Vásároltam egy Toyota Corollát (első Japán autóm) 1.6 DualVVT-I. És érdekelne, hogy hibának tudható be, vagy a sajátossága az, hogy ha kihuzatom 3-4000-ig és felváltanék, kinyomva a kuplumgot, ráemel 5-700 a fordulatra, és emiatt egyenlőre nem tudok szépet váltani. Vagy berángat, vagy túlcsúsztatom a kuplungot.
Nem hinném, hogy béna lennék, közel 1M km után.
Ha betartom a ECO segédletét, akkor jobb, de az meg nem túl dinamikus utazást tesz lehetővé.
Szokjam meg, vagy esetleg a pedál elektronika hibája lehet? Köszi
Sziasztok! Azzal a problémával fordulnék Hozzátok, hogy van egy 2006-os évjáratú Toyota Corolla Versom (1800 cm3; 129 LE benzines, motorkód: 1ZZ-FE). Az autóban kb. 1 évvel ezelőtt volt kuplunkszerkezet-csere. Eddig minden rendben működőtt, viszont az utóbbi időben az autó indítása után nem tudok sebességet váltani. Mielőtt beindítanám az autót, a váltó tökéletesen működik. Indítás után (kuplung lenyomása + indítógomb) már nem tudok sebességbe váltani, csak a 4-es fokozatot veszi be. Miután 4-esbe kapcsolok, után már veszi a többi sebességet. De ahogy megállok a következő kereszteződésnél, szintén csak úgy tudok elindulni, hogy előbb 4-be húzom a váltókart, majd a kuplung lenyomva tartásával utána tudok neki 1-et tenni. Viszont a hiba megszűnik, miután a motor felmelegszik. Megyek vele kb 10 km-t és semmi baja a váltónak, minden sebességi fogokozat tökéletesen működik. Váltóolajat cseréltem benne tegnap (nem volt már túl jó minőségű) de ennek ellenére a probléma továbbra is fennáll. Nem recseg a váltó, nincs semmilyen hangja, a kuplung ugyanott fog ahol eddig, csúsztatható rendesen. Fent a váltókarnál van elég kenőanyag. Kulisszáknál cserélve lettek a perselyek. Voltam már több szerelőnél is tanácsért, de mindegyik csak a fejét vakarta és a váltóolajra tippeltek. Várom szíves javaslatotokat a probléma megoldása érdekében! Üdv: Zs
Keresnék 2001-es corolla (ráncfelvarrott) első lökhárítót, a lámpák közötti homlokfalat, díszrácsot. Esetleg valakinek van ilyen eladó? Vagy valami megbízható beszerzési forrás?
2001-es Corolla E11 óra-rádió egységet akartam kiszedni, mert a display előtti kis plexi elengedte magát. Addig jutottam, ami a fotókon látható, viszont amint megmozgattam, azóta állandóan szól a rádió és egy kezelőszervre sem reagál. Remélem nem b@sztam el nagyon, és csak valami csatlakozója kicsúszott a hátuljából. Így viszont hozzáférhetetlen, muszáj lenne teljesen kiszedni az egészet, de nem merem feszegetni.
Tudja valaki, hogyan lehet rongálás nélkül a komplett egységet kiszedni?
Sziasztok! 2005-ös, 1.8-as benzines, MMT-s Corolla Versom van. Nemrég vettem észre, hogy bármilyen pici gázadásnál sistergésre emlékeztető hangot hallok a motortér felől. Bármelyik fokozatban. Ha üresben van és gázt adok, akkor nem jön a hang. Van valakinek tippje, hogy mi lehet? Köszi!
2007-es, 1.8-as, benzinesToyota Corolla Versonak meghalt a rádiója.
Minden funkció működik, kijelzője világít, kapcsolható, csak éppen hang nincs.
Egész Tolnában nem találtunk embert, aki megszerelné.
Autovillamossági szerelő csak egyben cserélné.
Egy tippet kaptunk, hogy esetleg valami végfok IC szállt el, de aki mondta, az meg egy jó darabig még szabin van.
A rádió típusszáma W53824.
Azt megtaláltuk a YouTube-on, hogy a korábbi verzióban a tranzisztor lábak forrasztásai lazultak ki idővel és attól nem volt hang és kijelző világítás sem, de ez nem az a típus sajnos. (viszont, hátha másnak segít az infó)
Szia. Azt írja a gyári karbantartási lista,hogy ellenőrizni kell 60ezer km-enként,és ha ,,forszírozott" körülmények között van használva,akkor 90e km-enként cserélni kell.Én 90e km-enként cserélném,és nem csak az olajat,hanem a váltóban lévő szűrőt is cserélném,gyári váltóolajjal tölteném fel,másikat nem használnék.
Ez nem automata váltó,így én a 60ezer km-es csereperiódust rövidnek tartom,de a leírás alapján a gyár is.
Sziasztok! Az szeretném megkérdezni, hogy a cvt váltóba kell olajat cserélni? A márkaszervíz azt mondja amíg nem tapasztalok rendellenességet addig nem kell vele foglalkozni. Élethosszig tartó olaj van benne. A net meg tele van olyan tanácsokkal, hogy általánosságban az autómata váltóba 60ekm kell olajat cserélni.
Corolla 2017 04 1,6 benzines érintőkijelzős rádió van benne,hogy tudom kideríteni, hogy Canbus csatlakozás vagy nem.Gondolkodom agy androidos rádión de,választani kell ,hogy Canbus vagy nem.
Ötajtós E12 HB-ről szeretnék kérdezni: a tetőantenna teljes cseréjéhez valóban szét kell bontani kvázi a teljes utasteret, ahhoz hogy a tetőkárpit levehető legyen? Valakinek van esetleg egy idő spórolóbb megoldása? Sajnos eltörtem az antenna talpát, ki kell cserélni az egészet.
Sziasztok! Van véletlen valakinek 2007-es Toyota Corolla E15EJ-hez kezelési útmutató (pdf) magyarul vagy angolul? Az enyém spanyol, de azon a nyelven nem beszélek. Köszönöm!
A hosszbordás szíjfeszítő csavarja(hátsó) volt beállva. Mivel "lábán" cseréltem, elég nehéz volt hozzáférni.Egy PB-gázos forrasztófejjel melengettem a csavart, ennek eléggé központos a lángja, nem égettem vele mást össze. Valami kis-újjnyi vastag gyertyával fértem hozzá. Ja, nem volt csavarlazítóm, csak féktisztítóm, az semmit nem ért.
Lehet, hogy elég lett volna a hevítés is, de eltörtem egy csillagkulcsot, így "biztosra" mentem. :-)
Igen,a P/S az a szervó visszajelzője,gondolom az OBD kütyü nem teljesen kompatibilis a kocsival,lehet valamelyik szál a kütyüben meg van cserélve,ami pl két vezeték összezárását is jelentheti az OBD csatin belül,ezért villoghat a lámpa,nem tudom,okozhat e valamit,de ha villog menet közben,akkor én nem használnám..
A külső hőmérséklet érzékelő hol szokott lenni ? (E12/HB/2004)
Mivel rádiót cseréltem , rendeltem egy k-b hőmérsékletmérőt, ha egyforma az ntc értéke felhasználom a gyárit, de ha nem, akkor valami jó helyet kell találni. Elég pontos a gyári...
Nekem egy begyógyult csavar nyitásán segített: a felhevített csavarra gyertyát nyomtam. Valamennyi kapilláris hatás van, bekúszik a menet közé, utána nagyon könnyen oldódott a csavar.
Ha már erre jársz... :-)
Amikor OBD kütyüt dugok a az autóra viillog a P/S lámpa. (ez az elektromos szervó lámpája ha jól tévedek)
Kérdésem az, hogy okozhat valami anomáliát, ha menet közben használom az obd-t?
Sajnos én is jártam így,az yaris volt,katalizátort cseréltem rajta,és a szonda nem jött ki,oda kellett másikat rendelnem,esetleg menj el egy kipufogóshoz,melegítse körbe óvatosan a kipufogó csövet,hátha..Más ötletem nincsen,van,amelyik csak úgy jön ki,hogy a villáskulcsra csövet teszek,és megindul,érezni,ha nem akar jönni,akkor van gáz.Lehet kicsit erősebben is próbálhatod.
Korábban szó esett a szonda kiemelőről, de sajnos odáig nem jutottunk el. Van valami bevált módszer arra az esetre, ha nagyon be van gyógyulva a szonda? Nem merjük jobban erőltetni, mint egy kis hosszabbító a karon.
Segítséget szeretnék kérni.Klíma tisztítással kapcsolatos a kérdésem.Vettem klíma tisztító habot,amit csővel be kell juttatni a radiátorra.De nem tudom hol férek hozzá.A polenszűrőt kivettem,alatta egy ventilátor van,de szerintem ez itt nem jó.Hogy tudom oda juttatni a habot?