Ki, milyen tapasztalatokkal rendelkezik az MLM rendszerekkel kapcsolatban?
Akik sikeresek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szint? (nem pénz érdekel!!!) Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
Akik sikertelenek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szinten hagytad abba? Anyagilag, hogyan jöttél ki? Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
És ezen tapasztalatokról, kinek mi a véleménye?
Kérem KÍMÉLJENEK azok, akik már hallotak olyan embert, aki már látott olyan embert. Ez vélemény!!!
A topik címébe is beleírtam: TAPASZTALAT!
A trolljának megérte belerakni a sok időt és sok pénzt az mlm-s kifogáskezelése képzésekbe, hogy egy internetes fórumban lovagoljon napokig, hetekig szavakon. Tiszta haszon (nem neki, hanem akiknek fizetett érte).
Akkor magyarázd meg miért van ez: "A regisztrációkor élesen elválik egymástól a vásárló és az üzletépítő. Teljesen külön vannak nyilvántartva és jutalék is csak az egyiknek jár. Minden könyvelési helyen, adatbázisban és statisztikában külön szerepelnek, stb". Azt is magyarázd meg, hogyan lehetnek a hálózatomban "vásárlók" is, akik kizárólag vásárolnak (múltkor mutattam is erről képet), jutalékot nem kaphatnak, stb.
Aztán vedd kézbe Ockham borotváját és gondolkozz el azon, hogy melyik az egyszerűbb? Az, hogy a Nuskin hazudik, mindenhol ál-statisztikát vezet, össze-vissza fizet ennek-annak, fogalmakat mos össze, közben mindenkit félrevezet (lassan negyven éve), minden könyvelést meghamisít, úgy hogy senki nek nem tűnik fel, stb.,
VAGY
Csak te gondolod, hogy te aztán mindent tudsz az mlm-ről?
FAIL. A regisztrációkor élesen elválik egymástól a vásárló és az üzletépítő. Teljesen külön vannak nyilvántartva és jutalék is csak az egyiknek jár. Minden könyvelési helyen, adatbázisban és statisztikában külön szerepelnek, stb. stb.
"Szóval kár is beszélni erről."
NEKED tényleg kár hogy vannak, mert miattuk nem működik az elméleted.
Mert igaz. Már először is az volt. Behoztál a témába egy teljesen irreleváns elemet. Majd arról kezdtél beszélni, teljesen efeledve mi volt az eredeti kérdés - mindig ezt csinálod.
A lényeg:
- az eladó dicséri a terméket,
- a termék visszavitele rossz reklám.
S ezen semmilyen félrebeszélés se tud változtatni.
Persze vitatkozhatunk, hogy pl. az eladó lányon tigris- vagy zebramintás bugyi van-e a boltban munkaidőben, semmi gond, de ez egy új téma, pont ahogy a szikra és fázisbekötés témája is.