ha elzart betapnal bele tud szivni az eloszallito a 300mbarba..(legkori 1000mbarrol. ) es menetkozben sincs tobb mint 900mbar a vakuum.. akkor abban nincs hiba.
Onnan kezdődik, hogy mennyi zártszelvényt kell vennem és milyen méretűt. :P Szóval igen, alapról. A forgatótengely is csak "cső-a-csőben" lesz, megfelelően zsírozva. Nem kell neki hosszú éveket kibírnia több ezer motorral. A stabilitás miatt választottam a kétoldali megtámasztást, nagyon hasonló lesz mint ez: https://www.youtube.com/watch?v=sPFvpbrJNYw
Ennek a felfogatása viszont a gyári rögzítési pontokhoz igazodik, ahog yén is szeretném.
hát ha teljesen alapról akarsz építeni akkor ez is felesleges, hiszen ez csak egy nagyemelkedésű trapézmenet.
a csigahajtásban nem ez a nagy durranás hanem a párja kerék ami nem egy sima ferdefogazású fogaskerék hanem holkeros hogy nagyobb felületen kapaszkodjon.
alapról építésre én egy lada segédtengelyt és az olajpumpa hajtókerekét (ami egy szar minőség volt mindig) tudnék elképzelni....
Értem. Abban tudsz segíteni, hogy nézzem meg s milyen sorrendben az általad felsoroltakat? Egy kis tanfolyam rámférne. Az anyagiak most nem engedik, hogy szerelőhöz vigyem a járgányt...
MOndjuk most eszembe juttattátok, hol találhatnék kellően erős csigakereket. Ahhoz fogaskereket találni már sokkal egyszerűbb. Csak egy megfelelő méretű ilyet kell feláldoznom:
"tudnak ra peldat mondani hogy a maskent felnem rakhato motort felkezel tekerem 180 fokban.. de ha tovabb kell forditani akkor 80 kilom a kereten meteres pajszeral is odebb dob.
az azert nem ablaktorlo hajtas kategoria. "
Szerinted miért pont a csigát szúrtam ki? Emlegetted azt az 1:60 as hajtóművet ( nekem is van egy hasonló 30 kiló körüli, és azt nem akarom felhasználni), ha azzal számolsz akkor mondjuk ha nem 80 hanem 119 kiló lennél és majdnem eldobna akkor is 20 N elég lenne a forgatáshoz az áttétel miatt. Mind közül a csigával lehet a legnagyobb áttételt elérni, és számomra az egyetlen hátránya azaz a nagyon kicsi kimenő fordulatszám inkább előny mint hátrány. És nem tudom elégszer említeni, hogy önzáró. :P
Engem érdekelne, hogy ki mire tippel. Elég részletesen leírtam a hibajelenséget. A főtengely jeladó hibája okozhat ilyet, de állítólag csak meleg motornal, s meg kell várni, hogy hűljön a motor. Az immobilizer is lehetne elvileg. Hol érzékeli a kulcsban a jeladót, hol nem. De a kijelzője kialszik. Mondván az érzékelés megtörtént. A benzin ellátást kizárnám. Nagyon jól megy a kicsike. Azt még elfelejtettem leírni, hogy az alapjárat enyhén ingadozik. 850-900 között. Ez még segíthet valamit.
Cr diesel rendszer, mégpedig valami Delphi dcm 3-as. Nehézkesen indul állás után és üzemmeleg állapotban. Felkent mesterek szerint cr pumpa baj, mert egyben van az előszállító szivattyúval és az veszteségesen dolgozik. A porlasztók nem veszteségesek.
Mi van akkor ha a cr pumpa elé bedobok egy villanyos pumpát, ami rádolgozik a kisnyomású pumpára? Nincs kedvem kifűzni a lánchajtásból a pumpát, meg felújíttatni.