Nekem dettó ugyanez a problámám, melegen alig tudom hátramenetbe tenni, de egyesbe sem egyszerű.
Elsőre én az olajra gyanakodtam, kicseréltem gyárira, semmi. Aztán kicseréltem Castrolra, minimális javulás, de inkább semmi, probléma megmaradt. Más is írta, hogy kuplungszett probléma lehet.
Az enyém nem csúszik, bár tudtommal gyári 176ekmrel akár már csúszhatna is.
Tehát ha ez se lehet, akkor kinyomócsapágy, vagy adó/vevő munkahenger (vagy valami más, a fene se tudja) lehet még.(Bár azt meg ha jól tudom, valami olaj működteti, lehet azzal lesz a baj? Mármint a hiányával?)
Kíváncsi lennék, nálad mi a probléma, mert úgy néz ki, nálam is ugyanez lesz a probléma.
Azt figyeltem mióta felmerült a téma, hogy olyannak érzem egyéniként mintha a kuplung nem emelne ki rendesen néha, főként hidegen. Ami azért fura mert 47 ekm van benne csere óta. Nem gondolom hogy ilyennek kellene lennie és már a csere óta ilyen. Igazából a teljes művelet után nem érzek semmi különösebb változást az autón azon kívül hogy a lendkerék nem csörög úgy mint a régi.
Telefonszamod - telommal egyutt - elveszett, ezert itt kerdeznem meg: nektek milyen reszletessegu adatbazisotok van a mo. autoallomanyrol? Kivancsi volnek hany van az off-ombol forgalomban. :)
Kb másfél hónapja a hőmérséklet jelzőm hülyeségeket mutat. Hol - 33 hol +23.
Ezáltal a belső keringtetésem is hülyéskedik az alapjárattal együtt.( 9-3 1,9ttid 2008)
Kicseréltem a lökhárítóba lévő külső hőmérséklet érzékelőt és nincs változás. A bal első kerékjárati ív alatt van egy 5 pólusú csati ami a ködlámpa és külső hőérzékelőé ez oxidált volt. Most kicseréltem ezt is de szintén nincs változás. Lehet, h le kéne venni kis időre az akksisarut....... vagy hibakódot törölni..... ha van?
Komolyan, rengeteg szempontom van, ami visszatart, az egyik, hogy szűk utcában, fák alatt állok télen-nyáron. Tavasszal és ősszel a lecsorgó fanedvek, a seregélyek és egyéb, változatos természeti jelenségek nyomai vannak az autón. Egész évben a figyelmetlen rátolatások, meghúzások áldozata vagyok. Ilyen helyre nem érdemes szép autót venni, ha lenne egy garázsom...ó!
Van, aki csettint, mától már 30 méterről előre köszön. "Van stílusa. Van gusztusa. Van pénze. Tud élni. Ez tudja mitől döglik a légy. Nahát, ki se néztem volna belőle."
Van, aki nem csettint, és már alig fogadja a köszönésed. "Megbolondult, szegény. Micsoda baromság ilyen matuzsálemért pénzt adni. Inkább ment volna le az árából Hajdúszoboszlóra öt napra. Mekkora rongyrázás! Mi a francnak ennek ez! Csak tudnám, honnan nyúlta le a rengeteg zsetont !"
Szóval, nem lesz unalmas az életed, ha ilyet veszel :-)
Nézegettem, nagyon tetszett, pláne a színe. Korrektnek tűnt az eladó is.
Elmentem az autóért, elémrakta az új Di-panel számláját, a turbófelújítás számláját, a gumik számláját, stb... Alig használt téligumi szettel, új nyáriszettel.
Megvettem a 2002-es autót garantált 173ekm-rel.(később lekérdeztem, és minden tökéletesen stimmelt, teljesen arányosan emelkedik a futott km.) Egy dolog miatt vettem ezt. A VOLVO S60-as azonos állapotban minimum 30%-kal drágább, más kocsi meg nem érdekel.
És hogy miért az enyém lett az autó? Mert házhozmentem (160km), valamennyit alkudtam, és azonnal fizettem.
Én 95%-ot ajánlottam, és odaadták, aki 89%-ot ajánlott, az lemaradt.(pedig az a 6% nem egetverő összeg volt.)
Ha jól emlékszem, Becsületesnepper írta/mondta valahol, ha jó valami, le kell rá csapni, nem érdemes rajta gondolkodni.
Mert ha jó, akkor azt más el fogja vinni, és lehet a földre ülni szék helyett.