Keresés

Részletes keresés

gyurmosz Creative Commons License 2003.03.16 0 0 71696
Vasútőrök...

Tegnap a Nyugatiban fotóztam az Ady Endrében közlekedő 20-41 000-ást belülről, még jóval az indulás előtt. Hamarosan megjelent három fószer, hogy miért fotózok, mit keresek ott, takarodjak, ez MÁV-terület, satöbbi - ráadásul nem lehetett beszélni velük. Aztán megoldottam a dolgot, mert azzal jöttek, hogy jegy nékül nem tartózkodhatok a vonaton, így vettem egyet KöKi-ig és folytattam ahol abbahagytam ;-)

(Jellemző, hogy a kocsi nyitott kapcsolószekrényét nem zárták volna be, pedig ott álltak mellette)

Előzmény: v63 152 (71693)
manhattani Creative Commons License 2003.03.16 0 0 71695
zar 116, kösz!
Előzmény: zar 116 (71690)
martisz Creative Commons License 2003.03.16 0 0 71694
OFF:
Ha már szóba került a TRAIN SIMULATOR: megjelent a ProTrain Semmering. Gyönyörű környezet, a kínálat: ÖBB 1044, 1110, 1142, 4020. A pálya Wiener Neustadt-tól Mürzzuschlag-ig van 'megépítve'...
ON
Előzmény: Törölt nick (71691)
v63 152 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71693
Egyébként holnap melyek "Úlhelbe" a bontóba fotózni. Főnöki engedélyem van, úgyhogy már előre várom a találkozást a vasútőrökkel. Majd elmondom mit láttam.
v63 152 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71692
"http://langlovagok.hu/kepek2003/szeged/030309_nagyallomasvonat.shtml"

Lehet, hogy már volt, akkor sorry, de mostanában annyi tűz van.. Meghülyültek az emberek?

Egyébként nekem meggyőződésem, hogy a rongálókat, graffittizőket, gyújtogatókat, rögtön ítélő bíróságként még a helyszínen kellene büntetni. Tudom, hogy egy kicsit brutális, de ott helyben úgy, hogy senki nem látja el kellene törni a kis kezét, hogy többet ne tudja csinálni.Hogy fizettet vele meg a MÁV egy 20 milkás kocsit pl.?

Törölt nick Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71691
OFF: Ha kérsz, küldök eredeti M62 kürthangot WAV formátumban, jó minőségben. De hogy igazán élvezhesd, minimum egy HiFi berendezés kell, egy asztali műanyagdobozhangsugárzó semmit sem ad belőle vissza :) Van bocikürt is :) A TrainSim M62-eséhez vettem fel decemberben. ON
Előzmény: marslakó (71689)
zar 116 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71690
Bocsánat, elkerülte a figyelmemet az a hozzászólás, csak most, hogy felhívtad a figyelmemet, vettem észre. Kéretik a 71587 hozzászólásomat szándékosan figyelmen kívül hagyni.
Blöky: Köszönöm.
Manhatani: Köszönöm. (Egyébként nem tudom, milyen magasan repül a Jumbo a Váci út felett, nem vagyok illetékes abban a szektorban, és a radarképernyőmön nincs utcatérkép... Ha átrepülő gép, akkor 10-14000 méteren, ha érkező, akkor a pályairánytól függően 1500-2000 méteren...) (SACC, de ha kell, hétfőn kiderítem, kiszámolom a repülési profilt...)
Előzmény: Gödény (71683)
marslakó Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71689
Ma 9702-n M62 158 kürtje igen finom volt - jó mély hangú :-)

Mostantól 2 hétig külföldön leszek, ne hívjatok! Köszi. Ha tudok, majd bejelentkezek Takilaciországból.

Törölt nick Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71688
sssey Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71687
Üdv Mindenkinek!

Ködösítésként azt hiszem már pár nap eltelt:

Egy pécsváradi kirándulás alkalmával hivatásos kérdezőbiztosok lepték el a vonatot. A feltett kérdések (igaz nem szó szerint):

- A Bz motorvonatok kivonásakor utazott-e, illetve akart-e utazni ilyen motorvonaton?

- Honnan értesült a motorkocsik kivonásáról?
(A lehetséges válaszok: hírek, újság, internet, rádió, TV, MÁV állomás, egyéb)

- Mikor értesült róla?
(aznap délután, aznap este, másnap de, másnap du, csak az állomáson, egyéb)
(sssey: nekem ez tetszik a legjobban: ugyanis az aznap az jan 22 vagy 23? Ha 22, akkor a délután csak a bennfentesek és ezen topic olvasói lehetnek, ha 23, akkor a délutáni "kezdés" elég negativ a cég irányába.)

- Ön szerint kit terhel a felelősség?
(gyártó, MÁV, elsősorban az a lényeges, hogy a MÁV mindent megtett az utasok biztonságáért, már nem lényeges)

- A MÁV az utasok érdekeit képviselte-e vagy sem?
(Az egyik válasz: Más problémákról akarta elterelni a figyelmet.)
(sssey: :-))

- Szükséges volt-e a leállítás és átvizsgálás?
(Igen, nem volt más választás/ nem, a MÁV kapkodott)

- A kiesett vonatok pótlására tett intézkedések összességében megfelelőek voltak-e?

- Véleménye szerint a MÁV-ra a megtett intézkedésekkel kapcsolatban melyik állítás a leginkább megfelelő?
(Az, hogy mindent megtesz az utasok biztonságáért/ Nem igazán tud megfelelni az utasok által elvárt biztonsági követelményeknek)

- Az alábbi kérdésekben a MÁV értékelése 5-ös skálán:
--- Törekszik megtenni mindent az utasokért.
--- Fejlődő vállalat.
--- Megbízható
--- Továbbra is érdemes vele utazni

A többi "gyári" kérdés a megkérdezettre vonatkozott, mint pl mennyire volt érintve, mennyit utazik Bz-vel, milyen jegyet használ, milyen sűrűn utazik, illetve neme, életkora, végzettsége?

Ez volt a gyári kérdőív. Ezt önmagában még nem jegyeztem volna meg, max megjegyzésként írtam volna ide. Az ok, hogy részletesen taglaltam az az utolsó kérdés, mely csak tollal volt a kérdőív végén:

- A jövőben busszal vagy Bz-vel utazna szivesen?

No comment...

(de mégis egy: mi is hivatalos álláspont?)

sssey

htibor Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71686
Üdv mindenkinek!

Ma Esztergomban jártam, egy esetleges vonatpótló farosozás reményében, ami sajna nem jött össze:(
Kattintgattam párat a vasútállomásnál, fogadjátok szeretettel első vasutasképeimet:))
>>>

seTTebello Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71685
Előzmény: v63 152 (71658)
looksharp Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71684
Sziasztok!

Felraktam pár tavalyi meg tavalyelőtti képet a tárra (tudom, friss vagyok). Dunapataji EFOTT-os csörgős vonat, pár kép a 11-es vonalról és az alföldi mellékvonalaról. Folyt.köv. a jövő héten.
Emellett pár régebbi kéregjegyet is beszkenneltem, az Oldtimer és a fábiánsebestyén könyvtárakban láthatók.

kep.tar.hu/looksharp

Gödény Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71683
A 71571-es hozzászólás fényében kissé érthetetlen a morgásod.
Olvasni is kell, nemcsak írni.
Előzmény: zar 116 (71680)
manhattani Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71682
>Szükségem lenne egy dolgozathoz az Orient Expressz (az a bizonyos klasszikus) útvonalára.

Szia!
Nem könnyű a kérdés. Nekem egész könyvem van erről... Ha ennél konkrétabban meg tudod fogalmazni a dolgot (pl. hogy mikor), írj egy majlit erre a címemre.
OFF: egyébként te csak hallgass... ősszel kérdeztem a repülős topicon, hogy milyen magasságban szállnak a Boeing Jumbo-k a Váci út fölött, és még azóta sem felelt senki... :))
OFFnak ezennel vége.

Előzmény: zar 116 (71680)
THE GOD Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71681
Savasztok!

Ma ismét sikerült 80 km/h-s gépet vezényelni az S8308/S8301-re.(V43-1184)

Szóval ezért értél rá annyira sms-ezni!:-))

Azért meg kell hagyni, tényleg ügyes lehetsz az elnök lányánál, ha eddig csont nélkül intéződik az utunk...(Te érted mire gondolok..)

g

Előzmény: rg7 (71653)
zar 116 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71680
Köszönöm a segítséget, látom mindenki el van foglalva, hogy milyen vakvágányra tolták be 1208-ast, aminek rugalmas felfüggesztésű zöldre festett forgózsámolya van.
Jó kis társaság, csak éppen nem ad ki információt.
Kéren kapcsolja ki.
Jaumunkásemberek
Előzmény: zar 116 (71623)
1047 005-2 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71679
M31-2047 Halason.
Előzmény: Józsga (71676)
1047 005-2 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71678
M31-2015 Szentesen,M31-2019 fűtőházi tartalék,M31-2035 Füstiben,M31-2038 hóekézett.

Bbmot-640 Füstis,nyár óta itthon,motorjavításon.2 db a támfal alatt alkatrészbánya.

A cserébe kapott speciális berendezésű Bbmot visszakerült Bp.-re.

Előzmény: Józsga (71676)
sssey Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71677
kkalmi:

A 86-os vonalon jelenleg hétköznap 6 busz közlekedik a vonatok helyett, ennek kiváltására 2 db Bz motor kellene.
Szentes környékére, azokra a mellékvonalakra, ahol 1 buszt sem tudnak utassal megtölteni, rögtön lett Bz.
Itt, ahol 3 busz sem elég a forgalmasabb vonatok helyett, nincs motorkocsi...

Ezzel szemben Elvira néni még mindig pályafenntartásról beszél...

sssey

Előzmény: kkalmi (71630)
Józsga Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71676
És mi van a Zetorokkal és azzal a sok mindenféle Bb-vel?
Előzmény: 1047 005-2 (71674)
sssey Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71675
nohab:

A nyíregyházi t?zoltók megállították és lekapcsolták a szerelvényr?l a kigyulladt kocsit ...

:-)

Előzmény: nohab (71612)
1047 005-2 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71674
V43-1221=V43-1128,V43-1010=V43-1193,V43-1219=V43-1194.A múlt fordából töröltek vonatokat,így 1-el kevesebb gép kellet.1 tag-1218 ment,1-1128-ra,3 közbeváltó lett
Előzmény: Józsga (71672)
WOREK Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71673
Hogyne lennének +! Más nem bir a Márkával, kinek adtam volna?
Előzmény: nohab (71652)
Józsga Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71672
Le vagyok maradva. Csak tíz gép? Nem 11?
1221 helyett 1128, ugye? 1010 helyett 1194? És 1226? Hova lett, mi lett a személyzetével? "Szétoszlatták őket?"
Előzmény: 1047 005-2 (71670)
manhattani Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71671
[Lenne-e a reklámnak létjogosultsága a mozdonyon]
>1 - bevételi forrás
2 - így némelyik "roncs" kap valamilyen fényezést (vagy csak matrica?)
3 - bizonyos jól kitalált reklám akár image építő is lehet
4 - nem tűnne fel annyira az esetleges graffiti

Ezek sajnos csak a MÁV szempontjai.
A hirdető szempontjai:
1 - Milyen környezetben jelenik meg a reklámja
2 - Mennyit kell vakarászni a mozdonyt, hogy máshol elfogadhatóan nézzen ki,
3 - Egy vasútállomási (pályaudvari) környezet kimondottan rombolja a reklám hatását...

Nem véletlen, hogy villamoson már rég van reklám, mozdonyon meg legfeljebb UD reklámozza magát :)))

Előzmény: rg7 (71660)
1047 005-2 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71670
Személyforda gépei:V43-1128.V43-1193,V43-1194,V43-1218,V43-1222,V43-1223,V43-1225,V43-1227,V43-1228,V43-1230.

Kecskemétieknél:V43-1217.

Ro-La gépek:V43-1007,V43-1131(Főműhelyben),V43-1220,V43-1224,V43-1229.

Közbeváltó gépek:V43-1219,V43-1226.

Tartós "beteg":V43-1010 (baleset),V43-1221(géptértüz,3 év után már lábadozik)

Előzmény: Józsga (71669)
Józsga Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71669
Melyek most a személyfordás gépek Szegeden?
Előzmény: 1047 005-2 (71667)
Józsga Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71668
Az új menetrendkönyv szerint PM (persoane automotor) vonatok járnak újjabban (vagy csak fognak járni):
- Calafat - Poiana Mare
- Piteşti környékén Curtea de Argeş, Cîmpulung, Roşiori, Murnu Măgurele, Piatra Olt, stb.
- Olteniţa
- És a Bánátban, majdnem minden mellékvonalon. Itt eddig is voltak, de sokkal kevesebb vonattal, AB-k és Árpádok jártak. Ide is kerültek 772-esek talán.
(De szerintem még nem érkezett meg mindegyik Romániába.)
Kézdvásárhely felé kezdtek járni először, még októberben. Zernestet is sejtettem... De ezek nincsenek benne a menetrendkönyvben.

Kolozsvár - Temesvár és Szatmár? Ez így sincs benne a menetrendben, de a CFR-nél nem lehet tudni...

CSEFERE FOREVER!!!!!!

Előzmény: SZsolt (71663)
1047 005-2 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 71667
A tegnapi 42655,a mai 42656 is 80 km/h-s zajgenerátorral közlekedett.V43-1215
Előzmény: rg7 (71653)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!