Információk és hírek a traffipaxok ellen bevethető eszközökről. A sebességmérés üldözöttjeinek topikja: károsultak és előrelátók, detektorhasználók és forgalmazók - de természetesen a Sasszembrigád tagjainak hozzászólásait is várjuk az utca 'másik' oldaláról!
probaltam visszaolvasni, de hirtelen nem talaltam infot. Az ujabb fix trafik amiket felszereltek, azok is lezeres elven mukodnek? Nem a nagy fem dobozba szerelt cam1sre gondolok, hanem pl a nyugati teri feluljaro elott ami lett. Vagy ez is cam1s csak mivel magasabban van nincs vedodoboz? Vagy szimplan rosszul nezem? :)
A PL3-mat még az első kiyo infraledes, rosszul felszerel blokkoló fej is tudta zavarni! :) Azután megérkeztek az SCS-101/102 műszerek és sakk-matt... Elküldtem a hang fájlt!
"Akkor mennyit érhet egy jó állapotú Kustom Fáma II 5.12 software, KM/M mértékegységgel?"
Meg kell nézni az ebay-t hogy ott mit kérnek érte. Mondjuk nagyon pici a vásárló piaca ezeknek a sebesség mérőknek. Kevés a fanatikus emberke. Szóval nem egy halálra keresett eszköz. FluId is a Stalker eszközét amerikába elküldve tudta eladni.
Szia. Az F1 nekem is arra kellett volna hogy teszteljem a 2 autómat és a motoromat. Pár hete a motoromon lévő ceptor ismeretlen lézert mondott kétszer is egymás után Cam-s1 re. Gondoltam ez az F1 arra jó lesz leellenőrizzem szed e össze interferenciát a motoromon dolgozó rendszer. Az F1 több mint 35 éves és annak a szoftverét egy rosszul beállított blokkoló fejjel is lehet zavarni így az felejtős. Egy F2 5.12-es verzió teljesen más liga! másodpercenként 238 impulzusváltás, koaxiális lencse stb.. Iszonyat bika. A modern Cam S1 több mint 3200 impulzussal dolgozik másodpercenként ami több mint 10 szerese a F2-nek de itt pont ezért könnyebb is blokkolni mert sokkal több hiteles bejövő jelből állapítja meg a sebességet és ha azok közé fals jel kerül már dobja is el az addigi jeleket és új sorozatba kezd. FluId kolléga elmondása szerint (tesztelték anno) akkor is a cam s1-nek megfelelő jelalakot lő vissza a ceptor ha esetleg ismeretlen lézert mond be. Ez egy bug. Ez azért van mert nagy impulzus számú a mérő műszer, "kurv@" gyorsan reagál a blokkoló rendszere és egyszerűen rossz hangsávot indít az LI. Ha csak sípolna akkor ugye nem is tudnák csak azt hogy dolgozik a blokkoló. :)
Egy fej jó, két fej jobb :) Valószínűleg nem fog megmérni a Traffibox egy fejjel, de ha engedi a pénztárca, tegyél fel kettőt, ha az egyik koszos, még egy lövésed. De alapvetően egy fej elegendő, ha tiszta és nem csálé a felszerelés.
Megkérhetlek hogy nekem is küld el az általad készített LI hangfilet? Szeretném letesztelni a központit vele, mert jelenleg sokszor érthetetlen mit mond mérés közben...
Szia, semmi gond... nekem is arra van csak hogy tesztelgessem vele a blokkolóimat.... Csak egy kérdés... Akkor mennyit érhet egy jó állapotú Kustom Fáma II 5.12 software, KM/M mértékegységgel? Hátha itt valaki a fórumon tudja a válasz ;)
Szia! Beszéltem a mai napon FluId kollégával erről a Fáma 1-ről. Sajnos olyan információkat tudtam meg róla amit én nem tudtam eddig. F2 és F3 volt már a kezemben és teszt mértem is velük de az F1 annyira régi és szoftveresen annyira nem releváns hogy inkább passzolom. Azért köszönöm a lehetőséget! :)
Gyh.fehér Model Y-on van bárkinek 2 fejes(1-1) ALP felszerelve?
Mennyire elég rá 1-1 fej?
Sötétkék Model S Plaid-re elég eddig. Nem volt gond.
Telerakták BP-t és környékét Trafiboxokkal. Nem lehet így közlekedni.
Másik kérdés: Ezekbe a boxokba sima S1 van auto módban? Tehát egy fix távnál kezdi a mérést, amíg látja rendesen az autó közepét(rsz környéke). Vagy hogy el elképzelni?
Szia, hibátlanul mér, mind a 4 gomb állítja amit kell neki, csak halk. A kattogás nagyon halk csak teljes csendben hallható, de a 3 állású volume kapcsoló működik rendesen.