akkora baromságokat hordol itt össze, hogy nézni is tereh...
1. te nem inkasszózol, azt inkább a zapek szokja...
2. ha kárigényed van, azt neked kell benyújtanod, senki nem fogja megkérdezni, hogy "óhajt egy kis kártérítést?"
(esetleg ügyvédhiénák, akik erre szakosodtak... :-))
éshamán kártérítésnél tartunk:
ugye ti szó nélkül fizetitek azon 10ezreknek a szabadidejét, amit ahelyett, hogy a családjukkal töltenének, miattatok a dugóban ácsorgással, és távolabbi munkahelyre felesleges utazással töltenek?
nézzük csak, mennyit is ér 1óra a családdal töltve?
100Ft, 1000Ft, 10000Ft?
hiszen ti nem vagytok olyan köcsögök, hogy be kelljen titeket perelni emiatt...
Itt érzelmi ráhatással nem sokra mész. Látom, nem akarod megérteni, de az a jelenség, ami a XVIII. kerületi érintett kertvárosban tapasztalható, a magántulajdonon alapuló társadalmakban egy teljesen természetes és normális civil reakció.
Mondani akarsz valamit, de megint rosszul véleményezed a dolgot, hiszen ez pont így demokratikus. Elvégre lehetne diktatórikus módon ráeröltetni a Halmi erdőre és a kifejezetten szép kertvárosi negyedre ezt az ipartelepi feltáró utat, de ezzel szemben elmondhatjuk a véleményünket, sőt, civil kezdeményezésekkel befolyásolni is tudjuk a dolgok végkifejletét. És ha ez a forma neked nem tetszik, akkor ezek szerint te vagy a demokrácia legnagyobb ellensége!!!
Viszont ha ez így van, nagyon sajnállak, mert nap mint nap szembesülnöd kell azzal a ténnyel, hogy a jog biztosította keretek között civilek folyamatosan megakadályozzák az átgondolatlan, valós számadatokat nélkülöző, sok (sajnos egyre több) esetben korrupción alapuló kiskirályi döntéseket. Ez tényleg borzalmas lehet számodra...
Alig merem megkérdezni, de ha a város vezetésének minden döntése jogszerű, környezetvédő, humánus és korrekt lenne, akkor hogyan is tehetnének ellene bármit a civilek? Elgondolkodtató, mi?!
ELátod ez a köcsögség hogy a ún. törvények betartásán ügyködő szervezetet perelned kell a törvény betartásáért és inkasszóznod , nem fizet önként. De tudod ezt jól te is...
szóval ha csóró öregek vannak ott, akkor őket le lehet xarni, úgysem tudnak mit tenni csak vartyoghatnak...
itt a 18ban viszont pézes ifjú titánok vannak, akik meg tudnak fizetni sztárügyvédeket, így velük nem lehet lacafacázni, leperlik méf a xaros gatyát is állambácsiról...
Hát, nem biztos, hogy jó példa volt Berlin felemlegetése... Ha nem csak azzal foglalkoznál, hogy milyen műszaki megoldások vannak tőlünk nyugatabbra, hanem az adott régió társadalmi problémáival, vagy mondjuk az adott város népességstruktúrájával, gazdasági helyzetével is, nem hoztad volna fel.
De, mivel én egy nagyon rendes srác vagyok, elárulom neked, hogy Berlin város vezetői a fal leomlása óta egyfolytában a népesség csökkenése ellen küzdenek. A tehetősebb fiatal generáció tömegesen hagyja el a várost. Ennek köszönhetően a maradó lakosság folyamatosan öregszik, illetve az életszínvonal viszonylatában az alsóbb osztályokat képviselik. Ennek megfelelően a berlini, főleg a külső kerületi ingatlanok piaci értéke folyamatosan csökken. Emiatt nem valószínű, hogy az általad példaként felhozott kéregvezetésű út kapcsán a XVIII. kerületihez fogható gondok jelentkeztek volna.
Mivel láthatóan nagy "szakértője" vagy a témának, gondolom nem kell különösen részletezzem, hogy Budapest, és ezen belül a XVIII. kerületi érintett kertvárosi rész adottsága jelentős mértékben különbözik a Berliniétől, mondhatni annak pont az ellenkezője... De sebaj :)))
p.s.: látod, pl. erre is jó az internet, lehet olvasni, tanulni belőle, nem csak képeket nézegetni :DDD
Ha jól gondolom a német példa egy kéregben vezetett alagút, nem pedig "részben- a lakosok esernyői által- fedett".
Azért a lakások eladásinál légysyives a mostani ár és a KKK nélküli ár különbözetét is fizesd viszza. úgy lesz korrekt az ajánlatod. És pont erről a különbözetről szólna vita. Ha mélyvezetésú az alagút akkor ez a különbözet sokkal kisebb. És ha ezt a különbözetet a közeli lakosok megkapnák, akkor el is tudnának menni hasonló útmentes környékre. A jlenkegi hekyzet szerint viszont erről a különbözetről az ÖK szeretne elfelejtkezni, ez ügyben szerintem még sosem válaszoltak.
Igy viszont a út megjelenése egy új családi házas barna zónát épít ki a kerület közepén, Erról a mellékhatásról sem beszél senki. Ahonnan a mostani lakók vagy elköltöznek vagy kénytelen elszenvedni a változást- vagyis a saját pénzükből épitik a köznek az utat.
Hm. Már megint elszabadultak az indulatok, teljesen feleslegesen. Pedig annyira egyszerű ez az egész probléma. Fontos ez az ipartelepi feltáró út? Biztosan, csak nem a XVIII. kerületnek. Meg kell építeni bármely okból is? Ám legyen, de akkor úgy, ahogy az a XXI. század Európájában elvárható. Úgy, hogy ne sértse az itt élők személyes érdekeit, és ne rombolja tovább a környezetünket.
Márpedig ennek egyetlen módja van: a mélyvezetésű, fúrt alagutas megoldás. Ja, és ezt nem a civilek találták ki, hanem anno még maga a főváros, csak a szűkös anyagiaknak köszönhetően most hirtelen amnéziában szenvednek a tisztelt városvezető atyák.
Egyébként, csak a félreértések elkerülése végett, a magántulajdonra épülő rendszerekben nem szégyen védeni az egyéni érdekeket, ezt még az "útmániásoknak" is illik tudomásul venni. Vagy változtassanak rendszert, ha esetleg ez nem tetszene :)))
És még valami, amit nem árt tudni: a jog adta lehetőségek már nem érnek véget országunk határainál. Számtalan példát lehet találni, ami azt mutatja, hogy az Unio jogrendszere megvédi a magyar civileket (is) a kiskirályok hibás, diktatórikus döntéseitől. Ne ringassa magát egyetlen politikus sem tévhitben. Bizony, szükség esetén az érintett civilek meg fogják tenni a kellő lépéseket az Unios szervek felé.
Az alábbiakban idézem az 2008. 01. 23.-án irt hozzászolásodat, (588 sz.) mely nekem szólt:
"1, Én nem pocskonidázok! megmondom a véleményem rólad, akár tetszik neked akár nem. Hiába írod, hogy nem járatod le magad, már sikerült. 2, Nem az én verzióm érdekes! A hivatalos verzió az érdekes. És még véletlen sem a te autópályás agymenésed. 3, Beismered, hogy nem tudod milyen lesz az út, de közölted hol fog menni, és milyen széles lesz. És ezek után azt mondod, nem járatod le magad? Hát remélem, már ennél jobban nem tudod.
Tudod utálom azt, amikor tudatlanul bemegy bárki márhova, játsza az ezést, aztán kiderül, ő maga beismeri, hogy semmit nem tud, csak ugrál. És akár hogy tagadod, az amit csinálsz, nyálverés, semmi más. Meg kell mondanom, pont ugyanaz vagy, mint Laci, akit utálsz, csak a másik oldalon helyezkedsz el. Azért írtam le neked a dolgokat, hogy talán elgondolkozol rajta, de látom nem sikerült."
Akkor elmentem innen, mert meddő vitának éreztem a dolgot. Most sem jöttem volna vissza, ha a Kedves Laci nem nevette volna ki a kedves topiktársat, aki velem együtt szintén elment erre a megmozdulásra, hogy legalább tegyen valamit azért, hogy ne ismétlődjön meg a 10 évvel ezelőtti, hátunk mögötti, nem szólós intézekedések tömkelege:CCC
Ne akard, hogy objektiven nézzem a KKK-t mert az sajnos nem áll módomban, méghozzá a következők miatt: 20 éve lakom ebben a házban és a vállalkozásomat is itt vezetem. A 20 év alatt már másodszor kell megvédenünk az életterünket. 10 évvel ezelőtt 1998-ban már szerveztünk 6 héten keresztül hetente 6 db félpályás útlezárást azért, hogy a kamionokat az utcánkból kitiltsák.
A házunk már akkor elértéktelenedett, mert a falai merepedtek, és a folyamatos rezgés miatt kezdett szétesni. Annak idején készitettünk forgalomszámlálást és akkor óránként 246 db 24 tonnás kamion járt az utcánkban. Tudvalevő, hogy akkor épitkeztek az M5 bevezető szakaszánál lévő multinacionális vállalatok, és még meg volt a Hungarocamion Cinkotai úti telepe, ahová a Hungarocamion 1.600 kamionja járt át javitani. Már akkor is szóba került a mostani KKK nyomvonala, mint az M0-ás elkerülő szakaszának nyomvonala. Iszonyatos erőfeszitések mellett sikerült megakadályoznunk akkor, hogy ne itt legyen. Több kilónyi papirom van még most is róla a kerületi önkormányzattól és a fővárositól egyaránt. Végre 2 évvel ezelőtt azt is elértük, hogy a 7,5 tonna össztömeg feletti gépjárműveket az utcánkból kitiltották. Ugye megértesz, hogy nem lekesedem azért, hogy most ugyanezt a forgalmat (kb. 100-150 kamion naponta a leendő forgalomfelmérés szerint) - balról kb. 5 háznyira tőlünk - VISSZAKAPJUK?
Nem vagyok már mai csirke, de még öreg - rágós húsú, sokáig fővő tyúk sem:DDD - s nem hiszem, hogy egy fél emberöltőnek kell eltenie úgy, hogy állandóan hadakoznuk kell, és résen kell lennünk azért, hogy a fejünk felett, a tudtunk nélkül ne korlátozzák az egészséges élethez való jogunkat. Szivesen elköltöznék innen, ha tehetném - és nem vagyok kényeskedő kertvárosi Kedves Laci - mert magam is vidékről költöztem ide - de már régen megbántam, s elmennék ha tehetném, s ha érne a házam akár egy lyukas garast. Sajnos az értéke momentán a 0-án áll. A helyzet teljes ismeretének hiányában nem érdemes vagdalkozni. Most sem a védőbeszédemet irtam, hanem próbáltam a szubjektivitásom okát kielemezni.
További jó topikolást és nem igérem meg, hogy többet nem jövök, ha vérlázitó megjegyzéseket látok azokkal kapcsolatban, akik az életükért, a létükért és az egészséges életterükért harcolnak!!!
secperc! Kilóg itt nagyon a lóláb! Te mondod, hogy itt anyázás lett, meg személyeskedés, és mégis csak tőled olvasok ilyeneket: "Te nagyokos" "Te balga, te" Ha azt akarod, ne legyen itt anyázás, személyeskedés, akkor talán fejezd be, és nem lesz! Mert eddig se volt, és ezután sem kívánatos! Úgy hogy, kérlek, állj le, fejezd be!
Bocs, ebben a topikban én eddig nem köpködtem. Nem tudom, miért kezdesz el vele személyeskedni, de azt kell mondanom, kettőnk közül pont rád illik az igazi képmutatás. Te vagy az, aki nekimész itt az embereknek, személyeskedsz velük, eltereled a topik témáját a normál mederből és utána meg a másik felet szidod, ahelyett, hogy a felvetésre válaszolnál. Meg kell mondanom, hogy jelenleg is te szítod itt a hangulatot ellenem, és nem is értem miért teszed ezt. Azért, mert nem értek egyet veletek? És?? Akkor már neki kell menni az embernek, személyeskedni kell vele, lehordani a sárga földik? Azt hiszed, ezzel elérsz valamit azon kívül, hogy saját magad járatod le ezzel a módszerrel, stílussal?
A lényeg a jó kis balhé, egymásnak ugrasztani embereket, és jókat röhögni otthon a markodba a gép előtt. De ezen én már nem is csodálkozom s kivánom, hogy soha ne jusson Neked több öröm az életedben.... Pedig ezen hozzászólásod alapján ez az idézet pont rád igaz! Gondolkodj el ezen!
secperc, honnan veszed, hogy a nem ott lakót nem érinti? Szerinted más kerületben lakónak nincs köze hozzá? Szerinted annak, aki közlekedne rajta, nincs köze hozzá? Jól esik kötekedned? És utána néhány hozzászólás múlva te mondod azt, hogy én kötekszem és keresem a kákán a csomót? De ha már káka és csomó, akkor nem "úgye", hanem "ugye". Kicsit meg kellene tanulni helyesen magyarul és utána személyeskedni, és kiutálni hamis indokkal a másikat. Mond, miért hiszitek azt, hogy csak nektek lehet közötök hozzá, akik a környéken laknak?!?!
Az aláirásgyüjtő iveken pedig felfedezhetőek voltak vecsési, gyáli és egyéb, környékbeli telülések lakóinak nevei, cimei, irányitószámaik ketessel kezdődőek voltak, ami egyáltalán nem vall pesti lakosokra. (kákán csomó: Jesszus! Mennyi helyesírási hiba! Nyugi! Higgadj le, és úgy írj!) Mhhmmm. Tehát nekik van közük hozzá, nekem, aki a XVII-ben lakom, nincs. Értem én, Tehát csak annak van köze a KKK-hoz, aki veled ért egyet, a többieknek meg nem?? Hogy is van ez?!?! Hogy is képzeled ezt?!?! Magyarázd már meg, miért van több köze egy vecsésinek és egy gyáli a KKK-hoz, mint egy XVII. kerületinek!
A KKK különböző neveken valóban igen régen szerepel a közlekedési tervekben olyannyira, hogy egy időben az M0 nyomvonalaként is elképzelték. Ez viszont felveti az önkormányzat felelősségét,. Amennyiben ilyen nagyon szükség van az útra, akkor biztosítania kellett volna a nyomvonal megépíthetőségét, nem lett volna szabad építési engedélyeket kiadni azokra a részekre, amelyeket az út nyomvonala érint. Ez természetesen elmaradt. Sajnos általában az önkormányzatok rövid távú érdekeiket tartották szem előtt, ennek eredményeként adták el a P+R parkolókat bevásárló központoknak. Bíztak abban, hogy a későbbi fejlesztéseket a „nagyon fontos, szükséges” jelszavak mögé bújva megvalósíthatják. A történet része az is, hogy 1998-ban, az akkori, szintén igen nagy lakossági tiltakozás (10.000 aláírás!) hatására egy igazán mélyvezetésű változat került elfogadásra. Ez a változat is szerepel a 2002-ben készített tanulmányban, ahogyan az alábbi ábrán látható. Ez a mélyvezetésű változat nem igényelne kisajátítást. A szükséges csatlakozások megoldottak! Az önkormányzat korábbi terveiben is ez a változat szerepelt, majd derült égből villámcsapásként jelent meg a részben fedett változat. Mi a biztosíték arra, hogy különböző okokra hivatkozva a főváros megint nem egy nyitott változatot fog megvalósítani? Semmi! A Külső Keleti Körút főbb jellemzői A leírt nyomvonalnak két érdekessége van. Az egyik, hogy ez a szélesség pontosan a beépített területeken nem áll rendelkezésre, sőt több helyen még a tanulmányban rögzített minimum 30 m sem, ezért 50-60 lakóház bontására van szükség. Egyelőre felbecsülhetetlen az is, hogy hány ingatlan károsodik az útépítés, majd később a forgalom következtében. Ismét felmerül a kérdés, hogyan lehetséges, hogy még a konkrétan érdeklődő lakók sem kaptak információt arról, hogy ez az út épül: ennek tudatában vásárolj, építs lakóházat a környezetében?
A másik érdekesség: önkormányzatunknak a lakók és az egészséges környezet iránti elkötelezettsége, ill. annak hiánya! Fel sem merül az okfejtésükben, hogy a Halmi erdőt egy 2x2 sávos út vágja ketté, tönkretéve Dél-Pest „tüdejét”! A megoldás itt is a mélyvezetés lehetne! Az első ütem építésének szükségessége ismét érdekes kérdés. Ez a szakasz valójában azért szükséges, hogy naponta 40 kamionnyi szennyvíziszap Cséry-telepre szállítását biztosítsa. Vagyis a KKK-ról a teherforgalom nem lesz kizárva! Sőt: várhatóan a szükséges zöld nyesedéket szállító teherautóforgalom (100-150 db) a kertvárosi részen és az erdőn át haladna! (Egyébként érdemes azon is elgondolkodni, hogy tényleg ide, az erdő közepébe, a lakott területtől 200 méter távolságra kell-e hozni a főváros összes szennyvíz-üledékének a felét!?) Nyomatékosan kérdezzük, ha rendelkezésre áll a vasút – évtizedeken keresztül azon szállították a szemetet a Cséryre – akkor miért is kell Csepel főútvonalain keresztül szállítani az üledéket, majd arra hivatkozni, hogy a KKK-ra is szükség van? Hol van a környezetért való felelősség? Folyamatosan azt hangsúlyozza a kerület vezetése, hogy hatalmas átmenő forgalommal terhelt az úthálózat. Egyrészt a nehéztehergépjármű forgalom már kitiltásra került útjainkról, másrészt az M0 épülő szakaszának elkészülte után a XVI. és XVII. kerület megközelíthetősége is lényegesen megváltozik, a jelenlegi - amúgy sem túl nagy - átmenő forgalom csökken. A KKK egyértelmű alternatívát kínál az M0 helyett, ugyanakkor egyértelmű lehetősége a Nagybani piactól észak felé – 4. út, M3, M2 – irányuló forgalmának, továbbá az Auchantól - Auchanig történő áruszállítási forgalomnak is – miközben a kerület közlekedési helyzetén nem javít!! A Főváros által készíttetett megvalósulási tanulmányból származó ábra egyértelműen bemutatja, hogy az érintett utak forgalmának esetleges kismértékű csökkenését a KKK által a kerületbe vonzott forgalom a többszörösével haladja meg!!
A levegőtisztaságvédelem területén a számítások azt igazolták, hogy az út megépítésével a jelenleg igénybe vett, távolabbi közúthálózatba tartozó utak forgalmából származó légszennyező anyag kibocsátás jelentősen csökken, ezzel a XXIII. és XVIII. kerületekben található lakóterületek jelenlegi légszennyezettségi állapota javul.” NEM! Sőt, éppen az ellenkezője fog bekövetkezni!!!
A KKK és az érintett kerületek A XVII. kerület nem támogatja a nyomvonalat, mert közel halad a lakóterületekhez, a XVI. kerület sem pártolja! (Városkép 2008.II.8.) Kinek és minek?
A KKK a XVIII. kerületben A csomópontok elhelyezkedése megmutatja, hogy a kerület belső forgalmi igényét nem tudja kiszolgálni ez az út. A KKK valóban fedetten épülne egy rövid szakaszon, azonban ezzel együtt a rávezető utak forgalma is a többszörösére nő majd. Ezeken a területeken valóban nem okoz károkat a sokszorosára növekvő légszennyezés? A KKK egyértelmű alternatívát kínál az M0 helyett, ugyanakkor egyértelmű lehetősége a Nagybani piactól észak felé – 4. út, M3, M2 – irányuló forgalmának, továbbá az Auchantól - Auchanig történő áruszállítási forgalomnak is – miközben a kerület közlekedési helyzetén nem javít!!
A KKK hatása a XVIII. kerület életére Kerületünk legnagyobb problémája valójában a sugárirányú utak zsúfoltsága. Ezen nem, vagy alig csökkent a KKK, ami harántirányban az M0-al párhuzamosan halad. Ennek következtében a jelzett lakóterületeken belül bizonyos mértékig átrendeződik ugyan a forgalom, de nem csökken. Sőt, a kerületbe vonzott forgalom következtében inkább nő! Ezzel együtt természetesen a zajhatás és a légszennyezettség is növekszik.
Forgalomelszívás A kerület utcáiról sem tűnik el a forgalom, csak más lesz az iránya: a KKK kiépített csomópontjai irányába halad majd. A forgalom változást bemutató ábrán látható, hogy pl. a Méta utca forgalma nem csökken, az Ipacsfa forgalma pedig – a lakótelep játszótere mellett – kiugróan megnő. A jelenleg terhelt utcák forgalma alapvetően a lakóparkok elszaporodása, valamint az ezzel együtt járó infrastrukturális fejlesztések elmaradásából adódik. A KKK ezen a problémán sem segít!
Elterelt tranzitforgalom Annak ellenére, hogy állítólag a KKK nem alternatívája az M0-nak, a megvalósítási tanulmány számítása szerint óránként 350 járművel csökken az M0 forgalma is! Tény, hogy a forgalom folyamatosan növekszik, azonban célszerűbb és gazdaságosabb lenne a tömegközlekedés fejlesztését szorgalmazni! (pl.: a régóta beígért metró)
Teherforgalom: stop? A KKK-t elsősorban a tehergépjárművek fogják használni, hiszen a Nagybani piac forgalmának is kell ez az út, a Cséry telepre is ezen fogják kamionokkal, teherautókkal szállítani a szennyvíziszapot és a komposztáláshoz szükséges zöld nyesedéket a főváros különböző pontjairól.
Zaj: bezárva és környezetszennyezés Ez csak akkor lenne igaz, ha a teljes kerületi nyomvonalon zárt, mélyvezetésű (fúrt alagútban) épülne az út. A szokásos„berlini fal” szerű zajvédő falak biztosan elválasztják a kerületrészeket, de nem állják útját a rezgéseknek és a légszennyezésnek, ezektől persze a mélyvezetés sem véd meg., mert a csomópontokig is autózni kell : így a légszennyezettség nő majd, és nem csökken!
Zöldövezetek Az „érvelés” kiválóan tükrözi az önkormányzati vezetés elképzelését. Az út azoknak készül, akik az erdőben való sétát úgy értelmezik t hogy amikor az erdőt egy 40m széles, 2x2 sávos út szeli ketté amin kamionok dübörögnek, ott majd „… jelzőlámpás kereszteződések segítik majd az átkelést …se babakocsival, se kerékpárral ne jelentsen nehézséget…” A kisajátítás pedig jutányos lesz (vajon kinek), a lakóknak azonban inkább azonnali, feltétlen és teljes kártalanítás jár!
Akinek kétsége van, keresse és ismerje meg az M0 és a Csepeli gerincút kisajátításait!
Sok év pereskedést fog találni!
Abban a helyzetben, amikor azt halljuk, hogy pénzhiány miatt a tömegközlekedést csökkenteni kell, valóban ez az út lenne a legfontosabb megvalósítandó feladat? Amennyiben mégis, akkor olyan mélységben és úgy kell vezetni, hogy a Halmi erdőben se legyen nyitott szakasza, és az Üllői út alatt tervezett Ferihegyi METRO vonal megépítését se akadályozza,! Mert az VALÓBAN megoldaná a lakosság és a kerület közlekedési problémáit!
azért rakják le kéregbe, hogy ne a házak előtt menjen...
persze nektek ez is kevés, jöttök olyan kifogásokkal, hogy rakják le 20mre, hogy az építés se zavarja a helyieket, meg hogy kettévágja az erdőt, és mi lesz a nyuszikákkal...
(meg különben is: ez az egész csak az osannak épül... :-))
talán nézzetek szét, hogy ezt hogy csinálják a primitív nyugaton: Berlin, A113
(azt meg mellékesen jegyzem meg, hogy ti egy kis kényelmetlenség miatt aggódtok, miközben gond nélkül szedhetitek a sátorfátokat és csendesebb vidékre költözhettek (akár egy nagyobb házba), ha nagyon nincs ínyetekre egy kis plusz zaj és légszennyezés.
kár, hogy azon szerencsétlenek 10(100?)ezrei miatt nem aggódtok, akik a cépestis miatt kénytelenek földönfutóként elmenekülni szülőfalujukból, és szaréhugyé eladni házaikat (ha találnak rá egyáltalán vevőt)...
deháterről még beszélni se szabad ugye, mert ez nonPC...
hát én sokkal inkább őket sajnálom, mint a kényeskedő kertvárosiakat...)
a tenniakarással nincs baj, kár, hogy a cél meglehetősen egoista, és kicsinyes...
ugyanis ti csak a saját önző érdekeiteket nézitek, rólam meg valóban elmondható, hogy max. nagyon közvetve érint a tervezett út, így talán az én véleményem a legelfogulatlanabb ebben a topicban...
teljesen azért az enyém sem az, hisz nemcsak annak örülök, ha az én közlekedési (és élet) körülményeim javulnak, hanem annak is, ha máséi...
ti viszont csak a saját kicsinyes szempontjaitokkal vagytok elfoglalva, magasról tojtok arra a több10 (100?)ezer emberre, akik nyernének ezen a beruházáson...
veletek egyszerűen nincs miről érdemben beszélni, elvakultan ellenzitek az utat, aztán sírtok, hogy a másik lehüjéz benneteket...
amúgy kösz a jókivánságokat, hasonló jókat kívánok neked is....
Egyébként a közlekedés az csak egy tárgykör, ennek alköre az utak, hidak műtárgyak, és ezen belül annyi útról, hidról nyilt topik van itt, hogy ott nyugodtan kiélheti magát az épitész úr reggeltől estig, csak a fórumozás mellet a nem virtuális munkájára is legyen ideje:DDD
Sajnos ezt a KKK témát - miután ez is egy út lenne - de remélhetőleg nem lesz az- a modrátorok, avagy az Index fórumának karbantartói teljesen jóhiszeműen hagyták itt, nem gondolva arra, hogy érdekütközések lesznek, sőt arra sem, hogy személyeskedések és egymás anyázása lesz a vége.
Részemről ezt a kis intermezzot lezártam, és inkább teszem a dolgomat arccal, névvel, teljes valóságban, mindazok örömére és érdekében, akik ezt megbecsülik.
Méltó párja vagy Bogár úrnak. Te is csak a csomót keresed a kákán, de már ezen akkor sem csodálkoztam, amikor erre jártam. Vannak emberek, akik csak azért járnak a virtuális fórumokra, mert ott arctalanul, névtelenül, oktalanul és örülő szivvel köpködhetik meg azokat a fórumtársakat, akikben még esetleg maradt egy kis lelkesedés, tenni akarás és egyéb.
Te sosem értettél egyet velem, de én ezt nem is igényeltem. Csak gyere cseréljünk helyet egy hétre és akkor majd meglátod, miről is beszélünk.
A vecsési, gyáli és egyéb környékbeli települések lakóitól azért volt szép, mert vették a fáradtságot és arcukat, nevüket, idejüket adták azért, hogy mi nyugodtabban élhessünk. Lehet, hogy valamikor ők is itt éltek, esetleg szülei, nagyszülei élnek itt még ma is.
Sajnos ez nem mondható el Rólad, aki arctalanul, névtelenül mindenkibe belekötve
ellenünk beszélsz, holott erre semmi okod, hiszen közvetlenül és közvetve sem érint a dolog.
A lényeg a jó kis balhé, egymásnak ugrasztani embereket, és jókat röhögni otthon a markodba a gép előtt.
De ezen én már nem is csodálkozom s kivánom, hogy soha ne jusson Neked több öröm az életedben.....
...foglalkozik itt 1-2 ember, akiknek mometán semmi közük sincs az egészhez, nem is itt laknak, nem is érinti őket a dolog...
-------------------
Az aláirásgyüjtő iveken pedig felfedezhetőek voltak vecsési, gyáli és egyéb, környékbeli telülések lakóinak nevei, cimei, irányitószámaik ketessel kezdődőek voltak, ami egyáltalán nem vall pesti lakosokra. Nekik köszönjük ismeretlenül is.
persze ha ezek a kibicek esetleg ívet írnak alá, akkor minnyá nem baj, hogy nincs közük a dologhoz... :-))
hát érdekes dolog ez a demokrácia...
(um: "amíg 1etértesz velem, addig a véleményed is számít... :-)))
Ma a HIR TV 18.30-kor kezdődő Zöldövezet c. műsorában nyilatkozik Pethő Ágota a Zöldsorompó Egyesület elnöke, és összefoglaló is lesz a tegnapi napról.
Már rég nem járok ide, de valamikor jártam amikor még azt hittem, hogy itt értelmesen lehet vitatkozni a KKK-ról pro és kontra érveket + ellenérveket felhozni, tájékoztatni egymást, hogy ki mit tud az ügyről. Rájöttem, hogy személyeskedés és egymás értelmi képességeinek számbavételével foglalkozik itt 1-2 ember, akiknek mometán semmi közük sincs az egészhez, nem is itt laknak, nem is érinti őket a dolog, csak van még egy hely, ahol egymást el lehet küldeni anyjába.
ÚGYE BOGÁR ÚR?
Na el is mentem, hagyván a dolgokat a maga útján folyni, folydogálni, s a tegnapi felvonulás és szarrá ázás után is azt mondom, hogy MEGÉRTE!!!
Kis lépésekkel, de előre megyünk, s ha nem is lesz látványos - egyenlőre - az eredmény, hosszú távon biztosan sikerül előre jutni. Ez már egyszer beigazolódott 10 évvel ezelőtt:DDD
Mester úr azóta is köpköd, ha találkozunk:DDD
A KÖZÖS ÉRDEK összekovácsolt ismeretlen embereket, együtt áztunk és nevettünk azon, hogy ázunk. A művészek tényleg nagyon simán vették az akadályokat, és Sipos F. Tamás, aki szintén a kerületünkben lakik, amit nem is tudtam (XVIII.) nagyon közvetlen és jó fej igy testközelből. Mi nem is mentünk haza átöltözni, az elázott ruhánkban csápoltuk végig az énekesek műsorát.
Jó volt látni, hogy ők is öregszenek nemcsak mi:DDD
Az aláirásgyüjtő iveken pedig felfedezhetőek voltak vecsési, gyáli és egyéb, környékbeli telülések lakóinak nevei, cimei, irányitószámaik ketessel kezdődőek voltak, ami egyáltalán nem vall pesti lakosokra. Nekik köszönjük ismeretlenül is.