Én a videó végén a vonatot bírom:) Az új motorvonat megy, amit csak Ny Mo-ra tettek be eddig xD Keletre közel jövőben nem is fognak. Én amúgy az M35öt nem értem, mert az OK, hogy 2x1-ként építik tovább. Szerintem az ideális az volna, ha nem az M35 menne Ártándhoz, hanem az M4. És az M35 az M4be csatlakozna bele. A románok oda sztrádát építenek, miért kell nekünk meg 2x1-es utat építeni? Utána úgyis 2x2-vé kell alakítani.
a kameramozgatás kicsit idiotisztikus (a "rendező" gondolom kiptróbálta az összes effektet) de azért vannak benne jópofa látványelemek, pl. amikor a kamera beremeg az elhaladó autó menetszelétől... :-)
Ennek ellenére tényleg sokan vannak a 44-es úton. És nem csak magyar kamionok, bár ha én vezetek nem figyelem a rendszámokat... :)
attól, hogy külföldi kamion, még szállíthat célforgalomban szarvasra, békéscsabára, esetleg szolnokra...
(vagy az is rájuk van írva, hogy honnan-hova mennek? :-)
Én még mindig fontosnak tartom, hogy az ilyen vidéki gyorsforgalmi utak is megépüljenek. 2*1 sávon.
ezt én is, de azért jó lenne valami prioritást is tartani...
pl. miért olyan kurva sürgős az M44, hogy nyomatják pppben 1000-rel, miközben az M4 ügyében (ami minden kétséget kizárva TRANZITÚT) csak a szarakodás megy?
(hogy mennyire nem veszik komolyan, azt jól mutatja, hogy az M0án csak "4es" útnak van táblázva...)
ésakkor ottvan ugye az M10, 31es, M0Ny, hogy csak 1 párat említsek, amihez 2013ig hozzá sem szagolnak...
az M8at (M80at) inkább fehérvár(M7 - itt még normális becsatlakozás sincs) és körmend között kéne legelőször megcsinálni, mert ott már most van fejlesztést igénylő forgalom...
Budapest Szíve: http://www.budapest.hu/engine.aspx?page=tirhidden&command=showagendaitem&agendaitemid=65427
Jól látom, hogy nincs felfestve a buszsáv a Petőfi Sándor utcára? Sajtóhiba vagy a forgalomcsillapítás azt jelenti, hogy +1 forgami sáv? A 4-es metró után is lesz akkora buszforgalom, hogy kelljen oda egy sáv, nem?
A Kiskörúton úgy van kialakítva a villamos végállomása, hogy az tökéletesen lehetetlenné tenné a folytatást a Bajcsyn? Érdekes!
Ennek ellenére tényleg sokan vannak a 44-es úton. És nem csak magyar kamionok, bár ha én vezetek nem figyelem a rendszámokat... :)
Én még mindig fontosnak tartom, hogy az ilyen vidéki gyorsforgalmi utak is megépüljenek. 2*1 sávon. Ide tartozik az M8 Veszprém és Szolnok között, az M9 Kaposvár és Érsekhalma (54-es) illetve Nagykanizsa és Szombathely között, az M44, az M49. Ezek egy része elindítható még 2013-ig (addigra már épül-bővül az M4 Abonyig, M85, M86). Igazából ha lennének tartalékai a zállamnak, akkor most kéne egy igen durva út- és vasútépítési program. :(
Most nem néztem meg a Közúti jelzőtáblákra vonatkozó útügyi műszaki előírást, de az én eszemmel ez a azt jelenti, hogy 500 méter múlva jobbra kell ágazni ha ki akarok menni, a kis nyíl meg azt jelenti, hogy ha ebben a sávban haladok akkor erre megyek. Szerintem ez a megoldás helyes!!!
valóban lehet más szempont is, pl. torlódás a 6áron nagylaknál, torlódás a 43ason, torlódás szögeden, de ez meg fog szünni az M43-mal, szóval a helyzet átmeneti...
(a hátralévő 1,5 évre meg nem hinném, hogy 2x2es gyorsforgalmit kellene építeni a 44es mellett...)
Rájöttem a dolog nyitjára: A Google Mapsen Gyulánál a határ túloldalán lévő út nincs berajzolva. Ez téveszthetett meg egyeseket, azt hitték, zsákutca :-)