Nem csodálkozom .:D Miota kedve szegett lettem a kibaszott papirozás miatt . Sokat nézelödtem és töbnyire sor 2-4 aztán jött egy ötlet, vfr 400 volt már nállam és nagyon meg voltam vele elégedve, és nem nagyon van v blokkos cafe miért is ne??? :D
A 70-es évek közepén volt 1 gyár aki a lefelezett V-t évekig sorozatban gyártotta, többféle méretben.:)) Persze ők nem amerikaiak voltak, így nyilván értettek a motrcsináláshoz.:)))
Mindig találok valamit ami ámulatba ejt !!! Egyszerüség, leisztultság, szépség. Egyszerünek látszik a gép és mégis érzödik rajta hogy hatalmas tudás van a hátérbe.
Félelmetes ez a gép .Ilyen disánal miért nem gyártanak tipusokat biztos sikeres lenne.
Bár a benzintankból nem sokat látni a képen,de az első lámpa meg a hátsó idom tényleg nem illik rá.Szerintem a kerekek sem igazán rá valóak.Én inkább vagy küllős vagy háromküllős öntvénykereket raknék alá.
Atyavilág, a motor nem ér annyit... :-) Nem tudom, milyen táblázatot nézel, de kb 4 éve huszonpárezret fizettem a 95-ös GS 500-ra. Úgy jött ki 100 körül, a komplett papírozás, műszakival, névre írva, hogy lekarmolt az " ügyintéző" egy plusz eredetvizsga költséggel, ami persze nem volt.
Valamit elnéztél szerintem. Én úgy számoltam, az én 2001-es 750-esemre kb 100-ból kijön mindenestül, a regadó 30-40 ezer. Először műszakira kell vinni, kell kérni az egyedi forgalomba helyezést, ez kb 26 ezer, utána a regadót kell befizetni 30-40 ezer, biztosítást kell kötni, kb 6-8 ezer és végül az ocsmányirodában még lekarmolnak kb 20-25-re.
Figyi létezik az hogy a külföldről be hozott 650 es gépnek a reg adója és az átirása + 200,000 ezer lenne ??? Vagy csak valamit be néztem??? Erre még jön a müszaki stb stb????
az szr-t ismerem, nagyon jo kis dög, vezetni is fasza.
azonban a dr800 mar onmagaban sem olyan pofogos, egyaltalan nem duzzog a fordulatra, sot, igazan csak kozeptartomynatol folfele eled meg, akkor simul ki belole a vibracio is igazan.
plane a harrisban elvo, ami emelt kompresszioju, konnyitett fotengelyu, modositott hengerfeju tuningallat volt, nem utcai.
mondjuk ez a video pont nem mutat semmit, de lattam ilyet par eve a nemet supermoto bajnoksag egy futaman, gyomorszorito, ahogy gyorsulaskor uvolt.
Ilyesmit gyárt a Yamaha, kicsit szolidabb fékkel, meg csúnyább idomozással, SZR 660 néven. Ha pénz nem számít, bármit lehet építeni a blokk köré, de szerintem egy ilyen "pöfögős" blokk egy régimódi stílusú motorba illik. https://www.youtube.com/watch?v=ryWty_HaWV8
Szerintem ez a rajtszámos idomom, kicsit felnyírva a hátulja. 24 centi széles, de szoktam az elejét összébb szűkíteni, ha a tank vége keskenyebb ennél.
Ha már átmentünk adok-veszek rovatba, lehet én is eladnám a DR800-ast. Zaj és füstmentes, kevés kilométerrel, német papírokkal, 1000 Eur. Ha nem megy el, akkor eladom majd jövőre cafe racerként egy bolond németnek 3-4000-ért. Szép küllős kerekes, Norton stílusú gép építhető belőle, / kicsit szebbet is mint a képen / a vevőnek jóárasítva adok hozzá cuccokat.
Eladó sorba került a felújításra szoruló, Cafe Racer alapnak tökéletes Suzuki GS-m. Minden alkatrésze megvan, hibátlan első villával, új szívócsonkokkal, karbival, szinte új féktárcsákkal. A képen ezek nem láthatók de kérésre mindent lefényképezek.
Sajnos a stempliző emberem el kallódótt igy kénytelen vagyok valami megoldást találni. Ha meg lenne már rég a vasat alakítanám és nem a forumokon lognék megoldást keresve. Ebből a papiroztatásból nem lessz semmi. 2 céget hivtam fel mindenhol el tanácsoltak a haver motorjától. Vicc ez a magyar ország,minden csak a papirról szól hogy rohadjanak meg.
Mennyi volt a papiroztatás??? Komplett?? Csak azért kérdezem mert télleg szeretnék hozni mert már 5-6-700 euróért szinte makulátlan állapotú vasak vannak 500ccm-750ccm ig néztem öket és minden van mi szem szájnak ingere. 1000+ euroért meg aztán téleg makulátlan vasak vannak.
Mi svájcból hoztunk, egy yamaha xv500-t a nyáron, semmi különös sztori nem volt vele. A helyzeten annyit könnyített, hogy édesapám svájcban lakik. A motor papírjaival itthon rendeztünk egy ideiglenes rendszámot az okmányirodába, ez meglett azt hiszem egy hét alatt. Hazajöttünk vele, műszaki, aztán megint okmányiroda és lényegében innentől minden normál menetben zajlik. Remélem valamennyit segítettem.
Mivel be kényszeritett az idő igy nézelödtem a neten. Föleg német oldalakat 500-1500 euroig. Nem csaladkoztam annyi van mint a szemét.1000 eurotól szinte kifogástalan állapotú jármüvek vannak fent. Valakinek van tapasztalata a motor be hozásról??? Arra gondoltam be hozok 4 mocit 3 mat el paszolok akkor az enyém ingyen van. Itt magyar honba is nézelöttem mindenki arany árba árulja a leharcolt ocska vasaikat igazán nem nagyon nyerte meg a tetszésem. Valakinek valami ötlet tapasztalat??? Mindent szivesen fogadok.
ne vagd le, logasd csak ki, ugyis kb 3-5 centirol beszelunk. az a lenyeg, hogy ugyanannyira enged hozza a feneket is, mert ha eredeti pozicio nem valtozik, nem lesz orrnehez a vezethetosege annyira.
Köszi a választ!:) Szeretnénk megtartani az eredti villát, és összképében is meg a villát illetőleg is iyesmi lenne a cél mint a képen. Tehát szerinted elég csak a feljebb engedni a becsúszó szárat és levágni a maradékot?
nekem az xs400 12E-n ugye nagyon hasonlo volt a vaz (kozponti gerinc, fuggesztett blokkal, haromszog hatso lengovilla kozponti rugoval).
ott az volt, hogy hatul volt hely nemi csiszolos igazitas utan, hogy par centivel elorebb kapjon uj helyet a rugostag felso fele. Amikor kesz volt, csak lazitani kellett az elso telszkop befogatsan es addig engedni, mig az alja vizszintbe allt. a masik lehetoseg, hogy szerzel egy modernebb, rovidebb villat es rugostagot ezt azzal jatszod el. csak az lehet a baj, hogy az uj villahoz jaro villakifli utanfutasa pl rovidebb, es maskeppen fog viselkedni - ez gyakran negativ is lehet. (pl a haber tdr250-eben volt Fazer 1000 villa es hid, de fordulni azt istennek sem akart)
Lehet, hogy egy kicsit laikus kérdésem lesz...:) Tesómmal nagy szerelmünk egy yamaha xv-ből épített cafe racer, és egy 500as donorral most neki kis állnánk ennek. Próbáltam ezer féle képpen rákeresni, hogy hogyan lehet/célszerű alacsonyabbra ültetni a villát, de nem lettem sokkal okosabb. Valakinek nincs esetleg ötlete? Előre is köszönöm!
Új projektbe kezdek. Egy Yamaha xs360,400,500 átalakítását tervezem. csak az a baj, hogy nem találok megfelelő donort hozzá a piacon. Vagy nagyon drágák, vagy nincs rendbe a papírjuk. Ha valakinek van egy elfekvőbe az szóljon, azzonnal. 250000-ig
Jelenleg van 5-6 féle tankom, amit tudok gyártani. Esetleg szép formájú tankot lemásolok, ha szükséges. Amit nem tudok, vagyis inkább nem akarok, fénykép alapján tankot csinálni.
Az ebayes muki aki nyaron leutotte 1x irt, aztan nem hallotam tobbet rola.
Most hogy vege a dinnyeszezonnak, az elmult napokban ketten is kerestek vasarlasi szandekkal, egy magyar es egy szlovak. Mindketten a mobilen talaltak meg a motort, de hat sajnos most csak 1 db volt raktaron :-) Ez egy szlovak motorgyujto faszi, kaptam megbizast egy masik epitesere, szeretne ha meg iden azt is beallithatna a sorba.
Érdekes amit mondasz, ahogy nézegettem nem az volt az első benyomásom hogy fürge(ez egy előítélet volt :D ). Viszont, mindenképpen embert kíván a méretei alapján, nekem aki 70 kg alatt tengetem az életem sci-fi egy ilyen motor.....hatalmas! :D
Speyerben több is kivolt állítva, mind túlméretes volt....
Néhány éve voltam Sinsheim-ben is csak nem találom azokat a képeket(eléggé fel is ment apumpa) ... ott is akad egy-két érdekesség...
Hát, pedig van élet a fröccsöntött kínai vagy milyen motorokon túl is, mint a Honda, Yamaha... :-) Fekvő hengerest gyártott a Harley is. :-)))) / pszt, ne szóljatok neki.../
Köszönöm szépen ide el kell látogatnom . Van nyitva tartás ?? Biztos van egy pár ész veszejtő technikai megoldás. Nekem ez a fekvő hengeres is valahogy ki maradt az életemből, nem láttam ,nem hallottam, nem olvastam róla. Újdonság volt számomra. :D
Google maps alapján így látod, ahol a motorok vannak kirakva, talán Petőfi u. 63. Kiírva nincs (legalább is utoljára még nem láttam, hogy lenne) egy sima családi ház egyébként...
Szia. Ha rám hallgatsz, nem kínlódsz a rozsdás tankkal... Vegyél inkább szép formájú műanyag tankot, meg egyszemélyes hátsó idomot. Például tőlem, jópénzért. :-)
Ilyenkor egy kicsit irigyellek .:D Kösz a tank javítos linket, szerintem profinak tünik igy át olvasva. Abba tökéletesen igazuk van hogy marha nehéz egyenletesen fel hordani a tank javító gyantát. Bazi drága az a lötyi , tehát kár el baszni ha már nekik van hozzá gépűk. :D
Hasonló cipőben járok én is csak nálam egy 4 hengeres GS500-asról van szó. Annyival vagyok könnyebb helyzetben, hogy szinte már teljesen felállítottam.
Az ülés nálam is eléggé legatyásodott állapotban van, egyenlőre még semmit nem tudtam vele kezdeni mert az fém üléslap is eléggé rozsdás, repedt (a huzatról már ne is beszéljünk). Úgyh ha valaki Budapesten tud szakit ezekre a dolgokra szt én is szívesen fogadom.
Gumi tömítéshez tudok ajánlani valakit ha Budapesti vagy környéki vagy. A http://www.tomitestechnika-stanc.hu honlapon megtalálod az elérhetőségüket, a régi Orion gyár területén vannak. Mindenféle tömítés gyártását vállalják minta alapján valamint lehet náluk venni olajálló gumitömítéshez vagy akár klingerithez hasonló papíralapú lemezt akármekkor darabban. Ha csak egy kis darab kellene akkor is szóba állnak veled és segítenek kiválasztani a célnak legjobbat aztán otthon kivághatod belőle a neked megfelelő mintát.
Új vagyok ezen a fórumon, de nagyon tetszik a téma. Már egy ideje gondolkoztam rajta, hogy kéne venni valami régi japán vasat, amit átalakítanék, bobber-re, de ahogy elkezdtem nézegetni a cafe racer sítlus egyre inkább megfogott. Szóval tavaj megérett bennem a gondolat, hogy milyen jól elbütykölgetnék én egy ilyen paripát (merthogy amúgy is szeretek szerelni, stb). Végül az itthoni felhozatal miatt (ár és állapot terén) kezdtem lemondani erről a projektről, de azért néha-néha felnéztem a mobile.de oldalra is.
Idén nyáron egyszer csak megpillantottam álmaim gépét egy 77-es xs 750-et! "17 éve áll a pincében és nem indul", írta a tulaj. 1ből email, meg telefon, németül makogás majd a pasival megegyeztem, hogy hétvégén már indulok is, (majdnem Kölnig) mentem, oda-vissza 2600 km 2 nap alatt és ebben már a kinti okmányhivatal is szerepelt).
Szóval a motort haza, utánfutót vissza a kölcsönzőbe, egy kis alvás. Egy nem túl alapos karbitisztítás, 3 új gyertya, 1 új gyertyapipa, új olaj, dupla benyaszűrő, meg némi szerelés után be is indult a kis drága. Nagy örömködés!!!! 1ébként a motor sérülés és rozsdamentes (kivéve a tankot belülről, amivel még nem tudom mit fogok kezdeni).
Most itt tartok és ahányszor csak kimegyek a garázsba és ránézek, már jó kedvem van egész nap. Egyenlőre különböző oldalakon nézelődök, ki hogy valósítja meg 5leteit, álmait. Nekem is megvannak az elképezeléseim, de annyi minden tetszik más motorokon, hogy sok esetben nem tudom eldönteni milyen irányba induljak a tervezéssel. Még a fényezést sem tudom eldönteni. :)
Mindenesetre erre a télre csak a tervezés jut, mivel csak jövő nyár elején akarom forgalomba helyezni, meg regiszrációs adót, ilyesmit fizetni és amennyiben jól értelmezem az alább írtakat, érdemes eredeti formában levizsgáztatni és utána átépiteni.
Addig viszont előre egy két dolgot beszerzek, legyártok vagy legyártatok, hogy vizsga után minnél hamarabb indulhasson az átalakítás. Ezért is érdekelne pl. üléskészítő vagy legalább böröző szaki, vagy hogy hol lehet tömítés (karbik, benzincsapok) gyártáshoz benzin-álló gumilemezt kapni, stb. Elvileg szinterezőt már találtam (váz, felnik, esetleg a blokk), de fényezőm még nincs, erre is szívesen fogadnék 5leteket.
Ha bárkinek van kedve írjon, és bocsi a sok szövegelésért, de gondoltam illik némileg bemutatkozni motorügyileg! :)
MÜNCH-re visszatérve.Nekem volt NSU 1000-res autóm. És az enyém csak 2 porlasztós volt a 4 hengerhez. Na amikor vettem próbaképpen adtam egy kövér gázt .Sajna Nusikában nem volt fejtámasz.Kellett volna.GYAKORLATILAG RECCSENT A NYAKAM. Ugyanez 4 henger 4 porlasztóval nagyon-nagyon ment.Ezt elképzelni motoron? Cserkutiéknak volt hegyi autója ez a tipus.
Alapjában vévev ez az egész úg kezdődött, hogy ledobálták a felesleges alkatrészeket...
Hogy egyesek teljesen elrugaszkodtak, az legyen az ő bajuk! ;)
szerintem még mindig kevesebbe kerül,mint egy új motor és többe mint egy 3êves....mindenki a szívére teheti a kezét. Ha összeadunk becsületesen, rá kell ébredni hogy nagyon kell szeretni ezeket a gépeket! :) :)
Egyszer mindent el kell kezdeni valahol :D Meg annyit azért hozzá füznék hogy az alkatrész legyartása is nekik 1000x egyszerübb. Minden faluba van egy nc cnc maró gép vagy eszterga igen meg könnyiti a dolgát az embernek. Nem ragozom tovább, nem egyenlöek a lehetöségeink és pasz.
Lehet hogy tudnál ha ugyan olyan lehetöségeid lenének mint neki. Mondjuk nem úgy kéne össze guberálni minden alkatrészt,vagy csak meg lenne az anyagi lehetöséged hozzá hogy azt a cuccot rendeld meg hozzá amit akarsz. Nem lehet magunkat egy angol vagy amerikai motor építőhőz hasonlitani.Amikor nállunk kb dupla annyiba kerül minden mint nálluk.
Már gurulgatunk, még karbi szinkron, beállítás szükséges, de alapjában véve menetkész. Közben előjött a tanksapka mizéria, egy xs400 se tank van rajta, az előző az egy sima kocka tank volt, Yamahéknál valamiért a kettő tank másféle sapkát kapott, látszatra nincs különbség... Vettem direkt erre a típusú tankra kupakot, de egyszerűen nem kattan be a nyelv. Próbáltam átcserélni, a zár részt nyelvvel együtt de sehogy sem jó. Ha valakinek esetleg cselleng egy gyári, special edition tankra való sapkája, azt szívesen átvenném kp ellenében. :)
Nekem ezek a stilusú gépek kicsit olyan érzést keltenek mintha egy sufniba tákolták volna össze a méhtelepen fel lelt ocska vasból. Valahogy nem látom mögötte a bele feccőlt melót pedig tudom hogy benne van.
Az a pár éve nem 10 év környéke volt? Azt hiszem az első tulaj, aki használta is a motort, valamilyen Péter volt, talán. Meg ebből, a Sport Corsa-ból ez az egy darab van Magyarországon.
A nyomaték csökken, az alapjárat eltűnik... Szerintem, de mondjuk én bolond piktor vagyok, vannak itt motortuningjedik is, majd ők megmondják a frankót.
Szemezgetek én is egy olyasmivel, ha egyszer feltörök, mint a büdösvíz, majd akkor... Egyenlőre a rövidtávú céljaim között szerepel a mostani kifizetése, befejezése. :-)
Nekem egy 90-es évek végi Moto Guzzi 1100i sport corsa-m van. Nem sok tapasztalatom van még a vezetésében, de elmondható róla, hogy vezetés szempontjából dúrvább masina. Nem a teljesítményre mondom, hogy dúrva, hanem a vezetése ami több odafigyelést igényel. A nagymotorok között is nagynak számít, kanyarban rendesen bele kell dölni, hogy végre kanyarodjon már, a kuplung dúrva, motorfék baszott nagy, hátsó fék hamar beblokkol, stb, viszont cserébe szép, és gyönyörű hangja van:)
Ott a pont... :-) Még nem sokat mentem a Ducival, de szerintem kezes kis gép, finom futómű, könnyű, ideális, ha valaki nem 200-al akar üveghangon száguldozni. Egyedül a nyomatékot, meg a motorféket kell kicsit megszokni.
Hát igen, egy japán vas az finom műszer, kétújjal vezethető, csajok is simán kezelik. Egy BMW, vagy inkább egy Moto Guzzi, Ducati az keményebb dió, folyamatos figyelmet igényel, férfi kell a vezetéséhez, nem való mindenkinek.
Bár nemrég vezettem egy "modern" kivitelű BMW-t, úgy adtam vissza a tulajnak, hogy ne haragudjon, de nekem előtte japán vasaim voltak, úgy tudnám összehasonlítani az élményt, mint egy éjszaka egy japán gésával, vagy egy éjszaka Helmut Kohl-lal.
Miért nem csinálod te? Lévén Honda, a blokkon hátul be vannak ütve a nyugvók tűrés osztályai, a hajtókarokon detto (vagy kérsz kölcsön furatmikrót valakitől és megméred ezeket pontosan is). A főtengelyhez meg elég egy pár ezer forintos 25-50-es mikró (vagy azt is kérhetsz kölcsön, de jobb ha van otthon). A többi (=színkódok) benne van a manualban. Esetleg lehet szarakodni plastigauge módszerrel, de azt inkább csak hozzáférhetetlen helyeken erőltetném.
Hajtottam is egy kicsit , de sajnos nem tudom megúszni azt amire számítottam is,
így elkezdtem a blokk teljes felújítását.
A csapágyazásnál megakadtam és abban kellene egy olyan szaki aki már tényleg csinált ilyet és sikerült is. Mert olyat már találtam akinek a szomszédja látott már ilyet.
Tehát ismeri a gyári színekkel megkülönböztetett csapágyakat.
A nyugvót és a hajtót is cseréltetni akarom mert ugyan még a gyári határértékben vannak de már a felső határát súrolják.
És akkor a "modern tartalom" témát nem is feszegettük...
Könyörgöm ez egy kib...... gumitehén, utoljára El Alamein-nél lett volna modernnek mondható, csak akkor még meg sem született a leendő tervezője, nemhogy gyártották volna.
Látom már, hogy el akartok innen üldözni engem, ezzel a sok förmedvénnyel... :-) Ez egy pizzaszállító versenymotorja? Vagy mire való az a nagy doboz ott hátul? Esetleg szerveket szállít műtéthez és ezzel gyorsabban odaér, mint mentővel?
Jah,hát elég pofátlannnak tarom azt hogy alapjában véve jó műszaki állapotú gépeket lehetettlen levizsgáztatni.... mert hát a többségünk nem kokányol-többnyire..... valamivel többért csinálják meg egy adott elv mentén (életveszélyes gépen gondolom senki nem akar űlni). most komolyan...
Szerintem áruljátok ki alkatrésznek jobban jártok. Ahogy nézem a járgányt meg semisült az eleje. Valoszinü a váz is deformálodott azt ki huzatni hogy jó is legyen elég macerás ,és az már soha nem lessz tökéletes. Csak bele ölsz egy csomo pénzt és nem való szinü hogy meg térül.
Pedig te biztos gyönyörüséget tudnál belöle alkotni. :D Be fejezted már a projektjeidet nem olvastam mostanában be számolot töled.
Kicsi a világ :D A barátomnak van el fekvőbe cb 750 és gondoltam át faragom. De már a papiroztatásnál fenn akadok. Ezért kerestelek a multkor alkatrész ügyben. Ma egész nap csak jog szabályokat és lehetöségeket keresek. Neked van valami ötleted??? Arra jutottam hogy meg csinálom a járgányt aztán be adom valami vizsgáztató cégnek ,ha anyagilag is ki fizethető.
Egész napomat a vizsgáztatás tárgykörének szenteltem ön eröből szinte lehetetlen. Zug a fejem a jog szabályoktól. Ha el viszem vizsgáztató céghez ök vajon hogy nyomják át az épitett motorjaikat???Ugyanis hirdetik magukat ,tehát valahogy véghez viszik??
Amit leírtam, az az én véleményem. Én meg sem próbálom, bonyolult az életem enélkül is... :-) Ebben az országban, ahol nem lehet elvinni műszakira motort úgy, hogy rajta van az ülésen a tulajdonképpen gyári üléstakaró, az utasülés szivacsán. Ahol a "hivatal" az isten, a polgár pedig egy senki, akit lehet szivatni, ugráltatni, mindenféle ürüggyel pénzt lehúzni róla...
Ennyire macerás lett a papirozás????Csak arra gondoltam ne menjen tökre teljesen a barátom garázsában.Ha veszek mocit akkor már honositottat, nem vagyok mazohista kinozzam magam a bürokráciával. Szóval azt mondod hogy kilátástalan????
Hagyd szerintem azt... Vegyél Triumph-ot, vagy valami 2000-res körüli 600-as Banditot, Kawasaki ZR7, Zephyr-t, stb... Ennek a Hondának annyi "baja" van, hogy vizes, de szerintem ebből is lehetne egyszerűen szép kis cafe racert csinálni. 480-ért hirdetik, szerintem még kicsit alkudható, olasz papíros.
Na itt kezdödik a kalamajka már látom elöre.:D Ez a jármü magyar honba forgalomba volt ideglenesen ki vont, de mivel a barátom ringezni használta egy csomó minden le került róla vagy ki cserélödött. Vissza épiteni lehetetlen.Nincsenek meg a gyári alkatrészek. Ugy gondoltam én is hogy vissza rakosgatjuk a motyot le papiroztatom aztán át épitem. Az át épités után újra le kéne papiroztatni??? Vagy nem??? Kezdek ideges lenni ettől. :D Más megoldás??
Szerintem felejtsd el. Ha külföldről hozol motort helyezd forgalomba, utána építsd át. Amit leszedsz, pl 2 személyes ülés, hátsó lábtartók, stb azokat tedd fel a polcra. Kétévente meg rászánsz 2-3 órát és műszakira visszateszed. Szerintem ha papírozni akarod akkor 1: vagy azt mondják nem lehet. 2: Még egy motor ára lesz. Közúton általában nem kötekedik a közeg, ha nem túl brutális az átépítés, meg ha te is normálisan szólsz az emberhez...
Olvasgatom a forúmot és ezt találtam jog szabály ügyileg. Nekem ez kinai, külön ügyvéd kell aki érti ezt a nyelvezetet.Biztos bennem van a hiba de ennek az egy tizedét nem értem. Aki már épitett motort és papiroztatta, tömören és egyszerüen el magyarázná mit tehetek és mit nem??? Vagy egyszerüen hogyan fogjak hozzá?? Mármint a papiroztatáshoz??
Tud valaki pontos le irást az át faragott motorok papiroztatásához???? Vagy hogy érdemes, elöször le papirozni aztán át faragni?? Vagy milyen engedélyek kellenek hozzá???
Inkább az esztétikumra megyek rá mert ez a jármű már meg marad végleg.Már nem szeretnék új járműbe invesztálni. Azt hiszem ez lessz az utolsó. Végig jártam a szamár létrát és bele untam abba hogy veszek egy motort rendbe rakom el adom és újra kezdem az egészet. :D Mindig igy jártam csak az R1 el nem mert az majdnem új volt. Csak hát 4 év alatt amig nállam volt tettem bele 8000Km Ugy hogy nem volt ki használva. Remélem ez ki lessz, és lessz időm élvezni. :D
Igen . 5éve el adtam neki az R1 met aztán azóta csak ott áll tartalék motornak meg ringezni. Bár már kb 3 éve az sem. Nincs idő meg pénz se .Ez igy szokott lenni vagy ez van ,vagy az . Mindig baszogat hogy miért nincs nagy vas a portámon, eddig kint meloztam 3 évig. Valahogy most el kezdett hiányozni a motorozás. A fene tudja vagy csak szentimentális lettem öreg koromra .:D
Igazándiból még semmit. Elöször össze szedem a hozzávalokat. Két lehetöség van. Úgy november környékén veszek egy 2007 Triumph Thruxtont amiről álmodozom, vagy a barátomnál parkingol egy 750 es honda már három éve csak nincs rajta müszaki,rendszám stb stb.A barátom ringezett vele ugy hogy motorikusan egybe van csak le kell papirozni. Na szóval lehet az lessz az áldozat. :D Most csak egy Runner 180 as sal nyomom. :D
Köszönöm szépen a segítséget, klasszikus HD órák alapból olyanok és van dögivel variáció . :D Ár is megfelelő 90 USD - 150 USD de az már ultra extra betyár szép darab. :D Ár is megfelelő és a minőség is .:D Van ugyan olyan BMW óra is amcsi után gyártott 100USD, röhely . Még egyszer köszi sokat segítettél.
Hol találsz ilyeneket vazz ??? :D Már vagy 2 hónapja nézelödök és csak a BMW- s találtam. Mondjuk az elöző az jobban tetszett mert nem kell berhelni a vissza jelzöket. Kompaktabb, faszán minden benne van.
Csak össze hozzuk .:D Mi a katalogus neve,vagy a müszer neve??? Egy a lényeg analog legyen utálom a digitális dolgokat. :D A katalogus jo lenne ugy is néznék még kormány vég tükröt, indexet. Magyar forgalmazok fel hozatala elég silány.
Nem tudom hogy a méret mennyire fontos dolog nálad.Úgy emlékszek hogy van olyan mai motor aminél a két műszer egyben van és mintha volna olyan univerzális műszer is amit meg lehet rendelni katalógusból.
Bocsi csak nem lehet szerkeszteni a hozzá szolást. Nem ki felyezetten ragaszkodom ehez a tipushoz csak egy a lényeg hogy a 2 óra egyben legyen.Mármint a km és a fordulat szám mérő.
Német ebayt nézegesd (BMW /5 teile), kis kitartással 150-200 EUR közt fogsz találni. Nincs vám, áfa, futárszolgálattal 17-19 EUR a küldés és akkor nem vész el a postán. Nem tudom mibe szánod, de az 500-600-750-es motoroknál az óra áttétele sem egyforma, hogy pontos legyen. A fordszámmérő is mechanikus.
Még ha csak esténként dolgoznék.. érzek némi ironiát, de ebben a motorban van némi idő, munka ami mellesleg nem sufni reszelgetés, meg persze némi pénz. Mindezek ellenére nem kell hogy mindenkinek tetsszen.
Nem tudom ,hogy megy a kintről való rendelés mert nekem csak rossz tapasztalatom van a magyar postával. Az eredeti link kéne , meg hogy mi a becsületes angol neve, ennek az órának.
Akkor elméletileg ilyen ennek a tipusnak az órája?? Engem igazándiból az érdekelne hogy milyen tipusokba van olyan óra ami egyben fordulat szám mérő is van. Természetesen analog. Után gyártot , vagy bár milyen gyártású óra amiben egybe van a 2 óra ez a lényeg.
Ezt annyira nem nagyon értem mi a francnak akkora állat turbó??? Gyártanak már kolás doboz méretüt is direkt 1000 cm3 ig méretezve. Inkább az olaj hütésen meditált volna el a foszer, lehet hatékonyabb lenne???
Itt egy cafe alap... Elgondolkodtam rajta, hogy összerakom egy cafe racernek, igaz, hogy lenne vele meló de van benne fantázia. Megvan mindene, max csak néhány apróság kellhet.
Röhögni fogsz a havernak olyan van egy beton keveröből lett át aplikálva, le lett szedve a dob és a helyére egy esztergájos tokmány lett rá hegesztve ami meg tudja fogni a be öntö nyilásnál.
Mondjuk én is új vagyok itt, én cb750 böl probálnám meg abban már van elég kraft. Vagy valami 400-500 léghütéses vasból. Ezek max 200.000 huf ba meg állnak leharcolt állapotban. De mégegyer annyit minimum rá költesz.
Szerintem dobd ki a régi szivacsot, ragassz rá egy újjat.Vágd formára szikével,flexel meg lepkekorongal csiszold meg. Utána ragassz rá egy 1 cm-es szivacsot. Vidd el egy kárpitoshoz a fényképpel együtt és megvarja neked a huzatot. Én így csináltam.
Ülésgyártással kapcsolatban nem tudtok valaki megbízható személyt? Suzuki GS500-as ra kellene, van üléslapom ami most nincs jó formában de nemsokára kijavítják úgyh már csak a többit kellene megcsinálni vagy van egy régi szivacsom és üléshuzatom és annak a mintájára egy másik huzatot csinálni.
Egyenlőre nem nagyon vagyok otthon a témában de mindenképpen szeretnék építeni egy Cafe Racert.
Va negy donor motorom ami jó alap lenne a géphez de a legnagyobb gondja, hogy nincs semilyen okmánya a váznak. Kérdés, hogy mi tévő legyek. Az egyik lehetőség, hogy felhajtok egy papíros vázat (amit eddig még nem sikerült, ha bárkinek van ilyen akkor kérem szóljon) vagy neki sem állok...:) (Suzuki gs550)
Természetesen örülök, mikor meg vannak elégedve az ügyfelek a termékeimmel, de nem kell egyenként mindenkinek erről értékelést írni ide. Ez nem Ebay feedback oldal. :-) Tegyetek fel képet inkább az épülő vasakról... Meg ki kellene találni valami jó helyszínt egy őszi találkozóra.
Egyszerű kis cafe racer lesz, semmi extra. Nem kiállításra készül. Ledobálok róla pár felesleget és ráteszem a műanyag cuccaimat. Még festve sem lesz idén, / megszineztem a műanyagot / majd télen, mikor nem lehet motorozni...
Lefordítom a lényeget... Ne a port törölgesd, meg mindenféle pennáról álmodozzál, hanem üssél össze végre valami kávéversenymotrot. :-) Én már készülök egy őszi cafe racer találkozóra. Legalább akkor már nem olvad bele az ember a bűrkabátba.
Nem ez az elsődleges, nem is akarok határt szabni sem magamnak, sem pedig a pénztárcámnak, csak érdeklődök. Általában, amibe belefogok azt megcsinálom kompromisszummentesen. Itt igazából egy használati tárgyat szeretnék, ami gazdaságos és jól néz ki. Nem akarom elérni a "ton"-t, csak kulturáltan szeretnék közlekedni. Lehet ez pózerkedés, de ez már annyira nem izgat. Csak azok a kérdések, amelyeket feltettem, mert ezekre sajnos a környezetemben nem kapok választ...
Sziasztok! Egy café racer építésén agyalok, de nagyon-nagyon vakon vagyok a témában. Veteránautós ember vagyok, nemsokára Budapestre kell költöznöm, és szükségem van valami olyan közlekedési eszközre, amellyel nem kell a dugóban ücsörögnöm, de ha kell, akkor gazdaságosan tudok hazajönni 200 kilométert. Ja, és ez a valami ne legyen nagyon drága, de cserébe mindenképp legyen stílusos. Így döntöttem valami café racer mellett, valami ilyesmi lenne az elképzelés: [img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/424526_460700150693556_1703814420_n.jpg[/img] Végigböngészve a lehetőségeket, úgy gondolom, hogy egy kéthengeres léghűtéses japán lenne a legideálisabb alap hozzá, mind súlyra, mind megjelenésre. Azon belül pedig a Honda CB sorozata. Én 196 centi vagyok, e mellé pedig 100 kiló. Olyan motort szeretnék, amivel nem okoz gondot egy 80-as tempót tartani. Nem szeretnék gyorsabbat, mert nem akarok meghalni, és később sem szeretnék gyorsabbat, mert később se szeretnék meghalni. Kérdés, hogy egy CB 250 megfelelne-e erre a célra, vagy mindenképp 400-ast keressek? Milyen fogyasztása van egy ilyennek? Szerintetek egy gyári motort kb. milyen költség átépíteni egy olyanra, mint amit linkeltem? (tudom, hogy sok dolgon múlik, egy hozzávetőleges összegre lennék kíváncsi). Köszönöm szépen a segítséget előre is!
Ahogy kitaláljuk, még a Laciéról se nem lehet tudni, hogy csak 466 vagy teli öccá lesz belőle, pillanatnyilag csak 350-es. De a hétvégi Slovakiaring bebizonyította, hogy jól mér a padom, a leghosszabb áttételt amit csak rá tudtam akasztani is leforgatta, GPS szerint 190 full idom nélkül az már bőven 60+ Három menés után 2 mp-cel jobbat mentem vele mint tavaly a Dukival (750+idom) egész hétvége alatt (csak ne basztak volna át a vezlánccal). És még van egy csomó ötletem, a következő evo hengerfej már egész jó lesz. Még az is lehet, hogy télen valami csicsa vázat is kanyarítok hozzá. Na?
Drága vagy, nekem viszont nagyon nem hiányzott az a pálya. Már Kakucsot is szívől utálom, csak a bandázás miatt megyek el a kettőből egyre. De ez a Brezova már tényleg nagyon gáz. Majd Euroring, csak még nem tudom mivel :-)
Má nem mertem megírni hogy úgy néz ki mint egy tehén világoskék otthonkában, ne mindig én legyek az untermann :--))
Viszont jövő szezonra nem dobunk össze neked egy jó kis four-t? Úgy hozta a sors hogy kezdhetem nulláról + a Hunyáé is készül, akkor meg már mindegy hogy kettővel vagy hárommal szenved az ember.
Szia. Jelenleg nincs és hétfőig nem is tudok csinálni. Kellene még cuccot is esztergáltatni hozzá, tudnom kellene milyen tanksapkát akarsz majd használni, csatosat, vagy tekerőset, milyen benzincsap lesz rajta... stb. Ha kell, megbeszéljük a részleteket és elpostázom, ha elkészül, az nem költség. Ilyen tanksapkát is tudok hozzá adni. Ha minden igaz. :-)
Ez komplett tank. Elöl rácsúszik a gyári Honda gumikarikákra, hátul alul fedig le lehet csavarozni. Eddig nekem nem mondta senki, hogy baj lenne a tankokkal, jó pár éve gyártom őket, versenyeznek velük, esnek kelnek... :-) Én úgy tudom az etanolt nem szereti...
Ilyen cuccom is van már... Konkrétan Hondára szabva, de szerintem szinte bármelyik régebbi motorra rá lehet tenni, Pl: Gs, Z, stb, ha nem túl széles a váz az ülés idomnál.
Csak semmi pánik! :) Az alkatrészek nagyrészét, felesleges cserélni (azért, nem árt megnézni, hogy mennyire van elhasználódva)-annyiban szerencsém volt, hogy nem volt nagyon rossz állapotban a blokk. A többit meg e-bay... mondjuk személyszerint volt amivel befürödtem, de ennél a projeknél kezdtem el neten rendelgetni... ;) A legtöbb dolgot kanadából, vagy az USA-ból kapod meg olcsóbban. Nekem vhol 120 eft körül állt meg a blokk alkatész része... még a hengerfejtömítéssel adósa vagyok magamnak, de úgy döntöttem, ha picit is szivárog a motorbol az olaj nem érdekel mert motorozni akarok... :D :D majd télen....:P
Sziasztok! Szereztem egy 125-ös,1 hengeres cb-t, tudnátok nekem oldalt mondani ahol tudok hozzá alkatrészeket szúrni, hengerfejtömítés ilyesmik kellenének. Én nem találok hozzá egyszerűen.Köszi
Ricsi úr, Te nagy Ebay jedi vagy. Hogy találom meg ezt a szelepfedél alatti bukógombát vagy mit... Gondolom azért van, hogy azon csússzon a motor, ha baj van . Ha beütöm, hogy grószesájsze az ebay.de-n akkor megtalálom?
De csak azért, mert olyan vagy, mint Dagobert bácsi... Csak neked nem dollárjelek lebegnek a szemed előtt, hanem csirkeszárnyak. :-) De vigyázz, mert az én sólymom lecsap a csirkére... :-D
Haggyadmár, a Ricsi ezüst dávidéktól szokott gyári szerszámkészletet rendelni darabonként, hogy nyugodjan tudjon aludni :-)
Leírta hogy legrosszabb esetben plafon mennyit lehet rákölteni erre a blokkra, nem hiszem hogy olyan tragikus lenne a helyzet, végül is egy Honda vagy mi. Különben is ha már hozzányúlsz rögtön meg is kell piszkálni és akkor máris van alibi miért került pénzbe. Legalább is én így csinálnám :-)
Ráadásul egy 125-ös öreg Hondára fel sem kell öltözni, elég egy póló, meg rövidgatya. Amit az tempóban tud nem fenyeg az a veszély, hogy kikezdi az ember mellkasát a szél... :-)
Tudom,hogy nem 2 forint lesz de amig csörög zörög,folyik az olaj stb...addig sem vagyok előbbre mert így meg használni nem tudom.Ha megcsinálom legalább lesz egy jó működő motorom,amivel nem maradok az út szélén..
Sziasztok!Tudna nekem valaki ajánlani egy korrekt motorszerelőt,műhelyt vagy vállalkozást aki fel újítana egy cb650z motorblokkot?!Persze nem ilyen megigérjük majd meg lesz de nem tudjuk,nincs alkatrész szakira gondolok..
Szeretnék egy cafe racert magamnak, milyen alapot ajánlotok amit a legegyszerűbb átalakítani? 125ccm 4 ütem, ez lenne a feltétel, vagy esetleg lehet kicsit nagyobb is 150ccm, ilyesmi. Én a 125-ös Cb-ket néztem, de nagyon kevés van eladó, főleg hogy az egyhengerest szeretném abból, mivel azt hallotam azok megbízhatóbbak meg hát a szervíz költsége is alacsonyabb.Van esetleg még hasonló kategoriájú motor amit tudtok ajánlani? Előre is köszi! Üdv.
Ezzel én is így vagyok. A Honda MVX-el futárkodtam kb 9E km-t fél év alatt. Mondjuk tegyük hozzá, nagyon vigyáztam rá, úgyhogy túlzottan nem pecsételtem meg.
A Kawasakival már nem merem megtenni, nem bízom benne annyira. :-))) Jó lesz csak használósnak.
Lenne pár dolog amit eladnék, mivel egyben nem kell el a motor.
Decarbon gázos hátsó teleszkóp páros 35000 ft. Szemtávolság 320mm
Ledes hátsó lámpa E jelzéssel 7000 ft.
120 szemes arany színű lánc. Nagyon kevesett futott.6000 ft.
Yamaha R6 villahíd, féknyergek, hátsó kerék.
Michelin pilot road 170/60-zr17 8000 ft
Suzuki gsxr 1000 k8 lábtartók 20000
Első hátsó üvegszálas sárvédő. 10000ft.
Ja és a motorom Suzuki GS500 futómű nélkül, rendezett papirokkal, törzskönyvel egyedi cafe racer üléssel és aksitartóval. Holnap még érvényes műszakival. 100000 ft
B....i lassan, de az erre fordított időm szerint azért készül. Még az eleje nagyon üres ezért kap egy összekötőt a teló, amihez mad a sárvédőt is rögzítem. Legalább már duruzsol :-).
Még a kormánykapcsolók és lámpák bekötése és vár az út :-).
Még szerencse... Ez cafe racer fórum, nem - kinek milyen japán tucatmotorja volt - fórum. :-) :-P Ezt a ne használd-ot sem értem. A motor nem használati cikk? Ha jár vele az ember, elhasználódik, ha nem, akkor minek van? Én mondjuk nem használom egyiket sem, mert nem forgalomképesek. :-)
Nagyon szép!Egyben van.Vigyázz rá!Ne használd el!Valamikor volt nekem is egy Kawám,ZX-10-es.Akkoriban az is kölönlegesség volt.Van pár fotó róla,csak gyenge vagyok szkennelésből(is).
Legyűrtünk ma 170 km-t, és visszavonom a tegnapit: sokkal jobb, mint az MVX! :-))) Vonza a szemet a motor, akárhol leállítom, mindenki bámulja, egyik megrendelőnél a recepciós hölgy meg is jegyezte milyen szuperjó motort vettem. Senki nem ismeri, nem tudják milyen technika lapul benne.
Fogyasztásnak: 7,6 liter / 135 km. Nem is rossz, többre számítottam. 3500-4500 között kellemesen el lehet poroszkálni vele városban, 6500 fölött indul meg úgy, hogyha nem kapaszkodol, leesel róla mint egy halott menyasszony.
Sikerült a hasidomot máris összetörni, beakadtam egy padkába. Pont abból nincs tartalék azt hiszem... :-)
Akkor ez méltó párja a Suzuki Rg,Yamaha Rd tipusoknak!Az alu.váz és a forgótárcsa igazi csemegévé teszi!Akkoriban minden gyártó csinált ilyesmit.Annak idején élőben láttam Kawa Z 250-est.Szép kis motorka volt az is!Vigyázz rá!Eső se érje!
Zöld erdőben jártam, Kawasakit láttam, El akarták adni, Szabad-e vinni?
Kawasaki KR 250 A 1978-79 Kork Ballington, majd 1980-81 Anton Mang szintén megnyerte ezzel a típussal a World 250cc & 350cc Grand Prix Championships-ot. 249 ccm, 2 ütemű, Tanden Twin elrendezés, 2 henger, 2 főtengely, forgótárcsás vezérlés. Vízhűtés, 6 sebesség, 45 lóerő 10.000-es fordulaton. Aluminium váz, bólintás gátló első futómű (AVDS), UniTrak hátsó központi csillapító (5 fokozatban állitható), dupla tárcsafék elől, szimpla tárcsa hátul. Mindezt az 1970 évek végéről, a '80-as évek elejéről!
Ha már személyesen megtiszteltél a megszólítással.....
Szia Gergő.
Az a szros dolog sztem itt nem ül hiszen 4őnk közül csak téged nem ismerlek, Ricsi meg Tomi pedig nem az a kategória.
Én nem vok "gühlpumpe" szakértő, de a váz, blokk, kerekek sőt az a randa tank is gyári. Az én értelmezésemben legalább a fődarabok legyenek "nem összeillők" /riga blokk+le'mans váz) lehetőleg egyediek. Nem elsősorban netről összevásárolt ezek-azok.
A motron egyébként látszik a sok meló,- mondjuk én a kipuf. ronggyal betekerésére nem fordítottam volna időt- kívánom hogy úgy add el ahogy szeretnéd. A meghívásod ismételten megtisztelő - a fentebb említett urak igazolhatják- de én japán motrért a szomszédba sem megyek át, hátmég akárhova is.:)
Ciao
BRC
Ezt itt le is zárhatnánk, inkább értekezzünk a következő tervedről.:))
Nem kell hogy jó legyen, csak üzemanyag átmeneti tárolására kell, meg különben is olasz motoron lesz :-)))
Sablont majd ráérünk akkor, ha kiderül hogy volt értelme (ami tutisicher, fő az önbizalom).
Ő amúgy az egységes, összetartozó nemzetet vezeti (az állam érdeklődés híján megszűnt az alkotmánnyal egy időben), a sötét éjszakában lobogó fáklyaként, ahol is a sötét éjszaka is stimmel, valamint azt se bánnák sokan, ha exoterm oxidációs folyamatra bírná valaki a szóban forgó illetőt (az ember kifejezés ide enyhe túlzás lett volna), pár liter nyílt láncú szénhidrogénnel tudnám szponzorálni a nemes ügyet.
Vettem... Össze tudom foltozni, de letagadom, hogy én csináltam. Se jó, se könnyű nem lesz. Már most is elég vastag, ez még össze lesz tapasztva. Szívem szerint összetaknyolnám, utána vennék sablont és megcsinálnám újra egy darabból, tartósabb is, meg könnyebb is lenne, csak 3x annyi meló. Az államot meg egyébként most is egy rövid köcsög vezeti. :-(
Hűha papa, szinte biztos hogy a Cseh2 -t nézted :-)
Segítségül: a banner, az internetes oldalak tetején található hirdetési sáv, jelen fórumon ez részben a TotalCar/TotalBike cikkeinek hirdetését szolgálja, hívhatjuk ajánlónak is. Tehát a komplett rész amit sikerült feleslegesen magadra venned (mesterséges hűhó, lemenés stb.) az konkrétan erre a színes ámde (Csikós, Karotta és a doktorok kivételével) csekély hozzáértéssel megáldott csapat által létrehozott magas színvonalú termékekre vonatkozott. Hacsak nem vagy oszlopos és/vagy család tagja a szerkesztőségnek, szerintem ki is egyezhetünk az alábbiakban:
- nem bíráltam a motorod, mert látszik hogy sok meló van benne és másnak meg az nem tetszik amit és ahogy én építek, ergo neked + a vevőnek kell hogy tetszen
- drukkoltam neked, hogy elmenjen ennyiért, mert az mindenkinek csak jó lenne, az árából meg valami régi és H betűs legyen (teljesen mindegy hogy egy, hét vagy huszonpár, Burt Munro-nak is csak egy verdája volt)
- továbbra is állítom, hogy aki fél éve regisztrált és még egy alátétet sem adott/vett az e-bay -en annak a licitje(i) minimum kérdéses értékűek, akár te voltál, akár másvalaki, persze sokan nézegetik, tiszta sor, ez pont így volt amikor - mit ad isten - pont BRC úrnak árulgattuk némely a CX-nél kicsit nagyobb potenciális értéket képviselő olasz ritkaságát (amik csak azért drágábbak, mert kevesebb van beőlük és minden műtárgy többet ér ha már nem él a művész ;-) ) de végül mindegyik "peren kívüli megegyezéssel" ment csak el
Tehát bár nem nekem szólt, mivel László igen messzi vidéken lakik, szívesen beugrok helyette körülnézni nálad, ha gondolod szerzek egy P rendszámot az alkalomra, hogy egy "egy szép gyári VFR750" -nel érkezzek.
A motor nem, csak a gyerek szervei eladóak (bár azóta kicsit megnőtt már) :-)
Sziasztok, Peto Gergely (Forrest) vagyok, en epitettem a kerdeses motort.
Orulok, hogy ilyen erzelmeket valtott ki, ez mar jelent valamit.
Valaszolok a kerdesekre, ketelyekre de csak szolidan, mert ahogy egy jo cimboram mondta, "... mindegy, hogy nyersz vagy veszitesz, igy is ugy is szaros leszel." Vagy valahogy igy... :-)
És ezen mi a "full rebuild"?
Nyilván nekem más jelent egy teljesen újraépített motr.
Az a helyzet, hogy valoban olyan szepen at van epitve, hogy aki nem ismeri a tipust konnyen azt hiheti, hogy gyari Honda vesenymotort lat ;-) De ezen problemat orvosolandoan, szivesen latlak nalam, nezz meg egy gyonyoruen gyarira restauralt CX-et (van belole 2 is, mindketto az en munkam) es akkor tudni fogod mi a kulonbseg. Esetleg kozelrol szemugyre veheted, ha meg meglesz es lathatod milyen keves dolog eredeti rajta es hogy mennyire a reszletekben rejlik az az orDOG :-)
Masreszrol az ujjaepites ugye azt is magaban foglalja, hogy utolso csavarig szetszedett (horganyzott, kromozott, fenyezett, kopo cuccok blokkban, egyeb szukseges helyeken cserelve), majd ujra osszerakott. Ez, ha gyari allapotban torteni ugy hivjak: restauralt
Két licit ment rá, mindkettőt ugyanaz a zéró múltú (ergo pár napja létrehozott) júzer nyomta rá. Nem nehéz kitalálni a motivációt...
Valoban egy 0 adas-veteles emberke nyomott ra, nem is vagyok tul bizakodo, de a 65 aukciofigyelo, 1300valamennyi megtekintes, erdeklodes, meghivas motorepito weboldalra miatt egy kicsit igen.
Viszont ha mar igy megnezted ki az a hulye aki ranyomott, azt el kel mondjam, hogy 2012.11.23-an regisztralt. Erre biztos azt mondod, hogy amikor elkezdtem epiteni a motort, mar akkor csinaltam egy kamu nicket. Nem, akkor meg neki se alltam.
De reméljük sikerül és az árát egy másik építésére költi.
Igen, veszek meg ket CX-et + egy szep gyari VFR750-et, ami az egesz epitesnek a MOTIVACIOJA volt. Aztan ha egyre tobb ilyen vagy hasonlot epitek, levedetem a CX500R nevet :-)
De ha megis megmarad, akkor nem kerdezni, mondani fogom: Orulunk Vincent! :-) El fog ferni, mar nevet is kapott: A Hetedik
Az 500-600 km-es probaut soran voltunk egy-ket motorostalalkozon, meg is szerettem es igen nagy sikert is aratott.
...valamelyik 125-ös postás motor kapott új fényezést, rossz esetben valamelyik nagytudású kipróbált egy feltört űlésű Simsont, legrosszabb esetben pedig csak olvasott róla a mindentudó neten, hogy valakit ilyen megtiszteltetés ért.
Pont ez amiert ennyi az ara. Ellentetben a piacon megtalalhato Cafe Racerek 99%-val (leforditott kormany, pepita dekor, oszt gyi), ez atgondolt, harmonikus, igenyesen atepitett motor. Javaslom Te is becsuld meg a munkad es ha epitesz valami igazan tetszetoset, kerd meg az arat. Ez nem "mesterséges hűhó". Nyilvan ha egy olyan motort epitek majd aminek a blokkja is fel lesz huzva es ugyanilyen igenyes lesz esztetikailag, az 8 es 10k kozott lesz.
Szóval nekünk nem muszáj idáig lemenni.
Hat ha neked ez lemenes, akkor ...?
Vegezetul itt egy video a motorrol, a nevem alatt lathato meg nehany a munkaimbol a ketelkedoknek megbizonyosodaskent hogy nalam hol van a merce.
Kurvára nem, egyébként. A Bazsi Morinijét csak holnap fogom mérni, úgyhogy ha akartál volna se ne is híjjá inkább :-) Szimplán csak irritál a mesterséges hűhó, bisztossssss öregszem. A bannerben megjelenő cikkek címe alapján minden nap minimum 3 csoda történik az amúgy tetves unalmas motorbizniszben, mikor meg beleolvasol kiderül hogy jó esetben valamelyik 125-ös postás motor kapott új fényezést, rossz esetben valamelyik nagytudású kipróbált egy feltört űlésű Simsont, legrosszabb esetben pedig csak olvasott róla a mindentudó neten, hogy valakit ilyen megtiszteltetés ért. Szóval nekünk nem muszáj idáig lemenni. Én örülnék a legjobban, ha adnának 4 ezret egy ilyen vasért, akkor megérné hivatalból foglalkozni ilyesmivel, de félek nem így lesz. A "lehet még licitálni" nem kicsit sugallja, hogy óriási a tolongás érte (csak már észre se vesszük az ilyen csúsztatást, ld. fent), ami sajnos nem igaz, szimplán csak a legalapvetőbb e-bay trükköt láthatjuk nem is túl igényesen kivitelezve.
Ahogy a Monty Python mondaná: And now to something completely different. Ami Kakucson állt MC16 a tiéd volt, vagy mi lett azzal fóti műanyagos projekttel?
Két licit ment rá, mindkettőt ugyanaz a zéró múltú (ergo pár napja létrehozott) júzer nyomta rá. Nem nehéz kitalálni a motivációt...
Biztos egy csomó meló meg pénz van benne, nekem nem kell levezetned, ízlésről meg nem vitatkozunk. De 4k-ért eladni nem lesz egyszerű, hiába majdnem önköltségi ár. De reméljük sikerül és az árát egy másik építésére költi.
Olvasgattam a forumot, van itt pár szép épülő/épített motor, én is építgetek egy Yamaha xs-t, megosztom a blog linkjét amit vezetek az átalakulásról, igaz nem részletekbe menően, de sok képpel ellátva. Hátha érdekel valakit, mellesleg lassacskán összeáll a dolog. Várok még pár alkatrészre, festésre és elindul az összerakás. http://maybugxs.blogspot.hu/
Én is ezt a kereket akarom kicserélni , méret és pénzügyi gondok miatt .
A blokkot , váltót teljesen szétszedtük ( homokolva ,gyöngyözve ) csapágyak , dugó, csapszeg , gyűrű csere , szelepek bescsiszolva , új szimeringek , tömítések. Váltó szintén . Van egy másik hiányos blokk ( hengerfej hiányzik és 750 es henger van hozzá ), komplett váltó, önindító , karburátor A motor egy TT volt annak az összes alkatrészét adom . Kb 1800 eur . Az elsőkerék nélkül !
Még MZ vel, meg Pannóniával rotyogott mindenki a brigádban, az egyik helyi srácnak volt egy tr1-ese, tudta hogy vérünket andánk a nyugati motorért.
Mindenkinek odaadta aki kérte, hagy éljük ki magunkat. Voltunk vagy 30-an a nyíregyházi benczúr téren. Éjfél után tudott hazamenni.... Nekem ezt jelenti a TR1-es.
(sajnos a srácot pár év múlva brutálisan megkínozva kirabolták)
Kíváncsiságból , próba képpen raktuk fel a hírdetést , 1,5 nap után leütötték így az eladás mellett döntöttem. Egy kicsit bánt hogy igazából ki sem próbáltam ( vagy inkább jobb is , akkor nem adom el ).
Itt van az új , de munkahely válltás miatt nem igen halad sőtt ÁLL . Nem igazán van időm , ha valaki lát benne fantáziát ,külföldi papirjai vannak egy csomó plussz alkatrészell (válltó, blokk, stb)
Ha segítene rajta az anyagi erőforrás, akkor mondanám, hogy add oda neki....
De a motorépítés szellemi termék, úgyhogy ismét csak ablakon kidobott pénz lenne, -a féri mellbimbóval egyenértékű műremeke.
Mert pénzt lehet adni, de eszet nem....csak felingerelné magát, az ismételt sikertelenségen, nem értené az életet, csak magyarázná a bizonyítványát, amit a futottak még kategóriában, egy szép színes oklevéllel honoráltak-persze azért nem névre szólóan.
Úgyhogy jó helyen van nállad, elvileg jövő héten kész a blokk, ha megy valaki abban az irányba akkor küld el vele.
Nem szóltam én be, csak tükröt tartok, hogy jobban lássatok... :-) Na jó, neked lehet beszóltam kicsit, de tőled nem félek. A csajom régen birkapásztor volt, foggal tud herélni, a címedet tudom, ne kekeckedj, mert felteszem a vonatra... :-)
Richárd mondotta jól, ez a jármű mindig is egy guruló laboratórium, akarom mondani állandósult építési terület volt, hogy a beteges elképzeléseimet valahol ki tudjam próbálni. Ennek megfelelően hogy finoman fogalmazzak optikailag mindig is kihívásokkal küzdött, így ragadt rá a neve. Azt meg lemosni már nem nagyon lehet, 'szt ennyi.
Ő legalább mer beszélni a megszólított jelenlétében, nem úgy mint az egyik ember, aki csak messziről, amikor nem hallja az érintett, akkor mer csalást kiáltani:-)
Amikor meg konkrétan rákérdeznek, akkor meg pisszenni sem mert. Gyenge jellem.
Lehet pár észrevételem? Ha nem akkor is leírom... :-) Adhatsz rat nevet a motorodnak, de ez nem rat stílus. Legalábbis én eddig úgy tudtam a rat arról szól, hogy pusztulat kinézetű a jármű, rozsdás, matt fekete stb... Attól még lehet komoly technika benne, de az optika ez... A tiéd meg csili-vili fényezés, eloxált színes csavarok, karbon blokktartó, stb...
Jövő hétvégén (júni 15-16.) MAMI Kupa Kakucson, családias légkör + a szünetekben egy rakás régi vas kergetőzik. Nem a legnagyobb pálya, de az egész szezonból ez van Pesthez a legközelebb.
A RatRacer -t már mindenki kurvára unja, de azért beteszem, mert optikailag kb. kiforrott, már csak a tartalmi optimalizálgatás folyik egy ideje (emiatt időnként tartalék turkált blokkal sikerül csak odaérni az időmérőre, de ez már a saját hülyeségem).
Meg pár video a legutóbbi kecskeméti futamról, ami elég szorosra sikeredett.
Ez a napkeltétől napnyugtáig dolog elég érdekes... :-) Angliában még egy kanapé is kaphat rendszámot, ha van rajta fék, meg lámpa. Még szerencse hogy minket megóvnak az " illetékes elvtársak" saját magunktól, még egy kormány, vagy lámpa csere is baj lehet a műszaki vizsgán. Egyébként szép volt az a motor, én a sportmotoron találtam, feltettem egy facebookos fórumra, onnan olasz honlapra került, onnan levadászta Baowah kollega és ide is elért a kép, a fél világot megkerülve. A Moto Guzzi hogy áll? Tehetnél fel ide képet róla. Lehet egyszer nekem is lesz Guzzim...
Sziasztok! A TR1 yamaha Szegeden épült az egyik barátommal építettük ( váztól a tankig ). A blokk is átesett némi átalakításon , SV karburátor , beömlési szöget megválltoztattuk , vezérmű tengely át lett köszörülve , olajnyomást megnöveltük stb Sajnos nem igen élveztem a motort Írországból vették meg . Műszakit kapott (állítólag ) DE csak napkeltétől nap nyugtáig ,mivel nincs rajta lámpa !
Üdv ! Akit érdekel a kipuffogóra kerámia bevonat nálam érdeklődhet. Érden vagyunk,de postázás is megoldható. Idáig főleg turbós autókra csináltam ( leömlő,turbinaház,dugattyú tető,égéstér ,szelepek ),de készítettem már elég sok motorra is.Bárminemű kérdésetek van írjatok ,vagy csörgessetek meg .Köszönettel Csolti László
Rakd ki a rongyos batyut az asztalra, és tisztázzuk a szennyest.
Konkrétan mire gondolsz?
Humort nem hiszem, hogy elengedtem, mesét mégúgy sem. De kérlek világosíts fel, hátha csak szeretem a tréfát, de nem értem.
Mert nem mindegy, hogy a hülye okoskodik, vagy az okos hülyéskedik.
Egy kérdőjeles mondatod van: Nem volt félkész bringa, én magam raktam össze.
Ha neked más információid vannak, akkor mond ki bátran.
Hogy kinek mi sül ki a szerszámából ha kézbe veszi, az attól függ, hogy mi a célja:-)
Hamár megszólítóttál, szívesen tisztázom a felmerűlt kérdéseket, -bármilyen stílusban, egyenlőre úgy gondolom állni fogom a "sarat". Dehát tudod, senki sem olyen, mint amilyennek gondoja magát, vagy rosszabb vagy jobb, de semmiképp nem olyan.
És ez igaz az élet minden területére.
Köszönöm a felajánlott segítséget, egyenlőre nem élek vele, több okból kifolyólag (hamár a szerszámból kisülő dolgokat felhoztad)
Az alkatrészek terén is köszönöm a felajánlott lehetőséget, nem fogok élni vele, több okból.
Sajnálatos,hogy 1 évig "ingerhiány"miatt nem vetted kézbe a szerszámodat,pedig mi tudott volna kisülni belőle!:))) Jó a humorod,mesés...Rémusz bácsi megirigyelné:"a felsoroltak tanácsokkal segitettek"...akkor ki rakta össze a "félkész"bringát?Hm.. Ha elakadsz a befejezéssel,sporttársilag tudok segiteni:van 1 Bol'd Or fúrt hengerszettem dogóval,hengerfejjel stb.Ha érdekel,keress privátban.Üdv
A felsoroltak műszaki tanácsokkal segítettek. Wittmann készítette a blokkot. A design, és az ötletek saját termék.
A kiállításra beneveztem. Későn kezdtem az építést, és időhiány miatt nem tudtam befejezni, sem a meglévő alkatrészek felszerelését, sem a meglévő ötletek kivitelezését.
Utánna meg, ingerem nem volt kézbe venni a szerszámokat, -egy évig.
Le a kalappal!Futólag láttam hogy a kiállításra csináltál egy"kétszínű"gépet.Nade ez!A részletek!Minden elismerésem!Gondolom egy emelet ráépítést beletoltál.És ráadásul a legjobbak csinálták!Hogy-hogy nincs befejezve?
Van egy eladó kormányom.Nem azért adom el mert szar.Egyszerűen nem kell!2500ft.Aki megveszi,az a motorsportot támogatja!Konkrétan az én idulásomat Kakucson a jővő hónapban!:-))
Még mindíg eladó a Yamahám. 1994-es, Xj 600. Marving csövek, 70 ezer forintnyi új alkatrész, ilyesmik: új akksi, gyertyák, első clear lámpa, indexek, tükrök, állítható M kormány. Olasz papírok, forgalomba helyezhető. Motorja jó, nem kell felújítással kezdeni, gumik, lánc is elmegy egy szezont. Adok hozzá egy első lámpa idomot ajándékba. Óracsoport megvan, sértetlen, csak béna tartója volt, még dolgozok az ügyön... Ir ár. 220 Eft