Azért nem láttál még sok nem Ikarus áttákolt buszt, mert gondolom nem nézel ilyen képgalériákat. Mindenféle típusból barkácsolnak buszokat. Ez nem Ikarus sajátosság. Tény mondjuk hogy sok van kint még.
Minden alkalommal meglepnek a balkáni emberek valamivel,de azért az Ikarus se semmi,nem láttam még másik buszgyárat aminek a buszait ennyire "áttákolták" volna. Ezt,hogy csinálják,hogy kerülnek egymás helyére a csavarok,sose értettem.
A speciális fényezés vegyivédelmi célokat szolgál (mosható vegyszerekkel), valamint álcázó festék is mosható róla. Legalábbis én így olvastam, hogy ezért ez a különlegesség.
Ez a gép egy vicc. Nyáron megdöglessz, télen meg megfagysz, mert a klímaberendezés egy hulladék. Az ülések nem dönthetők, csak merev fémváz és egy kis szivacs. Egy jármű van turistatípusra szerelve, dönthető üléssel, az Fehérváron van, protokoll-jármű. A belseje majdnem teljesen fém, a vegyivédelem miatt.
A színe, ha nem sérült, matt az éjszakai álcázás miatt, dehát az üveg visszaveri a fényt, ja és a gyártó már nem tudott tartalék festéket biztosítani, úgyhogy a bezúzott csomagtér ajtó nem festhető vissza eredetire, csak UAZ, URAL-színre :)))) Éjszakai erdei sofőr-segítő lámpák vannak rajta!
Valószínű, ha közbeszerzésen történt a vétel, milliárdokat kiadtak ezekért a fosokért... Ja és a fegyvertartó rudakat 200000 ft/db áron csinálták beléjük, valaki jól járt igencsak!
A tavalyi évben Bicskén végezte a helyi járatot, azonban október tájékán egy felülvizsgálat keretében kiderült, hogy nincs érvényes engedélye a Grósz-Busz Kft.-nek menetrendszerinti autóbuszjárat végzéséhez, ezért azonnal szerződést bontottak velük és azóta a Régió 2007 Kft. végzi a Bicske helyi járatot.