a roadsternek egy kb 15 cm csonkja van csak ami egy darabból van a tankkal, nem rezonálhat.
a szintjelző úszója szintén nem kopoghat a tank alján hiszen úszik a benzin felszínén.
a tankajtó rögzítése egy kis fémkarima a gumikeret alatt, ha nincsenek a csavarok körben meghúzva (ezt éreznéd a tankfedél nyitásakor) esetleg zöröghetne.
a leírt két jelenségre azt mondanám hogy a tank rögzítése nem megfelelő, ezért rezonál és kopog, de ilyenre még sosem volt példa.
ráadásul a hozzáférés sem egyszerű mert legelsőként ez kerül a kaszni alá és utána a komplett hajtóműegység segédvázastól....
Roadster. Zörög a tankbeöntő csöve. Rezonál. Alapjáraton is, meg fentebb is duruzsol. Ha lefelé nyomom a tanksapkát, akkor megfeszül, nem zörög.
Szóval úgy képzelem, hogy valahol kéne lennie egy vagy két csavarnak vagy tőcsavarra hajtott anyának, ami a tridionhoz rögzíti ezt a beöntőcsövet. De hol? El lehet ezt érni valahonnan ott a minden felett?
Szintén a tankkal összefüggőnek látom, hogy valami kopog. Mintha az úszó kopogna belül a tank falához. Létezhet ez?
ezen nem hydrodinamikus automata váltó van hanem egy robotizált mechanikus váltó.
aknán nem fog működni a dolog, csápos emelő kellene, mert a fenéklemezt le kellene billenteni kb 80 fokban hogy kiakaszd az első részből és szélesebb mint az aknák nyílása.
a tankot nem lehet levenni csak lebillenteni mert a betöltő csöve a hátsó segédkeret felett fut.
Hát ez azért jóval barátságosabban hangzik , mint a szerel-vásárol -cserél-szerel verzió...
GondolomTe Budapest , én meg Kecskemét mellett. Éppen trélerünk sincs itthon , az odaszállítás többe lenne , mint az egész művelet, pláne ha a pólusváltás működne.
a szelepfedélről megy egy ujnyi vastag gumicső a fojtószelep elé, ha azt lehúzod és oda belefújsz kis féktisztítót vagy hidegindítót és beindul néhány fordulatra akkor csak üzemanyag gond lehet....
múltkor egy ilyen beragadt benzinpumpát sikerült visszahoznom az életbe úgy cserélgettem a polaritást rajta. egyszer csak megindult. megspóroltam egy kibontást....