, pláne, ha a hosszabbik út a xarabb..."

Hátugye ha abból kell választani, hogy hülyék vagy nem léteznek, még mindig az első a nyerő. :-)
Előzmény: Törölt nick (15390)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15409

az M35 úgy nem klappol, ahogy van...

 

miért megy túl debrecenen déli irányba?

debrecentől délre inkább M47nek kellene hívni...

 

 

amúgy az M4 megy a 6árig, az M35 meg bújfalunál csatlakozik bele...

Előzmény: micsubicsi (15408)
micsubicsi Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15408
Én a videó végén a vonatot bírom:) Az új motorvonat megy, amit csak Ny Mo-ra tettek be eddig xD Keletre közel jövőben nem is fognak.
Én amúgy az M35öt nem értem, mert az OK, hogy 2x1-ként építik tovább. Szerintem az ideális az volna, ha nem az M35 menne Ártándhoz, hanem az M4. És az M35 az M4be csatlakozna bele. A románok oda sztrádát építenek, miért kell nekünk meg 2x1-es utat építeni? Utána úgyis 2x2-vé kell alakítani.
Előzmény: Törölt nick (15407)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15407

mármint úgyérted: 22km-t

 

nemtom a román oldalon hogyan ütemeznek, de itt csak szikronban érdemes csinálni, mert különben a 6árnál a pusztában végződne az út...

(van vagy 6-7km a régi meg az új 6ármetszés között...)

 

persze a nagylak-cspalota közötti útig félpályán el lehetne vinni, ezzel meg lenne oldva apátfalva és magyarcsanád elkerülése is...

meg ezesetben nem kellene az 5km-nyi makó elkerülő sem...

Előzmény: Törölt nick (15406)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15406
szép

én már csak azt nem értem, hogy miért nem lehet a határig autópálya, azt a három centimétert minek spórolni..
Előzmény: Törölt nick (15405)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15405

M43 anim:  http://www.nif.hu/multimedia/gallery/474

 

a kameramozgatás kicsit idiotisztikus (a "rendező" gondolom kiptróbálta az összes effektet) de azért vannak benne jópofa látványelemek, pl. amikor a kamera beremeg az elhaladó autó menetszelétől... :-)

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15404

Ennek ellenére tényleg sokan vannak a 44-es úton. És nem csak magyar kamionok, bár ha én vezetek nem figyelem a rendszámokat... :)

attól, hogy külföldi kamion, még szállíthat célforgalomban szarvasra, békéscsabára, esetleg szolnokra...

(vagy az is rájuk van írva, hogy honnan-hova mennek? :-)


Én még mindig fontosnak tartom, hogy az ilyen vidéki gyorsforgalmi utak is megépüljenek. 2*1 sávon.

ezt én is, de azért jó lenne valami prioritást is tartani...

 

pl. miért olyan kurva sürgős az M44, hogy nyomatják pppben 1000-rel, miközben az M4 ügyében (ami minden kétséget kizárva TRANZITÚT) csak a szarakodás megy?

 

(hogy mennyire nem veszik komolyan, azt jól mutatja, hogy az M0án csak "4es" útnak van táblázva...)

 

ésakkor ottvan ugye az M10, 31es, M0Ny, hogy csak 1 párat említsek, amihez 2013ig hozzá sem szagolnak... 

 

az M8at (M80at) inkább fehérvár(M7 - itt még normális becsatlakozás sincs) és körmend között kéne legelőször megcsinálni, mert ott már most van fejlesztést igénylő forgalom...

Előzmény: Rooger Preed (15395)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15403
ezért nem írta ki, mert nem a hsz tetején lévő "válasz" linkre kattintottál, hanem az "új hsz" linkre...
Előzmény: esparzsolti (15396)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15402
15376 :-)
Előzmény: esparzsolti (15394)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15401
az jó lesz 2012-re is.... 2010-re esély sincs m0 délre
Előzmény: Törölt nick (15400)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15400
M0 D bővítéséről lehet hallani valamit? a különféle doksikban 2010 szeptember befejezés áll..........
Rooger Preed Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15399
Hopp, nem ide, bocsi... :)
Előzmény: Rooger Preed (15398)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15398
Budapest Szíve:
http://www.budapest.hu/engine.aspx?page=tirhidden&command=showagendaitem&agendaitemid=65427

Jól látom, hogy nincs felfestve a buszsáv a Petőfi Sándor utcára? Sajtóhiba vagy a forgalomcsillapítás azt jelenti, hogy +1 forgami sáv?
A 4-es metró után is lesz akkora buszforgalom, hogy kelljen oda egy sáv, nem?

A Kiskörúton úgy van kialakítva a villamos végállomása, hogy az tökéletesen lehetetlenné tenné a folytatást a Bajcsyn? Érdekes!
micsubicsi Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15397
Végülis az M4et mikor építik?
esparzsolti Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15396

Sziasztok!

 

A 15394-es számú kommentemben a 15368 számú írásra reagáltam, csak valamiért nem írta ki! Bocsi!

 

Zsolti

Előzmény: Törölt nick (15368)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15395
Ennek ellenére tényleg sokan vannak a 44-es úton. És nem csak magyar kamionok, bár ha én vezetek nem figyelem a rendszámokat... :)

Én még mindig fontosnak tartom, hogy az ilyen vidéki gyorsforgalmi utak is megépüljenek. 2*1 sávon.
Ide tartozik az M8 Veszprém és Szolnok között, az M9 Kaposvár és Érsekhalma (54-es) illetve Nagykanizsa és Szombathely között, az M44, az M49.
Ezek egy része elindítható még 2013-ig (addigra már épül-bővül az M4 Abonyig, M85, M86). Igazából ha lennének tartalékai a zállamnak, akkor most kéne egy igen durva út- és vasútépítési program. :(
Előzmény: Törölt nick (15390)
esparzsolti Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15394

Kedves Laci!

 

Most nem néztem meg a Közúti jelzőtáblákra vonatkozó útügyi műszaki előírást, de az én eszemmel ez a azt jelenti, hogy 500 méter múlva jobbra kell ágazni ha ki akarok menni, a kis nyíl meg azt jelenti, hogy ha ebben a sávban haladok akkor erre megyek. Szerintem ez a megoldás helyes!!!

 

Várom a hózászólásaitokat!

 

Zsolti

radio100jozsi Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15393
Jelentem Monoron gőzerővel folyik az aszfaltozás a körforgalomnál.
Mára már délutánra a Kistói úti bekötő ág megkapta a friss aszfaltrétegét.

Igen, reggel még esett kicsit, napközben meg kicsit sütöt, és 10 fok körül lehetett.
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15392

valóban lehet más szempont is, pl. torlódás a 6áron nagylaknál, torlódás a 43ason, torlódás szögeden, de ez meg fog szünni az M43-mal, szóval a helyzet átmeneti...

 

(a hátralévő 1,5 évre meg nem hinném, hogy 2x2es gyorsforgalmit kellene építeni a 44es mellett...)

 

Előzmény: kvte (15391)
kvte Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15391

Szép, alapos, precíz számítás. Írjuk is fölé mindjárt:

 

Az egyik szempont      :-)

 

 

Előzmény: Törölt nick (15390)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15390

konkrétan (by viamichelin - mivel a gugli jelentéktelennek ítéli gyulát, mint 6árátkelőt):

 

oradea-dabas (ne)M4en: 224km

oradea-dabas        44en: 309km

------------------------------------------

                                        +85km

 

 

arad-dabas   M5ön: 234km

arad-dabas    44en: 274km

-----------------------------------

                                +40km

 

 

a kamionosok tudtommal rövidíteni szoktak nem hosszítani, pláne, ha a hosszabbik út a xarabb...

Előzmény: Törölt nick (15389)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15389

öregem, hogy neked mennyi eszed van...

 

akkor még azt mondd meg, hogy ennek mi értelme van?

 

azon kívül, hogy jó sok üzemanyagot elfüstölnek...

 

merthogy jóval hosszabb, mint az (ne)M4, ha nagyvárad, és az M5, ha arad felöl jönnek, azt gondolom te is tudod...

Előzmény: kvte (15387)
attus germanicus Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15388
Rájöttem a dolog nyitjára: A Google Mapsen Gyulánál a határ túloldalán lévő út nincs berajzolva. Ez téveszthetett meg egyeseket, azt hitték, zsákutca :-)
Előzmény: kvte (15387)
kvte Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15387

Csak tippelek ;-)

a 44-esen a kamionok Gyula, oh. - Kecskemét, M5 között mennek.

vagy fordítva

Előzmény: Törölt nick (15385)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15386
pedig az télleg nem tranzit. az eltévedt.
Előzmény: attus germanicus (15382)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 15385

ok, szerinted honnan-hová mennek a 44esen a kamionok?

Előzmény: kvte (15380)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!