Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Szívesen. Egy járgányuk biztosan az aktuális verzióhoz passzol amit a filmen lehet látni. Gondolom ezekkel futottak teszt köröket úgymond. Van pl. 2:06 esetében egy DMI ahol L2 FS-t mutat, majd egy nem biztosított útátjáróra a magyar szabályoknak megfelelő TSR (ideiglegenes lassumenetet) eszközöl.
KMS/KMC elvileg kell, de ma már van olyan konstrukció is amikor nem kell nagy inveszticióval megvenni, hanem per eszköz/időintervallum bérelni.
Azt lehet tudni, hogy már az utasforgalomban közlekedő vonatok is ezt használhatják üzemszerűen (feltéve, ha a járműoldal is oké), vagy még csak valami félkész dolog van egyenlőre? Például a kulcsmenedzsment miatt kérdezem, hogy megoldott-e ez már a GYSEV-nél vagy sem...
A Napi.huoktóber 11-én írt arról, hogy miután a rendelkezésére álló anyagi fedezet összege nem elegendő a szerződés megkötéséhez, még az értékelés alapján legkedvezőbb ajánlatot tett ajánlattevővel sem,
1999-2000 folyamán a Toaj IC-ben előfordult,valamint a Slovan nemzetközi gyors Sopron-Ózd stokkjában hétvégén erősítésként.A vasárnapit a hétfői Sátoraljaújhely-Sopron/Szombathely gyors hozta vissza.Ez biztosan tudom,láttam többször is.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Böngésztem a netet az utóbbi 1-2 hétben de arra vonatkozó szöveget, képet nem találtam a neten ami arra vonatkozik, hogy a GYSEV személyvagonjai, mozdonyai a keleti országrészben fel szoktak-e tünni. Akár úgy, hogy vagonokat soroznak be MÁV IC szerelvényekbe.
Fordult, fordul elő ilyesmi rendszeresen vagy a soproni székehely okán ez teljesen kizárt? Ha csak hébe-hóba az is érdekel.
Az E2 Hungary Energiakereskedelmi és Szolgáltató Zrt., valamint az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. szállíthat - keretmegállapodás szerint - 98 ezer megawattóra villamos energiát nettó 53,9 milliárd forintért a GYSEV-nek.
A nyílt eljárás eredményét az ajánlatkérő Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút (GYSEV) Zrt. közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
A közlemény szerint az ajánlatkérő a konkrét megrendelés előtt újranyitja a versenyt, és a nyertes ajánlattevők ilyenkor csak a keretmegállapodásba foglaltakkal azonos, vagy az ajánlatkérőre kedvezőbb ajánlatot tehetnek.
QP | Quality Placemehirdetés XA gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei a Napi.hu hírlevelében.Feliratkozom
A keretmegállapodás szerint 1 megawattóra villamos energia ára 550 ezer forint. A Hungarian Power Exchange adatai szerint a zsinórtermék múlt heti ára 103,34 és 169,86 euró között változott megawattóránként. Ez forintban mintegy 43 200 és 71 400 forint közötti árat jelent.
A nyertes cégekkel október 27-én kötött szerződést az ajánlatkérő.
A Napi.hu október 11-én írt arról, hogy miután a rendelkezésére álló anyagi fedezet összege nem elegendő a szerződés megkötéséhez, még az értékelés alapján legkedvezőbb ajánlatot tett ajánlattevővel sem, így egyenlőre nincs jövő évi áramszállítója a GySEV-nek. A jövő év első percétől az utolsóig tartó szállítás keretmennyisége 98 ezer megawatt volt. Az ajánlatkérő a szerződés teljes időtartama alatt fix áron kívánt szerződni.
Az akkori eljárás előzménye, hogy idén július 7-én leszerződött már a GySEV 98 ezer megawattóra elektromos áramra, 17 milliárd 686 millió forintért, az idei évre. A szállítást három cég nyerte, ezek a következők voltak: E2 Hungary Zrt., MVM Next Zrt. és Alteo Energiakereskedő Zrt. A velük kötött szerződés hatálya kiterjed 2023-ra is, azzal a kikötéssel, hogy az akkori felhasználásra szánt áramra idén november 30-ig lehet a szerződést megkötni. Így az akkori tender a verseny újranyitása volt és eredménytelenül végződött.
Jól elp...ázzák a soproni érkezőt egy túlhosszú tehervonattal, majd egy roppantfontos kargós gépmenettel, majd pedig megnézheti a kedves átszállni vágyó, ahogy kizörget a kőszegi, mert azt persze kettő percet se bírják váratni (biztos, mert nehogy bukjon a kereszt Gencsapátiban...), mely aztán mínusz hárommal landol Kőszegen.
Aztán mikor megemlíted a rendelkezőnek, hogy esetleg figyelembe kéne venni a szesza által jelzett átszállási igényt, pont ugyanaz a flegma stílus, meg pont az a magasról belesz@rás köszön vissza, ami a MÁV legortodoxabb dunántúli igazgatóságának idejében volt megszokott és általános.
A Nagycenki Cukorgyár Rt.és a Gysev között 1897 novemberében megkötött szerződés értelmében,a Győr-Sopron vonal 47.és 48.számú őrházai között nyiltvonali kiágazást épített a cukorgyárba.(A Déli Vasút nagycenki állomásáról kiágazva,ekkor már működött egy iparvágány a cukorgyárba)A Fertőbozi iparvágányt 1898 augusztus 1.-én helyezték üzembe.A nyiltvonali kiágazás biztosítására szám nélküli őrházat építettek,amit még abban az évben Fertőboz néven megállóhellyé,majd állomássá nyilvánítottak.
Tehát akkor a mai 84/85 utak kereszteződésénél ment tovább ez a vonal és Nagycenket megkerülve keresztezte a 15-ös vonalat?
Talán tavaszra megtanulom az egy éve vagy még korábban megvett de sosem kicsomagolt, kipróbált Drónt és ezzel le tudom követni végig egy helyen maradva.
Köszönöm a gyors választ a 2. kérdésre. Hegyfalunál csak egy fotósorozatot láttam meg szóbeli kommentet egy agrár embertől, hogy van ott egy erdősáv és földszéli parcella ahol vasút nyomait még nem tették rendbe. Mivel anno vette át a GySEV majd később villamosította, emiatt gondoltam arra, hogy elvégezte amikor esetleg Hegyfaluban dolgoztak. Amit én láttam épületeket, kerítést az Rábapaty felett van bő 1km-re.
Utána néztem ennek a vonalnak és akkor mindent megmagyaráz, hogy egyszer Káldra beterelve a nagy magas épület funkciója mi volt. Erre a valahai vasútra meg Hegyfalura visszatérve a nyomvonal észak fele nem tiszta. Lehetséges-e, hogy valaha észak fele haladva a mai körforgalom után a 84-es út jobb oldalán ment a vonal majd azt átszelve került át a bal oldalra? Ennek oka az, hogy kb. 10 éve ott araszolva a jobb oldalon láttam boltíves alacsony viadukt hidat.
Vissza az első kérdésre: arra gondoltam, ha volt a fakitermelés miatt valaha ott vasút, akkor esetleg a határzár, kerítés építése miatt kellett ott mindent felszámolni és ide értve ezt a vasúti kapcsolatot is.
Kettő kérdésem lenne aminek múltbéli/GySEV relevanciájával nem vagyok 100% biztos. De abban sem, hogy az elsőt esetleg korábban feltettem-e? Mindenesetre most tartok 2019. évi felvételek feldolgozásában. Az első esetben a tél végén kishatár felfedezésen voltam biciklivel és Sopronkövesd határát az új építésű utcasort majdnem elérve az erdősáv végénél majdnem elmentem folyó ügyet elintézni. Egyszer csak távolabb egy olyan helyet láttam ahol egy híd volt. Mivel nagy sár volt nem mentem tovább, de oldalról látva olyan hatása volt a tájnak mint vasúti töltés. Mehetett ott valaha valami vasútvonal? Kb. ha ellenkező irányba elnézek akkor majdnem toronyirányt egyenesen van Nagycenk. Arra gondoltam talán oda vittek faanyagot nagyonrég?
a másik: ugyan ebben az évben áprilisban levittem a Balatonra a bicajokat és Hegyfalun az ÖMV kút dugig volt így lentebb álltam meg biciklikre a tetőn ránézni és megint folyó ügyeket elintézni. a 84-esről 5-10 km múlva letérve murvás úton megálltam, de gyalogoltam kicsit tovább a dombokat megnézni. Ott találtam olyan épület maradványokat ideérve kerítést ami vasút mellett jellemző. Itt esetleg a bányának volt valaha vasúti kapcsolata Hegyfalu állomásra bekötve?
Am 9. Mai des heurigen Jahres ist ein junger Burgenländer plötzlich aus dem Leben gerissen worden: Der 25 Jahre alte Daniel Guillen aus Eisenstadt kam bei dem Zugunglück der Raaberbahn bei Münchendorf ums Leben. Am Samstag fand für ihn im Eisenstädter Dom eine Gedenkfeier statt.
Ilyenekre most nincs pénze a vasutasoknak, most várják, hogy a Vezér Igazgató Úr a soronkívüli alamizsna kiutalása előkészületének ügyében engedélyezést eszközölni szíveskedjen.....