Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188061

:( .. en kulcsaim ket honapja fureszport esznek.. 

 

ma mar mondjuk kerult rajuk valami zsir is,. ( bicikli javitas :) ..de ez meg mindig nem napi hasznalat. :/ 

Előzmény: Quattroman (188058)
cam aro Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188060

 

mi tart vissza attol hogy megmerd melyik lab torott.. es athidald

Előzmény: HunFox (188059)
HunFox Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188059

A csatlakozási pontok vezetékeinek forrasztása tökéletes,viszont ettől függetlenül ha a három lábas csatlakozó lábaknál próbálok rá feszültséget adni akkor nem működik. Ezért nem értem,viszont szétszedni sem tudom,csak az elektronika zárófedelét levenni.

Előzmény: -csövi- (188054)
Quattroman Creative Commons License 2020.04.10 0 4 188058

cam aro Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188057

2.0dci 

Előzmény: Barracuda- (188046)
Quattroman Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188056

azt hiszem előbb sikerülne megtanulnod vízen járni...

Előzmény: kzdiesel (188055)
kzdiesel Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188055

Tiszteletem a Topiclakóknak!
Egy kéréssel fordulok a csoport tagjaihoz, hátha van kapcsolatuk olyan emberrel akinek van ráhatása a MOL vezetésére...
A kérésem: a járvány ideje alatt szüntessék meg az üzemanyagokban a bio összetevőket, gyártsanak klasszikus  tiszta gázolajat, és benzint amilyen volt 20 éve, ami elállt , stabil maradt évekig... Az etanol kell úgyis kézfertőtlenítőbe, a repce meg kajába, ráadásul a kőolaj szinte ingyen van...
Mindezt azért mert autók ezrei fognak tönkremenni a várhatóan hosszú állásidőben...
Köszönöm!

-csövi- Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188054

Azt írtad, hogy a forrasztási csatlakozási pontra tetted az akksit és úgy működött. Ott nézd meg.

Előzmény: HunFox (188053)
HunFox Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188053

Megnézném,de a sajnos nem tudom hogyan szedjem szét.Egyedül az elektronikához tudok hozzáférni amit egy műanyag fedél zár 4 db csavarral. De sehol nem láttam további bontási lehetőséget vagy csavart. 

Előzmény: -csövi- (188052)
-csövi- Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188052

Nézd meg nagyítóval a csatlakozó lábak beforrasztását a nyákba. Valószínűleg kimozgott újra kell forrasztani.

Előzmény: HunFox (188048)
bikergarázs Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188051

Igen, 1.4 8v

Köszönöm a tanácsot, nyugtató nem kell, 3-as Espace-okkal foglalkozom, megtanítottak a türelemre... :)

Egyébként sima olajcserének indult, csak előttem beragasztották a leeresztő csavart s a teknő darabjával indult meg! De mégegyszer köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (188050)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188050

1.4 8v? Még a torx csavarjaihoz sem egyszerű hozzáférni, de ki lehet végül forgatni a bölcső alól, de előtte vegyél be 2 doboz nyugtatót....az olajszivattyút kicsavarozva könnyebb lesz.
Vagy kikötöd a bal szélső motortartót, és az ékszíjtárcsánál megemeled a motort.
Off roadoztál vele a hegyekben?

Előzmény: bikergarázs (188049)
bikergarázs Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188049

Sziasztok! 1.4 benzines Thalia, olajteknőcseréhez fel kell emelni a motort? Mert úgy nézem lefelé nem nagyon fér ki...

HunFox Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188048

Kipróbáltam ma akkumulátorról,viszont az érintkezőlábakra kötve nem működik.Levettem a burkolatot,és a forrasztási csatlakozó pontokra tettem a vezetékeket és úgy már működött  a kompresszor.A csatlakozó lábak tiszták pedig.

Előzmény: Quattroman (188037)
Barracuda- Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188047

A kép lemaradt az előbb.....

Előzmény: Barracuda- (188046)
Barracuda- Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188046

Üdvözletem!

 

2.0dci motorral lenne problémám. Az autó menet közben leállt,azóta nem indul, egy hónapja volt ugyanez,akkor még az út szélén újraindult .....

P2293 a hibakód,ami akkor volt benne,kitörölve már semmi hiba nem jön be inditózáskor.

A rail nyomás az max 6barig megy fel, porlasztóktól nem jön vissza gázolaj, és a rail csőből se enged vissza semmit a nyomás szab. inditózás alatt.  Hajól tudom ez 100barig zárva marad,ha elektromos jelet nem kap akkor is?! Egyedül a CR-szivattyú,onnan jön a visszaágban rendesen a nafta.Szűrőt cseréltem. Szivattyú lehet vagy rajta a mennyiségszabályozó?-Vezetékszakadásra gondolom be adna hibát nem ?Esetleg a nyomásérzékelő hiszi csak h 6bar  a nyomás és ezért nincs is befecskendezésem ,közben meg lehet ,hogy megvan már a 260bar is a rail nyomás?

Mellékeltek egy képet ,inditózás alatt készült.-

 

Köszönöm előre is .--üdv!

Paco155 Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188045

"Cda kepen nagyon komolynak tunik a szerszam, kar hogy ezt az ara is tukrozi."

A Knipex nem szokott szart csinálni. Sokszor elgondolkodtam már, hogy ha fogót fogok venni akkor csak azt - de valahogy csak nagyon ritkán vesz rá a lélek.  Van egy Cobra vízpumpfogóm tőlük, meg a külső/belső seegerfogóim is, de eddig többre nem futotta.

Előzmény: cam aro (188042)
djkoxi Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188044

Nekem Tracon márkanevű a szigeteletlen csúszósarukhoz való fogóm. Ritkán kell és ennek a használatát volt a legnehezebb megtanulni. A többi típust ( érvéghüvely, szigetelt saruk ) egyszerűbb alkalmazni.

Előzmény: cam aro (188043)
cam aro Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188043

igy most megnezve a kep csalo. 

ugyanaz  a drot baloldalon. ,  ugyanaz a krimp.. nem mas a meret. 

Előzmény: cam aro (188042)
cam aro Creative Commons License 2020.04.10 0 0 188042

Cda kepen nagyon komolynak tunik a szerszam, kar hogy ezt az ara is tukrozi. 

hobby szintree ez szinte nem eri meg. 

 

a tied se. 

ezek a szeles pofaju, cserelheto betetesekbol meg soha nem lattam olyat ami preselesel kivul - jo - profil alkotasra is kepessek lettek volna.

 

van nehany olcso kinai.. vagy egyeb. 

lenyeg hogy max 4mm a pofa szelessege, a profil arkok nem preseltek, hanem martak.

..es nem akar minden muveletet egy lepesbol megoldani.

 

ezekbol.. kilehet fogni jokat de ahoz szem kell. 

a markat, ahova eleg a bizalom, azt fizetni kell.  

 

https://indafoto.hu/cam_aro/image/22355479-b7f6bf17/471857

Előzmény: somytomy (188038)
somytomy Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188041

De örülök, amikor egy ilyen egyszerűnek tűnő alkatrészről kiderül, hogy nem is olyan könnyű szerezni...

Előzmény: 409 (188040)
409 Creative Commons License 2020.04.09 -1 0 188040

 

 

 Ezekből a szemes sarukból nem sűrűn van 2.5-es 6-os lyukkal.  A magam részéről először összenyomom a 4-6-os pofával, utána az eggyel kisebbel. Így nem szokta begyűrni. Ha túl nagyok a "fülei", akkor lecsípek belőle csípőfogóval.

Előzmény: somytomy (188034)
HunFox Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188039

Értem,köszönöm a segítséget!

Előzmény: Quattroman (188037)
somytomy Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188038

Egy ilyennel dolgozom, hobbicélra gondoltam megteszi:

Előzmény: Törölt nick (188035)
Quattroman Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188037

lehet tesztelni 12v feszről megy

ha biztos akarsz lenni akkor megnézed a csatlakozójában melyik a barna szál (a középső lábra megy) és hol az egyik hol a másik szélén kap pozitívot. attól függ a forgásirány és hogy szív vagy nyom.

ezeknek legtöbbször nem elektromos bajuk van hanem a lapátkerekes szivattyú megy tönkre.

(van itt egy dobozban vagy négy szétszedve)

Előzmény: HunFox (188036)
HunFox Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188036

Üdv.!

 

Segítséget szeretnék kérni,hogy a képen látható központizár kompresszort milyen módon lehetséges tesztelni akkumulátorról hogy működik-e?Lehetséges akkumulátorra kötni egyáltalán? Egy három lábas csatlakozó van rajta. Köszönöm a segítséget előre is!

 

 

 

 

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188035

Mintha a fogó is kissé túlméretes lenne, ha 4-6os crimpfészek van rajta. Egy autóban található kábelek 95%-ának kisebb a keresztmetszete ennél.

 

 

Jól gondolom, hogy neked méretre valami ilyesmi van?

https://www.knipex.de/crimpeinsaetze_fuer_knipex_crimp-systemzangen_artikel-nr_97_43_xx?v=4735&sku=974915

 

Előzmény: somytomy (188034)
somytomy Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188034

Nos igen, 1-2,5 mm²-es vezetékre valót sarut kértem, de ez akkor nem az, mert a krimpelő pofájában az "1-2.5" jelöléshez téve sikerült ezt előadni. A "4-6" jelnél normális lett a krimpelés, csak persze ahhoz meg pláne túl vékony volt a drót és simán lehúztam.

Jót levelezek ezügyben az üzlettel, mert ők feszt nem értik, mi bajom ezekkel a sarukkal.

Előzmény: cam aro (188023)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188033

IWIS nevű cucc, de van rajta egy SWAG matrica is. :)
Még egy 40 ezer km-rel kiegyeztem volna, de 10 alatt? :)

Az előző lánc BGA volt, na az nagyon zakatolt, kb másfél láncszemmel hosszabb is volt, mint az új, annyit nyúlt.

Közben eszembejutott, valami hottentotta nyelvű fórumon írták, hogy az olajteknőt le kell szedni mindenképp, ha vezérműfedelet leszedi az ember, mert a karter, meg vezérműfedél tömítések nem nagyon értékelik, ha ráerőlteti a vezérműfedelet a szerelőbácsi. :)

Aztán az olajnyomi elmegy mindenfelé, csak nem a kartertömítésen keresztül.

 

Előzmény: nick name74 (188032)
nick name74 Creative Commons License 2020.04.09 0 0 188032

Gyári szett volt?

Mert egy két utángyártott erősen kerülendő!

Elsősorban a lánc nyúlik.

Előzmény: Törölt nick (188030)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!