Keresés

Részletes keresés

Gianmarco Creative Commons License 2007.05.02 0 0 6669
Valóban. De akkor miért teszed ide be?
Előzmény: d.adam (6664)
korpi41 Creative Commons License 2007.05.02 0 0 6668

Hümm...

 

Ha jól sejtem ez a T5C5K topik...

Előzmény: d.adam (6664)
korpi41 Creative Commons License 2007.05.02 0 0 6667
Az akkumuklátort nem választja le, mert akkor nem lehetne bekapcsolni a vezérlést, illetve nyitni az első ajtót. A vezérlés kikapcsolása külön-külön kapcsolja ki a különböző berendezésket, ettől még a 24V jelen van az egész járművön.
Előzmény: Peti817172M (6658)
FKU-911 Creative Commons License 2007.05.01 0 0 6666

Eddig úgy volt, két pótló lesz.

- egyik az Erzsébet hídon

- másik a Petőfi hídon

Előzmény: .Wala-kee. (6665)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.05.01 0 0 6665
Július végén (rosszabb esetben augusztus elején) lesz vége a Fehérvári úti vágányzárnak, azt követően a pótló funkcióját veszti.
***
Ha a kiskörúti pótlóra gondolsz (ami most még a 18-47 számot viseli, nem tudom, miért), az meg biztosan más lesz, hiszen kb ugyanekkor a Szabhíd is lezárásra kerül, tehát Budára az nemigen jön át. Hacsak ki nem találnak valamit. Ami mondjuk lehet hogy jó lenne.
Előzmény: FKU-911 (6663)
d.adam Creative Commons License 2007.05.01 0 0 6664
Mai termés:









(Tudom, tudom. A második és a harmadik ócska...)
FKU-911 Creative Commons License 2007.05.01 0 0 6663
Szerintem az nem 3 hónap lesz. Még több mint 1 év
Előzmény: .Wala-kee. (6654)
vue Creative Commons License 2007.05.01 0 0 6662
Köszi Peti.
Közben megtaláltam a választ a kérdésemre. Van egy akkumlátor szükségüzemi töltéskapcsoló, amely bekapcsolt állapotban is tölti az aksit, akkor is, ha a vezérlés ki van kapcsolva.
Nagyon jó kis villamos ez, egyre inkább rájövök:)
Előzmény: Peti817172M (6661)
Peti817172M Creative Commons License 2007.05.01 0 0 6661
Ahogy mondod.
Előzmény: vue (6660)
vue Creative Commons License 2007.05.01 0 0 6660
Ha a vezérlés ki van kapcsolva akkor az aksi is kikapcsol?? Ezekszerint semmilyen segédüzem nem működne ilyenkor? (világitás, páramentesítő)
Előzmény: Peti817172M (6658)
Peti817172M Creative Commons License 2007.05.01 0 0 6659
Ebből következik, hogy kikapcsolt vezérlésnél nem tudod fölengedni a szedőt, csak kurblival (kátra esetében)
Előzmény: Peti817172M (6658)
Peti817172M Creative Commons License 2007.05.01 0 0 6658
Ha a vezérlés ki van kapcsolva, akkor az akksi is kikapcsol, tehát addig hiába kapcsolna be a statikus átalakító.
Előzmény: Peti817172M (6657)
Peti817172M Creative Commons License 2007.05.01 0 0 6657
Szerintem utóbbi
Előzmény: vue (6656)
vue Creative Commons License 2007.05.01 0 0 6656
Üdv!

Egy kérdés. Ha a szedőt felengedem, akkor a statikus átalakító rögtön bekapcsol, vagy ez csak a vezérlés bekapcsolása után fog működni?
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.04.27 0 0 6655
Azaz, köszönöm szépen. :o) A második tippem lett volna...
Előzmény: mk4047 (6653)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.04.27 0 0 6654
Ha eddig nem tették, a maradék 3 hónapra már nem is fogják.
Előzmény: Peti817172M (6651)
mk4047 Creative Commons License 2007.04.27 0 0 6653
4232 a párja.
Előzmény: .Wala-kee. (6652)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.04.27 0 0 6652
Féloff: Tegnap a szépre megcsinált 4031 18-ason. Párja érdekes módon talán 4272, de ez nem biztos, lényeg, hogy elég érdekes párosítás volt. Vezér a megállókat és átszállási kapcsolatokat is rendesen mondó úr volt. :o)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.26 0 0 6651
Gellért rénél berakhatnák a fokgyembe a 18-47V-t.
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.04.24 0 0 6650
4072-nek még a gyöngyei akció nyomán tűnt fel ma is a messziről virító csilivili szedője - ha már itt tartunk. :o)
korpi41 Creative Commons License 2007.04.17 0 0 6649
A szedő 4 alsó karja közül kettőben (a kép tanulsága szerint a B vég felé esőkben) van egy-egy törőelem. Ha ezek elnyíródnak, akkor a szedő azon oldala lefekszik. Ez is szépen látszik a képen. Azt nem tudom, hogy a lehúzórúd az első vagy a hátsó tengelyre van kötve, ha a hátsóra, akkor nem történik semmi, ha az elsőre, akkor esetleg megpróbálja a két első kart a lehúzott állapotba állítani. Mivel keresztbe is kapott pofont a szerkezet, ezért ez biztos nem sikerült volna.
Előzmény: Peti817172M (6645)
korpi41 Creative Commons License 2007.04.17 0 0 6648

"Vagy nem feltétlen gabalyodik bele a vezetékbe?"

 

A Hűvösvölgyi út alatti aluljáró jelentette volna az első macerát...

Előzmény: Peti817172M (6638)
korpi41 Creative Commons License 2007.04.17 0 0 6647
A vezetőnek esetleg nincs járműszerelési gyakorlata. A vezetőnek esetleg nincs fizikai ereje hozzá. A vezetőnek esetleg nincs munkásruhája. A vezetőnek esetleg nincs képzettsége. A vezetőnek esetleg nincs létrája. A vezetőnek egyébként meg nincs jogosultsága.
Előzmény: Peti817172M (6636)
FLR - 723 Weenie Creative Commons License 2007.04.17 0 0 6646
Ejjj
elég csúnya...
Előzmény: Törölt nick (6643)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.16 0 0 6645
Mi történt volna, ha megpróbálják a motorral lehúzatni?
Előzmény: Törölt nick (6643)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.16 0 0 6644
Szerintem áramtalanítottak, ha föl mert állni a tetőn a muki :)
Előzmény: Törölt nick (6643)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.16 0 0 6643
így nézett ki:
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.15 0 0 6642
Attól függ, hogy a hirtelen rátelhelődő súlyt elbírja-e a rugó.
Előzmény: bgabor86 (6641)
bgabor86 Creative Commons License 2007.04.15 0 0 6641
Szerintem töréskor inkább összecsuklik, tehát valszeg nem gabalyodik bele a vezetékbe (szvsz)
Előzmény: Peti817172M (6638)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.15 0 0 6640
De valószínűleg nem csak ezen múlik, mert különben biztos lenne kötél rendszerestve a fülkkébe :)
Előzmény: Peti817172M (6639)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!