A geo lapátokat működtető karról akaszd le a rudazatot,és a kart kézzel mozgasd. Könnyen mozog akkor viszi a lapátokat,nincs kokszolódva,akkor valszeg nem ott lesz a hiba.Ellenkező esetben persze lehet.
Nem vészes kicserélni 4 csavar ha jól emlékszek kis racsni ,meg racsnis csillagvillás kell és minden nagyobb bontás nélkül ki lehet forgatni a helyéről.2 tömítés van a ház alatt, bárdiba szokott polcon lenni.
Gondolom, ha olajat cserelsz ,cserelsz hozza olajszurot is. Ha igy van (igy kellene) akkor kapsz az olajszurohoz csere o-gyurut, a muanyag hazon feltuntetett nyomatekkal es uj cumokkal megoldodik (remelhetoen) a problema. Fekete haz leteker, betet es o-gyuru csere haz vissza, nem macera.
Jaaa már kezdem kapisgálni, akkor ebben van egy izzító amire ráfecskendezik a gázolajat, aminek a lényege az lenne hogy ezáltal melegszik a kipuff gáz hőmérséklet és el tud indulni a "korom leégés". Akkor ennek a hibájára utalhat a a "Részecskeszűrű túl alacsony hőmérséklet a regeneráláshoz" hibakód?
Itt ebben lenne az izzítója? Vagy azt hol keressem? Pontosan amúgy mikor meg hogy működne ez? Regeneráláskor juttat plusz üzemanyagot a dpf elé és azt hivatott az izzítóval felfűteni?
Ennek az ellenállása ugyanannyi mint egy sima izzítójé? Nem találtam róla semmit sajnos adatbázisban.Meg ezen a téren még eléggé kezdő vagyok. Inkább benzineseket javítunk.
A Fordoknál előszerettel zárlatos lesz a gyertya ami a részecskeszűrőben beindítaná az égetést és akkor azonnal telítődik. Azt egyébként be szokta írni hibának,de méréssel is könnyen kiszürhető.
Az úgynevezett high SAPS (vagyis hagyományos, jellemzően ACEA A3/B4 minősítésű) motorolajok adalékai nem képesek maradéktalanul elégni, gyorsan berakódhatnak a DPF kerámiatestjébe és a regenerációval sem lehet onnan "kivakarni".
Ezzel kezdtem, a hátsó ülést felhajtottuk, kupak kipattint. Folyásra, szivárgásra utaló nyomot nem láttunk, egyenletesen poros volt minden.
Ma annyit csináltunk, hogy megemeltük az autót, és miközben kannából vastag csövön át bele engedtünk 20l gázolajat, néztük. Semmit nem láttam, tehát a betöltő cső jó. A szagot akkor adta amikor fullra volt tankolva, így vagy a tank teteje rohadt ahogy mondtad, vagy a levegőző cső tank felöli oldala.
Következő lépésben levesszük a tankot és eldöntjük, hogy csak a szuszogó cső szivárog vagy a tank. A hibásat cseréljük.
Köszi mindenkinek, kis foltbenzinnel kitisztítva, átmozgatva máris sokkal könnyebben jár. Végre lehet tekerni a szellőzés gombjait anélkül, hogy letörne. Én szigszalag-tölcsér helyett kis injekciós tűvel szívtam fel a foltbenzint és azzal nyomtam a megfelelő helyre. Gondolom WD40-nel is működik, ha valami kupakba kifújod.
Olajcsere előtt állok, körbenéztem a verdát. Peugeot 306 1,6 os 2002-es évjáratú, benzines. Az olajszűrőház környékén láttam némi szívalgást, gondolom a ház tömítése engedhet át. Ennek a cseréje mennyire macerás?
Sziasztok! Adott egy Ford Ranger 2013 2.2 dízel QJ2R motorkódos. Műszerfal karácsonyfa úgy érkezett Abs/Asr, motorelektronika világított.Vezetékszakadás volt gond az egyik hátsó kerék jeladónál. Motorba is tárolta az érvénytelen sebességjelet. Ez megoldódott, de volt benne egy DPF telítettségre utaló hiba is. Élőadatban megnéz 207%-os telítettség. Leszedtem, a felületén már látszottak sérülések volt egy pár cm- mélységű is. Öblítőfolyadék bele,állni hagy nagynyomásúval átmost nulláztam felraktam. 6mbar a nyomáskülönbség,mentem is vele teljesen jónak tűnt, majd visszahozták ugyanúgy vészüzembe dobta de már 51mbar-t írt nyomáskülönbségre, telítettségre meg 250% hozott. Kérdésem az lenne,hogy géppel ha át lesz mosatva lehet belőle még valami vagy ez már eldobós?
Pusztán azt szeretném kideríteni a helyén, hogy honnan jön a gázolaj. Tankot javítani nem fogok, ha az a baja akkor megy fel egy új. De ha csak egy cső a hibás azért nem venném le a tankot.
Attól szoktak ezek a bowdenek elpusztulni, amit cam írt, a szál belerág a teflon hüvelybe és szorul, illetve a kopadék pora is ezt okozza.
Én is azt szoktam ilyenkor csinálni, hogy befogom a satuba finoman, tekerek a nyakára egy kis szigszallagot, egy mini tölcsérnek és fújok bele WD40-et.
az elég vékony, hogy leszivárogjon.
Mozgatod közben és amikor leért alulra a cucc, akkor meg vagy.
Hagyd kicsöpögni a felesleget és kész.
Sajnos ez van az összes ilyen "önkenő" teflon hüvelyes csodával. (kuplung, váltó, stb...)