Egy jó útmutató ötlet aranyat érne , kezek magasban, mert megsüllyedtünk...
AlfaRomeo GT.2005. 1.9 JTD. 290.000Km
Szavahihetőnek tünő Űgyfél szerint: Alapesetben kitünően megy az autó...,de véletlenszerüen ez történik : Erötlenné válik, vészüzembe kerül, motorfordulat alapjáratra esik vissza, az alapjárat egyenletes marad, motor nem áll le! Gázt ad, elindul és tökéletesen megy tovább., Ehez általában nem is kell leállitani-ujrainditani ujrainditani ,hogy a normális állapot helyreálljon.
Müszerfalon hibajelzés nincs, Hibakód Nincs.
Ms.ecu.s.reg. verzióval néztük : Minden paraméter az elvárt értéken belül volt---legalábbis diagkor.
Mit kellhetne vizsgálódnunk??? Most még nem az 5-L benzinkannára gondolunk...
Köszi minden hozzászólást! KELT2020.03.13
Probléma ujratöltve---Tegnap visszahozták az Alfát, kb 3000km-után!
Hibajelenségek kb ugyanaz---kiegészitve a hirhedt P010F Hibakóddal!! A Javallott Féklámpakapcsolót élőben megcsináltuk--jónak látszott.
Igen, amennyiben azt megadtam neked. Ha nem adtam meg és mégis kiderítetted valahogyan akkor is továbbíthatod, de annak a jogi és egyéb következményeit neked kell vállalnod.
Én is ilyen porcelán házast vettem nemrég (Homasitában), pont azért keresek sarut, mert a gyári krimpelés valami gyalázatosan gyenge. Kézzel ki lehet húzni a drótot a saruból, mert csak a szigetelőköpenyre van úgy-ahogy rányomva, a vékony rézsodratot egyáltalán nem fogja.
Egy jó útmutató ötlet aranyat érne , kezek magasban, mert megsüllyedtünk...
AlfaRomeo GT.2005. 1.9 JTD. 290.000Km
Szavahihető Űgyfél szerint..., alapesetben kitünően megy az autó..., véletlenszerüen ez történik : Erötlenné válik, motorfordulat alapjáratra esik vissza, az alapjárat egyenletes marad, motor nem áll le! Gázt ad, elindul és tökéletesen megy tovább. Nem kell leállitani-ujrainditani ,hogy a normális állapot helyreálljon.
Müszerfalon hibajelzés nincs, Hibakód Nincs.
Ms.ecu.s.reg. verzióval néztük : Minden paraméter az elvárt értéken belül volt---legalábbis diagkor.
Mit kellhetne vizsgálódnunk???
Köszi minden hozzászólást!
Probléma ujratöltve---hozzák vissza az Alfát..,A Javasolt Féklámpakapcsolót bizonságért mindenképp cserélünk majd .., de.....
Tulajdonos (szavahihető "fószer") megfigyelése ez , konkréten a hiba bekövetkezésének körülményeiről:
Sima-jóminőségü utón nincs probléma...,Ha az üzemanyagszint a tankban kb egynegyede alá esik és egy göröngyös-rázos utón hajt, szinte mindig ugyanazon a helyen , akkor történik a fenti hibaleirás.
Az autó egyébbkénnt nagyon keményen levan ültve, peres gumik,rugostagok stb cseréve voltak.
AZ Ablaktörlő blokksémában igy müködik(het!!!) : Ablaktörlőkapcsoló analog jele belemegy a kormányszár elektronikába( légzsák alatt)---innét VAN hálózaton (narancs/zöld és narancs/barna) a Multifunkcios -II komfortmodulba ---ez pedig kivezérli az ablaktörlöket....
Ebben a csatilehuzásos figurában abszolult igazad van., összekevertem mással
A kolléga 120 Ohmot mért a CANH és CANL közt..,A buszon 120 ohm van ,mondjuk az elején is, meg a végén is 120Ohm..,párhuzamosan., ennek eredője lesz a 60.Ohm..., de ha ő,120- t mért és nem 60.Ohmot., akkor szakadás- nyitott áramkör van a CanH és Can L vezeték közt.., ami ugyebár hiba..., véleményed??