Ez egy W58-as blokk, valószínűleg Verhovina 6-osból származik. A gyújtás felőli dekni viszont W57-esről való. Hiányoznak a felfogató részekből a gumi betétek, a kilométerspirál csavarja nem eredeti meg az olajszintező csavar is furcsán kiáll. A berúgó kar nem jól van feltéve, meg nyilván a trafó sem oda való. Értéke nem sok, 10ezer körül mozog, inkább alatta. A felújított blokk mindig rizikós, sokan nem vesznek ilyet, mert nem bíznak más munkájában.
Hát, a te videód "kicsit" más kategória. Te rendbe hoztál egy motort, szakértő módon, és mellesleg készült róla egy videó. A Verhovinás gyerek meg egy videót akart csinálni, amihez felhasznált/feláldozott egy motort. Sajnos ez lett a divat, rengeteg ilyen videó van és alig akad egy-két valódi technikai hozzáértésről tanúskodó videó.
Tulajdonképpen a "restaurálás" szó kezd szitokszóvá válni, mert pár éve már boldog-boldogtalan restaurál, azt gondolván, hogy egy újrafestés, újrakrómozás meg utángyártott alkatrészek összepakolása az felér egy valódi restaurálással. Nem mindenki költ rá ilyen sokat, mint pl. ez a Verhovinás gyerek, ezzel nincs is baj, de pl. a flexet óvatosabban is használhatná, az nem kerül semmibe.
Szép lett ez a Komár. Legutóbb pont egy ilyen szívatott meg. Laza volt az ülése, s ha ráültünk, lehajlott - ezzel elzárta a levegő útját a nyeregcsőben és leállt a motor. Eltartott egy darabig, míg rájöttem.
Őszinten remelem, h megdöglik ez a buzi. A blokk is masik a vegere meg stb. Egy okadas az egesz. Elmehet a ficko egy átoklevételre részemről, h ne pusztuljon el ket nap mulva.
Régebben már belinkeltem egy elrettentő "restaurálós" videót egy Deltáról. Hát itt a párja, egy Verhovina hatosról. Csak erős idegzetűeknek! Ötpercenként füstölt el az agyam, legjobban talán amikor az újraküllőzést mutatta be.
Beindulni néha beindul, úgyhogy kenés az van neki ahhoz, amennyit tekerjük. A porlasztó ha minden igaz rendben van, a szimmeringgel viszont lehet probléma. Azóta nem találkoztam a mocival, szóval ez még nem derült ki. Ha van valami fejlemény itt mindenképpen megírom.
Börcs az itt van igen, az nem lenne nagy távolság, még ha a város másik felén is van. Oda majdnem el is tudnám tolni:)
Kösz a tippet! Ha lekerül a lendkerék akkor úgy is látni fogom a szimmeringet, ha még a gyári fekete van benne akkor mindenképpen csere. Ez viszont felvetne pár kérdést a felújítással kapcsolatban. Az lehet megállt egy hengerfúrásnál.
A pedált marha nehéz tekerni egy-egy indítás alkalmával még behúzott kuplungnál is. Szerintem ott sem passzol valami, de először működjön a gép, utána úgy sem kell annyit tekergetni azt a pedált.
Szívesen. Hat igen messze vagyunk. Gyermekkori Barátom Börcsön lakik az is ott van Győr mellet. Nem nagy baj van ott szerintem. En esetleg egy jobbos fotengelyszimmeringet cserelnek ha regi benne. Ha a csap meg a karbinal jo az uszoszint meg pl a gyujtas is ok akkor menni kene neki.
A szikra kékes-fehéres, viszont mégsem akar menni a gép. Ha sokat tekeri az ember akkor még rosszabb lesz. Az első próbálkozásokra indul, bár nem könnyedén de életre kelthető. Ilyenkor szívatás csöppenésig. Gázhúzásra aztán egyből leáll. Több gyertya közül a legjobb lett kiválasztva, így az talán kizárható. Régi fémburkolatú pipa cserélve. Vittem egy csere porlasztót, azzal sem indult. De az nem volt letesztelve, szóval semmit sem jelent. Azért nem lett megnézve a gyújtás idáig, mivel az előző tulaj elvileg rendbe rakta, meg ment is vele pár éve, nem évtizede. Egy ránézést azért megérne, aztán lehet vissza kell térnünk a porlasztóhoz. Amikor benzincsap hiányában kézzel csurgattuk bele a keveréket akkor elég jól pöfögött egy helyben, a gázt is vette. Talán ha jól emlékszem még félig kiürült úszóháznál is járt a motor, nem kellett mindig csurig lennie. Aztán megjött az új csap, vittük ki az utcára de elindulni már nem tudtunk vele, mert lefulladt. Kb azóta van jelen a mostani hiba.
Aki nem látott még ilyet az hasznát veszi, még a jövőben is, ha visszaolvasgat. Én kerti gépeknél láttam hasonló szűrőanyagot, de lehet máshonnan is ismerős.
Én pedig teszek egy képet a gyengélkedő Rigáról. Szerintem szép állapotú. Még eredeti a festés, de a csomagtartón már elég rozsdás. Az újra lesz festve.
Azóta komolyan elgondolkoztam, hogy veszek végre egy lyukasztó készletet. Vannak itthon, de azok nagyobb méretűek. Olyan 15 mm-től felfelé. Nagyon régen a beszűkült nyílásokat forró szeggel bővítettem a csapok tömítésinél. De már nem emlékszem, hogy mennyire keményedett meg tőle a széle. Majd újra kipróbálom.
Minden megoldhato csak hozzaallas meg kitartas kerdese. Az, h az alkatreszek szarok tudjuk regota. De kuzdunk es kesz ez van aztan vegul csak jok lesznek a mocik.
Nem saját gép, egyik barátomé. A Rometjének szintén csap hibája van. Boltban nem tudtak adni hozzá tömítőgumit. Az új csapban meg egy hét alatt tönkrement. Elrepedt a szegély az átfolyó nyílás körül, onnantól meg csöpög.