Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Paco155 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188181

Ilyet lehet kapni hungaryban is, sőt olcsóbban is időnként ebben az anyagvastagságban ( ez 36 kiló, néha látok szintén 32-40 kiló közöttieket akciósan 35-40 ezer HUF-ért nem 50 ezerért).  És igen, én olcsóbban szeretném, és fogom kihozni. :)

Előzmény: cam aro (188174)
Paco155 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188180

"keves lesz az a bicikli kerek a rogziteshez."

2.5 mm vastag kopásálló nagyszilárdságú acél?  Csak arra, hogy ne hagyja elfordulni azt amit kézzel is lehet forgatni? Naaaa.....

 

"vagy stiftelni kell, vagy ahogy Q irta, csoszorito  kell ra. ( bicikli ulles fajta.)"

na pont emiatt jött szóba a csigahajtás.  Se nem kell stiftelni se nem kell rá szorító...

 

"aztan az egeszet felfogatod a kuplung harang helyen."

Ezen még variálok, de valószínűleg a váltó is az állványon kerül majd rá. Ehhez a művelethez lesz segédlába (segédlábpárja/két segédlába) az állványnak.

 

"egy motor osszerakas kozben folyamat porogsz az oldalak kozt,"

Mármint TE!  Számomra ez meditatív meló, szerintem eltelik egy-két hét vagy hónap mire összerakódik.  Hidd el sem lesz ott pörgés, azt maximum a motor fog mint csirkék a grillben.

Előzmény: cam aro (188172)
kormi07 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188179

Köszönöm, megnézem.

Előzmény: xmbela (188177)
kormi07 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188178

az a baj, hogy csak ezt a 3 féle hőfokot látja a diag, se beltér, se kültér, se másfelé fújt levegőhőfokot nem, abból el lehetne indulni jobban.

a 807-es rajzán van vagy 5 hőfokérzékelő, ebből ha jól láttam 2-nek van közös testje, a többi önálló, van vagy 2, ami a bsi-be megy, faja kis agyonbonyolított rendszer ez.

Ritkán javítok klímát, meg is látszik rajtam:-D

Előzmény: cam aro (188175)
xmbela Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188177

Motorvezérlőben keresd a termosztát hibakódot. Sok esetben ez tiltja. A -40 nem érdekes.

Előzmény: kormi07 (188157)
kormi07 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188176

Valaki említett itt fogaskoszorút/bendixet, maszek betonkeverőn láttam ilyet, bendix egy kb 30 cm átmérőjű karikára hegesztve, 3 ágú, mint a merci csillag, 2 kézzel tekerhető, ha beállítod egyikkel lestifteled, oszt kész, örök mint a nyomorúság...

Előzmény: cam aro (188172)
cam aro Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188175

ha minusz 40 fokot lat a vezerlo, nem valoszinu kapcsolni fogja a kompresszort. 

nyilvan, ilyenkor tarolt hiba sem valoszinu, mert hat csak hideg van az meg nem hiba. 

fene tudja, nem ertek hozza. 

Előzmény: kormi07 (188173)
cam aro Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188174

itt-e.. 

postot nem tudom, ( de elvileg szallit to HU )  de ennyibol nem hozod ki, es ez masszivnak tunik. 

 

 

https://www.ebay.co.uk/itm/Engine-Stand-Heavy-Duty-Swivel-Transmission-Engine-Gearbox-Workshop-Stand-900Kg-/123702811270?_trksid=p2349526.m4383.l4275.c1

 

 

befejeztem. :) 

Előzmény: cam aro (188172)
kormi07 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188173

Közös tápjuk nincs a hőmérőszenzoroknak, egyesével kapnak 5V-os feszültséget, amit a szenzor hőfok függvényében test felé húz le, de ezt Te is tudod:-)

Logikailag nekem nem passzol, hogy a 18 fokos elpárologtatóból hogy tud -40 fokos levegő jönni*, arról nem is beszélve, hogy nem csak ez a 3 hőfokérzékelő van gondolom, csak ennyit lát a diag, ergo tudhatná, hogy a valós hőfok az nem annyi.

 

*csak észre kék vennie, hogy valami nem jó, mondjuk az, hogy nem változik a beltér hőfoka, hiába"-40" fok a befújt levegő, ezért gondolom a diag hibájának inkább

 

Majd nézek hozzá valami rajzot, ha bejutok a céghez.

 

aki még ötlettel bír, ne tartsa magába, a benzingyufán kívül:-)

Előzmény: no_holy_shit (188160)
cam aro Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188172

keves lesz az a bicikli kerek a rogziteshez. 

vagy stiftelni kell, vagy ahogy Q irta, csoszorito  kell ra. ( bicikli ulles fajta.)

 

ugyanitt megjegyeznem, hogy ugyan stabilabb a ket oldali megfogatas. ( bar ez ugye anyagon/konstrukcion mulik ) ..de gyulolni fogod. 

 

egy motor osszerakas kozben folyamat porogsz az oldalak kozt, sk! nem kell oda semmi ami nem oda valo, utban van..,esel hasra benne. . 

90-es vastag falu cso eleg tartonak* , a lab legyen merev.. aztan az egeszet felfogatod a kuplung harang helyen. 

 

szvsz tudom hogy szebb ha van rajta masni. :). de en inkabb az egyszerusegre torekednek. 

velemeny SK! ....azt csinalsz amit akarsz.. :)

 

* se csapagy, se lofsz, csak cso a csoben ... ezt ket korben akar 45 fokonkent stiftelhet ami tobb mint eleg. 

Előzmény: Paco155 (188169)
Paco155 Creative Commons License 2020.04.12 -1 0 188171

Látod, látod, nem vagyok én tökhülye, mert végtelen állást szeretnék... :)

Előzmény: Quattroman (188170)
Quattroman Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188170

mivel hogy kétoldali felfogatásról beszéltél így gondolom a hosszirányú buli sanszos hogy nem játszik.

egyébként a mostani (evo 2) végtelen számú állással rendelkezik a tengelycső egy hasított hüvelyben forog amit egy csavarral össze lehet szorítani. így bárhol fixálható

Előzmény: Paco155 (188169)
Paco155 Creative Commons License 2020.04.12 -1 0 188169

Neked lehet, hogy nem.    De én béna vagyok és fakezű, szóval a 16 számomra a minimum. :)

 

 

(Amúgy ha keresztben van felfogatva szerintem 4 elég, ha hosszában akkor pedig mindenre gondolva legyen egy állás 0 foknál, egy 30 foknál, egy 45-nél egy 90-nél, egy 120-nál, egy 180-nál, egy 240-nél, egy 270-nél, egy 315-nél, egy 330-nál, és több nem is kell. :P  (10))

Előzmény: Quattroman (188168)
Quattroman Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188168

nagyon halkan megkérdezném,

hány pozícióban kell megállítani egy motort ahhoz hogy mindenhol dolgozni lehessen rajta?

a én állványom 90°ban reteszelhető egy átdugós stifttel. az gyakorlatilag négy pozíció és sosem esett nehezemre az öthengeres audi motorokat forgatni rajta (kézzel)

A210 820 08 21 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188167

Bocsánat, még az is lemaradt, hogy az elforduló cső állvány felőli végébe bedugható egy hosszú erőkar, akkor egyedül is használható az állvány.A második kép szélén egy része látszik is.

Előzmény: A210 820 08 21 (188166)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188166

Úgy értem, itt nincs forgató mechanika, kézzel meg kell fogni a blokkot és kész.

Előzmény: A210 820 08 21 (188165)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188165

Jól látod, a külső tartócsőben fordul el a belső, amin a blokk, meg a csillag alakú rögzítő van a rugós retesszel. Egy ember simán el tudja forgatni, egy másik segíthet a pontos reteszelésben.

Előzmény: Paco155 (188161)
cam aro Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188164
Előzmény: Kisa (188148)
Paco155 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188163

És a forint is romlott azóta. :)

Ez így most drágává vált, itthonamúgy kétszeres ára van ehhez képest.  Ha ennyit szánnék rá akkor ott lenne az a jófogásos link amit májkel linkelt az legalább más tekintetben nem kompromisszumos.

Előzmény: Quattroman (188156)
Paco155 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188162

Igen, tudom.  Az egy szabvány kompakt hajtómű, újonnan 40  ezertől a csillagos ég mérettől és átvivendő nyomatéktól függően.

 

Lehet, hogy le kell mondanom az önzáró forgatásról.

Előzmény: majkel (188154)
Paco155 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188161

Maga a váz az nem kérdéses, amúgy nálam is ez a cső a csőben van tervezve, csak két oldalról.  A forgatás amin még variálok, az meg pot nem látszik ezeken a képeken sem, csak a rögzítés. Úgy látom itt 8 állás lehetséges, és rugós csap fogja meg.

 

Ha ez a fajta megoldás lesz a végleges akkor én egy bicikli hátsó lánckereket tervezek használni.  Ára elenyésző, és ebbe 20 helyen megy be a stift, de lehet venni mindenfélét 16 és sok fog között:

https://bikepro.hu/novatec_kazettas_single_speed_hatso_lanckerek_20t_acel_23_mm?utm_source=google_shopping&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link&gclid=Cj0KCQjw-Mr0BRDyARIsAKEFbedrLZWKEcmvtbwzUkJcRYp5OGOFFk6Fa3q3XUnZQmy07dq2KYEsC0gaAjZUEALw_wcB

 

16 fogas:

https://bikepro.hu/shimano_nexus_16_os_lanckerek_fekete_5050?utm_source=google_shopping&utm_medium=cpp&utm_campaign=direct_link&gclid=Cj0KCQjw-Mr0BRDyARIsAKEFbee2p3jmUEA6LPpOUtQ-gLhtfUKUXNpuNbIW5NxI4LZdo03NpwPnKoMaAmBaEALw_wcB

 

Előzmény: A210 820 08 21 (188153)
no_holy_shit Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188160

eleg ha nem kapja meg a közös testet vagy tapot a hömerö, de ezt te is tudod

Előzmény: kormi07 (188159)
kormi07 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188159

igy is -40°C-t fuj,

 

"univerzális diag, írhat hülyeséget is"

 

ha lerúgják* a csatit, akkor kéne legyen hibakód. mondjuk csigás ez

 

*mindkét oldalon egyszerre csak nem rúgják le. olvasgatva utána egy kicsit, pollenszűrő cserénél írnak hasonlót, szét kell húzni valamit, aztán el szok felejteni összedugni

Abszolút nincs típusismeretem ebből a tragacsból, hátha nem is lesz:-)

 

ja, kétzónás klíma van benne, juteszembe.

Előzmény: no_holy_shit (188158)
no_holy_shit Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188158

"lábtér befújt hőfok -40°C bal-jobb oldalon is."

lerugtak a szenzort?(szenzor kabelszakadas)

 

ha igy is -40°C-t fuj, akkor minek kapcsolja be a klimakompresszort?

 

Előzmény: kormi07 (188157)
kormi07 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188157

Urak

 

Peugeot 5008 '12, 1,6hdi 9HR motor.

 

Automata klíma nem megy. Gáz ellenőrizve, van benne. Gáznyomást a motorvezérlő látja(5 bar), klímában diaggal nézve hibakód nincs, a panelen ha beállítunk LO hőfokot, ventit bekapcsolva, AC gombot benyomva a klímavezérlő szerint nincs klímaigény(univerzális diag, írhat hülyeséget is), bárhova fújatunk sem. Elpárologtató hőfokot látja, 18°C, lábtér befújt hőfok -40°C bal-jobb oldalon is.

Kompresszor sima mágneses tengelykapcsolós még(ellenőrizni szakadásra stb. nem volt időm).

Tavaly működött, azóta nem javítottak semmit az autón(ismerősé).

Rajzot nem sikerült vadásznom hozzá, csak a 807-esét, abban a bsi kapcsolja a kompresszort, nem a klímavezérlő, nemtudom ez is ilyen lehet-e.

 

nem várok csodát meg távgyógyítást, 10 percem volt rá összesen, ennyit sikerült, esetleg ötlet valakinek.

(tulaj megnézi a kompresszor kuplung tekercsét műszerrel, ha sikerül neki).

 

Köszi.

 

ja, kellemes sonkát mindenkinek!

Quattroman Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188156

tizenpár eurót írtam nem tizet. :-)

 

https://www.ebay.de/itm/Handseilwinde-Seilwinde-Hand-Winde-Bootswinde-Anhanger-Handwinde-544kg-SN1130/303406195628?hash=item46a46b23ac:g:n54AAOSw1OBeHb0u

 

legutóbb még tizenötért vettem, azóta picit drágult

Előzmény: Paco155 (188151)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188155

Az elsővel max. egy műanyagredőnyt húznék fel, de a második az komolyabb darabnak látszik.

Előzmény: majkel (188154)
majkel Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188154

Értem de a húsdaráló hajtómű annyira kompakt, h nehéz lesz kiváltani mással :)

A többi már gugli kérdése, a jófogáson találtam pár csodát :)

"Hajtómű"

 

Link

Link

Előzmény: Paco155 (188151)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188153

Ehhez mit szólsz? Egyszerű és tűnhet gyengének, de nem kevés motorblokk megfordult már rajta gond nélkül.

 

  

Előzmény: Paco155 (188151)
Paco155 Creative Commons License 2020.04.12 0 0 188152

Ettől nem félek.  Eddig sikerült betartanom azt az alapelvemet, hogy más autójához nem nyúlok.  Ezután sem fogok, főleg nem olyan szinten, hogy univerzális befogóra legyen szükségem.

Előzmény: cam aro (188146)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!