namost azt mondjamánmeg valaki, hogyapicsában van az, hogy a mi fődünkre (qrvajófőd, de télleg) itt az agglóban csak 1M/Ha áron van vevő, a szegény, szerencsétlen kisemmizett-kisajátítottak meg 13M/Ha áron vannak kisemmizve?
hát a faxomkivan, itt van 3Ha, 39 milleré AZONNAL! írjuk is aláfele a szerződést, csak vigyék mán a francba...
„A 2009-ben induló beruházások kevésbé koncentráltak, sokkal több kisebb építési munkát indítunk útjára, de az ideinél lényegesen nagyobb számban” – mondta el a vezérigazgató-helyettes. A gyorsforgalmi projektek lefedik többek között az M43-as eddig meg nem kezdett, Makó - országhatár szakaszát, az M0-ás déli szektorának bővítését. A legnagyobb projekt az M3-as Nyíregyháza és Vásárosnamény közötti szakaszának építése, igaz ez utóbbi PPP konstrukcióban épül, vagyis a NIF Zrt. a beruházásban csak a műszaki ellenőr szerepét tölti be.
a javításról, meg annyit, hogy megvannak a megfelelő módszerek...
tudom ajánlani a győri Széchenyi István Egyetemen Adorjányi tanár úr Útfenntartás útüzemeltetés óráit, ahol 27 hibát illetve ezek javítási lehetőségeit 2x3 órában kifejtette...
azért a déli gerendahíd jóval olcsóbb lesz (?..): - egyszerűbb (jóval randább is egyben:-) technológia - rövidebb táv, nincs akkora ártér - kevesebb sáv kell (4 a 6 helyett) - van már a másikon bicikli, járda, lehet ezen nem lesz (?)
tényleg kiváncsi vagyok mikor lesz (?) teljes a kör, 11-10-es közötti talán 2015-re, folytatás talán 2020-ra... ennél optimistább nem merek lenni :)
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztési Zrt. vezetője elmondta, hogy a beruházástöbb mint10 milliárd forintba kerül, ehhez az Európai Uniótól kap támogatást az ország. zs