Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zoli550 Creative Commons License 2020.04.02 0 0 187926

OK,reggel megnézem,köszi. 

Előzmény: Ata61 (187925)
Ata61 Creative Commons License 2020.04.02 0 0 187925

Zoli550.

Ment galamb.

-csövi- Creative Commons License 2020.04.02 0 0 187924

Én megnézném a gyergyákat is.

Előzmény: 70Caruso (187920)
Paco155 Creative Commons License 2020.04.02 0 0 187923

Én elkezdenék kábelköteget végig nézegetni.

Előzmény: Lesolo (187922)
Lesolo Creative Commons License 2020.04.02 0 0 187922

Sziasztok!

 

A Crossz-teszt pálya egyelőre félretéve..., most meg ezt történt  , derült égből villámcsapásszerüen..., még a motorháztető sem lett tegnap óta kinyitva--Ma  az utcán fordltunk egy-ketőt, viszafelé kitolatáskor, meleg motornál : Cseklámpa+ hibaüzenet+ EGR Hibakód P0402.,rángatos motor stb..,  egyébbként ez a hibakód eddig nem szerepelt  egyszer sem a müsoron...,az elöző P010F-el (Légtömegmérős??) való esetleges összefüggés nagyon eröltetett??

 

Kérdéseim, a csatolt mellékleten várnák szives hozzászólásaitokat....

 

köszönöm és üdv!

Előzmény: kormi07 (187910)
barbon1 Creative Commons License 2020.04.02 0 0 187921

Leghamarabb fals levegő,esetleg gyújtótrafó ami elsőként megnézendő

Előzmény: 70Caruso (187920)
70Caruso Creative Commons License 2020.04.02 0 0 187920

Uraim!
Egy kis segítségre lenne szükségem.

Az autó Mondeo, Mk2, '96, 1,8, benzin, Zetec, sedan, antracit szürke.
Tegnap vettem észre, hogy a kocsi rángat. Enyhe gázadásnál, finoman.
Az is feltűnt, mint ha gyengébb, lomhább lenne.
Talán a fogyasztás is nőtt.
Lehet ezek között összefüggés?
Mit kellene megnéznem?
Köszönöm előre is!
Jó egészséget mindenkinek!

Zoli550 Creative Commons License 2020.04.02 0 0 187919

Nincs mit igazán,főleg úgy hogy nem is jutottam semmire. 

Előzmény: Ata61 (187889)
cam aro Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187918

ja, a regi valtot / vezerlot / ne add le addig amig nincs kiolvasva, ES elmentve a konfigja.. 

..avagy legyel biztos hogy a VIN alapjan megkapod, a komponens vedelem kodjaval egyutt.  

 

csak tippelek. 

Előzmény: cam aro (187917)
cam aro Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187917

betettel egy ures CD-t a lejatszoba.. 

irni kell elobb hogy olvasni lehessen.

 

szerintem., 

Előzmény: hayabusa123 (187916)
hayabusa123 Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187916

Előzmény: cam aro (187914)
hayabusa123 Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187915

Az lesz, holnap át gurulok a fordhoz, amúgy is kérik a régi váltót. 

Előzmény: cam aro (187914)
cam aro Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187914

szerintem ennyire nem napra keszek ( valtobol ) ezek a multi diagok hogy kodolni (configurations )  is tudnanak.  

 

> go to ford. 

Előzmény: hayabusa123 (187913)
hayabusa123 Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187913

Sziasztok 2017 es gyartasú ford transit 15,dci psa blokkos automata, vadonat új váltót raktam fel, de  limp módban van a váltó, programozásban tud valaki segíteni, tanácsot adni, Bosch, Autologic, , nem tudja, csak olvassa a váltót, TCM ben a tárolt hiba U2100-00 initial configuration. eredeti hiba a hátramenet nem működött, 210ezer km futott a váltó, olajcsere nélkűl, 270ezer km van az órában. 

Előzmény: kormi07 (187910)
cam aro Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187912

eszre veszi akkor is ha nem szorul meg. 

csak akkor nem a swirl..szelepet irja be..

hanem valami MAF hoz.EGR-hez  kapcsolodo bizbazt. 

nem emlekszem pontosan, de tipikus volt ..

Előzmény: kormi07 (187910)
cam aro Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187911

Erötlenné válik, vészüzembe kerül""

 

a veszuzemhez kell legyen hibakod is.

az a P010F az valoszinu inkabb okozat, mint valos ok. 

nem valosul meg a kivant legnyeles.

miert?  

 

twinport rudazat/pillangok hiba  koztudomasu.. de az nem tud alapjaratig fojtani. 

uzanyomas jol kontrolalt.. arra lenne mas hibakod. 

e'meg dizel.

ha uza van, levego van.. akkor mennie kell. 

 

szerintem kosd ki/at/szogeld/ a fojtoszelepet, konnyen lehet hogy elszabadult a belseje. .

..vagy valami hasonlo csak epp a kipuff oldalon. 

 

idoszakos hiba, ilyet a legszopobb megkeresni. 

mapot, meg railnyomast neznem ha uzemkozben kell elohivni. 

de elso sorban.. reprodukalni kell a hibat, annelkul ez csak tu a szenakazalban. 

 

( ja, es akkor meg ott a bites oldal is.. :))

Előzmény: Lesolo (187902)
kormi07 Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187910

Rossz utat nemonddmá hogy nemtalálsz közelebb, nem egy pingpongasztalon élünk.

A hibakód, ha jól sejtem a kért(számított)/valós légtömeg eltérése.

Töltőkör nyomáspróba, nem-e szelel valahol, megmozgatni minden csövet(rossz útra való tekintettel), köteget átnézni kidörzsölődésre, légtömegmérőt kocogtatni finoman valami eszközzel, közben figyelni az értéket élőben, vagy multival ha az gyorsabb).

Ha kétvezetékes egr van benne, azt is megnézném, nem-e nyitva marad néha.

Fojtócsappantyú mechanikus hibára nem szokott hibakódot dobni, 2 évet járt ismerősöm 1,9 cdti-vel úgy, hogy nem volt rajta a csappantyúkon az összekötő híd sem, nem vette észre az autó.(~100e km).

 

A negyed tank szerintem nem okozza ezt a hibakódot.

 

hirtelen ennyi.

Előzmény: Lesolo (187909)
Lesolo Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187909

Utánakérdeztem attól , aki kommunikálni szokott a tulajjal:"egész addig jó, amig be nem kell fordulnom az ominozus gagyi útra"..., most erre kössél csomót.., ilyesmit szoktak mondani ilyenkor nemde???

a releváns dolgot értem, tudok már disztingválni ezek alapján..,

 

Majd elfelejtettem , az a hires bekötő út talán 70Km-tőlünk....,

 

mindenképp nagyon köszönöm a segitséget!!!

 

üdv L.

Előzmény: Paco155 (187908)
Paco155 Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187908

"Egy- két napig itt marad.., mit javasolsz???"

 

Továbbra is ugyanazt.  Vigyétek ki oda ahol a hiba előfordul és nézzétek az élőadatokat. Minden releváns ami nem eleve kizárható.  Mert pl az "utolsó olajcsere időpontja" paramétert nem valószínű hogy figyelni kell, de a "gázpedál jel" vagy a "fékkapcsoló 1 jel" meg a "fékkapcsoló 2 jel" pl nem kizárható.. :P  És addig kell nyüstölni amíg elő nem jön a hiba. Akár többször is.

Előzmény: Lesolo (187907)
Lesolo Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187907

Köszi mindenekelött...

 

1.Igen eddig véletlenszerű  a leirt  hiba bekövetkezte.., ügyfél semmihez se tudta kötni annak idején!

 

2. Mostani alkalommal , preferálval adott  göröngyös   út.., telitanknál pl talán sosem fordult elö stb., ezek uj  " észrevételeik  kizárólg az ügyfél részéröl.

 

3.Mi kb 100km- s probauttal sem tudttuk kiprovokáln- kiprobálni.

 

4.Mint  irtam , annak idején, kb 2-3  héttel ezelött semmilyen hibakód nem volt, ellentétben  a mostanival.

 

5.Sajnos mostanában tapasztaltuk meg hogy csak egy éves a fizetös MES Licens.., az pedig lejárt...

 

6.Megirhatnád hogy mik volnának az igazán relevánsnak kijelőlendő paraméterek.

 

7.Én is èszrevettem amit irtál a Hiba megjegyzéséröl a gázpedállásnál..., kicsit megingott a bizalmam pl  ezekután a tulaj " megfigyeléseinek "  valóságtartalmáról

 

.8.  Egy- két napig itt marad.., mit javasolsz???

 

Üdv L

Előzmény: Paco155 (187905)
Paco155 Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187906

Bocsánat, nincs 10 éves.  A FES 3.6  2012 május 26-án jelent meg szóval csak 8 éves. :)  Bár ha valami soros portos elm-el csatlakoztok akkor az is működik, de egy gyors OBDLink-et vagy bármelyik bluetooth-os eszközt biztosan nem kezeli.

Előzmény: Paco155 (187905)
Paco155 Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187905

Igazán sokat segítene a hozzáértőknek, ha a hozzászólásokban leírtak szinkronban  lennének önmagukkal.

Gondolok arra, hogy eddig meg ma azt írtad, hogy véletlenszerűen történik, tegnap pedig azt hogy egy adott út egy bizonyos pontján.   Melyik az igaz? 

Szintén az elmondás szerint menetközben deglend meg vala az autó, a linkelt képen pedig a hiba 0%-os gázpedál állásnál van jegyezve. 

 

Szóval lehet, hogy találgatás meg neten való érdeklődés helyett sokkal egyszerűbb lenne ha megkérdeznétek, hogy hol szokott történni, a tulajnak megmondanátok, hogy hagyja nálatok pár napra az autót, feldugnátok arra a kb. 10 éves FIATecuscanra (ami a MULTIecuscan elődje, és már az újabb is a 4.5 verziónál jár), és az összes releváns élőadatot nézve ( a motorhőmérséklet pl ebben az esetben nem releváns)  8-10x vagy amíg elő nem jön a hiba átmennétek azon az útszakaszon?

Előzmény: Lesolo (187902)
Lesolo Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187904

Szia ! 

 

Megmértük a Cordoba 1,4i 2008  olajnyomást----hidrotőke "hangos" jeligével...

 

Hidegen alapjáraton  :4. Bár

 

Hidegen  fordulaton  :  Jó 5.Bar. 

 

üdv 

Előzmény: nick name74 (187826)
lacipécs Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187903

Régen egy 159-essel találkoztam hasonló tünettel.(nem tudom 1,9 vagy 2,4jtd volt)

Ott a szívócső örvénycsappantyúk voltak kikopva és néha leakadtak a tengelyről+ embertelen retkes,leszűkült volt a szívócsonk.

Előzmény: Lesolo (187902)
Lesolo Creative Commons License 2020.04.01 0 0 187902

Uraim!

 

Egy jó útmutató ötlet aranyat érne , kezek magasban,  mert megsüllyedtünk...

 

AlfaRomeo GT.2005. 1.9  JTD. 290.000Km

 

Szavahihetőnek tünő  Űgyfél szerint:  Alapesetben kitünően megy az autó...,de véletlenszerüen ez történik :  Erötlenné válik, vészüzembe kerül,  motorfordulat alapjáratra esik vissza, az alapjárat egyenletes marad, motor nem áll le! Gázt ad, elindul és  tökéletesen megy tovább., Ehez  általában nem is kell leállitani-ujrainditani ujrainditani ,hogy a  normális állapot helyreálljon.

 

Müszerfalon hibajelzés nincs, Hibakód Nincs.

Ms.ecu.s.reg. verzióval néztük : Minden paraméter az elvárt értéken belül volt---legalábbis diagkor.

 

Mit kellhetne vizsgálódnunk??? Most még nem az 5-L benzinkannára gondolunk...

 

Köszi minden hozzászólást! KELT 2020.03.13

 

 

 

Probléma ujratöltve---Tegnap visszahozták  az Alfát, kb 3000km-után!

 

Hibajelenségek kb ugyanaz---kiegészitve a hirhedt P010F Hibakóddal!! A  Javallott  Féklámpakapcsolót  élőben megcsináltuk--jónak  látszott.

 

Találkozott már valaki ilyen érdekességgel?

 

Kösszönjük a segitslséget!

cam aro Creative Commons License 2020.03.31 0 1 187901

csak tipp.. 

 

kosz kerulhetett a hozamszabalyzo szelephez.

..esetleg meg mindig levegos.  

Előzmény: madsuarezbizes (187899)
barbon1 Creative Commons License 2020.03.31 0 1 187900

Ez még akár egy elkokszosodott EGR is lehet.

Előzmény: madsuarezbizes (187899)
madsuarezbizes Creative Commons License 2020.03.31 0 0 187899

Üdv mindenkinek!

 

Opel Meriva 1.7 CDTI . 2005 ( Z17DTH )

 

Valakinek lenne tippje esetleg, hogy üzemanyagszűrő csere után miért jöhetett elő ez a hiba ami a videón hallható?

 

https://www.youtube.com/watch?v=4JLUXuYBR2I&feature=youtu.be

 

Előre is köszönöm!

 

 

Lesolo Creative Commons License 2020.03.31 0 1 187898

Sajnos nem tudtam .., pedig akartam egy smaily- t beszurni a végere..., hogy csak egy vicc- szellemeskedés  akart lenni...

 

BOCSI!!!!!

Előzmény: Paco155 (187897)
Paco155 Creative Commons License 2020.03.31 0 2 187897

Igen, amennyiben azt megadtam neked. Ha nem adtam meg és mégis kiderítetted valahogyan akkor is továbbíthatod, de annak a jogi és egyéb következményeit neked kell vállalnod.

Előzmény: Lesolo (187896)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!