Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lesolo Creative Commons License 2020.03.31 0 0 187896

Felhatalmazol , hogy személyi adataid továbbitsam egy kitünő fizikai adottságú, de idegileg

feltehetőleg már megviselt tulajnak???

Előzmény: Paco155 (187891)
Zoli550 Creative Commons License 2020.03.31 0 0 187895

Kilenc éve raktam saját használatra almerába,azóta is jól van. 

Előzmény: vezeték (187888)
somytomy Creative Commons License 2020.03.31 0 0 187894

Mondjuk az új saruk ára sem vág földhöz, szóval inkább nem szerelnék be valami bontott kontakthibát az autóba. Van benne így is elég :-)

Előzmény: Tectane (187885)
somytomy Creative Commons License 2020.03.31 0 0 187893

Én is ilyen porcelán házast vettem nemrég (Homasitában), pont azért keresek sarut, mert a gyári krimpelés valami gyalázatosan gyenge. Kézzel ki lehet húzni a drótot a saruból, mert csak a szigetelőköpenyre van úgy-ahogy rányomva, a vékony rézsodratot egyáltalán nem fogja.

Előzmény: vezeték (187888)
Quattroman Creative Commons License 2020.03.31 0 0 187892

tankban a szivattyúnál keresgélnék,lehet hogy az alján nyomát is látnád hogy felütötték

Előzmény: Lesolo (187890)
Paco155 Creative Commons License 2020.03.31 0 0 187891

Járjon másmerre. :P

Előzmény: Lesolo (187890)
Lesolo Creative Commons License 2020.03.31 0 0 187890

Uraim!

 

Egy jó útmutató ötlet aranyat érne , kezek magasban,  mert megsüllyedtünk...

 

AlfaRomeo GT.2005. 1.9  JTD. 290.000Km

 

Szavahihető Űgyfél szerint..., alapesetben kitünően megy az autó..., véletlenszerüen ez történik :  Erötlenné válik, motorfordulat alapjáratra esik vissza, az alapjárat egyenletes marad, motor nem áll le! Gázt ad, elindul és  tökéletesen megy tovább. Nem kell leállitani-ujrainditani ,hogy a normális állapot helyreálljon.

 

Müszerfalon hibajelzés nincs, Hibakód Nincs.

Ms.ecu.s.reg. verzióval néztük : Minden paraméter az elvárt értéken belül volt---legalábbis diagkor.

 

Mit kellhetne vizsgálódnunk???

 

Köszi minden hozzászólást!

 

 

 

Probléma ujratöltve---hozzák vissza az Alfát..,A Javasolt Féklámpakapcsolót bizonságért mindenképp cserélünk majd .., de.....

 

 Tulajdonos (szavahihető "fószer") megfigyelése ez , konkréten  a hiba bekövetkezésének körülményeiről:

 

Sima-jóminőségü utón nincs probléma...,Ha az üzemanyagszint a tankban  kb egynegyede alá esik és egy göröngyös-rázos utón hajt, szinte mindig ugyanazon a helyen , akkor történik a fenti hibaleirás.

 

Az autó egyébbkénnt nagyon keményen levan ültve, peres gumik,rugostagok stb cseréve voltak.

 

köszönöm

 

Ata61 Creative Commons License 2020.03.31 0 1 187889

Zoli550.

Köszi a szűrővel kapcsolatos infót.

vezeték Creative Commons License 2020.03.31 0 0 187888

Porcelán házassal vigyázni kell,gyakran vékony a vastag vezetékben a vezető ér.Pár szőrszál csak.

A saruk préselésénél szokott tőben elégni.

Előzmény: Zoli550 (187884)
cam aro Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187887

my mean.. .. nem a keramia szamit. 

Előzmény: cam aro (187886)
cam aro Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187886

a muanyag hazas is tok jol elvan amig jo a kontakt. 

ha meg rossz a kontakt a keramia sem szamit, hisz nem azon dzsalnak az elektronok. :) 

Előzmény: Zoli550 (187884)
Tectane Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187885

Bontóban lámpából ami már senkinek nem kell szerintem adnak ingyen. Max 500 Ft.

Előzmény: somytomy (187881)
Zoli550 Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187884

Pl fervillben van porcelán házas. 

Előzmény: somytomy (187881)
-csövi- Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187883

Én rákerestem ezt dobta ki:

 

http://www.ripca.hu/termekek?CID=11154

Előzmény: somytomy (187881)
Quattroman Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187882
Előzmény: somytomy (187881)
somytomy Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187881

Üdv!
A H4 izzócsatlakozóba való ortopéd méretű kábelsarut lehet külön kapni valahol? Elektronikai boltokban már próbáltam, sose láttak olyat...

vezeték Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187880

Megjött,köszönöm!Mindenkinek.

Aztán,majd kiderül mit nem veszek észre.

Előzmény: Lesolo (187879)
Lesolo Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187879

Nem tudatam feltőlteni valamit..., PM-be most küldtem..

 

sok sikert

Előzmény: vezeték (187878)
vezeték Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187878

Igen,ennek így kellene működnie.

A színek is stimmelnek.

120 Ohm ellenállás nincs,azt én tettem be próbának.

Előzmény: Lesolo (187876)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187877

Nemá.

Előzmény: 409 (187874)
Lesolo Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187876

Van VAN..,

 

AZ Ablaktörlő blokksémában igy müködik(het!!!) :  Ablaktörlőkapcsoló analog jele belemegy a kormányszár elektronikába( légzsák alatt)---innét VAN hálózaton (narancs/zöld és narancs/barna) a Multifunkcios -II  komfortmodulba ---ez pedig kivezérli az ablaktörlöket....

 

Leellenőrizendő----

Előzmény: 409 (187874)
Lesolo Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187875

Ebben a csatilehuzásos figurában abszolult igazad van., összekevertem mással 

 

A kolléga 120 Ohmot mért a CANH  és CANL közt..,A buszon  120 ohm van ,mondjuk az elején  is, meg a végén is  120Ohm..,párhuzamosan., ennek eredője lesz a 60.Ohm..., de ha  ő,120- t mért  és nem 60.Ohmot.,  akkor szakadás- nyitott áramkör van a CanH és Can L vezeték közt..,  ami ugyebár hiba..., véleményed??

Előzmény: Törölt nick (187872)
409 Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187874

Előzmény: Törölt nick (187873)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187873

VAN-hálózat? Egy német autóban?

Előzmény: 409 (187871)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187872

Sarut felesleges levenni, mert még ráadott gyújtásnál sem okozol kárt, max a kommunikációt zavarod (utána viszont újra inicializálhatsz pár dolgot).

Ellenállásmérésnél a vezérlők csatijait nem szabad lehúzni, mert a lezáró ellenállások jellemzően a vezérlőkben vannak, és nem a kábelkorbácsban (sőt, olyan disznóságot is szoktak csinálni néha, hogy a lezáró ellenállásokat nem 2, hanem több vezérlőre osztják szét úgy, hogy a busz összellenállása minden ágon 60 Ohm legyen).

Előzmény: Lesolo (187869)
409 Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187871

 

 Szerintem ez évjárat szerint 2002-es autó. Ebben vegyesen van CAN és VAN hálózat. A DLC-ben a 13-as és a 15-ös lábra vannak kötve a 7-esen nem diagolható vezérlők. De ezek most téged nem érintenek, minden most neked szükséges vezérlő a 7-es lábon van. CAN/VAN a DLC-ben nincs.

 

De több vezérlő nem közvetlenül kommunikál a DLC-vel, hanem a komfortmodulon keresztül. (pl. ajtóvezérlők, ablaktörlő...) Komfortmodul felszereltségtől függően 1, vagy 2db van benne.  ??

Előzmény: vezeték (187865)
vezeték Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187870

Fizikailag is látni akartam a köteget...

Semmilyen ellenállás nincs a két vezeték között.

A modulokból 10v jön ki,köteg által felfűzve 5v -ra esik.

Kötegről levágtam a két modut,csak őket kötöttem össze egy érpárral,semmi változás.

Párhuzamossan 120 Ohm még belekötve szintén semmi.

Lehet ez nem is can,hanem más szabvány.

 

Félreteszem,délután el kell mennem dolgozni.

Előzmény: Lesolo (187869)
Lesolo Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187869

"Csatlakozom " az elöttem felszólalóhoz.., és részvétem is egyben., látván a komfort modul harcterét kibontva..

 

A Sok kapcsoló--irj-ablk.t--világitás .k  analóg kimenetei egyszerre nem valószinű hogy behaltak---.marad tehát korm.sz.modul --komfort modul--és talán kommunikáció hiány leginkább..

 

A CAN érpár ellenállás stb méregetésnél ., én levenném a sarut és a CAN-es vezérlőről a stekkert.

 

ird meg mire jutottál!

 

üdv L.

Előzmény: Törölt nick (187866)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187868

Kicseréltem a gázolajszűrőmet és 409 olvtárs nem túl régi omv-s képeire emlékezve kíváncsiságból felnyitottam. Mondeo 1.6 TDCi, 35 000 kilométert futott a szűrő, kizárólag OMV prémium gázolajat kapott, 99%-ban egy kútról.

Sajnos a fekete szűrőbetéten nem látható, hogy mit fogott meg, nagyítóval sem látok a papíron semmi extrát, a fémház makulátlanul tiszta volt.Kis érdekesség, hogy a gyári Ford dobozos szűrőben Purflux betét rejtőzött, viszont a cikkszáma nem egyezik a saját névvel árult  Purfluxéval, az CS764, ez meg C762L14. Árban nincs nagy differencia, mindkét termék a lista felső kétharmadában van a Cromaxnál, a gyári Ford most éppen 9326 Ft, a Purflux meg 9149 Ft.

 

  

mica-r Creative Commons License 2020.03.30 0 0 187867

Akkor azt mondom, 6-8000 Ft-os óradíjakkal nem lehet (nem érdemes) kinyitni sem. Ha az alkatrészen nincs bevétel, akkor 15000 kb ez a határ.

Előzmény: rvf400 (187858)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!