A piros 260-asról van esetleg valakinek infója. Rendszám, előélet, valami, nekem nagyon idegen, nem hinném hogy találkoztam volna ezzel valaha is idáig.
Igen igazatok van nem így kellett volna feltennem.Ezért bocsánatot is kérek.Itt sok ember sérült és halt meg.A busz nem is olyan fontos ha már így nézzük.
Még jó, hogy '89-esek. '90-ben eleve nagyon kevés új busz érkezett a volánokhoz, és ezek közül még kevesebb az, ami még nem újfajta rendszámmal tette ezt (vagyis az év első 7-8 hónapjáig bezárólag lett volna átadva). Ezek túlnyomórészt BT rendszámot viseltek.
A JYN-463 at én hétfőn lőttem.Az FKC viszont nem sikerült még.De arra is kerítek időt.Amúgy elég sokat mennek ezek a Benci Mátés gépek.Láttam az LMW-394 et (ex DRV-518) az is elég jó börbe van.
És ezeken kívül még volt két Bács Volános, amik még '89-ben készültek el, de csak '90 elején lettek átadva: ez volt a BPF-714 (BT 03-98) és a CJE-668 (BT 03-99). Na, így jön ki a 266-os utolsó modellévére a 29 darab. :))))
*
(Disclaimer: az adatok túlnyomó többsége a KTI Hulladékon is megtalálható volt, ami meg nem, azt csak egy félkarú majom nem tudta volna összeszedni az utóbbi pár év alatt a fórumokat figyelve. Sorry. :))
a seregben nem számít, hogy milyen "zöld" /vagy a sivatagi drapp-szürke/ csak ne legyen "fényes"............ még a múlt században /1975-ben/ egy sofőr-szerelő srác szerzett valahonnan Neolux fesztéket és unalmában átfújta egy délután a parancsnoki Gazt....reggel amikor a főnöke meglátta, tajtékzott....lehet szegény még mindig a fogdában ül, de előtte át kellet fújnia az "eredeti" mattra........