ne viccelj már én nem hülyeségeztem le semmidet, hiszen én nem ismerem az egyéb körülményeket, hogy mi vezetett annak a nyomvonalnak a kialakítására, valamint nem tudhatom, hogy te menniyre ismered a projektet... Mindenesetre az a kép, amit nemrég beszúrtam és madártávlatból mutatja be az alagutakat, az alapján orbitális nagy baromság, hiszen az alagút szerkezete felett alig van valami kukoricán, búzán kívül. Azért nem kerül annyiba a területigénybevétel, mint amennyibe egy felesleges mérnöki létesítmény kerül. Kicsit azért lehetett volna szerintem közelebb vinni a dunához. Sebaj, engem annyira nem érdekel már ez az autópályás dolog, hogy ki mit mikor hova és hogyan varázsol. Ami biztos, hogy rohadtul nem úgy működnek ezek a dolgok, ahogy annak kellene.
off: egyébként azon morfondíroztam, mi lenne ha valaki feltalálná ezt a három dolgot: új 'végtelen' energiaforrás; energia-anyag átalakítás; transzportáció kb. az egész világ megváltozna :) az autópályákon meg lehetne gyorsulási versenyeket rendezni :) :)
hát hüjeséget sokfelé csinálnak, ez nem magyar specialitás...
(pl. hogy ne menjünk messzire: osztrák S1 alagút a duna alatt)
az M6 alagutak kapcsán meg nem igazán értem az álláspontodat...
1részt (ha jól értem) hüjeségnek tartod...
másrészt meg a bevágásos/magasabb viaduktos skiccemet is lehüjeségezted...
akkor most szerinted ott mi lenne a jó megoldás?
(mert a domborzatot nézegetve szerintem nem nagyon lehet úgy jáccani a nyomvonallal, hogy kedvezőbb legyen a terep hosszmetszet, hacsak át nem viszed a duna túloldalára....)
huhú, látszik a BS, a szennyvíztisztító, az MCK, az új híd, a 4-es metrós feltúrások
Csepeli szennyvíztisztító kurvanagy lesz! kár, ide jó lett volna néhány felhőkarcolót felhúzni, szép 180 fokos képeket lehetett volna készíteni a gellért hegyről :)
Nem! Az alagútra írtam. forgatókönyv: magyarok nagyokat álmodnak, mivel magyar szakembert nem tudtak rávenni a hülyeségre, így spanyol tervezőkre bízzák a dolgot. Ja és ez egy cél is nekik, hogy minél több tőke kimenjen az országból és az ő zsebük is gyarapodjon....
Tudom nincs április elseje, de mégis kicsit hülyéskedtem vele, nem gondoltam komolyan. Talán csak érzékeltetni akartam, hogy ha már szántóföldek alá építünk alagutakat fölé viaduktokat, akkor mi akadály lenne egy két szintes alagútnak?? :):):):) És mivel Győr és környéke az egyik kedvenc közlekedési gócpontom, így jól mutatna ott a cucc:):):)
(persze ők nem azért építik, hogy egy jó kedvezőtlen helyen elkerüljenek vele egy tanyát, hanem mert itt a legkedvezőbb a nyomvonal: a városon keresztül...)
Nem kell 4-es út folytatás Üllőtől, hisz az elkészült szakaszon is csökken a forgalom.
Hírek 2009 nyaráról.
De mi is vezet ide:
Üllőnál az elkerülő lápás gyömrői csp-jabn egy jó ideje elállították a lámpákat, azóta egy zöldnél csak 6-7 autó juthat át egyenesen. Ma hazafelé 18:18-kor csak a 3. lámpaváltásra juthattunk át, miközbnen egy lámpaváltásnál keresztbe 1 autó haladt, Cegléd felől Üllőre balra egy sem, Budapest felől Gyömrőre balra 3 autó kanyarodott a maga zöldjén.
Ennek oka, hogy hétközben már a vasúti felüljáróig áll a kocsisor, amire eddig még soha nem volt példa.
Eddig úgy működött a 4-es egyenes irányban, hogy váltott zöldre a Cegléd felől Budapestre vezető ág, és mellé a balra Üllőre vezető. Ha itt viszont nem volt autó balra, akkor rögtön váltott a Budapest felől Cegléd felé menő egyenes ág is. Utána a Ceglédről jövő váltott pirosra, miközben a Budapest felől egyenes zöld mellé beváltott a gyömrői balra is zöldre. Majd utána váltottak a keresztirány zöld lámpái.
Mi van most.
Vált a két irány egyenesben 6-7 autót átengedve, majd gyorsan piros, és vált a két balra kanyarodó azaz Budapest felől Gyömrőre, és a Cegléd felől Üllőre vezető. Utóbbinál nagyon ritka az autó, de nem baj Budapest felől torlódik a sor. Ezek után meg bevált a keresztforgalom zöldre.
Így nem elég, hogy se nem felüljáró, se nem körforgalom nincs ezen a vacak elkerülőn, de most már a lámpával is szívni lehet. Így aki siet az mennyen a régi úton, ami 2 km-el rövidebb is, de most már időben tuti, hogy rövidebb. Vagy max 22-5 óra között mennyen az elkerülőre, akkor sárga villogó a lámpa.