Egy technikai kérdésem lenne. MZ TS 150-s blokkon a kis lánckerék 16 fogú. Ennek a helyére fel lehet rakni az EZT 125 vagy 150-s kis lánckerekét? Tehát a kihajtó tengely profilja megegyezik? (Ránézésre igen)
A blokk nem motorkerékpáron van, hanem egy régi tip. magyar kapálógépen ( Kertitox 101, 1974-s évjárat) így csupán az érdekelne, hogy technikailag működik-e a dolog. Nyilván a lánc is cserélve lenne, meg a meghajtott lánckerék is, erre a fajta fogprofilra.
A rízsrakétás motorosok is MZ-ken nőttek fel. Én pl úgy kerültem a fórumba, hogy volt pár kosárnyi MZ alkatrészem amit ingyen küldtem szanaszét az országban annak akinek szüksége volt rá.
Vagyunk itt néhányan veteránok akik szedtünk már szét jópár NDK-s motort, és néha tudunk segíteni.
Ennyi...valamikor pörgött ez a fórum is. De már egyre kevesebb az MZ, és ha valaki ilyet vesz azok közül jónéhányan tanácstalanok és ide fordulnak segítségért.
Ha tudunk segítünk...néha távolról is meg lehet szerelni az MZ-t.
Helló! Vezetékeket átnéztem de nem láttam kidörzsölést vagy valamilyen testellést, akkor lehet fesszab zárlat esetén mire gondoljak? Köszönöm a tanácsokat.
Üdv mindenkinek! Haverom vett egy mz ts 125 ami tízen őt évet állt, karburátor pucolás és tank tisztítás után negyedik rúgásra el is indult de 500m után kicsapkodja a bal oldali biztosítékot valamikor már alapjáraton is, mi lehet a probléma?
Van itt valakinek eladó nagy trophy váza, olyan amiben ép a szám, és van élő tulaja aki ad adás-vételit mellé? a forgalmi-rendszám már csak hab volna a tortán. cserébe esetleg bármi egyéb MZ alkatrész....
néhány hete vásároltam egy '84-es kiadású 125-ös TS-t. Teljes gyári állapot visszaállítása a cél, kiváló alap hozzá, viszont minden csavar és néhány elem nagyon oxidált.
Jelenleg az elejét kaptam szét, telók, kerekek, kormánymű.
A kérdésem az, hogy a kormány nyak az fényezett elem? A felső makulátlan állapotban van, de az alsó eléggé rozsdás. Agyon polírozni nem akarom a gépet. Azonos színre van fényezve ez a sárvédőkkel? Mi a véleményetek?