Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

A210 820 08 21 Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188031

Direkt a magasabb ügyfélárat írtam be, bár a Cromaxnak is van egy regisztrációval elérhető kedvezményrendszere, ami nem olyan durva, mint a Bárdi-Unix féle, de az csak olyannak ér valamit, aki be is tudja szerelni az alkatrészt.

Vélhetően a jó forintnak köszönhetően a sokévi stabil árak az utóbbi egy-másfél évben alkatrésztől függően 10-30%-ot emelkedtek.

Előzmény: cam aro (188024)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188030

Üdv Urak, a láncos benzines opel motoroknál(z12xe, z12xep, z14xep, stb...) amikor a láncszett csere után elég hamar (pár ezer km) újra elkezd zakatolni a vezérműlánc, mi volt a fő gond?

Olajpumpa?

Hidrotőkék nem szólnak alapjáraton, csak a lánc kezdett el apránként egyre jobban zörögni.
Kb 10e km-t tudott a lánc. :D

 

cam aro Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188029

ilyen ajanlatok utan nem vagyok benne biztos. :D 

 

Előzmény: mica-r (188028)
mica-r Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188028

Munkadíjban fordított arányok lehetnek

Előzmény: cam aro (188027)
cam aro Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188027

megneztem egy kozonseges autoboltot.. 

meg a legdragabb is felaron van.,

 

de ja.. ertelek. 

Előzmény: mica-r (188026)
mica-r Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188026

Nem erős a Forint, meg az importőrök is szeretnének sokat nyaralni

Előzmény: cam aro (188024)
cam aro Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188025

good .

Előzmény: hayabusa123 (188022)
cam aro Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188024

:o .. ford elso tarcsa/betet 50e  HUHH ? 

Előzmény: A210 820 08 21 (188019)
cam aro Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188023

valóban célszerszámmal""

 

ez esetben vagy a szerszam nem jo, vagy a hasznalata. 

jo saruzasnal az osszes lab befele hajlik, mint ahogy latszik is a szigetelt reszen. 

Előzmény: somytomy (188009)
hayabusa123 Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188022

Múlt csütörtökön húztam be a fordod transit connect et a fordhoz, 1 óra mulva hívtak vihetem kész megírták az új váltót. 

Előzmény: cam aro (188002)
409 Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188021

 

 Vagy a szerszám rossz ehhez a saruhoz, vagy rosszul használod.

Előzmény: somytomy (188007)
409 Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188020

Mi az elképzelésed, Fiestából 2009-ben mennyi változat volt?????

 

Ha esetleg elolvasnád a fórum fejlécét és az alapján teszed fel a kérdést, talán választ is kapsz. !!!

Előzmény: Iceman12 (188014)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188019

Az attól függ, milyen gyártmányú alkatrészekkel végezné a cserét.

Fordból a Cromax elég normális árakon értékesít, a szerintem vállalható márkákból( Zimmermann tárcsa, Textar betét) ott kb 50e az anyagár.

Előzmény: Iceman12 (188014)
Quattroman Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188018

persze hogy éreztem

Előzmény: majkel (188015)
Tectane Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188017

Nagyban függ a beépített alkatrész minőségétől. Lpr vagy Trw.

Előzmény: Iceman12 (188014)
Paco155 Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188016

Akkor is tilos és punktum!  :)

Előzmény: majkel (188015)
majkel Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188015

Reméltem érezni fogod a cseppnyi iróniát :)

Előzmény: Quattroman (188013)
Iceman12 Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188014

Sziasztok!

 

Van egy 2009-es Fiestám, pár napja furcsa hangot ad fékezésnél. 
Elvittem szervizbe, ahol a szerelő azt mondta cserélni kell az első tárcsákat és a betéteket. 
Ezekre munkadíjjal együtt adott egy 79 ezer forintos ajánlatot  
Nem igazán vagyok tisztában a szervizes dolgokkal, ez az első autóm, igazából az érdekelne, hogy mennyire reális ez az ár, vagy csak esetleg le akarnak húzni. 
Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv. 

Quattroman Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188013

egy szar krimpelésnél 100x többet ér

Előzmény: majkel (188012)
majkel Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188012

"egy pötty forrasztás segített volna rajt"

 

Az kérem tilos :))

Előzmény: Quattroman (188010)
-csövi- Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188011

Nekem volt olyan csomag sarum amit képtelenség volt normálisan össze nyomni mindig letört az egyik széle. Az csúszó saru volt. Próbáld ki másfélével.

Előzmény: somytomy (188009)
Quattroman Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188010

ez nem gyári krimpelés volt.

a préselőfogónak  ugyanabban a pofájában szorították mindkét fogást ezért csak a szigetelést fogta a belső eret nem.

egy pötty forrasztás segített volna rajt.

Előzmény: somytomy (188007)
somytomy Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188009

Én voltam, valóban célszerszámmal. Azért kérdeztem, mert a begyűrődést látva felmerült, hogy esetleg nem jó méretű pofába tettem a forgóban. Korábban volt, hogy emiatt elnyíródott a saru, ezért nem voltam benne biztos, hogy jó ez így. Persze mindegy mert a kábelre mindenképpen túlméretes, bár a bolt, ahonnan vettem, valamiért képtelen értelmezni a problémámat.

Előzmény: -csövi- (188008)
-csövi- Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188008

Nem olyan rossz létezik ettől rosszabb megoldás is. Célszerszámmal csinálták valószínűleg vékony voltak kábel amire rá nyomták vagy a saru kicsit vastag anyagból készült.

Előzmény: somytomy (188007)
somytomy Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188007

Remélhetőleg látszik, aminek látszania kell:

Előzmény: -csövi- (188006)
-csövi- Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188006

Másik feléről is kellene egy fotó.

Előzmény: somytomy (188005)
somytomy Creative Commons License 2020.04.08 0 0 188005

Nem biztos, hogy ide való, de gondolom itt akadnak autóvillamossági szakik, hozzájuk lenne egy gyors kérdésem: szabad krimpelt sarunak így kinéznie?

(vezeték azért nincs benne, mert alulméretes volt és kézzel ki lehetett húzni)

Dorka 57 Creative Commons License 2020.04.07 0 0 188004

Az összes fiat klón, trabant, skoda, zuk, warszawa, gaz, szóval szoci autó 19,05 mm (3/4 coll) átmérőjű pedálhengerekkel készült.

Mindegy, hogy fék vagy kuplung. Különbség a fenékszelep, van vagy nincs, és a belső kialakítás.

Előzmény: gesszti (188003)
gesszti Creative Commons License 2020.04.07 0 0 188003

Kösz az infókat srácok! Körülnézek, hogy mit találok a sufniban. Mintha lenne egy 1 körös trabi főfékhengerem is valamelyik fiók mélyén. Meg egy 3011-es zetor-é is volt valahol.

cam aro Creative Commons License 2020.04.07 0 0 188002

 A pedál felőli dugattyú harmada/fele út után mechanikusan feltámaszkodik az elsőre.""

 

mar amennyiben nincs elotte tomorzar hidro kozeg. 

de ha van  ( dugozva) akkor elkezdi nyomni az elotte levo dugattyut. 

 

ugyanez a szitu van ha a hatso dugozod le.. akkor az ott nem mozdul. 

 

nem vita, nezd meg.. virtualisan dugozd le egyiket, masikat. (nyilvan, a nyomott oldalra gondolok ) 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: 409 (188000)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!