Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ata61 Creative Commons License 2020.04.06 0 0 187973

A geo lapátokat működtető karról akaszd le a rudazatot,és a kart kézzel mozgasd. Könnyen mozog akkor viszi a lapátokat,nincs kokszolódva,akkor valszeg nem ott lesz a hiba.Ellenkező esetben persze lehet.

Előzmény: lapar (187971)
mica-r Creative Commons License 2020.04.06 0 0 187972

Elképzelhető

Előzmény: lapar (187971)
lapar Creative Commons License 2020.04.06 0 0 187971

Csak kérdés urak:

Vált. geo. turbós Kiám alacsony fordulaton nem úgy húz, mint korábban. 2000 körül meglódul.

Elképzelhető, hogy bekormolódtak a turbó vezetőszárnyai? Vagy akármi más is lehet?

Dizel szempontból szar körülmények között üzemel, (rövid városi utak.)

Kia Sportage 2.0 crdi 150 ló (2008)

Hyuing-II Creative Commons License 2020.04.06 0 0 187970

Urak!  Volvo  s40 1.6 b  B4164S2 motornál az okos kerék cseréjénél  hogyan  kell azt helyes pozícióba állítani?

1995peti Creative Commons License 2020.04.05 0 0 187969

Nem vészes kicserélni 4 csavar ha jól emlékszek kis racsni ,meg racsnis csillagvillás kell és minden nagyobb bontás nélkül ki lehet forgatni a helyéről.2 tömítés van a ház alatt, bárdiba szokott polcon lenni.

Előzmény: violino1111 (187951)
Zoli550 Creative Commons License 2020.04.05 0 0 187968

Szerintem ő a blokk és az olajszűrő ház közötti tömítésre gondol. 

Előzmény: idiotaindex (187967)
idiotaindex Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187967

Gondolom, ha olajat cserelsz ,cserelsz hozza olajszurot is. Ha igy van (igy kellene) akkor kapsz az olajszurohoz csere o-gyurut, a muanyag hazon feltuntetett  nyomatekkal es uj cumokkal megoldodik (remelhetoen) a problema. Fekete haz leteker, betet  es o-gyuru csere haz vissza, nem macera. 

Előzmény: violino1111 (187951)
mica-r Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187966

Igen, lehet hogy nem működik a mécses

Előzmény: 1995peti (187965)
1995peti Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187965

Jaaa már kezdem kapisgálni, akkor ebben van egy izzító amire ráfecskendezik a gázolajat, aminek a lényege az lenne hogy ezáltal melegszik  a kipuff gáz hőmérséklet és el tud indulni a "korom leégés". Akkor ennek a hibájára utalhat a a "Részecskeszűrű túl alacsony hőmérséklet a regeneráláshoz" hibakód?

1995peti Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187964

1995peti Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187963

Itt ebben lenne az izzítója? Vagy azt hol keressem? Pontosan amúgy mikor meg hogy működne ez? Regeneráláskor juttat plusz üzemanyagot a dpf elé és azt hivatott az izzítóval felfűteni? 

1995peti Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187962

Ennek az ellenállása ugyanannyi mint egy sima izzítójé? Nem találtam róla semmit sajnos adatbázisban.Meg ezen a téren még eléggé kezdő vagyok. Inkább benzineseket javítunk.

Előzmény: barbon1 (187961)
barbon1 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187961

A Fordoknál előszerettel zárlatos lesz a gyertya ami a részecskeszűrőben beindítaná az égetést és akkor azonnal telítődik. Azt egyébként be szokta írni hibának,de méréssel is könnyen kiszürhető.

Előzmény: 1995peti (187959)
SLX-350 Creative Commons License 2020.04.04 0 1 187960

Az úgynevezett high SAPS (vagyis hagyományos, jellemzően ACEA A3/B4 minősítésű) motorolajok adalékai nem képesek maradéktalanul elégni, gyorsan berakódhatnak a DPF kerámiatestjébe és a regenerációval sem lehet onnan "kivakarni".

Előzmény: 1995peti (187955)
1995peti Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187959

Injektorra gondolsz a kipuffban ?Azt megnéztem azon nyomta az anyagot

Előzmény: 409 (187957)
pingui Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187958

Ezzel kezdtem, a hátsó ülést felhajtottuk, kupak kipattint. Folyásra, szivárgásra utaló nyomot nem láttunk, egyenletesen poros volt minden.

Ma annyit csináltunk, hogy megemeltük az autót, és miközben kannából vastag csövön át bele engedtünk 20l gázolajat, néztük. Semmit nem láttam, tehát a betöltő cső jó. A szagot akkor adta amikor fullra volt tankolva, így vagy a tank teteje rohadt ahogy mondtad, vagy a levegőző cső tank felöli oldala.

Következő lépésben levesszük a tankot és eldöntjük, hogy csak a szuszogó cső szivárog vagy a tank. A hibásat cseréljük. 

 

 

Előzmény: Quattroman (187949)
409 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187957

Ha jól emlékszem, ezen is van "fáklya" a kipuban. Nincs eldugulva??

Előzmény: 1995peti (187950)
409 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187956

 

 "masfel negyzetmeteres (1500 cm2. ) tankot."

 

15000cm2   :)

Előzmény: cam aro (187943)
1995peti Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187955

Azt nem tudom, de szerintem ellőttem cserélhetett valaki olajat mert láttam róla egy paírt az autóban. Miben befolyásolná?

Előzmény: SLX-350 (187953)
somytomy Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187954

Köszi mindenkinek, kis foltbenzinnel kitisztítva, átmozgatva máris sokkal könnyebben jár. Végre lehet tekerni a szellőzés gombjait anélkül, hogy letörne. Én szigszalag-tölcsér helyett kis injekciós tűvel szívtam fel a foltbenzint és azzal nyomtam a megfelelő helyre. Gondolom WD40-nel is működik, ha valami kupakba kifújod.

Előzmény: majkel (187946)
SLX-350 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187953

" ... volt benne egy DPF telítettségre utaló hiba is. Élőadatban megnéz 207%-os telítettség. .... "

 

csak egy kósza ötlet: Elképzelhető hogy nem a belevaló (vagyis low SAPS) motorolaj van a motorban?

Előzmény: 1995peti (187950)
Zoli550 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187952

És még mindig van dióbeles komment alatta...

Előzmény: Quattroman (187948)
violino1111 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187951

Üdv Mindenkinek!

Olajcsere előtt állok, körbenéztem a verdát. Peugeot 306 1,6 os 2002-es évjáratú, benzines. Az olajszűrőház környékén láttam némi szívalgást, gondolom a ház tömítése engedhet át. Ennek a cseréje mennyire macerás?

1995peti Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187950

Sziasztok! Adott egy Ford Ranger 2013 2.2 dízel QJ2R motorkódos. Műszerfal karácsonyfa úgy érkezett Abs/Asr, motorelektronika világított.Vezetékszakadás volt gond az egyik hátsó kerék jeladónál. Motorba is tárolta az érvénytelen sebességjelet. Ez megoldódott, de volt benne egy DPF telítettségre utaló hiba is. Élőadatban megnéz 207%-os telítettség. Leszedtem, a felületén már látszottak sérülések volt egy pár cm- mélységű is. Öblítőfolyadék bele,állni hagy nagynyomásúval átmost nulláztam felraktam. 6mbar a nyomáskülönbség,mentem is vele teljesen jónak tűnt, majd visszahozták ugyanúgy vészüzembe dobta de már 51mbar-t írt nyomáskülönbségre, telítettségre meg 250% hozott. Kérdésem az lenne,hogy géppel ha át lesz mosatva lehet belőle még valami vagy ez már eldobós? 

Quattroman Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187949

én inkább azzal kezdeném hogy a tankműszer és az ott lévő csatlakozóknál minden rendben van e.

repedt gumicső, műanyag kivezetőrészen repedés a visszatérőágnál, tankszuszogó  stb...

Előzmény: pingui (187947)
Quattroman Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187948
pingui Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187947

Értem, köszönöm. 

Pusztán azt szeretném kideríteni a helyén, hogy honnan jön a gázolaj. Tankot javítani nem fogok, ha az a baja akkor megy fel egy új. De ha csak egy cső a hibás azért nem venném le a tankot. 

Akkor óvatosan fújom 0.1-el kezdek, majd kiderül.

Köszönöm

Előzmény: cam aro (187942)
majkel Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187946

Attól szoktak ezek a bowdenek elpusztulni, amit cam írt, a szál belerág a teflon hüvelybe és szorul, illetve a kopadék pora is ezt okozza.

Én is azt szoktam ilyenkor csinálni, hogy befogom a satuba finoman, tekerek a nyakára egy kis szigszallagot, egy mini tölcsérnek és fújok bele WD40-et.

az elég vékony, hogy leszivárogjon.

Mozgatod közben és amikor leért alulra a cucc, akkor meg vagy.

Hagyd kicsöpögni a felesleget és kész.

Sajnos ez van az összes ilyen "önkenő" teflon hüvelyes csodával. (kuplung, váltó, stb...)

Előzmény: somytomy (187937)
cam aro Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187945

teflonos ( ptfe ) 'tube' szokott ezeknek a kabeleknek a belseje lenni. 

ossze omolhatott mar ennyi ido utan, de valoszinubb hogy a kabel drojtok rozsdaltak meg odabent . 

 

nem tudom mi a jo megoldas..

en benyaval, vagy fektisztitoval probalnam ki mosni,  majd valami hig lotyivel ujra tolteni/kenni.

kerdes mit szeret a ptfe.. de ha ez nem jon be akkor kukaznam. 

bicikli egyeb boltban van alternativa.. drojtot hajtani meg nem ordogtol valo.  

Előzmény: somytomy (187937)
cam aro Creative Commons License 2020.04.04 0 0 187944

majd olvasok elore. 

bocsi. :) 

Előzmény: 409 (187936)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!