Érdekes, hogy nekem amikor kipurcant az aksim, tettem bele másikat, és semmit nem kellett csinálni, minden olyan volt mint régen. Kivéve persze a rádiót, azt újra kellett állítani.
Helló! Ez a megoldás nem sikerült, csak a riasztást vette ki, ahogy rá raktam az aksi sarut neki állt dudálni, meg csináltam a manuális zárást és nyitást, utána 4x rá nyomtam a lakatra és abba maradt a riasztás plusz ki aludt a müszerfal, de ugyan úgy csak teker, de nem indul be. Ismerősöm holnap jön és laptoppal p.a. soft programmal össze szinkronizálja. Azt mondja ez bmw motoros betegség, ha le merül vagy bármi lesz az akkuval, akkor dobja a szinkront. amint tudok valamit jelentkezem.
Arra is jó odafigyelni, nehogy a termosztát ház csatlakozó része letörjön, mert gyakran előfordul. Bontóban kb 8000, ha pótolni kell, szóval csak ügyesen :)
Sziasztok! 75 KV6 kapott egy bontott szívósort, mert a régiben a lapkák szétestek. Az új nem zörög ellenben az autó lomha, mintha nem kapna időben levegőt, a laptop pillangószelep hibát ír ki! Heréljem ki a régit? Vagy van vmi tipp? Előre köszönöm!
Igen azt néztem, hogy levenni még csak-csak, de a tömítés levakarása, ha nagyon odaragadt volna az lesz "kellemetlen". A fém hűtőfolyadék csövet kell piszkálnom vagy a három rögzítőcsavar kivétele után lejön a termosztát ház simán?
Az alapján amit írtál a tiédre is azt mondanám, hogy beszart a termosztátod (nyitott állásban).
2400Ft-ért vettem a termosztátot, motorkód alapján és a leírásban 88°-on nyílónak hozta mindegyiket, sőt a manuálja is 88°-ra írja. Az ára nem igazán vert földhöz, viszont a hozzáférhetősége (a termosztáté) annál inkább. Csinálta már valaki? Cserélhető a szívósor levétele nélkül (tömítés lekaparható így)?
Ezt a Honda motoros dolgot szeretném tisztázni magamban. Volt ahol azt írták, hogy csak az 1.6-os motorok voltak Honda motorok. Hogy is van ez?
Az lenne a biztos, ha műszerrel megmérnéd a vízhőfokot. Nekem is csak negyedig megy fel, de soha nem is ment feljebb (amikor műszerre tettük, akkor mondták, hogy nem elég meleg a víz, de azt az 5-6 fok különbséget a műszerfal mutatója nemigen különbözteti meg).
Egy termosztát nem nagy durranás (kb. 7-800 Ft), de arra vigyázz, hogy a Honda motorosokhoz kell ami alacsonyabb hőfokon nyit, a Rover motorokhoz a 88 fokon nyitó kell.
Nos itt vannak képek (nagyíthatók). A szondáról is. És a táblázat amit linkeltél hasznosnak tűnik mert ott bal táblázat középső és jobb szélső színkombinációk vannak nekem. Amit vettem Fehér-Fehér-Szürke-Fekete. Ami meg az autóba van Fekete-Fekete-Fehér-Zöld.
Azt a hővédő lemezt kicsavartam de nem tudom kiszabadítani mert mintha nem férne ki sehogy.
Ha a motorhőmérséklet mutató csak a negyedéig megy fel (214Si) a termosztát a rossz vagy produkálhatja más hiba is a jelenséget?
Most volt vezérműszíj cserén és a szerelő hívta fel rá a figyelmemet. Elmondása szerint járatta a motort, hogy légtelenítse a rendszert ésezt vette észre rajta. Én határozottan emlékszem, hogy előtte egy kicsivel lejjebb mutatott, mint a vízszintes (fél állás). Lehet, hogy pont most ment tönkre?
Azért vettem használtat mert van az autónak valami gondja. Nos sok mindent próbáltam már. Végül lehúztam a lambda szondát és úgy használtam vész módban. Így nem produkálta a hibát. Ezért mikor vettem pár bontott dolgot kérdeztem van-e valami működő szonda. És pár ezerért kaptam. Most ez arra jó lesz, hogy kizárjam valóban az rosszalkodik. Viszont én azt hiszem nem cserélem ki mert egyszerűen nem férek hozzá. Ahogy elnéztem le kéne szedni a lököst meg a hűtőket. Ezzel bontani kell a klíma rendszert, víz rendszert... tököm kivan!
Ami benne van lambda szonda nem tudom milyen. De amit kaptam az Bosch. A színek mások. Mindjárt teszek fel képet hátha valaki megmondja mi a trükkje amire nem jöttem rá.
Azt szeretném kérdezni, hogy a 214-eseknél az olajteknő tömítése visszarakható vagy minden leszedés után új tömítés kell? Leszedném az olajteknőt a következő olajcsere alkalmával és átmosnám.
Amikor a Denso-t vettem, adtak hozzá egy leírást színes képekkel, hogy mit mivel kell összekötni. A két egyforma színű (általában fekete vagy fehér) az a fűtőszál, azoknak mindegy melyiket melyikkel, a másik kettő nem mindegy.
Mondjuk én használtat nem vennék, ki tudja mennyit ment az már, meg az újhoz adnak grafitos zsírt is, amit neked most nem tudom honnan kellene szerezned.
A menettel nagyon óvatosan amikor veszed ki a régit, meg amikor meghúzod az újat, mert ha már egyszer cserélték és nem jól lett visszarakva, lehet h a menet kiégett :(
Színre nem egyeznek a vezetékek? Általában a szín marad csak a kiosztás változik a csatlakozó formájával. Nekem ablaktörlő motornál volt ilyen 45-nél. Színre, szín és jó is lett :D
Lenne egy használt lambda szondám. Még a VAS kollégától vettem. De más a csatija mint ami nekem van. A kérdésem az lenne a régiről levágom a csatit ráforrasztanám a cserélendőre honnan lehet tudni melyik szál hová való?
Valószínűleg az első ajtóban azért kerreg, mert ha észreveszi, hogy valamelyik ajtó nincs bezárva, akkor vissza akarja nyitni az összeset. Akkor viszont az is lehet, hogy a hátsó ajtóban valami mechanikailag akadályozza a zárást.
Én mióta olvasom a fórumot, csak a 75-ösök zárómotor problémájára emlékszem (ha nincs kikapcsolva a sebességre való lezárás, akkor a sok kapcsolgatástól elkopik), a régebbieknek nem tudom milyen zárómotorja van, de itt is azzal lehet gond, bár ha az első ajtóban kattog, akkor nem értem...
Nekem is mai napra meg javult,de sajna az aksim meghalt és most hogy lett másik bele téve, el dobta a szinkront. Vasárnap jön egy ismerősöm és újra szinkronizálja.
Sziasztok! Meg is volna az első kérdésem: Bezárom az autót távirányítóval de a központi zár a bal hátsó ajtót nem zárja be, csak kerreg a bal első ajtóba pár másodpercig. A riasztó működik mert ha megnyitom a hátsó ajtót akkor riaszt.
Sajnos nem a vezérműtengely jeladó. Cseréltem már, de azzal is ugyan azt csinálja. egyébként vagy tekertetem kb. 5-6 mp ig akkor indul. Vagy 2-3 kis indításra, de amikor le állítom melegen és próbálom indítani akkor simán megy. Eltelik kb. 15 perc akkor meg csak többszöri indítás után. Az a baj semmi hibakódot nem ír ki.
Nem úgy mint a Volvosoknál. Borzasztó egy mihaszna banda de tényleg... Bár mi kérdés van arra a válasz márkaszerviz. Egy házilag elvégzett olajcsere az ördögtől való kb. Rajonganak a márkáért de csak addig míg frissen mosva kell lefényképezni vagy egy másik mellett állva a parkolóba. Ennél több affinitása viszont egyiknek sincs. Kár hogy nem hasonlítanak az itteni Roveresekhez. Becsülje meg mindenki ezt a fórumot mert hiába a "pompa meg csillogás" ha nincs beltartalom.
Bocsi csak követem mind két autó csoportját és a másik már sokszor kiborít. Valahol ki kellett adnom magamból :)
Csak nehogy úgy járjon, mint tegnap előttünk egy kis fiatal gyerek, valami MX5 szerű kis sportautóval, 30 km/h-s az út, végig jobbkezes, de mégis sikerült egy hatalmas fékezés után a szembe oldal kerítésébe belállnia. A kocsi eleje mint a harmonika, a gyűrődő zóna maximálisan ki lett használva. Valószínű ezzel úszta meg a sofőr. A ház meg javíthaja a kerítést.
Itt is szeretném megköszönni "jellemtelennek" akinek a neve egyáltalán nem fedi a valóságot, hogy össze jött az üzlet! Nagyon is korrekt fa...a srác! Sok ilyen fórum társat kívánok még ide. Köszi Karesz
Ja, mi is vettünk a gyerekeknek, és van akinek bőven jó ha jön, megy, dudál... meg van aki mindjárt sportosat, tuningoltat szeretne (persze az nem jut eszébe, hogy ha ezt ugyanazért a pénzért adják, akkor ott valami bibi van)
De egy biztos, nem az a legfontosabb, hogy kicseréljék a gumit, vagy valami tömítést, vagy kipufogót, vagy bárakármit... nem... a legelső, hogy beraknak egy ordítóládát a csomagtartóba :(
Hali fanok! Tud valaki Rover 75 höz értő embert, komputeres hibával kapcsolatban, megint elő jött az a hiba hogy gyújtás adásakor nem indul az üzemanyag szivattyú,s hibát se tudok olvasni, roveres toast programmal próbáltam.
Fesztiválozik és egy kocsira tér haza. Nem akartok örökbe fogadni? Hogy nekem miért nem voltak ilyen szüleim... :D Vezérlés ha ismeretlen, azon kívül a szűrők olajak. Ha még biztosabbra akartok menni akkor meg egy ötösért átnézik az alapokat bárhol és tudtok mérlegelni. Kezdő autónak, jön, megy, dudál. Bőven elég, még sok is :) Túlságosan ne tegyétek azért rendbe a gépet, hagyjatok a gyereknek is egy kis feladatot ;)
Rover 75 2.0 V6-osom van. A szívósorban eltörtek a lamellák az autószerelő szerint, és ez ad ki kopogó hangot a motortérben. Először is találkoztatok már ilyen problémával? Illetve, javítható ez a szívósor, vagy mindenképpen csere? Bonyolult kicserélni? Esetleg van valakinek egy leírása hozzá?
Sziasztok. Nem tud valaki esetleg ajánlani egy megbízható, jó szerelőt aki ért is a Rover 75 2.0 autóhoz? Ha lehet Komárom- Esztergom megyében, de természetesen a cél érdekében messzebbre is el tudok menni. Indítási probléma van, melegen nehezen indul. Köszönöm.
Szeretnék vásárolni a fiamnak első autónak egy 214 si típusú autót. Az volna a kérdésem felétek hogy mennyire jó választás? Vagy inkább más autót nézzek.
Egy kis segitséget szeretnék kérni Rover 75 jobb hátsó ajtó Csak bezár de nem nyit .Mi lehet az oka ? Javitható vagy csere? Előre is köszönöm Természetesen belülről nyilík csak táv irányitóval nem
Sziasztok. 2001-es 25-ös Roveremen elszállt a fűtés ventilátora, egyáltalán nem juttat levegőt az utastérbe.
A motorházban lévő biztosítéktáblán, többszöri csere után is lecsapja a 30-as biztosítékot illetve a csomagtér és a kesztyűtartó világítása sem üzemel.
Utalhat ez zárlatra vagy a ventilátor meghibásodására?
Ha a hengerfej tömítés csak kifelé engedi az a ritka szerencsés eset, nem is tudom volt-e már ilyen, de akkor csak tisztogatni kell, meg ha szükséges utántölteni az olajat. Utánhúzni nem lehet.
Én nem bontanám meg a hengerfejet ha nem muszály, mert az nem csak tömítéscserével jár, a csavarokat is újra kell cserélni, akkor már az olajdeknit is érdemes levenni kitakarítani, annak a tömítése is 5-6 ezer, hengerfejet síkoltatni, stb. Ha úgy csináltatod, az min. 80-100 ezer, ha magad csinálod akkor az anyagköltséget talán a feléből ki lehet hozni, de ahhoz alaposan utána kell járni mit hogyan...
Ma megnéztem az olajszivárgás helyét és sajnos üzem közben rendesen engedi az olajat a 7-es cilindertömítés magasságába a motor bal oldalán. Mondhatni folyik.
Hozzáértők segítségét kérem:
- ez utalhat-e valami komolyabb problémára, vagy csak megadta magát a tömítés?
- esetleg jobban meghúzni lehet-e, érdemes-e megpróbálni? (lehet ez nagyon hülye kérdés)
- mennyi lehet ennek a cseréje szerelőnél és/vagy akkor már mást is érdemes megcsinálni rajta, esetleg a többit is?
üdv! Segítség kėrės . R 75 2.5. 3-4. Napja áll a melegen-ha van jelentősége- indítás előtt nincs az a bugó hang 3-4 mp-ig(üZa szivattyú?) beindul de nincs erő alig akar menni! Mi a teendő(külföldön vagyok ) Mit lehet tenni, ? EdeEde
Szia,érdekelne az ajánlatod,mennyibe kerül?Honnan küldenéd,és futárral lehet-e küldeni?Képeken láttam hogy van rajta alul kiszerelhető szilent,az rajta van?Kérnék egy email címet és egy tel. számot.Köszi.
Sajnálom ,hogy a találkozóra szinte nincs bejegyzés.
Úgy gondolom jó lenne egymást megismerni , jó alkalom lenne az eszme cserére.
Mint kezdő MG tulaj köszönöm az önzetlen segítséget mindenkinek.
Velem is előfordult , hogy a magam esze után csináljam . Mint 30 éve autó tulaj ( a Trabitól a négy karikásig volt szerencsém mindent szerelni. ) Ez kicsit más, vagy nem.
Sziasztok Rover 75-1999-es évjárat, benzines,2000 V6 -hoz bölcsőnél kikoptak a szilentek,a szerelő azt mondta az egész bölcsőt ki kell cserélni!Nem lehet csak a szilenteket?Tényleg ki kell cseélni az egész bölcsőt?
Szia! Az enyém is sedan, az hogy 620 vagy 45 lényegtelen. Amit nem tudok az a tetőablak, lassan megtudom mert a volvoba le kell bontanom csak még lelkierőt gyűjtök hozzá... Szóval nem kell kivenni a szélvédőt, hátsó ajtón kijön de az első fejtámlákat ki kell venned mert azokon felakad. Kiszerelés értelemszerű, tetőpatentok, fogódzkodók, a-b-c oszlop takarók lepattintása, ajtók tetejénél gumiperem lejebhúzása, tetőablak perem levétele? (gondolom) és tető lerángatása. Utána kicsit csavarva és játszva jöhet ki a hátsó ajtón. Kint a műveletet már olvashattad. Az hogy nem egy elemből van? Képeken egynek néz ki, bár tetőablakosat nem találtam de kiszedni ugyan így kell attól még. Más nem igazán tartja mint a felsoroltak. Esetleg ha egy képet készítesz az segíthet és hát ha valaki még hozzá tud szólni a többiek közül.
Szia! Hát keresgéltem olvasgattam a fórumon a tetőkárpit-os témában. De Te is 45-ös be húztad újra. Nos nekem ugye 620Si van. És tető ablak. Nem igazán tudom hogy álljak neki. Hol kezdjem el lebontani. Mi a menete, hogy kiszedjem. Azt sem tudom, hogy most az első szélvédőt ki kell szedni hozzá? Mert egy 5 ajtóson még hátrafelé kiférne. Nos mivel a szélvédőm repedt és hamarosan cserélem ezért így is, úgy is ki lesz szedve ezért jó lenne tudni mert akkor úgy időzítem a dolgokat, hogy egybe meglegyen. Illetve hátul ahol ki van szakadva a felső kárpit látszik, hogy nem egy elemből van az egész. Szóval jó lenne tudni milyen művelet sorrend szerint kell kiszedni. Meg vissza is rakni.
Sziasztok!Rover 2,0 benzineshez keresek első bölcsőt.Ha tud valaki korrekt áron,írjon.most vettem 2 hete de sajnos rá kell költenem,nem volt betervezve
Én is a Hondá-ét használom, annak ugyanolyan volt a teteje, mint a 95 előtti 200-400 Rovereké, és gond nélkül tudom használni (lehet mozgatni a talpat, hogy a megfelelő helyre kerüljön :)
Sziasztok! Rover 75 2.0 benzin. Teli tank vidéki kis kúton. Másnap reggel bedadog, mintha nem menne minden henger. Estére már vagy 2 henger nem megy! Injectorok? Vagy gyújtó trafók a benzintől függetlenül? Esetleg gyertyák? Várom az ötleteket! Köszönöm!
Sokszor volt itt téma mert hullanak a Roverekbe. Van komplett leírás is, még az enyém is. Keress a "tetőkárpit" kifejezésre. Házilag orvosolható ha van egy kis affinitásod hozzá és nem kerül sokba.
Talán a 95 előttiek a Civic kategória, a 95 utáni 400-asok (a 45 ugyanaz, csak pl. más a lámpája) már mások. Bár a korábbiakat nem ismerem, de nekem előtte Civic-em volt, na ahhoz képest a 400-asnak sokkal merevebb az ajtaja, a motorházteteje, mindene...
Igen az miatt kerestelek volna én is, csak mivel olvastam, h neki még ráér nekem meg fontos lett volna. De megértelek és persze fontos a korrektség. Jó segíteni egymásnak én is kaptam már sok segítséget itt.
Szia. Ha a tető miatt akkor Gyurco78 érdeklődött elsőnek. Sok segítséget kaptam itt és szeretnék én is korrekt maradni a fórumon. Ha őt nem érdekli vagy nem fontos neki akkor természetesen de nem szeretnék kellemetlen helyzetet teremteni :)
A 45 az masszív a többihez képest, ezt súlyban is alátámasztja és párszor koccantak már nekem. Nálam minden esetben a fólia baxódott fel max, a másik autó viszont rendesen megtört. Bajban is voltam hogy mit vegyek ami legalább ennyire masszív. Az Xc túltesz rajta de az meg egy valódi tank és nem ugyan az a kategória. Korábbi Roverekről viszont valóban nincs nagy tapasztalatom :)
Hello! Aug 5-6 velence, Sárkányhajo bazis ahol tavaly voltunk. Az étteremmel kapcsolatban annyi, hogy a facebook csopin belül ki van rakva a rögzített bejegyzéseknél a menüválaszték. A rovertalalkozo2017@gmail.com email cimre varjuk a rendeleseket!
Azért ez a van benne anyag...a 75-ben lehet, de nézz megy egy korabeli Civic töréstesztjét, van a youtubeon. A bábú talán túlélte :) De a durva az a Rover 100, na abban ülve ne karambolozz.
Nálam ezzel az előző tulaj sztem lovat vitt mert hátul benyomta a tetőoszlopot... A csomagtartón viszont semmi nem látszik. Nem volt őszinte a mosolyom amikor elsőnek észrevettem :D Szerencsére csak akkor látszik ha úgy törik a fény egy bizonyos szögből de akkor a teli felfogató talp kirajzolódik...
3 vagy 4 10x15-ös fagerendát nem bírt el, aztán a kocsiban is lett egy 90.000-es kár, amikor leestek, de semmi komoly :) Volt már vagy 10 éve, akkor még egész új volt a Rover.
Azért keményen meg kell ahhoz pakolni :D Nem hirdetem máshol csak ide dobtam be hátha valaki jó hasznát veszi. Mint mondtam nem kenyérre kell a pénz így ráérek vele. Majd írsz :)
Köszi, jó lesz, ha augusztusban még meglesz, én jelentkezni fogok érte. A Thule is hasonló volt, amit a kocsival kaptam, amíg túl nem terheltem kissé :)
Nem tudom megmondani biztosan de úgy látom egy 10 centis tartományba állítható a felfogatása így valószínűleg jó, a nagy esküt azért nem tenném le természetesen :)
Egy napot csúsztam, tegnap hirtelen orvoshoz kellett mennem sry. Szóval itt vannak a képek. Masszív erős darab nem a vacak vékony négyzet zártszelvényes. Ami bibi van hogy az egyik végéről egy kupak hiányzik, és egynek meg a fix anyája elhajlott így sima anyával helyettesítettem de ez pótolható, funkcióba ugyan úgy rögzít csak egy plusz 13-as kulcs kell a fel/le szereléshez. Amúgy masszív jó állapotú, zárható darab. Én sokszor vettem nagy hasznát de már szükségtelenné vállt a futó meg a Volvo miatt.
Kint van a kamrába, ki kell bányásznom de holnap csinálok. Nem élet halál, rá ér. Már van utánfutóm vagy az Xc-be befér szinte bár mi, ezért adom el. Kulcsos zárható de holnap mutatom is :)
Nagyon "tolongásra" való tekintettel :D És mivel foglalja a helyet így 20-ért oda adom a felniket ha kell valakinek... Ugyan itt Tetőcsomagtartó 10k normál állapotban. Univerzálisnak néz ki de 45-re tuti passzol.
Köszi! De nemigazán hallottam még hogy valaki 200asból rakott volna át motort 25 ösbe. Nemtudom hogy minden passzolhat-e, úgy meg nemakarok járni hogy kivan belezve a kocsi aztan nempasszol valami :)
A 94-es és 95 -ös kocka kasznisnál is ugyan az a helyzet! A vízcsövek némelyikét máshol,máshogy vezették el de maga a motor és a vátló ugyanaz mint a 2000 körüliekben! 14k4f, vagy 16k4f 8-10 év alatt szinte semmit sem változott! Egy 94 es fűzött blokkra simán rá lehet húzni egy 2002 es hengerfejet és fordítva!
45-ről 15" aluk eladóak. Kettőn van kisebb felületi padkázás de semmi komoly. Nem üt, nem ráz. Gumik nem mai darabok és az első kettő kései futóműállítás miatt amúgy is el van nyalva de kettő legalább pótkeréknek jó. Lényegtelen mert nem árképző számomra így velük vagy nélkülük is ugyan annyi. Egyik felnin látható pár fekete csík. Az gumi... Nem tartotta a sávját a mellettem haladó is sikerült rádarálni a kerekét. Biztos valami lehozza, nekem egy év alatt az autómosások szedegették de emberesebb tisztítószer kellhet neki. A lényeg: 24eft/4db ahogy a képeken van.
Azonnal átvehető Siófokon, Tabon, 2 hetente Érden. Érdeklődni: kivi3mango@gmail.com
Arra gondoltam széthúznám az elektromos csatlakozókat és befújnám kontakt szprével őket. Van esetleg olyan csatlakozás, aminek a széthúzása (és összedugása) után nem működik az autó? Valami elektromos biztonsági csatlakozásra gondolok vagy valami ilyesmire
igen a szelepszár szimeringre gondoltam énis indításnál,magasabb fordulatnál meg a gyűrűkre. az a legjobb tavaly volt a hengerfej gépműhelybe ahol elvileg cseréltek szimeringet is :)
Meg aztán ha a dugattyúkkal van gond,akkor azt egy sima kompresszióméréssel ki lehet deríteni! Plusz még akkor zabálnia kell az olajat és füstölnie mint atom......
Annak idején, bontóba küldés helyett, én is szívesebben raktam volna új motort az autómba, de mivel az elméletileg legfiatalabb motor is már 8 éves volt akkor, így abból a pénzből inkább vettem egy másik autót, amit viszont nem olyan élvezet vezetni, de remélem nem kell 40000km-enként a motorját javítani.
Ja,ha 2002 - es akkor nem AF es! Az enyém 1995 ös és AF es ,vagyis plakettes motor van benne! Ha meghal a motor cserélem,ragasztok és go! Mindenféle papirmunka nélkül!
Na ez jó kérdés:D azt tudom h 14k4f 2002es evjarat..igen énis castroltam raktam bele most kiprobállom a shell hx 7 et.. Nemtudom milehet ez a hang,eddig mindenki a hidrotőkéket mondta
Pedig az a lelke! A K szériás amúgy is nagyon kényes! Én 147000 - km. - el vettem a 214 - et nagyon füstölt 500 km-en másfél liter olaj hazáig ! Szétszedés ,szelepszár szimering csere összes tömítés új hengerfejcsararok , gyűrűsor csere! Azóta belehajtottam 54000 - et megy mint egy doxa! 10000-ként Castrol 10w 40 csere meg persze összes szűrő! AF - es a motorkódod?
Óra szerint 123 ezer :/ másfél éve van nálam ..már volt hengerfejes,mikor levettük a hf-et eleg szep olajsár volt benne előző tulaj gondolom olajat se cserélt sűrűn:(
Sziasztok! Köszönöm szépen az instrukciókat! Áramtalanítás nélkül széthúztam a sárga csatit,aztán vissza! Gyújtás ráad lámpa világít ,aztán indítás és a lámpa kialszik! Jó lett! Köszönöm! ;)
Szia!és itt milenne a megoldás?dugattyú csere?hüvelyet is kell cserélni ilyenkor?már elég sokba van ígyis..másik motort meg nehéz beszerezni nehéz ami jó is így inkább ezt újítanám fel,persze normál keretek között :/
A kék csatlakozó az övfeszítő, a sárga az oldallégzsák, a kis fekete az öv bekapcs. visszajelző, a nyolcpólusú fekete az ülésfűtés, és elektromos állítás. A hivatalos álláspont szerint akkusaru levétele után lehet piszkálni a légszák cuccait.
Szia! Én éppen tegnap csináltam a 214-esen. Nem tudom a 75-ös ülése alatt mennyi kábel fut, nálam csak az SRS-é volt alatta. Gyújtás nélkül egyszerűen széthúztam aztán vissza. Azóta nem világít a visszajelző.
Sziasztok! Rover 75 -ön vagy egy kis problémám! A légzsák lámpa folyamatosan világít! Mostmár legalábbis. Ezelőtt az ülés előre hátra állításakor világított csak,bizonyos pozícióban! Ami arra enged következtetni,hogy az ülés alatti kábelkötegek valamelyikének kontakt problémája van! A kérdésem az lenne ,hogy mivel gőzöm nincs melyik az a köteg,amelyik a problémáért felelős ,így mindegyik csatit szét kell húznom , WD 40 vagy valami aztán összedugni? Nem teszek kárt semmi másban? Vagy vegyem le az akku sarut előtte?
Én nem értek hozzá, nem tudom mitől csörög-csattog, de nem csak "ezeknél" a motoroknál. Ha egyszer elkezd zörögni, akkor az ilyen. Nekem a Zsigulimat unokatesóm szerelte, aztán mikor a Hondát is hozzá vittem, és megkérdeztem mért van ilyen hangja a motornak, azt mondta " ez hidrotőkés". És mit lehet vele csinálni? "szokj hozzá" Aztán 8 évig így használtam, semmit nem kellett vele csinálni, csak olajat cseréltem benne, próbáltam sokfélét, de nem vettem észre változást. Ment mint a golyó, 6 literrel lejártam vele, de mikor beindítottam, mintha traktor lett volna... Most már a 416-os is ilyen, 100 ezerrel ezelőtt még csak hideg motornál, most már melegen is borzalmas a hangja :(
Olajteknőt van értelme leszedni?kitakaritani hátha nemjut fel elég olaj...mikor megvettem hengerfejes volt elég szép olaj sár volt a tőkékben és a hengerfejben is ..elöző tulaj túlzásba vitte az olajcserét gondolom:)shell hx 7 olajat akarom most kiprobalni
A hidrotőke hang sajnos betegség ezeknek a motoroknak. Nekem az 1,4-es ugyan úgy szólt mint az 1,6-os.
Namármost:
- ha most cseréltél, akkor még van egy kis esély, hogy csendesebb legyen, de ha pár 10 km. múlva sem, akkor kezdjél hozzászokni.
- sajnos - mint azt előttem már mások ideírták - sokszor nem csak a hidrotőke a ludas, hanem a háza is
- én valami Winn's hidrotőke csendesítőt öntöttem bele, és bizony mondom SOKKAL csendesebb lett! Nyilván nagy kérdés, hogy ez az adalék csak jó szolgálatot tud-e tenni, vagy esetleg a kicsiny olajfuratokat akár - rossz esetben - el is dugíthatja. Hallottam már ilyen véleményt!
Sziasztok! Rover 25.. Hidegen,melegen szokásos dízel hang,hidrotőke csere megtörtént jó állapotú bontottra,vezérműtengely csere is volt,olaj castrol 10w40 hang ugyan az :)olajnyomás 1,9-2bar alapjáraton!olajnyomáslámpa rögtön elalszok amint indítok és még soha nemis villant ki vagy egyéb.. Valami ötlet?elég elkeserítő hogy nemakar kussba marad :/
Tehát normál esetben ugye a távirányítóval nyitod ki az ajtót, hogy a motorháztetőt felnyisd. A távirányító hatástalanítja a riasztót is és az immót is. Ha nem indítod be a motort fél percen belül, az immo újra aktivizálódik, ilyenkor van a gyújtás ráadásakor a sípoló hang (ha közben megnyomod a távirányító egyik gombját elhallgat, és lehet indítani).
Szóval ha a távossal normálisan nyitottad az ajtót, akkor akksicsere után (vagy saru levétele/visszarakása után) csak nyomkodni kell a távirányító zárógombját.
A lemerült elem miatt nem kell aggódnod, emiatt a legritkábban van gond, legfeljebb nem működik olyan távolról, mint korábban. (mondjuk az enyém vadi új elemmel is kb. 20 centiről működik, de legalább nem tudják ellopni a jelet :D)
Nem kell feltétlenül nyitva lenni az ajtónak (sőt!), az a lényeg, hogy ne a távirányítóval legyen bezárva, mert az élesíti a riasztót is. Ha nyitva van az ajtó, akkor a negyedik gombnyomásra megpróbálja lezárni, de mivel az ajtó nyitva, ezért a központi zár visszanyit... Azért mondom, hogy nem kell nyitva lenni az ajtónak, mert ha úgy merül le az akksi, vagy a távirányítóban az elem (nem tudom ez előfordult-e bárkinél is), hogy a riasztó élesítve van, akkor az ajtónyitásra meg fog szólalni a duda vagy kürt, vagy akármi. Ha mégis megszólal a riasztó úgy tudod elhallgattatni, hogy az ajtót becsukod berakod a kulcsot a zárba, és bezárod-kinyitod, az ajtót nem kell kinyitni, utána jön a távirányító zárógombja négyszer...
A párom most vett egy 214-est és mivel elég elhanyagolt állapotú, úgy gondoltam a távirányító is "megér" egy elemcserét, jobban mint ha egyszer csak nem nyitná a zárat. Mivel angolul nem tudok csak ötleteltem a videók láttán és csak következtettem, hogy nyitott ajtónál kell elvégezni a cserét-hangolást. Nem szeretnék úgy belepiszkálni, hogy használhatatlanná váljon az elemcsere után.
Tehát, ha jól értem nyitott ajtónál elemcsere aztán négyszer rányomok a jobb oldali gombra és utána ráhangolódik. És az akkusaru levételnél ugyan ez az eljárás utána?
Először azt kérdezted, elemcsere után hogy lehet szinkronizálni,
most meg azt mondod, hogy nem akarsz elemet cserélni...
Szóval akkor mi is a probléma?
Ha a távirányító működött, rendesen kinyitott, akkor sima szinkronizálás.
Akksi csere után (vagy bármilyen okból akkusaru levétele után), sima szinkronizálás.
Trükkös dolog akkor szokott lenni, ha élesítve van a riasztó, és úgy merül le az akkumlátor, vagy kerül sor az elemcserére. Erről már régebben leírtam az én tapasztalatom...
Sajnos nem lehet csak csapágyat cserélni, aggyal együtt kell.
Jó tanács minden MG -ZT és Rover 75 tulajdonosnak . A hátsó kerék agy könnyen beázhat.( Nekem ez 18 papirba került.Bardi) Megelőzhető ha 250 Ft ért veszel egy szaniter 50mm es dugót és némi FBS el bekenve leszigeteled ( ledugózod) a kerék agyat.
itt 4-szer nyom rá a gombra, viszont nem akarom cserélni az elemet, úgy hogy nem vagyok biztos a csere utáni használhatóságban. Esetleg, ha valakinek van még tapasztalata szívesen olvasom.
Értem! le a kalappal előtted hogy nekiálltál és megcsináltad. én is inkább az új vételét támogatom a bontott az megint csak lutri lenne. Azt megtudnád mondani hogy hol tudok újat venni? esetleg egy link is hasznos lehet. nagyon köszönöm előre is a segítséget.
Nagyon köszönöm a választ! egyenlőre kulcsozok ameddig nem találok másikat. Apropó érdemes a bontottat megpróbálni vagy inkább új. és hol találok ilyesmit? valakinek esetleg?
NE várj vele! Rendeld meg amit Gyurcó javasolt, mire megjön lehet már késő is lesz... nekem is így volt, akadozva jött vissza a pedál, aztán a rohadt nagy melegben egyszer csak nem lehetett váltani... Ha jön egy kis lehűlés, talán még működik egy darabig, de ha dög melegben használod, hamar bekrepálhat :(
Sziasztok! Abban kérném a segítségeteket, hogy van egy 1998 as 416-os Roverem 16K4F es motorkóddal. Hidegen indul, megy, szóval tökéletes, 20-25 perc járás után leáll ahogy meleg lesz és be sem indul utána. Ha visszahűl megint hibátlan és megy megint 20 percet. Találkoztatok már hasonlóval? A kábelköteget átnézve volt 2 elvékonyodott kábel a torony csatlakozásnál, de mást nem találtam rajta.
Még annyit tennék, hozzá, hogy ma az tűnt fel, hogy ha többen ültünk benne (4-5 ember) akkor nem hallottam a kopogást. Az esetek 98%-ban egyedül, vagy ketten megyünk, akkor van hangja.
Szia, köszönöm az infót, azonban tudomásom szerint (és most lehet nagy hülyeséget mondok) a kettős lengőkaros felfüggesztésnél nincsen toronycsapágy, mert az fixen van rögzítve, nem fordul a kerékkel.
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. A páciens Rover 620D, valami kopog jobb elől, futóműből valamire gyanakszok. Már 2x járt a szerelőmnél és egyszerűen nem tudunk rájönni, hogy mi adja azt a fémesen kopogó hangot. Általában akkor hallani, ha kátyút fogok, de van, hogy a nélkül is előjön és van hogy akkor sem ha belemegyek. Illetve sokszor kb 1500-as fordulat alatt finom kigyorsításnál szokott még hallatszódni. Van, hogy csak koppan, van hogy viszont kopog egymás után többször.
Előélet: féltengely csuklók cserélve kb 1 éve (Meyle), felső lengőkarok kb 2 éve, most kb 1 hónapja jobb kormán összekötő és trapéz csukló. Készítettem egy videót, hátha a hangokból sikerül kiszűrni valakinek valamit...
Közben megoldódott a probléma. Le volt levegősödve az üzemanyag rendszer. Az oka nem derült ki, hogy miért. Féktisztító a légtorokba fújva elindította és azóta is hibátlanul megy.
Nekem hasonló volt, ott a vége adagoló csere lett, gondolom, neked is az a BOSCH elektromos istennyila van fent. Bontóból lett egy régi mechanikus, azóta 5 literrel elmegy akárhova... Egyébként, ha mégis a motor( bár ne adja az ég) feküdt le, nekem épp van egy eladó véletlenül :D
szeretett autóm: Rover 45 2.0TDI 2005 évjárat 113LE
1 hétre le lett téve az autó klímacső csere miatt. Cső sikeresen kicserélve, klíma feltöltve. Ezután 3 napig nem volt beindítva majd tegnapelőtt 10p-et volt járatva hogy járjon a klíma tesztelés gyanánt, akku gyengélkedett motor dadogva szép lassan megált aztán nem indult el többet. Új akku megvéve, tegnap önindítózás ahogy az lenni szokott, forgatja a motort de nem indul be. Motor hibakód nincs, check engine nem világít. Valakinek valami ötlete? Üzemanyag szűrő előtt van egy kézi pumpa ami most elég puha, igaz kézzel felpumpálva sem indul a motor csak forgat.
Ha elkopik a kuplung tárcsa akkor be esik a pedál Szerintem ez igy lett kitalálva ,igy védik a lendkereket a bemaródástól . Az alsó munkahengert összeraktam és nem engedte az olajat de azért kicseréltem újra mindent még a 2t lendkereket is amit meg is bántam
Mondjuk gyanús, nekem is nyáron halt meg. De nem volt hangja, csak egy reggel beesett a pedál. Az is igaz, hogy ezeknél ilyen idősen már nem az a kérdés, hogy el fog-e romlani, hanem az, hogy melyik nap.
ha eddig nem volt hangja, és most van, az már gyanús,
nálam is a rohadt nagy melegben adta meg magát, valószínűleg a műanyag henger kilágyult, és a dugattyú mellett el tudott menni a folyadék, egyébként kifelé nem szivárgott... szóval jobb rá felkészülni, mert ha beadja az unalmast, akkor se előre se hátra nem lehet menni vele, csak tolni (nekem az volt a szerencsém, hogy már parkolás közben halt meg, csak be kellett tolni a parkolóba, amíg ki nem cseréltem :)
Kovácsnál 20-25 körül van az alsó, drágább a felső, de én bontóban vettem pár éve és azóta is jó. Azért vettem mindkettőt egyszerre, mert nem vagyok benne biztos, hogy a közepén a bajonetzár szerű osztásnál egy másikat is hozzá lehet rakni... Végül a csöveket mégis a régiről kellett átrakni.
Egyébként 4 hengeresnél nem nagy ügy, akksi ki, akkutálca ki, légszűrőház ki, és temérdek hely van...
Úgy látszik az élő adatokból, hogy minden fasza ---- de nem is ez a lényeg, hanem mikor nem indul.
Motortéri üza pumpát ellenőrizni, és más egyéb üza ellátással kapcsolatos dolgot megnézni, ECU csatlakozók vizsgálata beázás nyomait kutatni, stb.
Az indulós nem indulós dolgok általában 75 dízel motornál a veztengely jeladó, motortéri üza pumpa, ECU csati, befecskendező túl nagy résolaj miatt fordulnak elő - más nem jellemző.
A hibakódot elég sok mindenre rá lehet húzni sajnos.
Szerintem ebben az esetben a nem induláskori élőadat kiolvasás a megfelelő eszköz.
Sziasztok! Budapesten keresek megbízható szerelőt! Vörös Józsi ki van kapcsolva, a vecsésiek már nem vállanak szerelést! Nem nagy probléma, csak az ékszíjjfeszítő görgőt (vagy a másikat) kellene cserélni. Köszi!
A kérdés a következő lenne: p0605 hiba kódot ír az ecu-ra, attól lehet hogy hol indul az üzemanyag szivattyú, hol nem? Relék át nézve, amikor működik akkor a szivattyú nyomás 3,44 bar, a szűrő új.
Nekem tavaly LUK-ra lett cserélve. Ebben még csak egy darab vas a lendkerék, azon nincs mi elromoljon szerintem, legfeljebb a fogaskoszorú rajta. Viszont a főtengelyszimmeringet lehet, hogy érdemes mögötte cserélni.
Kuplungot kell cserélnem 99-es 400- as 5 ajtós ferde hátú 2000-es diesel motorkód 20T2N ROVER-ben mit tudnánot ajánlani ,kell-e cserélni a lendkereket is vagy elég a tárcsát , szerkezetet , kinyomó csapágyat cserélni az autóba 240 000 km körül van . hol vásároljak ? milyen típust érdemes vásárolni LUK SACHS vagy valami egyéb típust is tudtok ajánlani előre is köszönöm a segítségeteket !
Hozzá teszem sajna rajta maradt a világítás a kocsin, be lett bikazva ,az után kezdte hogy minden 3ik inditasra indult csak, másnap már meg sem indult bá szivattyú, rá következő reggel mintha mi se történt volna egyből indult akárhányszor mentem vele,tegnap reggel a párommal indultunk volna boltba akkor is el indult egyből aztán pár méter után fel villant a kis sárga motor jelzés és meg állt, azóta csak gyújtás után hol megy a szivattyú hol nem de többször van inkább hogy nem ha be is indul leáll pár másodperc alatt
Helló! Az üzemanyag szivattyúrol van szó, gyujtast adok és nem mindig indul el, van hogy gyujtason hagyom, aztán el indul, próbáltam a toafos Rover 75 profit hibakod olvasásra de nem kommunikál az autóval csak amikor be indul a szivattyú is, ebből gondolom hogy köze lehet a komputernek is hozzá.
Nem is emlékszem bárkinek aki használt 75-öst az cserélt-e bármilyen relét, kábelt, csatlakozót ( persze ha minden rendesen vissza van rakva a helyére ).
Az a hiba amit emlegettek jellemzően a vezérműtengely jeladó hibája szokott lenni ( a hibatároló olvasása sokat segít ) de bármilyen üzemanyagellátással kapcsolatos dolog is lehet.
Alap dolgokat le kell ellenőrizni és mérni mást innen fotelból nem tudok mondani.
én is így jártam tegnap előtt, meg mozgattam a kábeleket, de semmi. Másnap egyből indult, egésznap semmi baja nem volt, ma pegig úgyan úgy meg állt,hol megy a szivattyú hol nem. Nekem relét mondtak át néztem mindet meg is cserélgettem de semmi úgyan az a szituáció.
Egyszer én is jártam így, és megmozgattam az alacsony nyomású szivattyú csatiját, és máris jó lett. Szóval nekem ott volt a bibi, első körben próbálkozz ott!
Hát nem tudom...nekem van egy olyan összeesküvés elméletem, hogy mindig a gyár kapja a jobb alkatrészeket :) Az előző Exideomat elhiszem, hogy a döglődő önindító nyírta ki. De azt vadi újra cseréltem, 2 vagy 3 éve. Ezen a mostanin a kis kémlelőnyílásban zöld pötty már csak közvetlenül töltés után van, akkor is csak 5 percig. De az öninidítót még hibátlanul forgatja.
Tavaly középső kipufogórészt cseréltettem, 15 éves volt az autó. Kérdem a kipufogóstól, hogy meddig fogja bírni az új? Diplomatikusan annyit mondott, hogy ez a jobb változat, 2 év garanciával. De 5 évig kitart. Kérdeztem, hogy 5 év? A gyári 15-t bírt. Ja, de a gyári az erősített kivitel, mondta ő.
Amikor még Zsigulim volt, és a Váci úton a Perion gyárban vettem az akksit, az még bírt 7 évet, de abban csak az önindítónak kellett.
Az a lényeg, hogy mindig fel legyen töltve, ezért nem érdemes nagyobbat venni bele, mint ami kell, mert nem biztos, hogy a generátor fel bírja tölteni, és máris csökken az élettartama. Ha nem vagy benne biztos, hogy teljesen fel van töltve, inkább tedd rá néha töltőre.
Amúgy szerintem hülyeség a gyári akku, mert véleményem szerint ha új autóba tennénk X márkás akkut akkor azok is kb így bírnák....
Ahogy öregszik az autó úgy öregednek a csatlakozások emiatt változnak a fogyasztók által felvett teljesítmények is, ha most kapnál a gyártósorról egy akkut az sem menne kb. 4 évnél tovább a mostani gépedben.
Semmi extra, hacsak a kínai CD-tár emulátort nem nézem, ami néha bekapcsolja a rádiót levett gyújtásnál is. Élettartamra vonatkozóan lettem volna kíváncsi, van-e, ami a gyári 8 évet megközelítheti.
Az a helyzet, hogy én is már a 2. Exide-ot használom,de úgy látom általános célokra ( beindítom oszt megyek ) totál mindegy mit veszel legyen az hipermarket saját márkás terméke ill. márkás cuccok.
A lakatfogón nem nagyon láttam azt az árkülönbözetet amivel drágább vagy olcsóbb egy termék.
Ha hifizel vagy van komolyabb fogyasztó a rendszerben akkor viszont már nagyon nem mindegy mi szolgáltatja a powert ( KINETIK, OPTIMA, EXIDE ).
Van egy 75-ös 1.8-as-om aminek állandóan alapjárat ingadozása van. 500-as fordulaton van indításkor és van, hogy üresbe felugrik 2000 fordulatra. Igaz utóbbi ritkán, de 1000-es fordulat felett pörög inkább üresben. Ha nyomok neki egy gázt visszaáll 500-ra, de van, hogy makacs és nem reagál rá. Mit tanácsoltok? Alapjárati motor csere? Pár napja indulásnál ránt is egyet az autó, mintha nem kapna benzint. Aztán ez megszűnik, de bosszantó.
Ha már akkumulátor, mi mostanában a jó márka? A gyári Delphit 8 éves korában kellett cserélni, az újabb 8 év alatt meg már majdnem a 2. Exide, amit elhasználok.
Úgy tűnt rendben van még az akku mert minden funkcionált de az önindítót meg sem mozgatta ezért eszembe sem jutott. Rákötöttem a volvora és azonnal be is indult :) Még pár hét mire kész a helye ahova le tudom állítani fixen, akkor kijön az akku is egy töltőre, reméltem kibírja addig. Lényeg hogy ketyeg rendesen, köszönöm :)
Sziasztok. Mint írtam lassan fél éve áll a 45. Tegnap be akartam indítani de nem sikerült. Gyújtás oké, üzemanyagot felszívja de ahogy ráindítanék gépfegyveresen hangos gyors kerregés jön, csak és vibrál a műszerfal de semmi más, még csak meg se próbálja megforgatni a motort. Merre keressem a hibát? Múlt héten még indult, de pár napja lemostam és kinyomtam magasnyomásúval a kerékjáratokat is.
Javasolnám a komplett zármotorok cseréjét, újra. Mert a bontott is hamar tönkremehet, és elég nagy mazochizmus kell egy ilyen motor szénkefe cseréhez :D
A kályhádon kívül... :) Mert akkor az ezek szerint panelhibás. Azt lehet cserélni(kb 30e ft), és akkor télen felfűti a motort ha a körülmények adottak.
Kapcsold be, a ventilátor erősséget vedd le nullára, a klímát econ módra, állíts be rajta hidegebb hőfokot mint ami a külső hőmérséklet, pl 20 C. Ha teljesen kikapcsolod, akkor a terelő csappantyúk random módon állnak. nem szabályoznak semmit. Mivel a radiátorban állandóan kering a hűtővíz, így a menetszél nyomhat be meleg levegőt rajta keresztül. Ha bekapcsolt , és általad kívánt beállítás mellett is meleget nyom be, akkor a hűtő-fűtő doboz terelőlapjaival, vagy azok mozgató motorjaival lehet a gond, esetleg magával a vezérlőegységgel, de az nem igazán szokott elromlani.
Tanácsotokat kérném, hogy menet közben a beömlő nyílásokon folyamatosan jön be a meleg levegő, gáz adásakor erősebben, pedig a hűtő rendszer teljesen ki van kapcsolva. Nemrég kellett cseréltetnem termosztát házat, illetve hűtőfolyadék csere is volt, azóta ezzel nincs gond, normál hőmérsékleten megy minden.
Hosszabb utat tervezek, kérdésem, az hogy mi lehet a hiba, illetve mennyire lenne sürgős a hiba feltárása?
egy kis segítséget szeretnék kérni. Ma vettem észre a rover 75 ön hogy a vezető oldali ajtót nem nyitja a kulcs távirányítója.. második megnyomásra is csak a többi ajtót nyitja ki. kulcsra nyílik csak a vezető oldali ajtó. Zárni bezárja a távirányító.továbbá az is feltűnt hogy,ha már gurulóba van a kocsi akkor se zárja le a vezető ajtót, csak a többit. Mi lehet a probléma? minden hozzászólást szívesen veszek. Köszönöm előre is.
Valaki tud esetleg olyan megbízható szerelőt, aki ért a Honda motorokhoz? Rover 620 aut. motorja egyre dízelesebben szól, ha fékezek a fordulat leesik 300 környékére és majdnem lefullad (főleg, ha megy a fényszóró, klíma, ablaktörlő stb...). Ja és piszkosul rezeg az egész autó, mert az alapjárata 5-600 környékén van. Ha pörgetem, 1000 környékén már nem zavaró...
Másik:
Rover 216 CVT
Fékezésre, ez már le is fullad, ha megy a klíma és/vagy a fényszóró. Ezeknek a hibáknak köze lehet a váltóhoz? (nem kapcsol szét elég gyorsan)
Ha valaki tud szerelőt ajánlani, tanácsot adni, előre is köszönöm!
Tökéletes volt a diagnózis!!! A hiba elhárult. Minden működik tökéletesen. De azért megdöbbentő hogy "mester emberek" a laptopokkal tehetetlenek.... Annyit még hozzátennék, hogy az állófűtésről, a másik vezetéket már korábban lehúztam, mert két akksimat is lemerítette. Csak jó tanács másoknak ha ilyen helyzetbe kerülnek.
Volt már ilyen problémáról szó korábban is, nagy valószínűséggel kommunikációs ( K-bus) hiba lesz.
Sok minden okozhatja, de a dieseleknél, amelyikben Webasto kályha is van általában annak a vezérlőpanelja szokta okozni. Húzd le a kályha hat pólusu csatlakozóját, vagy szakítsd meg a fehér/piros/sárga színü vezetéket ( ez a K-bus a kályhához ). A normális működéshez nem szükséges, viszont így a panelt kikapcsolod a kommunikációs körből, és talán megszűnik a jelenség.
Nekem már 4 éve van egy Rover 75 2.0 D-m. Nagyon meg vagyok vele elégedve. De a minap bele szaladtam egy komoly problémába. A küszöbökön az emelési pontoknál és a bal első sárvédőn megjelent a rozsda. Elvittem megcsináltatni. Szépen meg is csinálták. A gond akkor kezdődött mikor elindultam vele. Nem volt index visszajelzés a műszerfalon (nem is kattogott). Jobban körülnéztem és látom ám hogy a reflektort sem jelzi vissza, aztán a köd fényszórókat sem, meg az ajtó nyitást sem. De a műszerfal világítás működik. És ami még jobb, hogy távirányítóval kinyitni tudom de bezárni nem. Az autó lámpái viszont kívül gyönyörűen működnek. Elvittem villamossági szerelőkhöz. Nem tudtak mit kezdeni vele.
Ha valaki volt már hasonló helyzetben, vagy hallott ilyenről kérem segítsen.
Mióta kicseréltem a 2t lendkereket és kuplung szettet azóta hangosabb lett a diesel 75 ösöm Ezt okozhatja e a 2 t csere ? Mert minden tökéletesen müködik .csak a hangja lett karakteresebb
Mi az hogy benzines BMW motorral? Akkor jól átvertek,mert az Rover K motor. Csak a dízel BMW motor. Visszatérve a hibára (bár nem részletezted a pontos hibajelenséget) így csak egy tipp így távolról: főtengely jeladó. Ez volt egy ismerősömnek is nem régen. R75 v6 2.0. Ezt dobta a diagnosztika is. Egyébként merre vagy?
Sziasztok (ide is leirom) 75 rover (benzines, BW motorral) 300 km után(meg elötte hetek óta furikáztak vele) meg gyengült, parkolóban le lett téve, haza lett hozva és azóta nem indul. Uj AC pumpa. Valakinek valami ötlet hogy egyáltalán hol keressük a hibát? (jelenleg senki se vállalja a szervízelést errefele)
Tegnapelőtt megjött a távirányító,tegnap a tv szervizes ismerős átforrasztotta a chipet és most jobban működik,mint a régi.Elektronika 7500ft új ház 2000ft +1950ft postaköltség.Így együtt 12450ft,és újra jó az immo.
De ha nem akarod megvárni, míg magától kijön a levegő, és beesik a pedál, pumpáld ki belőle (legegyszerűbb kiszerelt állapotban, az alsó munkahert kézzel működtetve, 10 perc az egész művelet).
Teljesen kész van a gép A kuplung tökéletesen működik .Természetesen amikor fel van szerelve akkor látszik hogy hogyan áll a szerkezet Ezt befolyásolni nem lehet mert a tárcsa vastagsága fix igy ha jo a szerkezet akkor a rugók egyenesen álnak .A pedál erő végig egyenletes de nem puha és nem lágy Lehet érezni hogy ki van nyomva a kuplung . Az új 2 t vel sem lett jobb igaz nem zörög de a másik sem csinálta Annyi van hogy a váltás sokkal simábban megy .de a leálitásnál ránt egy kicsit De az nem gond . Szétt szedtük a 2 t lendkereket , Javíthatatlan nem csak a rengeteg szegecset kellett lefurni .a belső heggesztést szétt köszörülni .hanem a lézer heggesztést szétt esztergálni .Nem beszélve a sok vékony acél lemezről ami be van préselve Egy nagyon jól felszerelt mühejben lett szétt szedve De ezt felújitani szinte lehetetlen mert a bakelit vagy gumi ágyban lévő csuszó csapágy csere nem kivitelezhető Ennek a kopása el érése miatt zörög A rugó elfáradása miatt meg csattan a biztositó stiften Én szeretem ezt az autót nem is adom el .de megnyugodtam hogy a 2t csere is szükséges volt Én ezt tapasztaltam Remélem egy jo darabig nem kell a kuplungal foglalkoznom A válto bovdent nehezen tudtam vissza akasztani és egy kicsit a váltókar is keményebb mint amijen volt
Sziasztok! kb 1,5 hete elszakadt a vezető oldali ablakemelőm bowdenje. az ablakot kitámasztottam. Le volt véve a kárpit. kb 2 nap múlva volt egy 5 perces eső. Akkor néztem , hogy nem -e ázik nagyon. Egy kicsit valahogy sikerült pár cseppnek beesnie. Az ablakemelő kapcsolóján éreztem egy kis vizet. Egyből meg is hülyült. Mert a jobb oldali ablakot elég furán kezelte. Kontakt spray hatására jó lett. Ekkor le is húztam az egész kapcsolót , ha esetleg esne újra az eső akkor ne ázzon be. Ma érkezett meg az új ablakemelő szerkezet. Beszereltem. Visszadugtam a csatlakozókat és a kapcsoló se a jobb se a bal oldalit nem működteti. Ha ráadom a gyúhtást akkor a visszapillantó emblémák alatti kis piros lámpa felvillan , elalszik . Tehát áramot kap de sajnos nem működteti az ablakokat. Kell valamit ilyenkor beállítani? Vagy mi miatt nem jó? Van valakinek ötlete?
Ha jól van összerakva nem is érzed a kuplung működtetését az autón :)
Össze kell rakni a lendkerék+tárcsa+szerkezet kombót asztalon ( rendesen összecsavarozni őket ). A szerkezet tányérrúgó lemezeinek síkban kell állnia ( nem láttam még ilyet ezen a típusú motornál legyen az BMW vagy ROVER ,de nem kizáró ok) vagy még inkább picit mínuszban, hogy a kopáskor is harmatkönnyű legyen a pedálkezelés.
Ha nem így teszel ( szavaidból így tűnik ) akkor kurva gyorsan el fog használódni a kinyomószerkezet valamelyik tagja alsó vagy felső munkahenger.
Ezért mondtam, hogy használjátok a keresőt, elmagyarázva képekkel....
Csak szeretném, hogy sokáig tünetmentes legyen és ne köpködjenek, hogy szar a...
Szia Holnap reggel lessz teljesen készen A kuplung inkább keményebb mint lágy Sz tem jól fog müködni .Nem szereltem össze az asztalon csak össze raktam Bizom benne hogy a szerkezet végzi a dolgát és ki emel rendesen A sebváltó bovden visza rakása majdnem feladta a leckét de végül sikerült Mivel le vettem a vázkeretet a futóművet álitani kell vagy nem tud elálítódni?
A műanyag kinyomó füleit mindig elkoptatja az oldalirányú mozgás, csak összerakáskor van jelentősége. Biztos vagyok benne, hogy az alsó munkahenger volt a rossz ( általában ennek a tömítése kopik ki és az a csúszófelület amin mozog ).Mindegy milyen a tárcsa a 2t úgyis el fog pusztulni....csak idő kérdése. Lendkerék és kuplung kombót összeszerelve asztalon megnéztétek a kuplungszerkezet állását ? Pedál működtetés könnyű ? Ha műa. alkatrészeket tettél bele ne várj hosszú élettartamot....
Szia Levettem a váltót Sajnos mindent ki kellett cserélni .Mivel a kuplung tárcsa teljesen elkopott ... de nem csuszott meg igy nem vettem észre .Széttapostam a kinyomócspágyat ...letört a 2 biztositó fül amugy semmi baja nem lett volna . A 2 t lendkerék ugyan nem zörgött de könnyen lehetett jobbra balra mozgatni ezért nem mertem vissza tenni . Sz tem ha nem fix kuplung tárcsa lett volna benne akkor a 2 t nem megy tönkre .hiszen a rugós tárcsa is kiméli a 2 t lendkereket Mivel kiméltem a vasat ezért nem csuszott meg a tárcsa és ezért hullott szét a csapágy Ez a müvelet 200 ba fájt , de ha nem tudtam volna megcsinálni akkor közelebb lett volna az 5 höz mint a 4 hez , luk van benne .remélem birni fogja Mégegyszer köszönöm a tanácsodat szia
Szia ki is lehet venni de akkor le kell oldani kézifék meg hidraulikus féket , persze akna vagy csápos emelő nem árt hozzá ha leoldod a két csavarját meg elöl az állító csavart könnyen ki lehet ütni , befelé is könnyen be megy kb. olyan másfél centi ahol fölfekszik . utána pedig el kell vinni fűtőmű állításra.
Van egy ilyen könyvem. Ha valakinek kell, ingyen elviheti, nálam csak a port fogja. Kisújszálláson, vagy Debrecenben személyesen lehet átvenni. Postázást nem vállalom, mert nincs időm ezzel foglalkozni.
le kell venni a segédalvázat, úgy egyszerűbb, ha jól emlékszem, csak 4 nagyobb csavar, meg talán 2 kisebb, ami a vízcsövet fogja oda elől. Régebben kérdeztem, 89592 hozzászólás. Én a motortartókat is elengedtem, így lehetett mozgatni a motort is, visszatételkor jól jön... De tapasztaltabbak megírják, ha van egyszerűbb megoldás.
Szóval megint faragtam kicsit a vason, a klímám már nem volt az igazi a nagy melegekbe így cserés lett a kondenzátora. Az intercoolert meg szétfújta a turbó így az is cserés csak akkor már kihasználtam
A lendkerék javító faszi amikor szétszedte felhívott és azt mondta, hogy ebbe a BMW típusú cuccba bele tud még tenni 2 kisebb rúgót a 2 nagy mellé ( természetesen nem mellé hanem a nagy közepébe tette bele ), mert
van benne hely. Azt is mondta, hogy az elején kicsit feszes lesz a cucc ( így is volt, értem ezalatt, hogy induláskor picit remegős de nem zavaróan ) pár hónap után már finomabb lett. Azóta nem változott jottányit sem az
állapota ( pedig a vas azóta kétszer erősebb ) így csak dicsérni tudom a munkáját. Valami 50 pénz körül csinálta annó, pedig mennyit spóroltam volna ha tudom akad olyan szakember is ezen területen aki Rendesen végzi
Nagyon szépen köszönöm a szakmai tanácsot Nagyon sokat segitettél . igy már az átalakitó felejtős Akkor el gondolkodom az esetleges felújitáson .Nem igazán örülnék ha pár hónap mulva szétt kellene dobni . Nem szeretnék tőle megválni ezért mindent meg teszek hogy gondtalanul autózhassak vele Ha szétt szedtem megirom .hogy mit tapasztaltam Neked csak a 2 rúgót cserélték ki erősebre vagy máshol is beavatkoztak a szerkezetbe,? Azért kérdezem .mert ügyes szakemberekkel vagyok körül véve . Esetleg mi is megtudnánk javitani . Mégegyszer köszi a választ
Akkor leírom a sok éves tapasztalatomat ( viszonylag többet megyek az autóval mint az átlag polgár :) ) :
Lendkerék :
Cseréltem már újra, használtra, stb. Az eredeti kb 350ekm környékén már hangos volt rángatott induláskor, leállításkor mint egy csörgődob. No mondom akkor már kipróbálok egy kiváltó szettet egytömegűvel és a hozzá kapcsolódó alkatrészekkel ( netről megrendel, beépít ). Felejts el minden komfortot amit eddig megszoktál a dízelnél, visszaesel kb a 2-es golf, fiat ritmo színvonalára -- remeg minden, elinduláskor szinte széttépi a hajtásláncot, stb. 3 óra ! után ismét bont, régi fos vissza. Csere újra, boltból ( LUK ). 2 azaz 2 hónap után már éreztem, hogy az elindulás simasága kezd elmúlni, fél év múlva már ezt is szarnak minősítettem ( lásd előbb, kurva élet hogy még egyszer nem költök 15 kiló vasra 160 ezret..... ). Ezek után kerestem egy profi lendkerék javító emberkét ( mivel úgyis elkezdtem komolyan faragni a motort ) na Ő úgy megcsinálta a cuccost ( a fél éves újat/rosszat ), hogy azóta ezzel az alkatrésszel nem kell foglalkozni ( erősített rúgókat rakott bele ). Nem tudom hány éve volt.
Kuplung :
Kipróbáltam már minden félét, komolyan ! Tárcsát szerkezetet egyszer vettem lásd fentebb azóta is azt használom ( nem tartom kopó alkatrésznek :) ). Légyszíves használd a keresőt, mert ezt a témát már elég komolyan
kitárgyaltuk, csináltam már felső munkahengert kispolszki fék karmantyúval, stb....raktam fel képeket, műszaki rajzot.
Ha csak egyszer szeretnél ezzel a témával küzdeni akkor olvass el erről mindent és vedd meg ezt ( én is ezt használom ) :
Mivel zárt rendszer úgy mint a fék, soha nem kell légteleníteni utántöltögetni, bármelyik megesik akkor ott alkatrész hiba van. 2 évente Minden folyadékot cserélek a gépjárműben és konkrétan nincs gond.
13 éve használom a kocsit, bejártam vele európát, párszor már kikaptam a motor váltó kombót belőle és már kicsit untam is a dolgot bár szeretek szerelni ..... de nem állandóan ugyanazt vazze.
Nemsokára hetessel kezdődik a kilométer számláló ezek alapján írtam amit a témáról gondolok.
Szia Igazad volt 50 km után megint be eset a pedál Kicserélem az alsót első körben Azt szeretném megkérdezni .ha a 2t lendkereket átalakitóra cserélném az nem okozna gondot? 75 diesel . Mert ha leveszem a váltót akkor lehet hogy meg kell kuplungozni is és lehet hogy a 2t üt is cserélni kellene . 3 éve van nálam 235 ezer van benne Sajnos nincs akkora rálátásom mint neked Ezért kérném a tanácsodat . A Kinai szett hez mit szólsz , Mert az csak 70 ezer és minden benne van Érdemes e vele foglalkozni a vám miatt ,vagy felejtős ? Előre is köszönöm a segítségedet
Sziasztok! Egy kérdés, adott egy Rover 620sdi, a jobb féltengelyen elszabadult a kiegyensúlyozó súly. Mi van akkor ha azt levágjuk onnan? (Állítólag a legtöbb autón nincs is). Köszönöm
Köszönöm szépen Szétt szedtem Szinte egyáltalán nem volt benne olaj .de olaj sár annál inkább Hihetetlen mennyi fekete trutyi volt benne . ezért az olaj sem tudott volna utánna folyni .Kitakaritottam uj olaj és szépen müködik , az csak később derül ki hogy ez volt e a baj vagy tényleg csere . sz tem elég gagyi ez a felső munka henger ,mivel müanyag , de javitható egy 0 gyürüvel
Ha az a baja hogy az utastér felé engedi a folyadékot és ezért esett be a pedál akkor elvileg az a tömítés a dugattyún cserélhető. Ha jól emlékszem csinálta itt már valaki, valami ex. szoci márka gumija jó bele. Más lehetőség javításra, felújításra nincs, sajnos csere.
Ha a pedálnál lévő tartályból elment a folyadék, de nem látsz ott nyomokat, akkor inkább az alsó munkahengerrel lesz gond. Töltsd fel a tartályt, légtelenitsd, aztán kiderül hogy mennyi idő alatt tűnik el ismét. Néhány hét haladékot nyerhetsz így de a csere borítékolható.
Csere esetén van lehetőség fém alsó, felső hengerek beépítésére, és bár ezek is kínai gyártmányok lehet hogy hosszabb ideig kitartnak.
Sziasztok Egy kis segitséget szeretnék kérni a 75 diesel nek egyik pillanatról a másikra be esett a kuplungja Alig tudtam haza jönni vele. holkeressem a hibát ? Ha valaki tud segiteni azt meg köszönném
Itt tőlünk 15km-re bontanak egyet épp,már érdeklődtem 24-ért adná az egészet egyben (táv-immo-ecu).Egyébként a komplett motort is kínálta 57-ért,esetleg ha valakit érdekel (ha igaz akkor 1.4, 16szelepes).
Sajnos,a mellékelt képen (ez nem az enyém) a chip mellett van egy kis tekercs,az enyémen ez vált le.Egyébként épp házat szerettem volna cserélni rajta,és mikor a nyák lapot kivettem a kis tekercs a házban maradt.
Sziasztok!Segítségeteket kérném!Valaki nem-e tud beszerzési forrást Lucas 17tn 3txb távirányítóhoz.Semmi más nem kell, az én távirányítóm chipje lesz átültetve bele.Mert sajnos most csak az eka kóddal tudom indítani a kocsit.
Szia! Az autót a nejemnek szántam, Németországból a saját lábán jött be az országba, de aztán egy másik kocsi mellett döntött...
A motor blokkján "16 Valve Tvin Cam" felirat van, mivel nem vagyok nagyon hozzáértő, mást nem tudok róla leírni. Korának megfelelő állapotban van, a generátora fel van újítva, a hűtő ki van cserélve.
Ecu beázás kizárva, jó idők voltak, Veszprémben voltam vele egy párszor le lett állítva, meg indítva semmi baja nem volt, aztán az utolsó le állítás után már nem indult, csak tekert. féktisztó ha be van fújva akkor be robban, de utána le is áll. Bmw motoros, állófűtés is van benne, ami műkődött is.
hát igen... ha 2 literes és turbó, akkor valószínűleg dízel lehet... de 600-as vagy 75-ös?... L-motor vagy BMW blokk? ha 600-as, akkor lehet T-motor is...
Egyben, alkatrésznek eladó egy lejárt német okmányokkal rendelkező, 2000-es évjáratú, 3 ajtós, 1.4-es benzin motoros Rover 25 típusú személygépkocsi. A jármű a korának megfelelő állapotban van.
Arra nem emlékszem,csak annyira hogy CAN hiba, de a napokban hozzuk vissza a szerelőtől ő 2 hónap alatt nem jutott semmire, akkor ki olvasom újra s meg írom.
Segítségre lenne szükségem, van egy rover 75öm 2.0 dízel, leállítás óta nem indul, csak teker, can hibát ír obd kiolvasásnál. tudnátok segíteni mi lehet a baja, mi okozhatja ezt a problémát? köszönet előre is.
Ha tehetitek nézzétek át a fém fékcsöveket, nemrég majdnem pórul jártam a géppel. 416-os. Itthon még fogott rendesen a fék, semmi észrevehető hiba, majd az első kereszteződésben lement a pedál padlóra, szerencsére le bírtam menni oldalra, nem történt semmi.
A tank melletti rövid burkolatban szépen megállt a mocsok és elrohadt minden ami itt megy.
Sziasztok van esetleg valakinek bontasbol valo fotengelye a 2 literes motorbol ugy tudom a nem turbos-turbos fotengely egy es ugyan az, annyi kriterium lenne hogy ha ki tud valamit az eloeleterol hogy a fotengely ha mar koszorulve volt akkor nem lesz jo ha csak hasznalt akkor meg igeny kerlesz szepen benneteket aki tud segitsen ki infoval legyn oly kedves, nagyon szepen koszonom, legyen szep napotok.
A kárpitot nem egyszerű -bontani; ha a csavarokat kiszeded,egy erőteljes rántás fölfele és lejön. De nagyon vigyázz a króm karikára a kilincsnél,mert nagy előszeretettel törik le a fülei.
A légzsák lámpa azért is tud világítani,ha az ülés alatti csati nem érintkezik tökéletesen.Nekem többször is jelentkezett a csati hiba.Széthúzod,befújod az érintkezőket,és lehet jó lesz.
Ha rendes csavarokat vettél, ahhoz szokott lenni egy papír amire rá van írva (vagy a tömítéshez), meg általában a szerelési kézikönyvekben is benne van, de a különböző gyártók másokat mondanak pl. Ajusa a 20Nm után 4x90 fokot, az Elring meg 2x180 fokot
Na kipróbáltam amit írtál elvileg minden jó de mégsem.
Még az a furcsa mikor beinditom akkor szépen jár egy 5-10 másodpercig és utána kezdi a dadogást. Már arra is gondoltam, hogy elraktam egy foggal a vezérlést és az okozhatja.
csinálj sötétet a műhelybe vagy éjszaka indítd be a motort és nyisd fel a motorháztetőt ha minden igaz látni fogod ahogy a gyújtó kábeleid rosszak, csak egy tipp nem 100%
Sziasztok segítségeteket szeretném kérni. Van egy 414es roverem teljes motorgenerálon vagyok túl, de viszont ahogy össze raktuk a kocsit az alapjáraton dadog az autó. Az alapjárati motort kitakaritottam kapott új gyertyákat, rotort gyújtó trafót. Már nem tudom hogy mi okozhatja hibát.
Egyik megoldás,ha felnyitod a motortér fedelet, a szélvédőnél lévő gumit leveszed. Kiszeded a műanyag rögzítőt, a rácsot kiemeled, s látni fogsz egy lyukat. Ott kellene lefolynia a víznek. Valószínűleg tele van levéllel,meg összeállt száraz virággal stb.. Ha itt végeztél, akkor a kerékjárati íven fogsz találni egy rést az utastér felé, azt is kitakarítod.
Ha ezek nem segítenek akkor az ajtónál is beázhat,bár nem emlékszem pontosan...
Azt tudod hogy a szőnyeg szivacsa tárol legalább 30 liter vizet? Folyamatosan nedvesen tartja a kismillió testcsatlakozást ami a padlólemezen van és az elektronikákat ami szintén a szőnyeg alatt van .
Szia. Nekem is hasonló problémám van , mint az előttem kérdezőnek. Tavaly egy nagy eső után vettem észre , hogy a vezető ülés mögött a padlón áll a víz. Először azt hittem lehúzva maradt egy ablak , elkezdetem szivaccsal a vizet kiszedni , de aztán rájöttem , hogy az első ülés alatt lévő fűtő nyíláson ha benyulok akkor ott áll a víz. Egy gumicsővel kiszívtam kb 5 liter vizet :D Ezután a maradékot szivaccsal és szellőztetéssel... Fórumon akkor is olvastam , hogy a vízelvezető lyukakra kell vigyázni. Ki is takarítottam mindkettőt , mert előtte pont állt a víz a "motortérben" is. Újra nekiálltam , hogy kitakarítom. Igazából nem is votl eldugulva , de gondoltam lehet nem bírta azon a kis nyíláson elvezetni az esőt... Aztán kb 2 héttel ezelőttig semmi nem volt. Akkor viszont megint azt vettem észre , hogy beázott. Leszívtam a vizet , kiszárítottam stb... Közben láttam a képet amit feltöltöttél gondoltam megnézem már , valami hülye elfelejtette -e visszarakni azt a gumitömítést. A burkolatot oldalra húztam , gyors pillantásra nekem úgy tűnt ott a tömítés. Holnap lesz időm és leveszem rendesen , megnézem azt a tömítést. Csak a kérdés az, hogy ez a kép amit küldtél ott jól áll az a tömítés ? Mert mintha lenne ott egy kis hézag. Illetve , ha ez a tömítés mégse lenne meg akkor ezt lehet valahol venni ? van ennek valami hivatalos neve ? Vagy csak bontó ? Esetleg munkahengerhez jár ? Ja és nekem télen ezt játszotta párszor , hogy azt jelezte nyitva egy ajtó , vagy nem birtam lefele zárni. Sejtettem , hogy valami megfagyott , de nem bírtam rájönni. Köszi előre is a segítséget :)
A vezérműszíj elvileg nem lehet kétféle (hacsak nem az, hogy az automata feszítős az 26 mm-es, a sima feszítős az meg 23 mm) Asszem épp a Cintitec-ben volt román szíj (de azt legalább nem titkolták :D) Nálam a Bárdi-Unix felejtős az áraik miatt, ha nagyon-nagyon alaposan utánajársz más netes áruházban fele vagy harmadáron is megkaphatod (Kovács, autoalkatreszed, autoalkatreszonline24, osz-car, o-soft, stb.) És ugyebár azért kell nagyon alaposan utánanézni, mert nem olyan egyszerű a csere, mint a Bárdinál. Meg azt is érdemes körbejárni, hogy készlet vagy pl. külön a vízpumpa, mert még ugyanabban az áruházban is lehet sokkal olcsóbb...
Sziasztok. 25-ös Roveremen (1.4 benzin, 16V, 2001) kilyukadt a középső dob.
Hegeszteni már nem lehet ezért érdekelne, hogy bontóból vagy esetleg újonnan hogyan szerezhetnék?
Vagy ha valakinek a fórumosok közül akad egy akkor vegye fel velem itt a kapcsolatot.
Köszönöm.
Keresek még klímarendszer alkatrészeket. Minden érdekel, ami hozzá tartozik. Árakkal szeretném az ajánlatokat. 06209576972 vagy tjpbgy@freemail.hu. Köszönöm.
Kb 2 hete lettem tulajdonosa egy (203-as) Rover 45-nek 1.6 16V... Kolegámtól vettem ahol 5 évet "pihent" havi 200 km... templomba járós volt neki. Közvetlen kolegám így ismerem minden esetleges hibáját...
Kérdéseim a következők lennének :
- Szeretnék gyertyát cserélni de nem tudom milyen kell bele... Nagy vonalakban utána néztem és tudnék rendelni, de van bevállt tipus? Gondolom NGK és itt normál vagy iridiumos ? Havi rendszerességel járok haza németországból így kb 2500 km autópálya és 300 km város.
- egyik motortartót cserélni kell, de lehet cserélném az összeset... Tudom drága de nagyon beleszerettem és lehet megmarad tovább mint fél 1 évig :-)
honnan tudnék rendelni? Magyar és Németország is szóba jöhet szállítás szempontjából... Ezt a részét valahogy nem találom a rendelős oldalakon...
- Vezérlést is cserélnék de 2 fajta van az otthoni webshopokban (Láng - Unix stb...) 1.6 16V - 16K4 motor - klímás. Melyik fogszám melyik szélesség kell? Contitechben gondolkodom...
- És most olyan amitől lehet egyesek falra másznak.... Szívóhangot szeretnék növelni kicsit, de nem szeretnék direkt és sport szürőt felrakni mert félek hogy szétcseszi a motort... Van rá mód és lehetőség károkozás nélkül ? Versenyautómon volt direktszűrő de ott évente újíttattam a motort így nem számított... Kellett is a többlet levegő... Van itt olyan mint az A-s Vectranál / swiftnél hogy hangtompító doboz és utána jön a légszűrőház? Ott elég levenni a tompítót és kicsit jobb a helyzet... Gyönyörű hangja van és minden km-nél azt szeretném hallgatni (logikus hogy nem üvöltve nyél gázon)
- olaj (grafitos) és szűrők nemrég cserélve megvétel előtt...
Köszi a válaszokat...
ui.: van még olyan oldal ahol érdemes nézelődni infók után?
Rég voltam erre. Több megállós költözködésen vagyunk túl. Vidéken sikerült letáborozni. Idő közbe bővültünk egy másik autóval mivel az 5 helyre 6-an már egy ideje kellemetlen volt az elosztás és a családi programok kivitelezése. Egy 7 szem Volvo Xc90 lett a családi. Viszont nem adtam el a 45-öt. Egyszerűen nem bírtam. Annyira szeretjük és becsüljük hogy most hiába nincs szükség két autóra, inkább kivonattam ideiglenesen a forgalomból és megtartom. Az a terv hogy a maradék hibáit is megcsinálgatjuk legalább hogy nem ő a családi mindenes. Rá fért már a megérdemelt pihenés amúgy is :)
Akkor a kérdés. Hogy tudom úgy eltenni hogy a leginkább megóvjam az állagát? olajcsere jönne így az nem zavar, majd cserélem ha újra az útra kerül. Akku, gumik, folyadékok, rugók, üzemanyag szint stb? Mire kell figyelnem hogy ne az állásba menjen tönkre?
Rover 75-ben a kezifeket hogy lehet beallitani? A problema, hogy nagyon fent fog es eleg gyengen ott is. Probaltak mar a bowdenen huzni de nem segitett kb semmit. :( Remelem tudtok valamit ra.
Hello sziasztok. TF 160-ra keresek jobb oldali ködlámpát a csatlakozókkal együtt. Szereztem egy bontott ködlámpa szettet de egy karambolos autóból levágott ködlámpa csatlakozókkal. Ugy tudom h minden MG modell ködlámpája jó hozzá. Köszönöm
Segitségeteket kérném. Féltengely szimeringet hol tudok vásárolni Rover 416 16k4f 5 sebességes manuális váltó. És valakinek van-e esetleg a szélvédö oldalára való fekete műanyag diszléc sikerült elhagynom az anyós ülés felölire lenne szükségem.
Szia ne nagyon huzgáljátok mert átugrik a szíj és össze kócolja a szelepeket , alapvető dolgoknál kezd . pl száraz időbe csinálja ezt vagy a mostani esősbe ha szárazba akkor kétesélyes vagy szikra kevés vagy a benzin ,ha esősbe akkor beázik rotor ,elosztófedél ,gyertyakábel ,gyújtó trafó,
Sziasztok. Olyan problémám van 414si nagyon nehezen indul be vagy be se indul..de ha behuznak pár méter után beindul. Vettem bele már új aksit is gyertyákat is és még mindig nem oldódott meg a probléma csak vicc az egészbe hogy 10 ből 3x első tekerésre beindul...szerelő passzolta a kocsit és vissza adta h nem tudja mi a baj. Esetleg valaki találkozott hasonló problémával?
Sziasztok, a Rover 75 CDTi automatám a tegnapi nagy eső óta hol indul, hol nem. Amikor nem indul, akkor a váltó fokozatának visszajelzője előtt egy E betűt, vagy ahhoz hasonló jelet mutat:
Kerestem róla valamit, de a manuálban sem látok utalást, h mit jelent ez a jel. Indítómotor felpörög, motort megforgatja, de a motor nem indul be. Próbáltam üresbe tenni, úgy sem indult.
Tegnap este nem indult, ma délelőtt pöccre, délután előbb megint nem indult, aztán elindult.Volt-e valamelyőtöknek hasonló tapasztalata, vagy ötlete, h mi lehet a hiba, vagy mit lenne érdemes megpróbálni?
Nyugodtan megveheted a bontottat semmi gond nem lesz vele. Gumi keret van körbe rajta könnyű beépíteni is , persze szét kell szerelni a hátsó ajtót hozzá. Üdv
Valaki betörte a 200-as bal hátsó oldalüveg fix részét. (5 ajtós) Esetleg ötlet van, honnan tudnék szerezni bele üveget? Carglass lepattintott, miszerint nincs ilyen üvegük. Bontottan ilyet belehet építeni? Mármint keret is kéne gondolom, ami épen bontottan netzesnek tűnik.
ludas lehet benne az a kütyü ami a képen a kézben van, csak az a furcsa, hogy "electric control unit"-nak hívják, de semmi elektromos vezetéke nincs...
mindenesetre azokat a vákumcsöveket kellene első körben végignézni,
Szia! Én ha jól emlékszem akkor azt a nyomógombot kellene megnyomni, mert az valamiféle vészleállító balesetnél. De majd kijavítanak az okosok engem ha nem jól írtam :) De egy próbát megér.
Kis segítségre lenne szükségem. Pontosabban nem nekem, hanem egy ismerősömnek. A mellékelt képeken nem tudjuk mi az! :) Elméletileg a hiba, hogy nem indul az autó! Valakinek ötlet?
azt nem mondom, hogy biztos valami baja lesz, de ha tutira akarsz menni, akkor egy ellenállással zárd rövidre, vagy pl. egy 5W-os izzóra forrassz 2 vezetéket és azzal
az egy hőmérséklet függvényében változó értékű ellenállás, aminek még forró víz esetén is van ellenállása, nem tudom mit fog szólni a computer, ha egyszercsak semmi ellenállás nem lesz...
Ha a nyitókarnál lesz vizes, akkor mielőbb derítsd ki a beázás helyét mert attól kicsit előbbre van az oldalfalon az EWS immo egység és ha az is ázik akkor könnyen nagyobb hiba lehet a dologból. Annak a cseréje, az uj hozzá programozása a motorvezérlőhöz illetve a meglévő kulcsok transzpondereihez elég húzós lehet anyagilag.
Hát igen,ezt sajnálattal hallom :( bizony egy autót nem csak hajtani kell, hanem törődni is kell vele. Ez a beázás viszont roppant érdekes,hogy akkor hol a fenébe ázik. Esetleg a kábelköteg körül valahogy? Vagy tényleg a szélvédő lenne a ludas? Esetleg valaki locsolja slaggal a másik pedig befexik és nézi hol szivarog,az talán segíthet. Lenti vízelvezetők biztos nincsenek eltömődve? Tűzfal alján mind a 2 oldalt van legalul 1-1 lyuk.
Az a gumitömítés rendben van! A motorháztető nyitó, és a csomagtérnyitó gomb műanyaga vizes nagy esők után. A szélvédőm nagy valószínűséggel cserélt, és szerintem nem szakszerűen tömítették, és ott ázhat be a szélvédő aljánál valahol! Laikusként ezt gondolom.
Összességében még egy gondolat úgy egészében a Rover 75-el kapcsolatosan. Nagyon jó autónak tartom, de soha senki ne vegyen elhanyagolt autót. Én sajnos beleestem ebbe a csapdába. Miután két és fél éve összecsukták elől-hátul 45-ösömet, amely szintén egy kiváló autó volt, csak ott számították be normál áron a roncsot, ahol ezt a mostani kombi 75-ösömet vettem. 2002-es, de korához képest rengeteg a probléma vele. Nagyon szeretem, főleg mert a BMW motor fogyasztása nagyon szuper, de sajnos szerintem olajon kívül mást nem cseréltek soha benne. Én viszont azóta ráköltöttem többszázezret, de még mindig nem mernék elindulni vele mondjuk Horvátországba. Ez nem a márkának szól, hanem azoknak az autótulajdonosoknak, akik nem gazdái, hanem csak használói az autóiknak, úgy általában, márkától függetlenül. (Ez csak a ma délelőtti hosszbordásszíj szakadás miatt (Nem hiszem el!) jött ki így belőlem. Még szerencse, hogy a Normafától haza tudtam gurulni vele!).