a javításról, meg annyit, hogy megvannak a megfelelő módszerek...
tudom ajánlani a győri Széchenyi István Egyetemen Adorjányi tanár úr Útfenntartás útüzemeltetés óráit, ahol 27 hibát illetve ezek javítási lehetőségeit 2x3 órában kifejtette...
azért a déli gerendahíd jóval olcsóbb lesz (?..): - egyszerűbb (jóval randább is egyben:-) technológia - rövidebb táv, nincs akkora ártér - kevesebb sáv kell (4 a 6 helyett) - van már a másikon bicikli, járda, lehet ezen nem lesz (?)
tényleg kiváncsi vagyok mikor lesz (?) teljes a kör, 11-10-es közötti talán 2015-re, folytatás talán 2020-ra... ennél optimistább nem merek lenni :)
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztési Zrt. vezetője elmondta, hogy a beruházástöbb mint10 milliárd forintba kerül, ehhez az Európai Uniótól kap támogatást az ország. zs
Megnézed a nyugati országokat, ők ahol tudnak erdősítenek. Persze azért ott sincs mindenhol erdő. Mivel az autópálya célja, hogy elvezesse a forgalmat a városok mellett, ezért szerintem kéne ültetni a fákat. Hamár elvezetjük a forgalmat, akkor a város szélét se szennyezzük már annyira:) Augusztusba jártam Sopronba, arra is vannak már szélerőművek. 1x azt olvastam múltkor, hogy ha nagyon elterjednek világszerte, az se jó, mert az időjárást a szélerőművek is befolyásolják.
Kulcs környékén pl el tudnék képzelni egy hasonló szélerőmű parkot, mint Mosonmagyaróvárnál és Ácsnál. Amúgy egy nagyon jellemző a magyar pályákra. Főleg a dombvidéken kéne egy komoly erdősítés, teljesen más hangulatot adna a pályának.
Augusztusba alig volt forgalom az M6on még. Németországból jöttünk haza, Dunaújvároson végeztünk a lerakóval. Akkor jártam először az M6on. Ami nekem nem tetszett, hogy fák nincsenek csak a parkolók környékén. 1 sztráda nem olyan mint a főút, hogy kell a tér mellette. Teljesen kopasz volt.
Ma volt szerencsém kipróbálni az M6-ot Battától a dunaújvárosi benzinkutakig. Lefelé fél3, visszafelé 6 környékén jöttem. A forgalom érezhetően nőtt. Nyár végén használtam utoljára végig a pályát, ahhoz képest meg merem kockáztatni, hogy a duplájára nőtt a forgalom.