Én ismerek egy srácot, aki ezek felújításával foglalkozott, de régen találkoztunk, feltehetően ha még most is csinálja, akkor talán érdekelheti, csak kicsit körülményes lesz előkerítenem, ha szeretnéd.
nem. ehhez ki kell emelned a bolygóházat tányérkerekestől, ahhoz mindkét oldali féltengelyt ki kell húzni. aztán leveszed a tányérkereket hogy ki tudd húzni a bolygótengelyt amin a "kiskerék" (bolygókerék) forog...
Értem. Azt nem tudom, hogy olyan-e mint a Moszkvich, Lada, hogy egybe van, vagy meg van szakítva az általam bekarikázott helyen. A lógásból kiundulva meg van szakítva, no, de vajon miért? Illetve ha kiszedem a kékkel bekarikázott csavarokat, mennyire tud szétesni úgy, hogy össze se tudjam rakni.
Valamikor volt leszedve, de még gyerek voltam, így nem emléxem :( A lógás nagy, illetve ha terhelve van a gép, mintha innen lehetne kattogó "ijesztő" hangot hallani. Talán foghegyre kapást.
kúpkerék hajtja a tányérkereket ami rajta van a bolygóházon. ebbe bújik be a féltengely vége a rózsakerékbe, ezeket kötik egymáshoz a bolygókerekek....
Sziasztok. Nem túlságosan aktív a csoport, de tennék egy próbát.
Adott egy Warchalowski WT20.as kistraktor. Nagy a lógása a keréknek és valami kattog is. Mi fogad ha a kékkel jelzett csavarokat kiszedem? Nyilván az olajat leengedem. Arra vagyok lényegébe kíváncsi, hogy szét tud-e valami hullani? Köszönöm.
A dél-amerikai verziókat, meg oda tervezett modelleket? Ritkán kerültek át ide. Bármiből is, Fordból, FIAT-ból, egyebekből. A pár direkt importált típust leszámítva, pl. Santana, Duna.