Keresés

Részletes keresés

zolika95 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 1199
:)
ego2 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 1198
Dehogy, én városi fehér vagyok!
Előzmény: M41 2152 (1197)
M41 2152 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 1197
miért te is ott laksz?
Előzmény: ego2 (1196)
ego2 Creative Commons License 2010.01.30 0 0 1196
Sőt, ha jókor jössz van ibolya is. Tehát, ha az asszonyt Vargáné Tiszafa Ibolyának hívják, akkor teljes lesz az öröm.
M41 2152 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1195

lehet nem tudom.

Azt olvastam a neten vhol, hogy Vargán van egy nagy tiszafa is.

 

Valakinek van fotója a környékről?

(akár sásdi is...)

M41 2152

 

Előzmény: ego2 (1194)
ego2 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1194
Lehet, hogy te lehetsz Varga község tiszteletbeli polgára épp úgy, mint a Baranya megyei Szellő községé az RTL-es Szellő István.
Előzmény: M41 2152 (1191)
M41 2152 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1193

kíváncsian várom.

Előzmény: Kuvik76 (1192)
Kuvik76 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1192
Nos, Szentes valamikori elit fordás csörgőjéből lehetett volna következtetéseket levonni...
Ha lesz időm "eljátszadozok" egy úti tervvel...
Előzmény: M41 2152 (1191)
M41 2152 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1191

Szia!

Most néztem én is, hogy pénteki mnapokon van egy de -i busz pár is.

igen a 11.45 s pesti ic du. 2 kor van Sásdon, ha nem késik.

Gyaloglás: a netes menetrend Sásd aut.vt és Varga forduló közt 4,2 km -t ír.

 

Az Alföld közepén lakom, Szolnok mellett.

És hogy miért éppen Varga települést néztem ki a térképről?

Mert az én vezetéknevem is Varga...

M41 2152

Előzmény: Kuvik76 (1190)
Kuvik76 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1190
Gyaloglás...
Ha Sásd vasútállomásról "nézzük", akkor van kb. 5 km is, ami inkább 1 óra gyaloglás, mint fél-, ilyen kellemes időjárási(és domborzati) viszonyok között.

Pénteki munkanap van egy "hatodik pár" busz is.
Honnan érkeznél Sásdra?
Mivel az IC szóba került, és a 10 perc, a 14.10-es buszra gondoltál?
Előzmény: M41 2152 (1189)
M41 2152 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1189

A képek nagyon faszák, amúgy tényleg érdekes lenne egy Bp.-Gyula gyorsvonat ilyen szerelvénnyel...

 

Visszatérve Sásdra.

az a 10 perc, nagyon necces, én nem vagyok az a típus aki annyira bevállalós, akkor inkább dekkolok Sásdon, vagy gyalogolok.

Sajnos Varga-Sásd közt napi 5 pár busz van amúgy is...

M41 2152

 

Előzmény: Törölt nick (1185)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1186
Magyarország London elővárosa lett? :)
Előzmény: Törölt nick (1185)
D55 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1184

OFF
Nekem viszont nem kellett annyit várnom :)

ON

Előzmény: i d ő u t a z ó (1182)
D55 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1183

hungeri: Szóval, D55, én nem emlékszem sem a dombói, sem a kurdi lassúra, mekkorák voltak azok?

Vásárosdombónál 40-esre emlékszem, Kurd környékén talán több 60-as is volt. Nem tudom én sem pontosan mindet, sajnos nem vezetőálláson szoktam utazni :)

 

Nem tudom, mikor utaztál jellegzetesen, az ősz folyamán

Péntekenként haza, Pécsre, vasárnaponként vissza, Pestre.

 

tényleg ez a domino elvű szakasz, hogy a nickednél maradjunk :)

Jó lenne, ha a pécsi bizt. ber. is "dominó-elvű" lenne és akkor ha +20-al érkezik a bosnyák vonatrész, akkor gyorsabban össze lehetne zárni a helyből induló kocsikkal, aztán fékpróba és uccu neki :)))))))))

Előzmény: hungeri (1181)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1182
Hát akkor vágánycsere volt. A villamosítás óta (1983) erre várok. Annak idején csak ez a szakasz marad ki a teljes Bp.-Pécs vonalon.

Csomagkérdésben igazad van. Nem tudhatom...
Előzmény: D55 (1179)
hungeri Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1181
Nincs szó "egymásnak esésről", mindig így kommunikálunk :) no problem.

Szóval, D55, én nem emlékszem sem a dombói, sem a kurdi lassúra, mekkorák voltak azok? Szerintem max 80-as, annál lejjebb csak feltűnt volna (aztán lehet, hogy nem). A battai lassú mindig feltűnt, sokszor párosult 'helytelen irányú' közlekedéssel, de a reggeli első IC +5 perce Sárbogárdon az egy nagy semmi volt. Mindig és szinte kivétel nélkül az érdemi késést fölfelé a Batta - Kföld között szedtük össze több csigatempójú szakaszban, amit megfejeltünk mindig pár perccel a Keleti bejárati szakaszban.

Nem tudom, mikor utaztál jellegzetesen, az ősz folyamán nekem elég rendszertelenül sikerült utazgatnom, egy héten kétszer is megfordultam és általában nem hétvégén.

Az is biztos, hogy a kassai / sarajevoi továbbra is a megbízhatatlan kategóriába tartozik nálam, és ez nem változik azzal, hogy nálad nem, mert akkor is csak fele annyira lett megbízhatatlan a járat, ha Neked mindig pontosan jött, mert nekem nem :)

Mindenesetre a feszes kereszt témában (Sásd - Bogárd) mindenképp igazad van, mert tényleg ez a domino elvű szakasz, hogy a nickednél maradjunk :)
Előzmény: i d ő u t a z ó (1177)
D55 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1180
Amúgy, talán egy hónapja lehet kész.
Előzmény: D55 (1179)
D55 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1179

Csak annyit tudok róla, hogy 40-es volt és nagyon csattogott, most meg 80-as és szépen suhan :)

 

Azt pedig nem tudhatod, hogy az olvtársnak mennyi csomagja lesz, mennyire tud/szeret gyalogolni, stb.

Előzmény: i d ő u t a z ó (1178)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1178
Felszámolták Érden az őskövületet 1400 méteren? Mikor lett kész? Miért csak 80-asra sikeredett?
Előzmény: D55 (1176)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1177
Nem kell azonnal egymásnak esni. Ha M41 2152-es barátunk Sásdon lekési a Vargára induló buszt, akkor sincs semmi baj, mert 3,1 km a teljes táv. Gyalog 30 perc.
Előzmény: D55 (1175)
D55 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1176
Amúgy, most már mégjobb, mert Érden is 40 helyett 80-al lehet menni (persze, ez sem a feszes szakaszon van). Jó lenne, ha végre Kelenföldön is megcsinálnák a teher 1 és teher 2 vágányokat, mert jelenleg azokon is 20-al cammog a pécsi IC...
Előzmény: D55 (1175)
D55 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1175

hungeri: egy komoly lassújelre sem emlékszem ezen a szakaszon...

Előfordul, hogy az ember midig alszik Kurd, Rétszilas és Vásárosdombó környékén :)

 

de ott volt Godisa és Bicsérd, pont ebben az időszakban

Csak ezek nem a két kereszt közötti, feszes szakaszon vannak, így a vonatok nem kennek egymásra egyre nagyobb és nagyobb késést.

 

mint ahogy a menetrendváltozás mutatja, sokkal inkább a miskolci összevonás volt a késések fő oka

A fenét. November végén is rendesek voltak a vonatok, pedig akkor még Miskolcról jöttek. És előtte is számtalanszor volt, hogy a Keletiből rendesen jött el és a 40-esen szedte össze azt a 10-15 percet. Nyilván nem a miskolci összevonás miatt ért a reggeli első Pécs-Budapest IC is már legalább +5-el Sárbogárdra...

 

az egy, továbbra is összevont vonatpárnál továbbra is tetemes késések szoktak lenni

Ezek szerint mindig rosszkor utaztam ezzel a vonattal :)

Előzmény: hungeri (1174)
hungeri Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1174
"megszűnt a késések fő oka (sok lassújel Sárbogárd és Sásd között)."
1) egy komoly lassújelre sem emlékszem ezen a szakaszon...
2) de ott volt Godisa és Bicsérd, pont ebben az időszakban
3) mint ahogy a menetrendváltozás mutatja, sokkal inkább a miskolci összevonás volt a késések fő oka: az egy, továbbra is összevont vonatpárnál továbbra is tetemes késések szoktak lenni, míg a Keletinél 'szétvágott' vonatszámok ezen a 0-5 perces tűrésen belül egészen megbízhatóan közlekednek - hozzáteszem, sajnos, mert menetrendváltás előtt személy szerint élesen elleneztem a vonatszámok szétszabdalását, oldották volna meg a normális keletis fordítás, ami benyelte volna a két rész késésének jelentős részét.
Előzmény: D55 (1171)
D55 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1173

"Követési idő"... hol lész Te? :))))))))))

 

Végülis, a Mecseki Kisvasúton is lehet követési időt definiálni, csak furcsán hangzik szerintem :)

Előzmény: hungeri (1172)
hungeri Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1172
A késés mostanában már 0-5 perc közé koncentrálódik. Persze az 5 az pont fele a 10-nek, s ismerve a követési időket - én nem vállalnám be.
Előzmény: Törölt nick (1170)
D55 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1171
Pedig, már november óta nem késik annyit, ugyanis megszűnt a késések fő oka (sok lassújel Sárbogárd és Sásd között).
Előzmény: Törölt nick (1170)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1169
Közben nézem, hogy én a busz-vonat szcenáriót írtam, de ez persze fordítva is igaz, ahogy E94.27G is írta. A 10 percnek elégnek kell lenni, feltéve, ha tényleg tíz a tíz.
Előzmény: M41 2152 (1168)
M41 2152 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1168

Ez jól hangzik.

Egyszer Vargára szeretnék majd elmenni.

Ehhez kell, hogy Sásdon hol van a busz megálló.

Kérdés 10 perc csatlakozás elég lehet a pesti ic meg a busz közt Sásdon?

M41 2152

Előzmény: i d ő u t a z ó (1167)
i d ő u t a z ó Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1167
Akármelyik irányból érkezel (Pécs, Kaposvár, Dombóvár) Sásdra a központi megállótól max. 400 méterre van a vasútállomás. Kis város, gyakorlatilag 1 óra alatt tokától bokáig be tudod járni a települést.
Sásd
Előzmény: M41 2152 (1165)
E94.27G Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1166
Attól függ milyen irányban utazol tovább :-) Összesen 4 megálló alkotja a „központi megállót”. Ha Kaposvár irányában mész tovább akkor ide kell menned. A Dombóvár felől érkező járatok, ill. az oda indulók megállója a Rákóczi utcán van a Kolozsvár utca magasságában. A Kaposvár felől érkező buszok pedig a Kaposvári úton állnak meg, átellenben a Pozsonyi utcával.
Előzmény: M41 2152 (1165)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!